243d i inne
Moderator: Misiek Bielsko
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » czw gru 09, 2004 1:42 am
waldas pisze: i zamontowalem reduktor od gaza 66 troche ciezki ale nie do zajechania czesc wzmocnienia wyciolem i dospawalem do niego kontowniki na ktore przykrecilem zukowskie poduszki od silnika na ktorych oparlem reduktor idzieki temu uniknolem drgan kosztowalo mnie to troche pracy zreszta cala zmota to kupa roboty i przerobek ktorych nie widac konca zalozylem tez wspomaganie od omegi i tarcze z przodu od niwy a zaciski od sprintera no to tak troche o mojej zmocie
Poduchy:reduktor to nie tylko lezy na poduszce-ale też wyrywa do góry!
Przekładnia omegi:

KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
waldas
- jestem tu nowy...

- Posty: 42
- Rejestracja: wt mar 16, 2004 7:26 pm
- Lokalizacja: Zbąszyń / wlkp.
Post
autor: waldas » czw gru 09, 2004 3:52 pm
Qrde dzieki,z tymi zaciskami to jest tak ze nie musza byc od sprintera trzeba dobrac takie zeby sie zmiescily ,a klocki obejmowaly calą tarcze.nalezy rowniez pomyslec o pompie ,aby miala odpowiednia wydajnosc.Ja ,wyciolem z 10 blachy mocowania ,ktore dopasowalem do obudowy zwrotnicy[chyba dobrze nazwalem tą czesc]wywiercilem otwory zeby przykrecic do nich zaciskipo spasowaniu wszystkiego razem mocowania przyspawalem do obudowy.Spaw powinien byc solidny ,wiec lepiej niech to zrobi ktos kto sie na tym zna .Na zdjecia bedziesz musial troche poczekac raczej przyszly tydzien
-
Gość
Post
autor: Gość » czw gru 09, 2004 3:57 pm
@waldas
Poczekam, poczekam bo narazie to składam swojego placka i na Muscela nie mam za bardzo czasu. Myślę jednak że dłubnę coś koło Świąt a po Nowym Roku to już z grubej rury więc proszę - nie zapomnij.
-
wojtasM461

- Posty: 468
- Rejestracja: czw wrz 19, 2002 5:20 pm
- Lokalizacja: ZIELENIEC
Post
autor: wojtasM461 » czw gru 09, 2004 5:41 pm
wiec teraz jzu nie wiem co lepsze.
Moze łatwiej obrócic most z przodu i zapodać skrzynie np.od uaza niz grzebac sie z tym wielkim reduktorem,przerabiac rame itp.
No to jak co lepsze.

Muscel M 461-230 + Suza 93
Subaru impreza R
Subaru Legacy TURBO
-
STAS
-

- Posty: 1384
- Rejestracja: pt maja 14, 2004 6:52 pm
- Lokalizacja: Olsztyn
-
Kontaktowanie:
Post
autor: STAS » czw gru 09, 2004 6:55 pm
jak zawsze najlepszy jest orginał.
Czyli potężny silnik (nie musi być orginalny) i orginalna, nie zawodna skrzynia rozdzielcza...
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » pt gru 10, 2004 2:04 am
wojtasM461 pisze:wiec teraz jzu nie wiem co lepsze.
Moze łatwiej obrócic most z przodu i zapodać skrzynie np.od uaza niz grzebac sie z tym wielkim reduktorem,przerabiac rame itp.
No to jak co lepsze.

Tak,czy inaczej-roboty sporo.Obrócenie przedniego mostu trudne nie jest-zrobiłem to bez problemu/z uzyciem drobnego oprzyrzadowania/.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
waldas
- jestem tu nowy...

- Posty: 42
- Rejestracja: wt mar 16, 2004 7:26 pm
- Lokalizacja: Zbąszyń / wlkp.
Post
autor: waldas » pt gru 10, 2004 12:35 pm
obrocenie mostu moze nawet i lepsze tez o tym myslalem,ale nie wiedzialem jak sie zato zabrac .Mam jeszcze jednego muscela tylko ze bez karoseri przy nim obroce most i pomysle o reduktorze od uaza lub cos podobnego ,narazie musze skonczyc pierwszego.O przerobkach mozna by pissac w nieskonczonosc ilu przerabiajacych tyle opcji byle by nie popelniac tych samych bledow.Zreszta jeden lubi zone ,a drugi tesciowa.

-
waldas
- jestem tu nowy...

- Posty: 42
- Rejestracja: wt mar 16, 2004 7:26 pm
- Lokalizacja: Zbąszyń / wlkp.
Post
autor: waldas » ndz lut 06, 2005 5:07 pm
do goscia ,podaj adres poczty to przesle ci pare fotek
-
Kaktus

- Posty: 689
- Rejestracja: ndz lip 14, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Chełm
Post
autor: Kaktus » pn lut 07, 2005 8:29 pm
moze ktos podeslac fotki redutora z Gaza 66, bede wdzieczny, ciekawe czy wytrzymal by 300KM w benzynie ? ale tego pewnie nikt nie testowal
-
molo
- jestem tu nowy...

- Posty: 33
- Rejestracja: śr wrz 22, 2004 8:54 pm
Post
autor: molo » pn lut 07, 2005 9:27 pm
myślę żę spokojnie strzyma rozbierałem go do zera i składałem od nowa są w nim takie trybka że głowa boli wyglądają na holernie mocna!!!
-
waldas
- jestem tu nowy...

- Posty: 42
- Rejestracja: wt mar 16, 2004 7:26 pm
- Lokalizacja: Zbąszyń / wlkp.
Post
autor: waldas » śr lut 09, 2005 9:10 pm
Kaktus pisze:moze ktos podeslac fotki redutora z Gaza 66, bede wdzieczny, ciekawe czy wytrzymal by 300KM w benzynie ? ale tego pewnie nikt nie testowal
wyslalem ci pare fotek na e-mail tez rozbieralem go do zera wyglada na naprawde mocna konstrukcje mysle ze powinien wytrzymac
-
Kaktus

- Posty: 689
- Rejestracja: ndz lip 14, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Chełm
Post
autor: Kaktus » pt lut 11, 2005 2:29 pm
Wielkie Dzieki za fotki przydadza sie
-
darek.z
-

- Posty: 200
- Rejestracja: ndz mar 06, 2005 7:00 pm
- Lokalizacja: Gryfino
Post
autor: darek.z » pn maja 02, 2005 3:15 pm
Witam.Kupiłem Muscela, ale oczywiście nie ma reduktora. Ponoc najlepiej dopasowac z gaza 66. Czy może ktoś mi podesłac zdjęcia jak on wygląda, a może zdjęcie po zamontowaniu, lub opis montażu.pozdrawiam

-
Bury

- Posty: 462
- Rejestracja: sob sty 01, 2005 7:44 pm
Post
autor: Bury » pn maja 02, 2005 4:08 pm
czemu chcez to zrobić...

Masz oryginalny silnik ze skrzynką biegów?? To jest fajne połączenie. Z perkinsem na przykład wogóle reduktora nie trzeba, a 60 KM tylko zastanów się jeszcze...
-
darek.z
-

- Posty: 200
- Rejestracja: ndz mar 06, 2005 7:00 pm
- Lokalizacja: Gryfino
Post
autor: darek.z » pn maja 02, 2005 11:03 pm
Silnik mam właśnie od ursusa od 40-tki. Chcę wstawic opony 32; 33. Będzie za słaby. Dlatego Myślę o reduktorze. Uważasz że mocy wystarcz?
-
Bury

- Posty: 462
- Rejestracja: sob sty 01, 2005 7:44 pm
Post
autor: Bury » wt maja 03, 2005 10:04 am
z czterdziestką to moze być słabo, wiem, ze z sześdziesiątką nie ma problemu bo ma duzy moment na małych obrotach - poprostu wjeżdza na każdą górkę

NIe wiem, jak będzie z czterdziestką... może jak ktoś zobaczy temat, kto cos o tym wie to podpowie.
Ludzie pisztaaaaa
-
darek.z
-

- Posty: 200
- Rejestracja: ndz mar 06, 2005 7:00 pm
- Lokalizacja: Gryfino
Post
autor: darek.z » wt maja 03, 2005 2:59 pm
40-tka a 60-tka to różnica w osprzęcie. Moc praktycznie taka sama
-
tomekuaz
-

- Posty: 173
- Rejestracja: pn maja 24, 2004 6:04 pm
- Lokalizacja: Białystok
Post
autor: tomekuaz » wt maja 03, 2005 8:59 pm
siema
zamist motac redyktor to lepiej wstawic większy silnik
2.0 benzyna 115 koni z mesia robi bardzo ładnie. A jakby wstawić forda to wogóle na 2 mozna cały czas wymiatać na oesach

pozdrawiam
UAZ M30 3,5l
WJ 2,7 CRD
-
darek.z
-

- Posty: 200
- Rejestracja: ndz mar 06, 2005 7:00 pm
- Lokalizacja: Gryfino
Post
autor: darek.z » wt maja 03, 2005 9:12 pm
Może faktycznie wstawię większy silnik. Wolał bym jednak diesla. nie ma problemów w wodzie. Jakieś opinie na temat dobrej ropy?

-
Bart03
-

- Posty: 3821
- Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Bart03 » wt maja 03, 2005 10:06 pm
darek.z pisze:Może faktycznie wstawię większy silnik. Wolał bym jednak diesla. nie ma problemów w wodzie. Jakieś opinie na temat dobrej ropy?

przeszkoda w wodzie jest tylko elektryka, dlatego diesel lepiej robi w wodzie niz benzyna, ale sa patenty na to zeby benzyna tez niezle pod woda smigala

UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień
-
M-461
-

- Posty: 241
- Rejestracja: wt sty 13, 2004 11:30 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: M-461 » wt maja 17, 2005 1:05 am
darek.z pisze:Może faktycznie wstawię większy silnik. Wolał bym jednak diesla. nie ma problemów w wodzie. Jakieś opinie na temat dobrej ropy?

Ja do swojego Muscela właśnie wstawiłem 240 z mesia, ale uważam że to jest naprawdę dolna granica. Najlepiej jednak wstawić 300 jest trochę dłuższy ale wchodzi.
-
wojtasM461

- Posty: 468
- Rejestracja: czw wrz 19, 2002 5:20 pm
- Lokalizacja: ZIELENIEC
Post
autor: wojtasM461 » pt maja 20, 2005 9:09 am
z reduktorem nie chodzi tylko o to zeby wjeżdzac pod góóry,ale zeby na wolnych partiach na przeprawówkach nie palic sprzegła.
Muscel M 461-230 + Suza 93
Subaru impreza R
Subaru Legacy TURBO
-
darek.z
-

- Posty: 200
- Rejestracja: ndz mar 06, 2005 7:00 pm
- Lokalizacja: Gryfino
Post
autor: darek.z » pn maja 23, 2005 11:23 pm
dobrze mówisz [piszesz]. na ostatniej imprezie właśnie spaliłem sprzęgło. założenie skrzyni za skrzynią do muscela czy to dobry pomysł? czy wytrzyma?. wyjdzie z tego najlepszy reduktor. tylny wał byłby bardzo krótki a przedni z dwóch podwieszony na łożysku i zostaje wyjście mocy z przedniej skrzyni. skrzynię i wały mam. jakieś opinie?
-
Bury

- Posty: 462
- Rejestracja: sob sty 01, 2005 7:44 pm
Post
autor: Bury » wt maja 24, 2005 8:25 am
ciężko zrozumiec co piszesz
Albo zstaw skrzynke Muscela i sie nie baw za bardzo w inne pierdoły, albo kombinuj ze skzynką "normalną" i do niej jakis red.
-
waldas
- jestem tu nowy...

- Posty: 42
- Rejestracja: wt mar 16, 2004 7:26 pm
- Lokalizacja: Zbąszyń / wlkp.
Post
autor: waldas » wt maja 24, 2005 6:50 pm
wszystko jest do zrobienia ,ala czy warto az tak motac
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości