CB Radio w Terrano I nowy użytkownik

radia, anteny, dodatki, strojenie, wybór itp.

Moderator: Albert_N

Awatar użytkownika
Crick
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...

CB Radio w Terrano I nowy użytkownik

Post autor: Crick » sob mar 17, 2007 4:03 pm

Witam. Ostatnio pomyślałem nad CB Radio. Przeglądając Allegro zauważyłem dużo ofert:
"RADIO CB COBRA 19 DX IV +
ANTENA MAGNESOWA KRÓTKA 66 cm bez konieczności strojenia +"
Jestem kompletnie "zielony" w sprawach CB Radio, więc takie pytania:
1. Czy ten model radyjka nadaje się na coś? Czy nie warto go kupować?
2. Czy to trzeba jakoś rejestrować w Urzędzie Komunikacji, albo w innych organach?
3. Czy będzie to działać w Terrano I 92', mieszkam w górach.

I proszę o porady na temat użytkowania. :)
Pozdrawiam...

Terrano I, 92', 2.7TD :)

seba l200

Post autor: seba l200 » sob mar 17, 2007 4:08 pm

hm
1.na cos sie napewno nadaje ale na co?:D
2. nie trzeba
3. działać bendzie działac :D :D
L 200 2008r. bulwar :)
GR Y 60 :)
BMW X5

Gacek-kg
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...

Post autor: Gacek-kg » sob mar 17, 2007 6:52 pm

Witam.
Radyjko które podałeś może być, na początek idealnie wystarczy. Ale CO do anteny to przynajmniej jak dla mnie wydać trochę więcej pieniążków i nie kupować nic co ma 60 cm... tylko porządną antenę co ma minimum metr w końcu antena przesądza najwięcej o skuteczności całego zestawu Cb. Wiec Radio dobre i w dobrej cenie ale Antenkę jakąś najlepiej z Seri Ml-145 sobie wybierz a będziesz naprawdę zadowolony.

73!
Gacek
był Samurai później Maveric a teraz Grand Vitara

Awatar użytkownika
tobixxx

Post autor: tobixxx » sob mar 17, 2007 8:19 pm

nawet nie myśl o tej antenie. działa na zasadzie "dopuki ciebie widzę to i słyszę" antenę polecam właśnie ml-145, lemm magnum at-71. cena ok. 100pln. i to jest rozsądne rozwiązanie za rozsądną cene:))))))))))))))

Awatar użytkownika
Crick
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...

Post autor: Crick » sob mar 17, 2007 8:42 pm

dzięki wszystkim za dotychczasowe odp.