Kia Asia Rocsta lift zawieszenia
Moderator: Marcin-Kraków
Kia Asia Rocsta lift zawieszenia
Witam jestem szczęśliwym (ale nie do końca) posiadaczem rocsty ponieważ mam problem gdyż autko jest na resorach i jeździ sie tym autem dość sztywno a na wybojach mam wrażenie ze plomby mi powypadają i słyszałem że jest możliwość przerobienia na sprężyny jeśli może ktoś oriętuje w temacie to prosze o pomoc
- leon zet
-
- Posty: 7506
- Rejestracja: śr gru 10, 2003 7:55 pm
- Lokalizacja: Wyszków i okolice
- Kontaktowanie:
Re: Kia Asia Rocsta lift zawieszenia
Szybciej to chyba będzie auto zmienić.
Re: Kia Asia Rocsta lift zawieszenia
Raczej z ta zmiana auta to tez nie jest taki latwy temat na taka taksowke trzeba amatora ..,a wiem ze szpenie robia takie rzeczy i mialem klietow na moje auto imowili ze koledzy co tez lataja rocsta to maja to zrobione tzn sprezyny zamiast resorow
Re: Kia Asia Rocsta lift zawieszenia
forum jest ogólnie o Sportage. zdarza się czasem ktoś z rocastą lecz nikt nie ma sprężyn. Pod zły adres wpadłeś kolego.
sportage'98r 16V KL71 235/75/15
boodylift 2,6" przód lift 1.6"+gumy Tył:2"+astra
boodylift 2,6" przód lift 1.6"+gumy Tył:2"+astra
- leon zet
-
- Posty: 7506
- Rejestracja: śr gru 10, 2003 7:55 pm
- Lokalizacja: Wyszków i okolice
- Kontaktowanie:
Re: Kia Asia Rocsta lift zawieszenia
Pewnie, że wszystko się da zrobić.
Tylko czy jest sens. W samuraju konwersja na sprężyny jest już obcykana i sporo ludzi to robi.
Z racji liczebności - konwersja taka jest w zasadzie bezproblemowa.
A teraz zastanówmy się jak wygląda to na tle rocsty...
Auto dość rzadko występujące, szpeju tuningowego w zasadzie brak. Jakie wahacze zastosować, jakie sprężyny? No cóż... Nawet jeśli znajdziesz ludzi co się podejmą zadania to miej świadomość, że twoje auto może stać się poletkiem doświadczalnym do testowania róznych rozwiązań. Jak goście trafią za pierwszym czy drugim razem - to OK. Jak nie trafią to będziesz jeździł, płacił i klął że ciągle coś jest nie tak.
Tylko czy jest sens. W samuraju konwersja na sprężyny jest już obcykana i sporo ludzi to robi.
Z racji liczebności - konwersja taka jest w zasadzie bezproblemowa.
A teraz zastanówmy się jak wygląda to na tle rocsty...
Auto dość rzadko występujące, szpeju tuningowego w zasadzie brak. Jakie wahacze zastosować, jakie sprężyny? No cóż... Nawet jeśli znajdziesz ludzi co się podejmą zadania to miej świadomość, że twoje auto może stać się poletkiem doświadczalnym do testowania róznych rozwiązań. Jak goście trafią za pierwszym czy drugim razem - to OK. Jak nie trafią to będziesz jeździł, płacił i klął że ciągle coś jest nie tak.
- seba4x4
-
- Posty: 4046
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 12:08 pm
- Lokalizacja: PCH/PWA/POB, nad Notecią i Wełną;)
- Kontaktowanie:
Re: Kia Asia Rocsta lift zawieszenia
Jest jeszcze jedna kwestia, przerobienie krótkiego i lekkiego auta "na sprężyny" nie uczyni z niego super komfortowej bryki
Pewnych rzeczy nie przeskoczysz ......

Re: Kia Asia Rocsta lift zawieszenia
Dzieki za info bede cos z tym walczyl jak cos mi sie uda to napis. Jeszce raz dzieki i podrawiam
Re: Kia Asia Rocsta lift zawieszenia
nie chciałbym zakładać nowego tematu - czy ktoś wie co można założyć do rocsty zamiast oryginalnych amortyzatorów (od jakiego wozu pasują może lublin żuk omega b kombi? ) przedni amor bardzo podobny jest do vitary tyle, że tylnego - tylny z kolei w vitarze przy lifcie można zastąpić właśnie amorem z omegi łady czy czymś innym itp... Może ktoś zakładał coś innego niż seria do rocsty i nie chodzi mi o przespawanie mocowań (chociaż jak nic nie znajdę pewnie tak się skończy) Co do liftu zakupiłem nowe resory w stosunku do oryginału + 2', + 150 kg , dodatkowo wieszaki + 1,5 cala. Co ciekawe wały wymagały minimalnej zmiany długości + 1 cm tył , 2 cm przód.
Re: Kia Asia Rocsta lift zawieszenia
bardzo dziękuje za odpowiedzi
oczywiście amortyzatory do rocsty można dobrać do liftu 2 czy 3 calowego bez problemu z oferty produktów dedykowanych do innych modeli w bardzo atrakcyjnych cenach.

Re: Kia Asia Rocsta lift zawieszenia
Skoro robisz taki lift to pewnie kola wieksze - uwazaj bo zebatki w przekładni głównej w nich nie sa jakies zbyt solidne.
Kiedys mialem i jedzilem na 31' (2,2D) ale wg mnie to maxmax. A jak mu sie odpychac zwawo to mniej niz 31'.
Kiedys mialem i jedzilem na 31' (2,2D) ale wg mnie to maxmax. A jak mu sie odpychac zwawo to mniej niz 31'.
Rocsta>W460>WK>GU4+LC76
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości