prawie, choć te głównie były do lekkich KX i KLX (chyba do 300 max)
ale w stanach często KLR wyjeżdżał z dłubnietym zawiasem, a tak się składa że mój to jest właśnie z tego rynku, choć o dziwo prędkościomierz ma kilometrach nie w milach,
zresztą są duże rozbieżności co do mocy z którą KLR wyjeżdżał od dilera (w zależności od rynku) od 38 kucy (nie wiem jak tow ogóle się turlało) do 48 króre można w prosty sposób podnieść do 53
zresztą bardzo często porównując jazdę na innych motkach pomimo że na paperze są mocniejsze sposób oddawania mocy jest zdecydowanie słabszy niż w KLR, no chyba że mówimy tu o maszynach o zdecydowanie większej mocy 60+ koni, co jest czasem problemem, bo wybierając nowe moto chciałbym żeby darło ziemie przynajmniej tak dobrze jak KLR (licze na lepiej)
więc załorzenie
max 160-170kg na mokro
55-60 kucy
21cali z przodu
skok zawiasu z 25cm
spokojnia przelotowa 120km/h
interwały minimum 5000km
idealnie jak by było 350km zasięgu na baku (ale nie jest to konieczność)
no i z nowszych wychodzi 690/701, PR7, SWMsuperdualX (troche cięższy, cena o wiele lepsza)
z używek
690, BMW G650x i w zasadzie chyba tyle
