Poduszki pod skrzynią biegów i wał napędowy

243d i inne

Moderator: Misiek Bielsko

Awatar użytkownika
michaswappa
Posty: 302
Rejestracja: śr lis 14, 2007 5:15 pm
Lokalizacja: warszawa/sulejówek

Post autor: michaswappa » śr lis 21, 2007 6:31 pm

Poczytam i ci odpowiem, ale co do wysokich temp. to jak mowil Zax czerwony silicon lub hermetic. Przyda sie i w innych roznych sytuacjach i jest o wiele tanszy:)
Przeczytalem caly regulamin:D

Awatar użytkownika
Zielony&Załoga
Posty: 565
Rejestracja: śr sie 29, 2007 10:31 pm
Lokalizacja: Wysoki parter
Kontaktowanie:

Post autor: Zielony&Załoga » śr lis 21, 2007 7:05 pm

klei sie gwinty w rozrzadach: na walkach, glowna na wale tez sie klei, zaciski hamulcowe. locktite albo pochodne. w kazdym sklepie z gratami powinno byc. nie majatek a starczy na kilka lat.
powodzenia motacze
PIMPEK albinos - brudna świnia :)21

Awatar użytkownika
Gabriel Tatoj
 
 
Posty: 1147
Rejestracja: pn mar 19, 2007 12:00 am

REDUKTOR W ARO

Post autor: Gabriel Tatoj » śr lis 21, 2007 10:47 pm

WITAJCIE :)13
Moment ze skrzyni przekazywany jest za pośrednictwem chyba łaćucha na reduktor (skrzynia z reduktorem stanowiąc chyba całość)
W reduktorze ARO nie ma łańcucha tylko koła zebate :)1
(.......wyniknęło mi jeszcze jedno przełożenie: napęd na tył z blokadą przedniego napędu...
Nie wiem co masz na myśli ;blokada przedniego napędu ?? ?? ??
POZDRO :)13

zax

Post autor: zax » śr lis 21, 2007 10:58 pm

Faktycznie nie byłem pewny czy tu jest łańcuch czy koła zębate. Natomiast co do blokady przedniego napędu to działa tak, że po przesunięciu wajchy z 2H do przodu napęd na tył jest normalnie przekazywany a przedni wał jest zablokowany i nie kręci się luźno :o
Po zapięciu sprzęgiełek i włączeniu tego czegoś przednie koła hamują, a tylne się kręcą... Czyżby przygotowanie do palenia gumy? :wink:

zax

Post autor: zax » wt gru 18, 2007 4:19 pm

Po testach w terenie stwierdzam, że coś nadal tłucze. :o
Mocowanie łapy silnika już przyspawane do ramy, to mocowanie budy do ramy już zespawane, silnik przesunięty, wał dokręcony... Co to może być? Tłuczenie wyraźnie kutego metalu. Objawia się podczas przejazdu przez hopkę. Nie wiem czy krzyżak jakiś, sie łamie, czy skrzynia odfruwa... Chyba dowiem się dopiero jak odpadnie :(

Awatar użytkownika
Zielony&Załoga
Posty: 565
Rejestracja: śr sie 29, 2007 10:31 pm
Lokalizacja: Wysoki parter
Kontaktowanie:

Post autor: Zielony&Załoga » wt gru 18, 2007 5:38 pm

a gumy na wachaczach? sworznie?
PIMPEK albinos - brudna świnia :)21

zax

Post autor: zax » wt gru 18, 2007 6:32 pm

No a jak to sprawdzić? Szarpaki? Wg mnie to raczej przy ruchach góra-dół... A na szarpakach tego nie wykryją...

Awatar użytkownika
Zielony&Załoga
Posty: 565
Rejestracja: śr sie 29, 2007 10:31 pm
Lokalizacja: Wysoki parter
Kontaktowanie:

Post autor: Zielony&Załoga » wt gru 18, 2007 8:06 pm

postaw zacieka na kobylki, wez lom i niech ktos nim troche porusza a sam sie uwal pod niego (nie doslownie bo wtedy wszystko ci sie spodoba) i po kolei przykladaj reke do polaczen w zawieszeniu. tak zeby dlonia objac wspolpracujace elementy wtedy wykryjesz nawet male luzy. wieksze to z daleka widac. nawet przy dokrecaniu kola.
PIMPEK albinos - brudna świnia :)21

Awatar użytkownika
hayt
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 78
Rejestracja: sob paź 13, 2007 2:14 am
Lokalizacja: Końskie/świętokrzyskie
Kontaktowanie:

Post autor: hayt » sob gru 29, 2007 4:51 am

Ile jest poduszek pod silnik i skrzynie w Aro? Czy pasują z czegoś dostępnego np żuk, ciagniki itp ?

Awatar użytkownika
Gabriel Tatoj
 
 
Posty: 1147
Rejestracja: pn mar 19, 2007 12:00 am

PODUSZKI

Post autor: Gabriel Tatoj » sob gru 29, 2007 5:57 pm

WITAJCIE :D
hayt pisze:Ile jest poduszek pod silnik i skrzynie w Aro? Czy pasują z czegoś dostępnego np żuk, ciagniki itp ?
.
Wiem że poduszki UAZA robią dosyć dobrze . Jedna pod silnik i dwie pod obudowę sprzęgła , w oryginale oczywiście :)1 Jeżeli to jakas zmota , to tak jak zmotane trza zapodać :wink:
POZDRO :D

zax

Post autor: zax » ndz gru 30, 2007 3:25 pm

Poduszki są z mojego punktu widzenia dwie pod silnikiem po obu stronach, a następnie są dwie pod obudową sprzęgła albo pod skrzynią nawet...
Te pod skrzynią pasują chyba z UAZa (i chyba mam je do wymiany, bo to chyba właśnie to mi tak tłucze), no a te spod silnika to nie wiem skąd mechanicy wzięli... Ale po wymianie silnika dostałem nowe :)2

ODPOWIEDZ

Wróć do „Aro”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości