Dzięki Lorado - zawsze można na Ciebie (i nie tylko oczywiści) liczyć w sprawach Aro;)
Teraz wszystko się układa w całość. Trójka wyskakuje, bo tryb się przesuwa na wałku pod obciążeniem. Widać to tutaj:
https://www.youtube.com/watch?v=FDmiq-jR6qs
Założę pierścień segera w odpowiednim miejscu i powinno być ok.
Synchronizator dwójki nie przesuwa się z trzaskiem, a powinien - bieg wyskakuje. Mam nadzieję, że znajdę drugi tryb dwójki z synchronizatorem.
Szkoda, że nie można wzmocnić siły zakleszczania się biegów - porównywałem ze skrzynią Forda i tam przesuwki zakleszczają się o wiele pewniej.
Pokrywy mam trzy, więc będę musiał poeksperymentować.
Stale zastanawiam się, w jaki sposób ktoś zrobił taką hybrydę jak niżej na fotce - połączenie skrzyni Muscela z reduktorem Aro. Mam całą skrzynię z reduktorem od Aro i sporo gratów do skrzyń Muscela. Czy jest szansa, że bebechy ze skrzyni Aro można zaaplikować do obudowy skrzyni Muscela? Czy jest to wykluczone? Trochę szkoda mi czasu na destrukcję drugiej skrzyni i porównywanie obu. A w dorabianie wałków nie chcę się bawić.
Pozdrawiam, Wilku
PS. Lorado, może znasz nr tego łożyska igiełkowego?