Akcje serwisowe zdarzają sie również i po gwarancji. Jeżeli ogłasza je producent (bo jakiś element jest po prostu wadliwy, i PRODUCENT bierze to na klatę - to w wyznaczonym okresie (od daty produkcji auta) jest on wymieniany.
Natomiast sieci dilerskie/importer produkują tego typu teksty (nie zawsze, ale się zdarza), jakby wielką łaskę robiły
U nas, zgodnie z przepisami prawa - gwarantem jest IMPORTER (dla produktów spoza obszaru EU). I - formalnie, jeżeli jest po gwarancji - to importer może mieć wywalone. Jednak jeżeli koncern robi akcję serwisową - to ... importer nie bardzo może mieć wywalone - acz nie wynika to z przepisów - a z zasad działania korporacji.
Zależy więc, jakie są "technikalia" w tym przypadku. Bo może to być albo faktycznie gest importera - albo taki ... "ochłap"

, bo sie klyent awanturuje ... (uj, że koncern załatwia temat i tak od ręki).
Jako anegdota krąży info o akcji serwisowej lexusa - jak zaczynał temat na rynku USA. A poszło wtedy o zacinającą sie ... antenę od radia, i "zbyt ciemne" trzecie światło stopu ...

Se poszukajcie - tak się załatwia "akcje serwisowe" ...
