"koncik" motocyklowy 2
Moderator: Misiek Bielsko
Re: "koncik" motocyklowy 2
No tak, ale to jest mój sprzęt do zabawy w terenie. Do podróży i asfaltu będzie co innego.
Bubaru outback na A/T
DR 750s

DR 750s
Re: "koncik" motocyklowy 2
Czyli będziesz podróżował po asfalcie tylko.To smuteczek ...
https://www.youtube.com/watch?v=f_4R5xrpqt4
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"
Re: "koncik" motocyklowy 2
Zle mnie zrozumiales. Do podrozy, asfaltu i lekkiego off'a planuje cos pokroju dr650se, Dominator itp. Jak przyjdzie sie zabawic w trudniejszym terenie to zostaje XR'ka.
Bubaru outback na A/T
DR 750s

DR 750s
Re: "koncik" motocyklowy 2
XR650Ll i DR650SE do nabycie w USA i AUS .Jakby były w miarę nowe to spokojnie na dłuższe wypady można .A dlaczego nie np. Huska 630 , KTM 640 do nabycia w eu , zawiasy lepsze ,ciecz że o osiągach Huski nie wspomnę ?
https://www.youtube.com/watch?v=f_4R5xrpqt4
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"
Re: "koncik" motocyklowy 2
LC4 640 2500-3000 eur , Huski patrzyłem 4000eur w bardzo dobrych stanach . DR650SE zawias seryjny kicha .XR650L zawias seryjny chyba też nie lepszy.W KLR niech mnie poprawi lbl78, zawias chyba najsłabszy . Czyli kupując taki sprzęt w załóżmy dobrym stanie , kupujesz japońską niezawodność silnika ale wymagane modyfikacje nie będą za darmo .
https://www.youtube.com/watch?v=f_4R5xrpqt4
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"
Re: "koncik" motocyklowy 2
Do jazdy turystycznej nie jest potrzebny zawias od Hard Enduro.
Starego KTM'a w życiu nie kupię. LC4 640 to może i był fajny jak był nowy - chociaż dla mnie kultura pracy tego silnika jest nie do przyjęcia, a także agresywny styl oddawania mocy - lubię liniowo oddawaną moc z fajnym momentem na niższych obrotach.
A na rynku używanych większość już podmęczone. Raz się już męczyłem z używanym KTM.
W DR650SE da prosto i w miarę tanio poprawić zawieszenie. KLR faktycznie zawias najsłabszy, ale LBL78 jeździ i widziałem, że dawał rade w terenie gdzie ja Hondą ( może trochę wolniej) - więc to mi wystarcza. Tak jak mówiłęm-do ostrej jazdy co innego, a do krajoznawczego i relaksującego jeżdżenia po szutrach i drogach leśnych wystarczy nawet to co oferuje KLR.
Starego KTM'a w życiu nie kupię. LC4 640 to może i był fajny jak był nowy - chociaż dla mnie kultura pracy tego silnika jest nie do przyjęcia, a także agresywny styl oddawania mocy - lubię liniowo oddawaną moc z fajnym momentem na niższych obrotach.
A na rynku używanych większość już podmęczone. Raz się już męczyłem z używanym KTM.
W DR650SE da prosto i w miarę tanio poprawić zawieszenie. KLR faktycznie zawias najsłabszy, ale LBL78 jeździ i widziałem, że dawał rade w terenie gdzie ja Hondą ( może trochę wolniej) - więc to mi wystarcza. Tak jak mówiłęm-do ostrej jazdy co innego, a do krajoznawczego i relaksującego jeżdżenia po szutrach i drogach leśnych wystarczy nawet to co oferuje KLR.
Bubaru outback na A/T
DR 750s

DR 750s
Re: "koncik" motocyklowy 2
lc4 640 na "cywilnym " gażniku nie jest taki diabeł .Jako że sam fan Suzuki jestem to film o 650se polecam
https://www.youtube.com/watch?v=VJMYMC4jxKM patenty też są dalej opisane.
Wszyskie sprzęty enduro od zakupu sa męczone , po to są .Dobry i lekki w miarę sprzęt , na dobrym zawiasie pozwala krajoznawczo zrelaksować się bardziej , niż ciężki na ujatym zawiasie
czy hard czy nie hard to od kierownika zależy.Ja po prostu lubię nie wykorzystywać do końca pełnych możliwości sprzęta , dzięki temu dłużej pochodzi.Są gostkowie co KTM EXC jeżdżą krajoznawczo i chwała im za to.Po prostu możesz więcej , jest łatwiej i lżej .Gzie tu relaks na ciężkim sprzęcie w piasku lub błotnistej drodze 200km ?To jest walka o nie wyebanie się na każde 100m. Kiedyś 2 gostków było ktm950/990 ? na piasku kopnym .Jechali i owszem na zasadzietylne koło=koparka do piasku , ile km te qnie by im wytrzymały takiej jazdy ? 10-20km do zagotowania ...

https://www.youtube.com/watch?v=VJMYMC4jxKM patenty też są dalej opisane.
Wszyskie sprzęty enduro od zakupu sa męczone , po to są .Dobry i lekki w miarę sprzęt , na dobrym zawiasie pozwala krajoznawczo zrelaksować się bardziej , niż ciężki na ujatym zawiasie

https://www.youtube.com/watch?v=f_4R5xrpqt4
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"
- kulkagsx1200
- Posty: 2443
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 10:06 pm
- Lokalizacja: ok.strzelina
Re: "koncik" motocyklowy 2
Wracając do podjazdu z drzewem ,nie raz spotkałem czy to głazy czy konary i zawsze to samo
Czyli szybka ocena sytuacji i jak to bywa dzida, najlepszy sposób na wszystko
Albo stop i kminieniejak objechac kiedy widac ze się nie da ....
Jazda po czarnym na moich oponach spokojnie da się uskutecznic ,latam tak między 90 -120
Zresztą szutrami tez Lubie takie prędkości . Hamulec daje rade spokojnie
W hadeku mianem jeden tloczek i dawało rade
Po mojemu znów czcze gadanie i teoretyzowac ie tak samo jak to ze w SE są hujowe zawieszenia
Ciekawe po [cenzura] mi hiper super jak ja latam starymi duktach a nie po torach crossowych
Jedna rzecz mi przychodzi do głowy
Nawet najlepszy sprzęt nie sprawi że będziesz lepszym kierowcą jeśli jedzic nie za bardzo umiesz
Co do prędkości 150 to moim bigiem poprostu nawy mi się nie chce go tak kręcić
Hiena latalem 160 na kostkach i to całkiem spore odległości ale to tylko dlatego ze się spieszyłem
Optymalna jest 120
Nawet gejosem latalem tak po czarnym .szybciej poprostu nie widze sensu ani przyjemności
Czyli szybka ocena sytuacji i jak to bywa dzida, najlepszy sposób na wszystko
Albo stop i kminieniejak objechac kiedy widac ze się nie da ....
Jazda po czarnym na moich oponach spokojnie da się uskutecznic ,latam tak między 90 -120
Zresztą szutrami tez Lubie takie prędkości . Hamulec daje rade spokojnie
W hadeku mianem jeden tloczek i dawało rade
Po mojemu znów czcze gadanie i teoretyzowac ie tak samo jak to ze w SE są hujowe zawieszenia
Ciekawe po [cenzura] mi hiper super jak ja latam starymi duktach a nie po torach crossowych
Jedna rzecz mi przychodzi do głowy
Nawet najlepszy sprzęt nie sprawi że będziesz lepszym kierowcą jeśli jedzic nie za bardzo umiesz
Co do prędkości 150 to moim bigiem poprostu nawy mi się nie chce go tak kręcić
Hiena latalem 160 na kostkach i to całkiem spore odległości ale to tylko dlatego ze się spieszyłem
Optymalna jest 120
Nawet gejosem latalem tak po czarnym .szybciej poprostu nie widze sensu ani przyjemności
jeepniety 
Dodge challenger sxt , hummer h3
Bmw r100gs gejos

Dodge challenger sxt , hummer h3
Bmw r100gs gejos

Re: "koncik" motocyklowy 2
optymalna przyjemna to tak 90-120 szybciej to już wiatr na klate
co do zawiasu w KLR, to wiadomo sławny jest ze swoich kompromisów, czylu jednakowo ch.u.jowy do wszytkiego
ale w dość prosty sposób da się go polepszyć, w zasadzie plug&play podchodzi zawias z KTMa
teraz bym musiał poszukać co z czego a mi się nie chce strasznie, pamiętam że ktoś robił taki przeszczep i był mega zadowolony
zamknęło się to poniżej 2000
a to połowa wartości mojego truchła, więc sensu brak
no chyba że kiedyś mnie wielka chęć na usprawnienia najdzie 

co do zawiasu w KLR, to wiadomo sławny jest ze swoich kompromisów, czylu jednakowo ch.u.jowy do wszytkiego

ale w dość prosty sposób da się go polepszyć, w zasadzie plug&play podchodzi zawias z KTMa





Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Re: "koncik" motocyklowy 2
Tu już tak zawsze będzie..ale taki urok forum.
Świeży jestem. Kupiłem jedno moto, jest fajne.Kupie drugie, trzecie i zobaczę co mi podejdzie najlepiej.
Wyjeżdżonych godzin i doświadczenia nie oszukasz.
Świeży jestem. Kupiłem jedno moto, jest fajne.Kupie drugie, trzecie i zobaczę co mi podejdzie najlepiej.
Wyjeżdżonych godzin i doświadczenia nie oszukasz.
Bubaru outback na A/T
DR 750s

DR 750s
Re: "koncik" motocyklowy 2
i tak... i nie
Kulka się niepotrzebnie nerwujesz..
się jeździ, się gada. Można różnie patrzeć na zagadnienie to sobie różnie patrzymy. Mnie się w bigu styl podoba jak cholera. I niewiele więcej..
za to bardzo lubię klr - podstawowy motocykl amerykańskiej wsi

kompletnie nie jarają mnie dwutaktowe hardenduro na mocnym zawiasie - nie umiem tym
lubię proste kowadła, ciężkie klamoty co się raz na sezon olej zmienia
a na najbliższy czas szukam sobie triala
będę zimą po krzakach jeździł

Kulka się niepotrzebnie nerwujesz..
się jeździ, się gada. Można różnie patrzeć na zagadnienie to sobie różnie patrzymy. Mnie się w bigu styl podoba jak cholera. I niewiele więcej..
za to bardzo lubię klr - podstawowy motocykl amerykańskiej wsi

kompletnie nie jarają mnie dwutaktowe hardenduro na mocnym zawiasie - nie umiem tym
lubię proste kowadła, ciężkie klamoty co się raz na sezon olej zmienia
a na najbliższy czas szukam sobie triala
będę zimą po krzakach jeździł

Re: "koncik" motocyklowy 2
Oponę muszę kupić na tył. Co się teraz wkłada do enduro leśnego ( nie tor) ?. Mitas jakiś ?
Obecnie miszelin AC10 - już się zaczyna wyoblać, czuć to na miękkim.
Obecnie miszelin AC10 - już się zaczyna wyoblać, czuć to na miękkim.
Bubaru outback na A/T
DR 750s

DR 750s
Re: "koncik" motocyklowy 2
@kulka z tym heblem to takie moje pitolenie , pewnie lc4 hebel ma duży zapas , homologowane na 2osoby było.Co to była za Hiena którą jeździleś 160 ?Kostka to jak napisać opona terenowa , są różne kostki , niektóre mogą nie mieć takich indeksów prędkości , że o mieszance gumowej i żywotności bieżnika nie wspomnę.
@lbl 90-120 ok ale jak trzeba mi z Wawy do Krk szybko się przedostać to dostaję wnerwu na tych autobanach , zdałoby się te złoty czterdzieści-sześdziesiąt z owiewką, a tego już drz nie potrafi na dłuższą metę.Huska 630/701/ktm690 bez problemów.
@mroczny ambitnie , trzymam kciuki.
@purti ac10 zajebista opona jak tylko w teren.
@lbl 90-120 ok ale jak trzeba mi z Wawy do Krk szybko się przedostać to dostaję wnerwu na tych autobanach , zdałoby się te złoty czterdzieści-sześdziesiąt z owiewką, a tego już drz nie potrafi na dłuższą metę.Huska 630/701/ktm690 bez problemów.
@mroczny ambitnie , trzymam kciuki.
@purti ac10 zajebista opona jak tylko w teren.
https://www.youtube.com/watch?v=f_4R5xrpqt4
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"
- kulkagsx1200
- Posty: 2443
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 10:06 pm
- Lokalizacja: ok.strzelina
Re: "koncik" motocyklowy 2
Mitas c02
A na przód motoz tractionator desert
Mroku, nie nerwuje się, luuuzik
Co do trial, miałem sherco bultaco 250
Uwierz , 15 min i masz dość
Łapy , przedramiona bolą niemiłosiernie
Sprzedałem po 2 miesiącach
Fajne na chwilę
A na przód motoz tractionator desert
Mroku, nie nerwuje się, luuuzik

Co do trial, miałem sherco bultaco 250
Uwierz , 15 min i masz dość
Łapy , przedramiona bolą niemiłosiernie
Sprzedałem po 2 miesiącach
Fajne na chwilę
jeepniety 
Dodge challenger sxt , hummer h3
Bmw r100gs gejos

Dodge challenger sxt , hummer h3
Bmw r100gs gejos

Re: "koncik" motocyklowy 2
Znaczy słabe łapy i przedramiona, i trza było doćwiczyć 

"Panie doktorze, koledzy mogą częściej i więcej...
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
-Jaki problem? Chwal się Pan jak oni."
Re: "koncik" motocyklowy 2
Motoz słyszałem że dobrze się zakłada
A tak wogóle to dzięku tej gównoburzy forumowej , namierzyłem se sprzęta tzn . typ i jeszcze się trochę pozastanawiam ale to jest chyba to .
I jeszcze bardzie wogóle , to żyjemy w kiepskim miescu jeśli chodzi dostępność sprzętów .Prawie nic nie ma , poza wyczynami i sprzętami z innej epoki .Można jeszcze motać ale niekoniecznie wyjdzie super .
Jakby ktoś chciał na kategorię B enduro 125 , to polecam Beta125lc .Bardzo fajny sprzęt.

A tak wogóle to dzięku tej gównoburzy forumowej , namierzyłem se sprzęta tzn . typ i jeszcze się trochę pozastanawiam ale to jest chyba to .
I jeszcze bardzie wogóle , to żyjemy w kiepskim miescu jeśli chodzi dostępność sprzętów .Prawie nic nie ma , poza wyczynami i sprzętami z innej epoki .Można jeszcze motać ale niekoniecznie wyjdzie super .
Jakby ktoś chciał na kategorię B enduro 125 , to polecam Beta125lc .Bardzo fajny sprzęt.
https://www.youtube.com/watch?v=f_4R5xrpqt4
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"
Re: "koncik" motocyklowy 2
Z przodu mam AC10 w super stanie, tył się wyoblił i już czuję, że za często gubi trakcję.
Głównie jeżdżę po piaszczystym podłożu.
Głównie jeżdżę po piaszczystym podłożu.
Bubaru outback na A/T
DR 750s

DR 750s
Re: "koncik" motocyklowy 2
Na piasek kopny , musisz mieć trzymaki i niskie ciśnienie inaczej nie ma jazdy .Opony wszystkie cross dobre byle niskie ciśnienie .
https://youtu.be/Tuyv13cmBSc
Fajny filmik z testowania Bety 480 rr
https://youtu.be/Tuyv13cmBSc
Fajny filmik z testowania Bety 480 rr
https://www.youtube.com/watch?v=f_4R5xrpqt4
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"
Re: "koncik" motocyklowy 2
ależ ja znam triale i bardzo lubię ten rodzaj rozrywki
fakt - poniewiera
fakt - poniewiera
Re: "koncik" motocyklowy 2
Mam trzymaki. Obecnie ten ac10 daje rade przy cisnieniu ponizej 1 bar.montero pisze: ↑pn paź 15, 2018 10:46 pmNa piasek kopny , musisz mieć trzymaki i niskie ciśnienie inaczej nie ma jazdy .Opony wszystkie cross dobre byle niskie ciśnienie .
https://youtu.be/Tuyv13cmBSc
Fajny filmik z testowania Bety 480 rr
Bubaru outback na A/T
DR 750s

DR 750s
- kulkagsx1200
- Posty: 2443
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 10:06 pm
- Lokalizacja: ok.strzelina
Re: "koncik" motocyklowy 2
Montero, hiena to mój były gs1150 a kostki to mefo stonemaster na tyle i motoz desert tractionator z przodu
Misman, jeździłeś trial em ?
Bo w łapach jestem niczego sobie a odczułem go zdrowo
,zresztą nie tylko ja
https://photos.app.goo.gl/DzX3yjU4ni2YjkKHA
Misman, jeździłeś trial em ?
Bo w łapach jestem niczego sobie a odczułem go zdrowo
,zresztą nie tylko ja
https://photos.app.goo.gl/DzX3yjU4ni2YjkKHA
jeepniety 
Dodge challenger sxt , hummer h3
Bmw r100gs gejos

Dodge challenger sxt , hummer h3
Bmw r100gs gejos

Re: "koncik" motocyklowy 2
Fajnie tu macie.
latam 690 od pół roku. W sumie to nic więcej mi nie trzeba.
Owszem - na tor mx (na którym równiez latam 690) przydałby się jakiś cross. Na wyjeby HE, coś 100 kilogramowego. Ale wszyzstko to opycę 690.
Ostatnio na jakimś szkoleniu na Beskidzie Zywieckim wpakowałem się do grupy Hard Enduro przez przypadek.
No i daliśmy radę, mimo że chłopcy przeciorali mnie, że potem ledwo stałem. Wiecie z 4x4, jak jest napinka jak żołtodziób wpada na imprezkę- heh pokożemy mu.
MEGA dużo daje amor skrętu. Faja i tyle, w zasadzie im szybciej - tym bezpieczniej.
Wszystko robię na 1-2. Mam założony slip on i wgrane specjalne mapy. Moment jest miażdżący a na 1 ciągnie bardzo daleko.
na asfaltach mało latam, bo się boję Januszy. Moto jest kompletnie pierdolnięte jeśli chodzi o moc. W zasadzie rzadko kiedy da się tym odkręcić.
Znam kolesi co latają tym po Iranach , Bałkanach i mówią że to najlepszy bike na świecie. TONY akcesoriów, typu owiewki rally, dodatkowe baki.
To jest w zasadzie to samo co lata na Dakarze. Nawet silnik jest ten sam tylko zmniejszony do 450. Bak nawet podobno pasuje od dakarówki. Oczywiście zawiecho jest inne.
ALE!
Na listopadowe Maroko jadę Yamahą XT600. Zgadnijcie czemu?!?!

latam 690 od pół roku. W sumie to nic więcej mi nie trzeba.
Owszem - na tor mx (na którym równiez latam 690) przydałby się jakiś cross. Na wyjeby HE, coś 100 kilogramowego. Ale wszyzstko to opycę 690.
Ostatnio na jakimś szkoleniu na Beskidzie Zywieckim wpakowałem się do grupy Hard Enduro przez przypadek.



MEGA dużo daje amor skrętu. Faja i tyle, w zasadzie im szybciej - tym bezpieczniej.
Wszystko robię na 1-2. Mam założony slip on i wgrane specjalne mapy. Moment jest miażdżący a na 1 ciągnie bardzo daleko.
na asfaltach mało latam, bo się boję Januszy. Moto jest kompletnie pierdolnięte jeśli chodzi o moc. W zasadzie rzadko kiedy da się tym odkręcić.
Znam kolesi co latają tym po Iranach , Bałkanach i mówią że to najlepszy bike na świecie. TONY akcesoriów, typu owiewki rally, dodatkowe baki.
To jest w zasadzie to samo co lata na Dakarze. Nawet silnik jest ten sam tylko zmniejszony do 450. Bak nawet podobno pasuje od dakarówki. Oczywiście zawiecho jest inne.
ALE!
Na listopadowe Maroko jadę Yamahą XT600. Zgadnijcie czemu?!?!




tel: 600298546
Re: "koncik" motocyklowy 2
Niezła postapokalipsa
ile ten mefo wytrzymał km ?

https://www.youtube.com/watch?v=f_4R5xrpqt4
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"
Re: "koncik" motocyklowy 2
pozazdrościł 690. Bo trzeba po prostu zasięgi terytorialne określić dla różnych sprzętów .Jakbym miał wybrać się dookoła swiata to drz.Jak europa to może byc 690.Ba pisze: ↑wt paź 16, 2018 3:20 pmFajnie tu macie.
latam 690 od pół roku. W sumie to nic więcej mi nie trzeba.
Owszem - na tor mx (na którym równiez latam 690) przydałby się jakiś cross. Na wyjeby HE, coś 100 kilogramowego. Ale wszyzstko to opycę 690.
Ostatnio na jakimś szkoleniu na Beskidzie Zywieckim wpakowałem się do grupy Hard Enduro przez przypadek.![]()
![]()
No i daliśmy radę, mimo że chłopcy przeciorali mnie, że potem ledwo stałem. Wiecie z 4x4, jak jest napinka jak żołtodziób wpada na imprezkę- heh pokożemy mu.
MEGA dużo daje amor skrętu. Faja i tyle, w zasadzie im szybciej - tym bezpieczniej.
Wszystko robię na 1-2. Mam założony slip on i wgrane specjalne mapy. Moment jest miażdżący a na 1 ciągnie bardzo daleko.
na asfaltach mało latam, bo się boję Januszy. Moto jest kompletnie pierdolnięte jeśli chodzi o moc. W zasadzie rzadko kiedy da się tym odkręcić.
Znam kolesi co latają tym po Iranach , Bałkanach i mówią że to najlepszy bike na świecie. TONY akcesoriów, typu owiewki rally, dodatkowe baki.
To jest w zasadzie to samo co lata na Dakarze. Nawet silnik jest ten sam tylko zmniejszony do 450. Bak nawet podobno pasuje od dakarówki. Oczywiście zawiecho jest inne.
ALE!
Na listopadowe Maroko jadę Yamahą XT600. Zgadnijcie czemu?!?!![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.youtube.com/watch?v=f_4R5xrpqt4
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"
"Autoktóreniepływajestjakłódkabezskrzydeł"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości