Strona 1 z 1
Aro 10,4
: śr paź 13, 2010 5:58 am
autor: mucha25wroclaw
Witam wszystkich...
Poszukuje a mionowicie chcę zakupić aro 10,4 może komuś wiadomo jak w temacie...?
Może komuś wiadomo ktoś bądz może kto wyraża chęć sprzedania 10,4 ...
Pozdrawiam ...
Re: Aro 10,4
: śr paź 13, 2010 8:59 am
autor: aldo
gostek ma kolo Bystrzycy Klockiej. Wola sobie jakiesik 3000 tysie. jest cale zrobione, jest tez tu
http://www.autogielda.pl/sprzedam_aro,a ... TLAW3.html oraz
http://moto.gratka.pl/tresc/aro-1-4-ben ... 5d45b4c7,1 to. Wszystko zalezy od tego ile chcesz dac i czy do roboty ma byc czy sprawne, bo moj sasiad ma takowe z uwalona choinka i motorem . PEWNIKIEM za jakies grosze by oddal. jak cos to pisz na pw.
Re: Aro 10,4
: śr paź 13, 2010 5:39 pm
autor: irek10.4
motor to nie problem. a choinke to ja miałem. fakt, że głośno wsteczny chodził oraz spawana była - pare tysięcy kilometrów na pospawanej przejechałem , z braku laku. jak by kto chciał taką to poszukam. ale prawdopodobieństwo jest małe, wszystko szło na złom kiedyś.
Re: Aro 10,4
: pn paź 25, 2010 12:16 pm
autor: mucha25wroclaw
Witam zakupiony 1,4 benzyna 95 rok.- kurcze troszke się namęczyłem lecz przyjechał o w łasnych siłach bez problemu...
Chęci wiele , Zapał motacza jest więc wiele pracy przedemną jest
Byłbym wdzięczny jakby się odezwał ktoś kto zjadł niejeden wieczór przy 10,4 i pomógł mi w określeniu jakiej marce nan szukać części , sam zauważyłem że to wielka krzyżówka Daci z Reno
Jednym tchem jestem zadowolony z autka , daje sobie dzielnie rade po naszych drogach
Po zielonym mknie jak bączek a w cięższy nie próbowałem na tych oponach ,
Gabriel tu ukłon w
Twoją strone dzięki za otuche i wszelką pomoc
W trasy dłuższe jest troszke zamały

tu ukłon w strone 243 -uniwersalne

Na dzień dzisiejszy poszukiwane części
- uszczelka pokrywy zaworów
- Komplet sprzęgieł przednich piast ,sprzęgiełka kompletnie zdewastowane dosłownie na dzień dzisiejszy ich brak
- linka od prędkościomierza
- a okładziny tył bębny z czego zmotać?....
Pozdrawiam wszystkich motaczy Aro i innych 4x4

Re: Aro 10,4
: pn paź 25, 2010 1:10 pm
autor: aldo
slij pytania na pw. na wszystkie ci odpowiem.
Re: Aro 10,4
: pn paź 25, 2010 9:40 pm
autor: Gabriel Tatoj
WITAJCIE
Widać , że duch do walki u naszego przyjaciela jest gotowy stawić czoła takim wyzwaniom jak zacieki

. Czeka Cię ,,parę" dni przy dłubance jaką jest ,,dycha", ale jak już opanujesz sprzęt i wprowadzisz zmiany(te których w fabryce nie zrobili), to wierz mi- polubisz tego karzełka

.
Życzymy Ci abyś nie wymiękł podczas testowania; własnej odporności duchowej nad pracami motaczymi
POZDRAWIAM WSZYSTKICH

Re: Aro 10,4
: czw gru 02, 2010 8:22 pm
autor: mucha25wroclaw
Witam ponownie
zima na całego
Jestem bardzo zadowolony z użytkowania aronka
Uploaded with
ImageShack.us
Jak narazie niemiałem z autkiem problemów
mianowicie troszke zmian nastąpiło
pod maską jest 1,9 d
skrzynia 5 biegowa + reduktor ( oryginalne Aro )
wspomaganie kier..
sprzęgiełka przód AVM
myśle nad przerobieniem ogrzewania bo fabryczne to nieporozumienie
a z 14 wskoczyłem w 15
Autko na miasto rewelacja w lekim terenie bułka z masłem .
W cięży się niepcham bo brak blokad
Aldo dzięki za podpatrzenie ...- pomalutku dąże do celu hehe...
Gabriel już grudzień może jakieś spodkanko???
Re: Aro 10,4
: ndz sty 16, 2011 10:28 pm
autor: mucha25wroclaw

Wymienione rolki wraz z paskiem roz...
Oraz wszystkie łożyska z przodu
Szykuje się pomalutku na tył lecz jestem uzależniony czasowo i inne tam
Po zimie zabiore się za wygląd zew,... i będzie
Pozdrawiam wszystkich ...
Jak narazie autko rewelacja ...
Re: Aro 10,4
: pn sty 17, 2011 9:23 am
autor: aldo
noooooooooo zaciek fajny, jak sniegi calkiem zejda i sie blotko okrutne zrobi to przyjedz i damy w pedal no grzaskim hehehe
Re: Aro 10,4
: pn sty 17, 2011 5:24 pm
autor: mucha25wroclaw
Właściwie to jest w moich planach ...
.Tylko jeszcze buty w nim wymienie i zamelduje się u Ciebie
Aldo a i może
Woytkowi się uda z reanimacjią na wiosne i,,,
a
Marcin to tak se myśle że to jeszcze u niego troche potrwa ze złożeniem w całość Arona
lecz mnie się spodziewaj .... pewnie tak jak zjadą dwie 10 to niebędzie na nas mocnych hehehehe
Pozdro
Re: Aro 10,4
: pn sty 17, 2011 6:10 pm
autor: aldo
Re: Aro 10,4
: wt sty 18, 2011 9:38 pm
autor: mucha25wroclaw
Panowie mam pytanko jaką bende miał różnice gdy przerzuce mosty od benzyny do Diesel-a a mowa tu o Aro fabrycnym 10,4...
Mianowicie w fabrycznym Dieselku nie mam blokady ,a dysponuje takowymi od benzyny z

,
Nie dysponuje parametrami tech...- czy komuś wiadomo ile zyskam bądź strace

Re: Aro 10,4
: wt sty 18, 2011 9:40 pm
autor: aldo
przelozenia na 90 procent takie same , ale zdejmij dekle na tylnych mostach i policz zeby.
Re: Aro 10,4
: wt sty 18, 2011 9:48 pm
autor: aldo
uprzedzam tylko ze oryginalne poloski na 15 calowych kolach i przy tym dieselku zrobia w terenie tylko bzdek i po pticach.
Re: Aro 10,4
: śr sty 19, 2011 6:52 am
autor: mucha25wroclaw
Aldo powiadasz zarazem o półośkach

Re: Aro 10,4
: śr sty 19, 2011 8:48 am
autor: aldo
tylne polosie sa w oryginale wykonane z gownolitu i przy duzych obciazeniach momentalnie sie ukrecaja. przy 15 calowych kolkach i dieselku z takim momentem obrotowym to kwestie jednej akcji w grzaskim . zreszta juz pisalem jak sie przerabia te polosie.

Re: Aro 10,4
: śr sty 19, 2011 9:49 pm
autor: irek10.4
mnie po włożeniu diesla do 10.4 zaczęli rowerzyści wyprzedzać. lepiej załóż jakieś szybsze
Re: Aro 10,4
: śr sty 19, 2011 9:54 pm
autor: aldo
mucha ma fabryczne aro w dieselku a mysli o wpakowaniu mostow z benzyniaka
Re: Aro 10,4
: śr sty 19, 2011 11:57 pm
autor: mucha25wroclaw
..........Do....bre z tym
rowerzystą
Aldo czy jakiś rowerzysta Cie kiedy kolwiek .....-......
W mojej dyszce siedzi fabryczny D od meganki 1 ,9 ( bez turba ) - przy tej skrzyni wcale niepotrzebne ,no może

czasem
a zastanawiam się nad wsadzeniem mostów od benzynki -
(bo w takowym od benzyny mam blokade tylnego

) ...
Więc się zastanawiam czy może ktoś z kolegów z forum posiada takową wiedze...
A ostatecznie bende kręcić i liczyć przełożenia

Re: Aro 10,4
: czw sty 20, 2011 9:14 am
autor: aldo
na tych kolach co mam teraz (ktore zreszta widziales na zywca) moj zaciek napedzi sie do 120 wiec co do rowerzystow to irek zartowal

a ty musisz krecic sruby bo inaczej nie zobaczysz. mozna zreszta sie pobawic i wpakowac dyferencjal i walek ataku z dieslowskiego mostu do mostu od benzyniaka. ale podejrzewam ze przelozenia sa te same. bo watpie ze kombinowali do 10tki dwa rodzaje. ale sprawdzic trzeba.szkoda ze nie mozesz podjechac to w moment obadalibysmy sprawe.

a co do turbo w twoim silniku to mozna spokojnie zalozyc (tylko po kiego grzyba)? zmniejszy ci to wytrzymalosc tego silnika ktory w oryginalnej wersji z turbina jest dosc awaryjny( leca glowice i uszczelki) glowice maja bardzo cienkie scianki od kanalikow wodnych i pekaja.juz mialem watpliwa przyjemnosc naprawiac kilkanascie tych silnikow ktore mialy turbiny.
Re: Aro 10,4
: czw sty 20, 2011 5:59 pm
autor: mucha25wroclaw
Aldo - turbo to ja nie marze po co mam je wsadzać i wykończyć serduszko/...
zresztą dzielnie sobie daje rade bez i ..... jak narazie to żaden rowerzysta mnie nie wyprzedał
Chyba że we Wrocławskich koreczkach gdzieś tkwiłem ... he he
Re: Aro 10,4
: czw sty 20, 2011 7:19 pm
autor: aldo
no i dobrze

wolniak lepszy
