silnik 2,0ohc ford

243d i inne

Moderator: Misiek Bielsko

Awatar użytkownika
olowaty
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 59
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 9:30 am

silnik 2,0ohc ford

Post autor: olowaty » pt maja 06, 2005 8:50 pm

co wyna to aby wsadzić 2.0 ohc od forda doarro 243? piszcie
p.s. skrzynia 5 biegów.

Awatar użytkownika
olowaty
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 59
Rejestracja: wt kwie 05, 2005 9:30 am

Post autor: olowaty » pt maja 06, 2005 9:03 pm

105 km, 147 nM tak dla sciswlosci

Bury
Posty: 462
Rejestracja: sob sty 01, 2005 7:44 pm

Post autor: Bury » pt maja 06, 2005 11:51 pm

ogólnie o tym silniku to wiem to, że to w sumie mocny silnik - bardzo udana konstrukcja. Sprawdza się w normalnym użytkowaniu samochodu, a przy tym jest dość mocny i raczej bezawaryjny. Do terenówek wiem, że ludziska wsadzaja, ale to juz oni muszą cos więcej napisać... :D

Awatar użytkownika
tymon4x4
Posty: 533
Rejestracja: czw sie 04, 2005 12:50 pm
Lokalizacja: Pogorzałe

Post autor: tymon4x4 » pn lis 07, 2005 3:56 pm

ja bym wsadził te 2.0 OHC aleeeeeeeeee , aleeeeeeeeeee , aleeeeeee 8) trzeba zmienic koło zamachowe i jego obudowe na wieksze od transita wtedy to bedzie Aro płynnie ruszało na wolnych obrotach niebedzie szarpnięć i bedzie miodzio . Takie koło zamachowe bylo stosowane w transitach beynowych tych starszych z lat 80 i do tej calosci potrzebna jest jeszcze orginalna kryza montazowa ktora przykrecasz do silnika w miejsce skrzyni zakladasz duze koło zamachowe ze sprzegłem i w skrzyni wymieniasz tylko obudowe sprzegla tzw dzwon jest odkrecany i masz gites :D
UNIMOGI :MB U1200 i 406 sztuk 1 i 416 sztuk 2 i 421
XJ 4.0 manual Laredo pierwszy wypust mopara

ODPOWIEDZ

Wróć do „Aro”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość