radia, anteny, dodatki, strojenie, wybór itp.
Moderator: Albert_N
-
jarow
- jestem tu nowy...

- Posty: 40
- Rejestracja: wt sie 16, 2005 11:39 am
- Lokalizacja: katowice
Post
autor: jarow » wt paź 10, 2006 5:08 pm
mam pytanie.
co powoduje tzw "pierdzenie" podczas pracy z właczonym silnikiem diesla?
wiem ze benzyna moze robic takie rzeczy ale myslalem ze diesel nie. a tu niespodzianka.
mozna to jakos weliminowac?
dżekson
-
mentor
-

- Posty: 119
- Rejestracja: pn gru 22, 2003 8:00 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: mentor » wt paź 10, 2006 7:46 pm
A w jakim aucie?
-
mazur73

- Posty: 754
- Rejestracja: wt lis 01, 2005 3:08 pm
- Lokalizacja: Gdańsk/Łowicz/Słupsk
Post
autor: mazur73 » wt paź 10, 2006 8:24 pm
w dizlu tylko niema układu zapłonowego który to jest jednym z wielu czynników ale niestety pozostają wszystkie inne szczotkomające ( a więc iskrzące) urządzenia pozatym regulator napięcia i jeszcze pare innych .
-
darkman
-

- Posty: 4353
- Rejestracja: pn sie 01, 2005 11:56 pm
- Lokalizacja: z wojny
-
Kontaktowanie:
Post
autor: darkman » wt paź 10, 2006 11:30 pm
można wyeliminować - kondensatory, jakie i gdzie ? było = poszukaj,
Predator 110 Td5, Deflorator 90 300Tdi
-
jarow
- jestem tu nowy...

- Posty: 40
- Rejestracja: wt sie 16, 2005 11:39 am
- Lokalizacja: katowice
Post
autor: jarow » śr paź 11, 2006 6:41 am
to disco II
wlasnczam silnik i zaczyna trzeszczec. w miare zwiekszania obrotów trzaski tez zwiekszaja obroty...)
czy to moze byc alternator?
czy wystarczy regeneracja alternatora zeby to weliminowac?
ile kusztuje nowy alternatod do disco II?
dżekson
-
mazur73

- Posty: 754
- Rejestracja: wt lis 01, 2005 3:08 pm
- Lokalizacja: Gdańsk/Łowicz/Słupsk
Post
autor: mazur73 » śr paź 11, 2006 8:38 am
zdjęcie paska klinowego i odpalenie auta na chwilkę odpowie na twoje pytanie . Jeżeli to alternator to niema sensu odrazu kupować nowego , może wystarczy oddać go do elektryka celem wymiany szczotek i ewentualnego przetoczenia komutatora.
-
chudzielec

- Posty: 333
- Rejestracja: czw sie 04, 2005 9:12 am
- Lokalizacja: Sowia Wola Folwarczna
Post
autor: chudzielec » pt lut 02, 2007 2:44 pm
Ja myśałem że alternator pierdzi, okazało się że przewody od alternatora były przetarte i iskrzyły. Wyszło jak się przewody sfajczyły doszczętnie. Teraz zero trzasków i pierdzenia. A już przymierzałem się z tego powodu do kupna nowego radyjka (jak to polecał sprzedawca CB - "z lepszymi filtrami"). Stary Albrecht wrócił do łaski.
Dyskoteka cysta.
-
krycha
- jestem tu nowy...

- Posty: 34
- Rejestracja: wt lis 16, 2004 7:30 pm
- Lokalizacja: wielkopolska
Post
autor: krycha » ndz lut 18, 2007 8:00 pm
Jarow, ja też właśnie zainstalowałem CB w DiscoII i mam to samo. Czy coś już wykombinowałeś?
XJ 4.0 LPG '90 & LR Discovery in my mind
-
Niva'94
-

- Posty: 1098
- Rejestracja: pn sie 23, 2004 11:18 am
- Lokalizacja: Warszawa/Mińsk Mazowiecki/Łuków
Post
autor: Niva'94 » pn lut 19, 2007 8:51 am
Może elektronika od wtrysków Ci zakłóca?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość