Czesc, pare tygodni temu stalem sie szczesliwym posiadaczem traktorka Asia. No i zaczely sie problemy, mam nadzieje, ze do przeskoczenia.
Poradzcie mi prosze jakim smarem smarowac przeguby kol przednich.
Druga sprawa to zawieszenie. Wyglada na to, ze musze wymienic tuleje gumowe w resorach. Przegladajac ogloszenia dawno temu przemknelo mi takie, w ktorym ktos proponowal tuleje z (chyba) poliuretanu a firma ktora to robi jest gdzies w okolicach Gdanska. Tez tu mieszkam, wiec moze ktos z Was slyszal o niej.
Mam wrazenie, ze ktorys z amortyzatorow juz nie trzyma. Jakie proponujecie, tak zeby trzymaly jak nalezy a ja zebym nie zbankrutowal.
Poza tymi drobiazgami jestem coraz bardziej zachwycony traktorkiem, chociaz w niczym nie przypomina Toyoty Tercel AL25 4WD z ktora po 14 latach musialem sie rozstac, bo odpadlo od niej zawieszenie.
Asia ma 2,2 diesel pod maska, smaciany dach, ktory o dziwo nie przecieka i ... wspomaganie kierownicy, za co ja lubie.
Pozdrawiam
Trapper
Zawieszenie Kia Asia
Moderator: Marcin-Kraków
na forum merca była ta firma od PU nazywa się DRM- mają na półce komplety do Asii
amory przód kadet tył żuk (miałem auto trochę podniesione)
inne gumy kup w Kii albo sklep w Sękocinie (wysyłka)- znajdziesz na forum przy Kia Rocsta
jeśli jest to wspólny smar kuli i przegubu to lepiej taki do przegubów ale ja kiedyś jak miałem Asię to smarowałem tym samym co krzyzaki (castrol), pamietaj o smarownicy na kolumnie kierownicy
dbaj o krzyżaki wałów (przednie są trudne do kupienia) i krzyżak dolny kolumny kierownicy.
amory przód kadet tył żuk (miałem auto trochę podniesione)
inne gumy kup w Kii albo sklep w Sękocinie (wysyłka)- znajdziesz na forum przy Kia Rocsta
jeśli jest to wspólny smar kuli i przegubu to lepiej taki do przegubów ale ja kiedyś jak miałem Asię to smarowałem tym samym co krzyzaki (castrol), pamietaj o smarownicy na kolumnie kierownicy
dbaj o krzyżaki wałów (przednie są trudne do kupienia) i krzyżak dolny kolumny kierownicy.
Rocsta>W460>WK>GU4+LC76
Kia Asia
Dzieki Benek za pomoc. Asia stoi w warsztacie i sie uszczelnia: reduktor i misa olejowa. Dwonilem do DRM i maja na polce co trzeba.
Mam niestety niewielki wyciek ze wspomagania kierownicy. Wiem, ze wiekszosc sprzedawanych Asi w Polsce byla bez wspomagania. Moj egzemplaz jest sprowadzony z Niemiec. Moze wiecie cos o tym problemie. Cieknie powoli od strony wyjcia do drazkow. Boje sie to rozkladac bo moge utknac w warsztacie na tygodnie a jezdzenie Oplem zony mnie oslabia - dostaje choroby morskiej od bujania.
Mam niestety niewielki wyciek ze wspomagania kierownicy. Wiem, ze wiekszosc sprzedawanych Asi w Polsce byla bez wspomagania. Moj egzemplaz jest sprowadzony z Niemiec. Moze wiecie cos o tym problemie. Cieknie powoli od strony wyjcia do drazkow. Boje sie to rozkladac bo moge utknac w warsztacie na tygodnie a jezdzenie Oplem zony mnie oslabia - dostaje choroby morskiej od bujania.
Ja w swojej Zielonej Strzale ( Asi) , mam poliuretany, jestem bardzo zadwolony, Przegubu to smarowalem smarem łt-40 czy jakis taki , zwykly tawot, i dziala. Sadze ze wiekszej roznicy miedzy poszczegolnymi smarami nie ma. samr to smar. Jesli chcesz te poliuretany to sie dowiem dokladnie gdzie sie to kupuje. jest to w gdansku i chyba placilem cos kolo 250 zl za komplet na 4 resory! ale warto.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Asia
Dzieki za pomoc, moja Asia stoi teraz o 6 cm wyzej, ma poliuretany z DRM i jak juz sie dobrze rozbujala to padla jej pompa sprzęgla. Poprzedni właściciel kwasu chyba tam nalał, bo gumy przawie zniknęły.
Od poniedziałku pan mechanik bedzie ich szukał a ja sie robie nerwowy bo na początku grudnia musze wyjechac z łodzią na plażę.
Od poniedziałku pan mechanik bedzie ich szukał a ja sie robie nerwowy bo na początku grudnia musze wyjechac z łodzią na plażę.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość