Poduszki pod skrzynią biegów i wał napędowy
Moderator: Misiek Bielsko
- michaswappa
- Posty: 302
- Rejestracja: śr lis 14, 2007 5:15 pm
- Lokalizacja: warszawa/sulejówek
- Zielony&Załoga
- Posty: 565
- Rejestracja: śr sie 29, 2007 10:31 pm
- Lokalizacja: Wysoki parter
- Kontaktowanie:
- Gabriel Tatoj
-
- Posty: 1147
- Rejestracja: pn mar 19, 2007 12:00 am
REDUKTOR W ARO
WITAJCIE

POZDRO

W reduktorze ARO nie ma łańcucha tylko koła zebateMoment ze skrzyni przekazywany jest za pośrednictwem chyba łaćucha na reduktor (skrzynia z reduktorem stanowiąc chyba całość)

Nie wiem co masz na myśli ;blokada przedniego napędu(.......wyniknęło mi jeszcze jedno przełożenie: napęd na tył z blokadą przedniego napędu...



POZDRO

Faktycznie nie byłem pewny czy tu jest łańcuch czy koła zębate. Natomiast co do blokady przedniego napędu to działa tak, że po przesunięciu wajchy z 2H do przodu napęd na tył jest normalnie przekazywany a przedni wał jest zablokowany i nie kręci się luźno
Po zapięciu sprzęgiełek i włączeniu tego czegoś przednie koła hamują, a tylne się kręcą... Czyżby przygotowanie do palenia gumy?

Po zapięciu sprzęgiełek i włączeniu tego czegoś przednie koła hamują, a tylne się kręcą... Czyżby przygotowanie do palenia gumy?

Po testach w terenie stwierdzam, że coś nadal tłucze.
Mocowanie łapy silnika już przyspawane do ramy, to mocowanie budy do ramy już zespawane, silnik przesunięty, wał dokręcony... Co to może być? Tłuczenie wyraźnie kutego metalu. Objawia się podczas przejazdu przez hopkę. Nie wiem czy krzyżak jakiś, sie łamie, czy skrzynia odfruwa... Chyba dowiem się dopiero jak odpadnie

Mocowanie łapy silnika już przyspawane do ramy, to mocowanie budy do ramy już zespawane, silnik przesunięty, wał dokręcony... Co to może być? Tłuczenie wyraźnie kutego metalu. Objawia się podczas przejazdu przez hopkę. Nie wiem czy krzyżak jakiś, sie łamie, czy skrzynia odfruwa... Chyba dowiem się dopiero jak odpadnie

- Zielony&Załoga
- Posty: 565
- Rejestracja: śr sie 29, 2007 10:31 pm
- Lokalizacja: Wysoki parter
- Kontaktowanie:
- Zielony&Załoga
- Posty: 565
- Rejestracja: śr sie 29, 2007 10:31 pm
- Lokalizacja: Wysoki parter
- Kontaktowanie:
postaw zacieka na kobylki, wez lom i niech ktos nim troche porusza a sam sie uwal pod niego (nie doslownie bo wtedy wszystko ci sie spodoba) i po kolei przykladaj reke do polaczen w zawieszeniu. tak zeby dlonia objac wspolpracujace elementy wtedy wykryjesz nawet male luzy. wieksze to z daleka widac. nawet przy dokrecaniu kola.
PIMPEK albinos - brudna świnia 

- Gabriel Tatoj
-
- Posty: 1147
- Rejestracja: pn mar 19, 2007 12:00 am
PODUSZKI
WITAJCIE
Wiem że poduszki UAZA robią dosyć dobrze . Jedna pod silnik i dwie pod obudowę sprzęgła , w oryginale oczywiście
Jeżeli to jakas zmota , to tak jak zmotane trza zapodać
POZDRO

.hayt pisze:Ile jest poduszek pod silnik i skrzynie w Aro? Czy pasują z czegoś dostępnego np żuk, ciagniki itp ?
Wiem że poduszki UAZA robią dosyć dobrze . Jedna pod silnik i dwie pod obudowę sprzęgła , w oryginale oczywiście


POZDRO

Poduszki są z mojego punktu widzenia dwie pod silnikiem po obu stronach, a następnie są dwie pod obudową sprzęgła albo pod skrzynią nawet...
Te pod skrzynią pasują chyba z UAZa (i chyba mam je do wymiany, bo to chyba właśnie to mi tak tłucze), no a te spod silnika to nie wiem skąd mechanicy wzięli... Ale po wymianie silnika dostałem nowe
Te pod skrzynią pasują chyba z UAZa (i chyba mam je do wymiany, bo to chyba właśnie to mi tak tłucze), no a te spod silnika to nie wiem skąd mechanicy wzięli... Ale po wymianie silnika dostałem nowe

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości