Trzeba zauważyć, że Jurek też ma krótki lont. I nikogo, kto by go umiał powstrzymać.
Zakładałem jednak, że Lidl się nie obsra po niezbyt wg mnie mądrym ultimatum, a się obsrał. Postawa Lidla zaś sugeruje, że jest to biznesowo wartościowy punkt programu, co całkowicie rozgrzesza Orlen i inne firmy w mniejszym lub większym stopniu wiązane z państwem - wizerunkowo musi to być opłacalne, skoro niemiecka firma w trybie ale to już reaguje na niezbyt grzeczne trącenie w ucho
W dłuższym horyzoncie jednak, starzejący się Owsiak i brak strategii odejścia WOŚP od jego wizerunku jest wg mnie błędem.
Mając podobne do Owsiaka usposobienie, kombinowałbym na jego miejscu zatrudnienie osobistego kagańca dla siebie i ograniczał ilość komunikatow ad hoc

Jak dobrze, że nie muszę się takimi rzeczami przejmować

Your body is not a temple, it's an amusement park. Enjoy the ride.
tel. 504126172