"koncik" motocyklowy 2

czyli wszystko o wszystkim...

Moderator: Misiek Bielsko


Awatar użytkownika
suzi4WD
 
 
Posty: 6773
Rejestracja: pt cze 15, 2012 6:20 pm
Lokalizacja: mazowieckie

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: suzi4WD » śr kwie 08, 2015 10:18 pm

Chłopacy
popyskowaliście?
Jak będą chcieli to przejadą w te i nazad.
Uja im zrobicie.
:)21
... transporter GV XL7 2.0HDI 6,68l/100km nurza się w zieloność i jak łódka brodzi ...

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: czesław&jarząbek » śr kwie 08, 2015 10:18 pm

no to co...jest tu jaki grafik czy same parówy?

:)21
#noichuj

troublemaker
 
 
Posty: 240
Rejestracja: śr gru 07, 2005 11:20 am
Lokalizacja: okolice krakowa

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: troublemaker » śr kwie 08, 2015 10:26 pm

suzi4WD pisze:Chłopacy
popyskowaliście?
Jak będą chcieli to przejadą w te i nazad.
Uja im zrobicie.
:)21
jak będą grzeczni..to może :)21 Kto dał rosyjskim bandytom wizę na wizytę w Polsce? ?? ?? ??
so what...

Awatar użytkownika
lysy76
 
 
Posty: 3676
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 12:49 am
Lokalizacja: Halupy Kozelin

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: lysy76 » czw kwie 09, 2015 2:07 am

Kurica nie ptica...
:)21
Wujek Dobra Rada 8)

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: czesław&jarząbek » czw kwie 09, 2015 7:32 am

ciekawe gdzie skołują tyle legalnych motocykli? :)21

a tak baj de łej...parówy z grinpisu gdyby to był transport materiałów rozszczepialnych już by miały całą trasę ściągniętą na ajfoniki i pikietę przygotowaną na każdym skrzyżowaniu.
ja się pytam gdzie są nasi narodowcy? gdzie prawicowcy? gdzie te antysowieckie partie co tyle pyszczą w tv?
#noichuj

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: czesław&jarząbek » czw kwie 09, 2015 7:39 am

przepierdolą bez noclegu, chyłkiem, autostradami

https://www.google.pl/maps/dir/Brno,+Cz ... 52.0976214

może by straż graniczną namówić na drobiazgową kontrolę i celników?
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
suzi4WD
 
 
Posty: 6773
Rejestracja: pt cze 15, 2012 6:20 pm
Lokalizacja: mazowieckie

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: suzi4WD » czw kwie 09, 2015 8:56 am

Cuś mi się wydaje że korowód otworzy słynna motorynka co tu była ...
:)21
... transporter GV XL7 2.0HDI 6,68l/100km nurza się w zieloność i jak łódka brodzi ...

Awatar użytkownika
jarekstryszawa
 
 
Posty: 4409
Rejestracja: sob sie 12, 2006 10:28 pm
Lokalizacja: Stryszawa
Kontaktowanie:

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: jarekstryszawa » czw kwie 09, 2015 10:29 am

Cudne pomysły z tym naparzaniem Kacapów... Pomyśleliśta rozpalone łby o niechybnej retorsji? Naszym Bogu Ducha winnym szoferakom z TIR-ów się pewnikiem oberwie.
Ja bym daleki był od takiego histerycznego podejścia do tej skądinąd prowokacyjnej imprezy.
Jak mawiają bracia Rosjanie- go hard or go home!

https://www.facebook.com/jarekstryszawa

redzik
 
 
Posty: 8257
Rejestracja: pt lis 24, 2006 10:45 pm

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: redzik » czw kwie 09, 2015 11:57 am

Łosiu pisze:kuuuurna, co się porobiło jak forum miało pauzę :)11 !! !! !!

Obrazek


reszta relacji tutaj:
https://picasaweb.google.com/1161500261 ... edirect=1#


Redzik to jak to szło, moduł masz u siebie z 750? :)21
U mnie przez jakis czas pracowal modul z gsxr750 fabryczny na silniku bandita, bez zadnych problemow tylko trzeba bylo pamietac o nieprzekraczaniu 11 tys obr. :)21 . Teraz jest dedykowany modul z b12, ale szczerze roznicy w pracy silnika nie zauwazylem zadnej.
A cototo tak rozdupcylo Ci silnik ? I to ten niezniszczalny kurde.
Ja bym w takim przypadku szukal silnika z b12, bedzie z dolu ciagnal fajnie a nie tylko wsciekla gora.

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: czesław&jarząbek » czw kwie 09, 2015 12:45 pm

jarekstryszawa pisze:Cudne pomysły z tym naparzaniem Kacapów... Pomyśleliśta rozpalone łby o niechybnej retorsji? Naszym Bogu Ducha winnym szoferakom z TIR-ów się pewnikiem oberwie.
Ja bym daleki był od takiego histerycznego podejścia do tej skądinąd prowokacyjnej imprezy.
e tam. rosja to wielki kraj. bandziory na motorach rozproszone. nie ma się czym przejmować. pojęcie wpierdol traktuję umownie mając na myśli bardziej okazanie wzgardy dla ich ideologiin jakimś obelżywym banerem na powitanie.
#noichuj

Awatar użytkownika
Łosiu
Posty: 2228
Rejestracja: pn sty 07, 2008 9:44 am
Lokalizacja: Bory Dolnośląskie

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: Łosiu » czw kwie 09, 2015 12:54 pm

redzik pisze:
U mnie przez jakis czas pracowal modul z gsxr750 fabryczny na silniku bandita, bez zadnych problemow tylko trzeba bylo pamietac o nieprzekraczaniu 11 tys obr. :)21 . Teraz jest dedykowany modul z b12, ale szczerze roznicy w pracy silnika nie zauwazylem zadnej.
A cototo tak rozdupcylo Ci silnik ? I to ten niezniszczalny kurde.
Ja bym w takim przypadku szukal silnika z b12, bedzie z dolu ciagnal fajnie a nie tylko wsciekla gora.
Jeb jeblo i ..uj
Stala prędkość 130km/h, bez żadnego świrowania i ciach. Faktem jest to, że jak ten motur posiadłem, to miałem lat 22 i przez 2-3lata wskazówka obrotomierza związała się mocno z czerwonym polem :)21 No i przegieg tez już taki trochę, bo 100kkm. Wylazło zmęczenie materiału, któryś zawór oberwał się pierwszy i dalej już poszło.
Silniki od B12 drogie, daleko i bez koszy sprzęgłowych. Inny silnik z rodziny mam na oku. GSX-R 1100 będzie chyba dawca :)21
Kolektor masz z 1200 czy został z 750?
nissan wd21 -> forek sf
GSX 1200 F
i tak dalej...

redzik
 
 
Posty: 8257
Rejestracja: pt lis 24, 2006 10:45 pm

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: redzik » czw kwie 09, 2015 2:28 pm

Łosiu pisze:
redzik pisze:
U mnie przez jakis czas pracowal modul z gsxr750 fabryczny na silniku bandita, bez zadnych problemow tylko trzeba bylo pamietac o nieprzekraczaniu 11 tys obr. :)21 . Teraz jest dedykowany modul z b12, ale szczerze roznicy w pracy silnika nie zauwazylem zadnej.
A cototo tak rozdupcylo Ci silnik ? I to ten niezniszczalny kurde.
Ja bym w takim przypadku szukal silnika z b12, bedzie z dolu ciagnal fajnie a nie tylko wsciekla gora.
Jeb jeblo i ..uj
Stala prędkość 130km/h, bez żadnego świrowania i ciach. Faktem jest to, że jak ten motur posiadłem, to miałem lat 22 i przez 2-3lata wskazówka obrotomierza związała się mocno z czerwonym polem :)21 No i przegieg tez już taki trochę, bo 100kkm. Wylazło zmęczenie materiału, któryś zawór oberwał się pierwszy i dalej już poszło.
Silniki od B12 drogie, daleko i bez koszy sprzęgłowych. Inny silnik z rodziny mam na oku. GSX-R 1100 będzie chyba dawca :)21
Kolektor masz z 1200 czy został z 750?
Przy silniku z b12 trzeba kolektor z b12 (miska olejowa głębsza) bo z 750 wadził. Przy 1100 tez prawdopodobnie trzeba bedzie kolektory z 1100.
Ja swoj silnik wtedy 3 letni z przebiegiem 10Kkm, kupilem za 2500 kompletny z calym osprzetem (gazniki, alternator,rozrusznik,przewody olejowe,dekle). Tanio nie bylo, ale kawal zdrowego pieca. Aha i na 2 koniec Polski po niego jechalem.

ps. swojego silnika z 750 juz nie mam, siedzi u wolfa i nie jest kompletny (dekle), ale to bys przelozyl ze swojego, pogadaj z nim, mial robic z tego quada, ale chyba projekt odszedl z zapomnienie. I jak bys potrzebowal rozpis pinów modulu gsxr-750 i banditow1200 z roznych lat, to mam.

Awatar użytkownika
kulkagsx1200
Posty: 2443
Rejestracja: wt maja 30, 2006 10:06 pm
Lokalizacja: ok.strzelina

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: kulkagsx1200 » czw kwie 09, 2015 5:54 pm

lubie stare olejaki suzukowe
lecz i im czasem sie pasc zdazy

zeby zatem nie byc monotematycznym , to wrzucam cos :)
Obrazek


zmontowalem kolejnego bigosa :)
tym razem cos w khaki ral 6014
jeepniety ;)
Dodge challenger sxt , hummer h3
Bmw r100gs gejos ;)

redzik
 
 
Posty: 8257
Rejestracja: pt lis 24, 2006 10:45 pm

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: redzik » czw kwie 09, 2015 6:04 pm

Łosiu pisze:... No i przegieg tez już taki trochę, bo 100kkm. Wylazło zmęczenie materiału, któryś zawór oberwał się pierwszy i dalej już poszło. ...
Prosze Cie, po 100kkm ten silnik nie pada, pewnie licznik sie obyrtnal ze 2,3 razy. :)21

ps. Bylem przewietrzyc kosci i sprzeta, jeszcze zimno i zaleta duzego silnika nie trzeba krecic do czerwonego, spokojnie do 7 tys sobie krecisz i ciagnie jak lokomotywa z samego dolu . :)21

Awatar użytkownika
Łosiu
Posty: 2228
Rejestracja: pn sty 07, 2008 9:44 am
Lokalizacja: Bory Dolnośląskie

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: Łosiu » czw kwie 09, 2015 6:40 pm

Nie wstępuje się 2 razy do tej samej rzeki, nie chcę już 750 :P Co do kolektora to tak podejrzewałem, że nie spasuje. Kompletny układ wydechowy od 1100 4w2 mam na oku, tyle, że to z gsx1100f, ale to akurat będzie dobry element łączący GSX750F z GSX-R1100. PS: Silniki od B12 teraz chodzą po min 1500 bez dekli, sprzęgła, gaźników, alternatora i rozrusznika :( Większość osprzętu podejdzie z mojej 750, ale, że mam opcje na gixerowy 1100 za jakiś procent ceny pieca z b12, to nie będę kombinował 8)
nissan wd21 -> forek sf
GSX 1200 F
i tak dalej...

redzik
 
 
Posty: 8257
Rejestracja: pt lis 24, 2006 10:45 pm

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: redzik » czw kwie 09, 2015 7:00 pm

Łosiu pisze:Nie wstępuje się 2 razy do tej samej rzeki, nie chcę już 750 :P Co do kolektora to tak podejrzewałem, że nie spasuje. Kompletny układ wydechowy od 1100 4w2 mam na oku, tyle, że to z gsx1100f, ale to akurat będzie dobry element łączący GSX750F z GSX-R1100. PS: Silniki od B12 teraz chodzą po min 1500 bez dekli, sprzęgła, gaźników, alternatora i rozrusznika :( Większość osprzętu podejdzie z mojej 750, ale, że mam opcje na gixerowy 1100 za jakiś procent ceny pieca z b12, to nie będę kombinował 8)
1100 to prawie to samo pojemnosciowo co b12 (roznica 30 ccm), ma za to ostrzejsze walki rozrzadu wiec bedzie mial wiecej jadu w gornym zakresie obrotow, mniej momentu przy niskich obrotach. Jednak przy tej pojemnosci do motocykla to sa wartosci niewyczuwalne. Bedzie bardzo OK. Nie kombinuj wkladaj piec z 1100. :)2

ps. do tego silnika najlepszy kolektor to 4w2w1 i gazniki 38. Aha i nie kombinuj z modulem, tylko zostaw ten co masz.

Awatar użytkownika
Łosiu
Posty: 2228
Rejestracja: pn sty 07, 2008 9:44 am
Lokalizacja: Bory Dolnośląskie

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: Łosiu » czw kwie 09, 2015 7:14 pm

redzik pisze: 1100 to prawie to samo pojemnosciowo co b12 (roznica 30 ccm), ma za to ostrzejsze walki rozrzadu wiec bedzie mial wiecej jadu w gornym zakresie obrotow, mniej momentu przy niskich obrotach. Jednak przy tej pojemnosci do motocykla to sa wartosci niewyczuwalne. Bedzie bardzo OK. Nie kombinuj wkladaj piec z 1100. :)2

ps. do tego silnika najlepszy kolektor to 4w2w1 i gazniki 38. Aha i nie kombinuj z modulem, tylko zostaw ten co masz.
Podobają mi się symetrycznie siedzące wydechy 8) Moduł zostaje mój, gaźniki na razie też moje, czyli 36, ale to też już trochę szroty, więc za jakiś czas będzie zmiana. Zobaczymy jak to będzie grało, ale spodziewam się spoooooorej różnicy :)21
Trzeba będzie zacząć polowania na nowe R6tki :)21
nissan wd21 -> forek sf
GSX 1200 F
i tak dalej...

redzik
 
 
Posty: 8257
Rejestracja: pt lis 24, 2006 10:45 pm

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: redzik » czw kwie 09, 2015 7:17 pm

Łosiu pisze:
redzik pisze: 1100 to prawie to samo pojemnosciowo co b12 (roznica 30 ccm), ma za to ostrzejsze walki rozrzadu wiec bedzie mial wiecej jadu w gornym zakresie obrotow, mniej momentu przy niskich obrotach. Jednak przy tej pojemnosci do motocykla to sa wartosci niewyczuwalne. Bedzie bardzo OK. Nie kombinuj wkladaj piec z 1100. :)2

ps. do tego silnika najlepszy kolektor to 4w2w1 i gazniki 38. Aha i nie kombinuj z modulem, tylko zostaw ten co masz.
Podobają mi się symetrycznie siedzące wydechy 8) Moduł zostaje mój, gaźniki na razie też moje, czyli 36, ale to też już trochę szroty, więc za jakiś czas będzie zmiana. Zobaczymy jak to będzie grało, ale spodziewam się spoooooorej różnicy :)21
Trzeba będzie zacząć polowania na nowe R6tki :)21
To nie kwestia podobania, tylko poprostu 4w2w1 lepiej wspolpracuje z tym silnikiem, a ze 2 wydechy wygladaja lepiej to nie podwazam.
gazniki 36 tez beda ok. ale napewno nie unikniesz strojenia tego, dysze glowne wieksze, eksperymenty z iglicami i najwazniejsze bedziesz musial pewnie zwiekszyc srednice dolotu, bo bedzie dlawic. To wszystko bedzie zabawa na grube godziny.

Awatar użytkownika
Łosiu
Posty: 2228
Rejestracja: pn sty 07, 2008 9:44 am
Lokalizacja: Bory Dolnośląskie

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: Łosiu » czw kwie 09, 2015 7:26 pm

Silnik ( o ile pobieżne oględziny / sprawdzenie ciśnienia wypadnie ok) powinien być na garażu w niedziele wieczorem. Mam trochę wolnego, to w poniedziałek wtorek zacznę grzebać.
nissan wd21 -> forek sf
GSX 1200 F
i tak dalej...

Awatar użytkownika
KJarosław
Posty: 600
Rejestracja: ndz cze 20, 2004 10:00 pm
Lokalizacja: Siedlce
Kontaktowanie:

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: KJarosław » czw kwie 09, 2015 8:38 pm

Mroczny pisze:to banalne - można więcej niebieskich ledów zamontować. I głośniej ac/dc puszczać. I ratlerkowi wygodniej
:)21

I se kulfa kupiłem , od razu z niebieskimi ledami,trąbkami światełkami pizdeczkami, nic nie trzeba montować tylko mrugać. :lol:

-> http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Hon ... ing/148833
Były dwa 260, jedno D22,, chwilowo jest Pickup D40 ,i Parchol Y61

Awatar użytkownika
kulkagsx1200
Posty: 2443
Rejestracja: wt maja 30, 2006 10:06 pm
Lokalizacja: ok.strzelina

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: kulkagsx1200 » czw kwie 09, 2015 11:07 pm

:o orxeszqwajapiredole :)9
klasyk choć yaponcki :)2
jeepniety ;)
Dodge challenger sxt , hummer h3
Bmw r100gs gejos ;)

Awatar użytkownika
Łosiu
Posty: 2228
Rejestracja: pn sty 07, 2008 9:44 am
Lokalizacja: Bory Dolnośląskie

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: Łosiu » pt kwie 10, 2015 10:03 am

kulkagsx1200 pisze:lubie stare olejaki suzukowe
lecz i im czasem sie pasc zdazy.....

zmontowalem kolejnego bigosa :)
tym razem cos w khaki ral 6014
Wykupisz w końcu wszystkie DrBigi, tak jak taki gość z naszego województwa, co to wykupił już wszystkie patrole 160tki :)21
nissan wd21 -> forek sf
GSX 1200 F
i tak dalej...

Awatar użytkownika
kulkagsx1200
Posty: 2443
Rejestracja: wt maja 30, 2006 10:06 pm
Lokalizacja: ok.strzelina

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: kulkagsx1200 » pt kwie 10, 2015 12:17 pm

Jeszcze jednej sztuki mi trza
będzie scrambler 8)
jeepniety ;)
Dodge challenger sxt , hummer h3
Bmw r100gs gejos ;)

Awatar użytkownika
lysy76
 
 
Posty: 3676
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 12:49 am
Lokalizacja: Halupy Kozelin

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: lysy76 » pt kwie 10, 2015 5:38 pm

Łosiu pisze:
Wykupisz w końcu wszystkie DrBigi, tak jak taki gość z naszego województwa, co to wykupił już wszystkie patrole 160tki :)21
Ostatnią mogę mu sprzedać...
za milion :)21
Wujek Dobra Rada 8)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Towarzyskie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości