"koncik" motocyklowy 2

czyli wszystko o wszystkim...

Moderator: Misiek Bielsko

Awatar użytkownika
purti
 
 
Posty: 4878
Rejestracja: wt mar 14, 2006 8:19 am
Lokalizacja: Kraków

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: purti » pt paź 12, 2018 8:37 am

Dlatego stara honda jest ok. Kurier maks tydzień i część przychodzi z za granicy.
Egzotyczne moto to tylko dla zabawy w klasyka.
Bubaru outback na A/T :)21
DR 750s

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12631
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: lbl78 » pt paź 12, 2018 9:39 am

montero pisze:
czw paź 11, 2018 10:08 pm
lbl78 pisze:
czw paź 11, 2018 9:21 pm
patrz pan a to mówią że najgorsza huska jaka wyjszłą, że sie psuje i wogóle fuj i be i nie dotykać :)21 :)21
To przecież ten swm/ajp co sie psuje ?
no wiem :)21 ironii nie wyczułeś
w przyszłości se kupie :)21
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

Awatar użytkownika
montero
 
 
Posty: 8968
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:51 pm
Lokalizacja: Wawa

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: montero » pt paź 12, 2018 12:29 pm

Coś o pompie wody slyszalem Skrzynia lepiej zestopniowana niż w 690 .
Motur terenowy to w zasadzie zawias i silnik .Reszta nieważna , można modyfikować pod siebie .Ilość modeli , w miarę nowych , nadających się do podróży enduro mocno ograniczona przez normy emisji.
Stare : np. to piękne i stare Kawasaki klx650r.Zdobycie czegoś do zawiasu przedniego ponoć nie da rady i trzeba lagi podmieniać.Jako do kolekcji ok ale do użytku może być słabo.
https://www.youtube.com/watch?v=f_4R5xrpqt4
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"

Awatar użytkownika
montero
 
 
Posty: 8968
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:51 pm
Lokalizacja: Wawa

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: montero » pt paź 12, 2018 2:42 pm

https://www.youtube.com/watch?v=f_4R5xrpqt4
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"

Awatar użytkownika
kulkagsx1200
Posty: 2443
Rejestracja: wt maja 30, 2006 10:06 pm
Lokalizacja: ok.strzelina

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: kulkagsx1200 » pt paź 12, 2018 4:14 pm

]Ale wy lubicie sobie po teoretyzowac :)21
A nie lepiej kupić i się cieszyć ?
Psują się wszystkie bez wyjątku , czasem te nowsze częściej nawet
Ale co się psuje ?
Bardziej zużywa , i co się zużywa , otóż zużywają się elementy napędu ,zawieszeń itd
A te graty są ogólnie dostępne
Czy do nowych czy do starych
Taki wspomniany ślizg ... wielka tragedia :)16 poszukać od innego sprzeta , dorabiacie z ertalonu czasu jakiś inny pomysł. .
Naprawdę to aż taki dla co niektórych problem?
Dziadzieją co niektórzy
chrzanię ,idę polatac :)21
Https://photos.app.goo.gl/vFc9fGV1TBc
jeepniety ;)
Dodge challenger sxt , hummer h3
Bmw r100gs gejos ;)

Awatar użytkownika
kulkagsx1200
Posty: 2443
Rejestracja: wt maja 30, 2006 10:06 pm
Lokalizacja: ok.strzelina

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: kulkagsx1200 » pt paź 12, 2018 5:37 pm

jeepniety ;)
Dodge challenger sxt , hummer h3
Bmw r100gs gejos ;)

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40594
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: Mroczny » pt paź 12, 2018 5:47 pm

podoba mi się to malowanie
zimą sobie xtz tak popaćkam..

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12631
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: lbl78 » pt paź 12, 2018 6:29 pm

no i dziś sobie ze względu na piękną pogodę zrobiłem tripa na 400 km z czego jakieś 200 szutro-polnymi drogami :)2
ze znalezisk, wiatrak nie działa bo pękła obudowa z masą :)21 znaczy już działa ale musiałęm 2 śrubki odkręcić/przykręcić
zanikła masa na gniazdku zapalniczki :)21 (powód ten sam) znowu 2 śruby :)21 ehhh w twj kawie to tylko śruby się gubią albo masa się gubi ;) nuuuuda :)21
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

Awatar użytkownika
Zbowid
     
     
Posty: 11905
Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
Lokalizacja: Bystrzejowice

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: Zbowid » pt paź 12, 2018 6:33 pm

Ja też trzasnąłem dzisiaj kole 500kilo...widziałem jakąś brygadę motórami w stronę Tomaszowa i Hrebennego, i kilka aut terenowych z lubelszczyzny w stronę Hrebennego.. Mnie sie tylko humor popsuł... widoki piękne, buki czerwone a ja w robocie.
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. :)23

Awatar użytkownika
Raymund
 
 
Posty: 2699
Rejestracja: sob sty 31, 2009 10:16 pm
Lokalizacja: Oxford

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: Raymund » pt paź 12, 2018 10:06 pm

Kurde oby do wiosny :)
Tylko jedno usypianie i można szukać tereski :)
:D

Awatar użytkownika
montero
 
 
Posty: 8968
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:51 pm
Lokalizacja: Wawa

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: montero » sob paź 13, 2018 11:47 am

kulkagsx1200 pisze:
pt paź 12, 2018 5:37 pm
https://photos.app.goo.gl/r7jHttRGrtRc1aCG8
Uwielbiam tego sprzeta :)21
Podziwiam :)21 kolega takim jeździ .Kiedyś nawet mialem lot żeby nabyć .Załamały mnie dane techniczne , toto waży tyle co dl1000 :o
Dawałeś z przodu lagi i tylnego ohlinsa , od czego szczepione ?
https://www.youtube.com/watch?v=f_4R5xrpqt4
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"

Awatar użytkownika
kulkagsx1200
Posty: 2443
Rejestracja: wt maja 30, 2006 10:06 pm
Lokalizacja: ok.strzelina

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: kulkagsx1200 » ndz paź 14, 2018 5:05 pm

Big z jemu podobnych w klasie waży najmniej
Ok 180kg na sucho
Prowadzi się super na tle np at ,xtz czy podobnych
Zawiecha jest z ktm lc4 a tyłto jakiś chyba dedykowany
Jezdzi się ok ale żeby jakoś dużo lepiej niż orginal z progres em ... niewiele
Jakie dane cie załamały?
jeepniety ;)
Dodge challenger sxt , hummer h3
Bmw r100gs gejos ;)

Awatar użytkownika
montero
 
 
Posty: 8968
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:51 pm
Lokalizacja: Wawa

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: montero » ndz paź 14, 2018 7:05 pm

No masy głownie .Podają suchej masy 190+ kg .Kolega co ma to w teren nie wjeżdża.
Te lagi masz od lc4 enduro czy supermoto ? Hebel daje radę ?
https://www.youtube.com/watch?v=f_4R5xrpqt4
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"

Awatar użytkownika
kulkagsx1200
Posty: 2443
Rejestracja: wt maja 30, 2006 10:06 pm
Lokalizacja: ok.strzelina

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: kulkagsx1200 » ndz paź 14, 2018 10:45 pm

Enduro hebel taki sam jak orginal
Mi pasuje im mniej 0-1nkowy tym lepiej
Nie rozumiem po co mocne hamulce w offie
Wole bardziej dozowanie na skoku
jeepniety ;)
Dodge challenger sxt , hummer h3
Bmw r100gs gejos ;)

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12631
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: lbl78 » pn paź 15, 2018 7:41 am

nawet jak są marne heble to i tak przy mocnym hamowaniu na oponie terenowej zablokujesz koło :wink:
wkłądanie mocnych hebli jeśli chce się zjeżdżać z asfaltu nie jet tak dobrym pomysłem, jak się jeździ w terenie zaczyna doceniać się "chujowehamulce" w endurakach :)21
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

Awatar użytkownika
purti
 
 
Posty: 4878
Rejestracja: wt mar 14, 2006 8:19 am
Lokalizacja: Kraków

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: purti » pn paź 15, 2018 8:08 am

Poendurzone...pytanie mam do Was.
Sytuacja następująca:
Atakuję podjazd, na górce, w lesie. Podłoże z mchami itd, po drodze zakręty między drzewami, dziury itd ( generalnie na dzide). Nagle napotykam spory konar drzewa...no tym razem udało się po nim przejechać, bo był stary i się połamał, ale co w takiej sytuacji należało by zrobić ?
1.Dołożyć gazu?
2.Za wszelką cene zatrzymać się
3. Starać się unieść przednie koło ( co samo w sobie na podjeździe może być nieciekawe)

Pytam, bo o ile przód zwykle przejeżdza po konarach, to tył lubi się uślizgnąć.
Bubaru outback na A/T :)21
DR 750s

Awatar użytkownika
piotrck
 
 
Posty: 14780
Rejestracja: pt wrz 16, 2011 11:04 am
Lokalizacja: Kielce

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: piotrck » pn paź 15, 2018 8:23 am

posiedział byś w domu , ..........nogę jeszcze złamiesz na moto , to jest niebezpieczne.

Awatar użytkownika
montero
 
 
Posty: 8968
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:51 pm
Lokalizacja: Wawa

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: montero » pn paź 15, 2018 8:25 am

piotrck pisze:
pn paź 15, 2018 8:23 am
posiedział byś w domu , ..........nogę jeszcze złamiesz na moto , to jest niebezpieczne.
O nogach też będzie , w swoim czasie .Moja właśnie odmawia mi posłuszeństwa...
https://www.youtube.com/watch?v=f_4R5xrpqt4
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"

Awatar użytkownika
montero
 
 
Posty: 8968
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:51 pm
Lokalizacja: Wawa

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: montero » pn paź 15, 2018 8:30 am

lbl78 pisze:
pn paź 15, 2018 7:41 am
nawet jak są marne heble to i tak przy mocnym hamowaniu na oponie terenowej zablokujesz koło :wink:
wkłądanie mocnych hebli jeśli chce się zjeżdżać z asfaltu nie jet tak dobrym pomysłem, jak się jeździ w terenie zaczyna doceniać się "chujowehamulce" w endurakach :)21
Patrząc na opony Kulki to sprzęt stricte w teren , hebel wyrabia bez problemu .Ale 220kg x150km/h na asfalcie , wolalbym hebel z supermoto .Lc4 waży okolo 150kg.
https://www.youtube.com/watch?v=f_4R5xrpqt4
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12631
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: lbl78 » pn paź 15, 2018 9:14 am

purti pisze:
pn paź 15, 2018 8:08 am
Poendurzone...pytanie mam do Was.
Sytuacja następująca:
Atakuję podjazd, na górce, w lesie. Podłoże z mchami itd, po drodze zakręty między drzewami, dziury itd ( generalnie na dzide). Nagle napotykam spory konar drzewa...no tym razem udało się po nim przejechać, bo był stary i się połamał, ale co w takiej sytuacji należało by zrobić ?
1.Dołożyć gazu?
2.Za wszelką cene zatrzymać się
3. Starać się unieść przednie koło ( co samo w sobie na podjeździe może być nieciekawe)

Pytam, bo o ile przód zwykle przejeżdza po konarach, to tył lubi się uślizgnąć.
powiem jak ja to robie :)21 nie wiem czy dobrze ale działa :)21
lekko przesunąć się w przód skompresować przedni zawias (jak trzeba to lekko musnąć hamulec, ale trzeba mieć na tyle momentu żeby odbić potem, czyli operowanie sprzęgłem) równocześnie odkręcasz manetke gazu przesuwasz zad do tyłu i podrzucasz koło :wink: tył sam przejdzie, jak przód leci za wysoko to delikatnie tylni hamulec :lol:
https://youtu.be/LV-MlNCW-Ew
tu w wersji dużej jak to zrobić, pod góre dodajesz tylko prędkości trochę
a jeśli się już zatrzymasz to robisz tak
https://youtu.be/IEIuwHKGop0
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

Awatar użytkownika
purti
 
 
Posty: 4878
Rejestracja: wt mar 14, 2006 8:19 am
Lokalizacja: Kraków

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: purti » pn paź 15, 2018 9:50 am

Odruchowo szarpnąłem za kierat i przesunąłem się do tyłu. No nawet nie poczułem, ale zawsze mam lęki co będzie z tylnym kołem.
Raz przejeżdżałem przez dużą kłodę. Elegancko podniosłem przednie koło, tak że nawet nie dotknęło, ale tył się oślizgnął i zrobiło się nie fajnie, bo kierunek lotu został obrany w kierunku drzewa..
Nic to.Jeździć trza i się wprawiać.

P.S.
Filmiki z tego kanału znam.

Edit:
Teraz, po obejrzeniu 1 filmu, widzę , w czym był problem w przejeździe przez dużą kłodę.
Bubaru outback na A/T :)21
DR 750s

Awatar użytkownika
montero
 
 
Posty: 8968
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:51 pm
Lokalizacja: Wawa

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: montero » pn paź 15, 2018 11:09 am

Wszystko fajnie tylko te maszynki koło 100 ważą .Z qnia kozy się nie da zrobić :)21
https://www.youtube.com/watch?v=f_4R5xrpqt4
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"

Awatar użytkownika
purti
 
 
Posty: 4878
Rejestracja: wt mar 14, 2006 8:19 am
Lokalizacja: Kraków

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: purti » pn paź 15, 2018 11:13 am

No tak, ale moja waży 120 z paliwem, to jeszcze źle nie jest.
Bubaru outback na A/T :)21
DR 750s

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12631
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: lbl78 » pn paź 15, 2018 12:36 pm

montero pisze:
pn paź 15, 2018 11:09 am
Wszystko fajnie tylko te maszynki koło 100 ważą .Z qnia kozy się nie da zrobić :)21
Zawsze trochę pomogą ;) to tak jak z przesłaniem techniki jazdy z troalu na cross :)21
Zresztą technika jazdy pozostaje taka sama, problem jest tylko w masie i nas samych, wiadomo nie wszystko się da ale ćwiczyć warto :) no o nie raz jadąc ciężkim moto rzeczy wyciągnięte z troalu czy z crosa żaden mi uratowaly
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

Awatar użytkownika
montero
 
 
Posty: 8968
Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:51 pm
Lokalizacja: Wawa

Re: "koncik" motocyklowy 2

Post autor: montero » pn paź 15, 2018 1:06 pm

purti pisze:
pn paź 15, 2018 11:13 am
No tak, ale moja waży 120 z paliwem, to jeszcze źle nie jest.
To bardzo dobra masa , ale masz inne ograniczenia : rocznik najświeższy możliwy : 15letni , chłodzenie powietrzem (dla mnie wada ), skrzynia biegów 5 , prędkość podróżna trwała , nie wiem jak zawias .Tak jakby wziąć wykres i wytyczyć szereg zmiennych : rocznik , cena , niezawodność , serwisowalność ,ciężar , jazda po asfalcie , terenie ,podatność na mody .W zasadzie to ideanego sprzęta nie ma ale można kombinować .
https://www.youtube.com/watch?v=f_4R5xrpqt4
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"

ODPOWIEDZ

Wróć do „Towarzyskie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość