
Trzeba coś dodatkowo robić przy takiej pogodzie, czy standardowo lać paliwo i dawać ogień na tłoki ?

Moderator: Misiek Bielsko
Pod maską jakiś patent z czegoś tam , czy oryginalny MUSCEL-owski motordzelo23 pisze:Witam serdecznie. Jest to pierwsza zima kiedy używam Drakuli, wsiadam; odpalam, chwilkę czekam aż motorek zacznie ładnie pracować i jadę. Do -17 zero problemów.
Trzeba coś dodatkowo robić przy takiej pogodzie, czy standardowo lać paliwo i dawać ogień na tłoki ?
,,stara 2głowicówka " masz na myśli silnik D-127. 3,2 pojemnościsternik255 pisze:http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 9792_n.jpg
Ja zimą nie żałujęreduktor i jazda przez pola. Wtedy jeszcze nie miałem 4X4 więc szybko zawiesiłem się na mostach, ale ale stara 2głowicówka niestety trochę pali i ma problemy z rozruchem w zimne dni, więc teraz nie katuję .
Reduktor jest bo to skrzynia biegów i rozdzielcza od 243 .Lorado pisze:Dużo pali bo jeździsz na reduktorze.Tylko skąd on się tam znalazł jeżeli to jest ten co na zdjęciu?Zawsze można jeszcze zdjąc jedną głowicę to będzie mniej palił.
Masz tam podzespoły napędowe z ARO 243, OK. Powiedz nam tylko jakie są przełożenia w mostach, czy zostały te z aro co pochodzi silnik i skrzynia z reduktorem(1:3,7) , czy pozostały z mucsela (1:5,1). Ani w jednym ani w drugim przypadku nie potrzebujesz reduktora, ten motor ciągnie ciężkie aro bez reduktora na 32"MT, to lżejszy i na małych kołach muscel nie jest dla niego żadnym wyzwaniemsternik255 pisze:Reduktor jest bo to skrzynia biegów i rozdzielcza od 243 .Lorado pisze:Dużo pali bo jeździsz na reduktorze.Tylko skąd on się tam znalazł jeżeli to jest ten co na zdjęciu?Zawsze można jeszcze zdjąc jedną głowicę to będzie mniej palił.
Nie było widać żeby to wyglądało na zapowietrzenie, z układu wydechowego cały czas leciał biały dym - opary niespalonej mieszanki -powietrza i oleju napędowego.sternik255 pisze:Na ciepłym silniku pali bez problemu, tylko że na filmie się zapowietrzył wcześniej i trzeba go było trochę pokręcić.
Jaki to jest ,,ciężki" silnik StasiuSTAS pisze:Haha, a ja w zimę proponuję sprawdzić czy w mostach i zwrotnicach nie ma wody![]()
Niestety, Muscele siorbią wodę w mosty jeżeli jeździ się w głębszych zbiornikach wodnych tudzież błotnych.
A tak na marginesie- czy ten dwugłowicowy dieselek nie jest przypadkiem bardzo ciężki?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość