ARO 244 1997rok, oryginal z rumuni, prezentacja

243d i inne

Moderator: Misiek Bielsko

Awatar użytkownika
bodo735
 
 
Posty: 137
Rejestracja: śr sie 17, 2011 11:07 am
Lokalizacja: DW

ARO 244 1997rok, oryginal z rumuni, prezentacja

Post autor: bodo735 » czw maja 09, 2013 2:33 pm

witam,

wydaje mi sie ze ten post zmieni troche stereotyp panujacy na temat marki aro w polsce, osobiscie nie wstdze sie ze go mam, a mam 2 :D a wrecz uwazam sie za szczesliwego posiadacza ARO.
prezentowany egzemplarz zostal wyprodukowany w rumuni w 1997roku, i w tm samym roku sprowadzony do polski na potrzeby osrodka badawczo rozwojowego przy fabryce samochodow w lublinie, pierwsza rejstracja nastapila w 2000 roku,
wyposazony w silnik andoria 4ct90 euro2, rumunska skrznie 5biegowa, wspomaganie kierownicy, przednie hamulce tarczowe, blokade tylnego mostu, i reszta jest taka sama jak w kazdym aro wprodukowanym od lat 70 do dzisiaj.

Najważniejsza cecha tego samochodu jest to ze nie zostal wyprdukowany/zmontowany w polsce, nigy nie byl naprawiany /ulepszany przez pseudomechanika, nie przechodzil zadnej naprawy blacharsko lakierniczej, nie byl dodatkowo konserwowany, a mimo tego ze do pelnoletnosci brakuje mu 2 lat ciezko doszukac sie rdzy, oczywiscie ma pare malych ognisk:) ale jezeli chodzi o dziury w karoserii to niestety musimy ogladnac egzemplarz damisowki nawet z 2005 roku tam jest ich pod dostatkiem w tym modelu ich nie ma, oglnie porownajcie sobie modele "polskie" nawet z konca produkcji z tym rumunskim egzemplarzem.

Moc 90km, spalanie ok 9-12 litrow, mozna dojsc do 20:), predkosc przelotowa 95-100km/h, dojedzie wszedziej,
nie jest to auto idealne i ma tez swoje niedociagniecia, wymaga reki dobrego elekryka poniewaz nie wszystko jest tak jak powinno, podtrzymuje zdanie ktore padalo juz na tym forum ze rumun+elektryka=??? tym bardziej ze w tym aucie jest fuzja rumunskiej wizji z adaptacja wiazki do polskiego silnika

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
Krzysiek-74
Posty: 1853
Rejestracja: wt kwie 24, 2007 2:09 pm
Lokalizacja: Oława
Kontaktowanie:

Re: ARO 244 1997rok, oryginal z rumuni, prezentacja

Post autor: Krzysiek-74 » czw maja 09, 2013 7:40 pm

Gratulacje :)2

W końcu znalazłeś "ARO-Graala" :wink: :)2

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Re: ARO 244 1997rok, oryginal z rumuni, prezentacja

Post autor: czesław&jarząbek » czw maja 09, 2013 7:55 pm

felgi ma polskie, ze starego honkera.
#noichuj

Awatar użytkownika
bodo735
 
 
Posty: 137
Rejestracja: śr sie 17, 2011 11:07 am
Lokalizacja: DW

Re: ARO 244 1997rok, oryginal z rumuni, prezentacja

Post autor: bodo735 » czw maja 09, 2013 8:15 pm

z felgami masz racje, jest na nich wyrty producent lublin, ale tak jak pisze auto trafilo do OBR prz fabryce w lublinie gdzie mysleli mieli nadzieje ze wezma sie za produkcje/montaz tych samochodow, podobno byly takie 3szt

Awatar użytkownika
Krzysiek-74
Posty: 1853
Rejestracja: wt kwie 24, 2007 2:09 pm
Lokalizacja: Oława
Kontaktowanie:

Re: ARO 244 1997rok, oryginal z rumuni, prezentacja

Post autor: Krzysiek-74 » czw maja 09, 2013 8:21 pm

Trzeba będzie o jakimś wyjeździe, pomyśleć 8) :)21

MarcinekZ
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 63
Rejestracja: sob maja 07, 2005 11:20 am

Re: ARO 244 1997rok, oryginal z rumuni, prezentacja

Post autor: MarcinekZ » pt maja 10, 2013 8:25 pm

bodo735 pisze:z felgami masz racje, jest na nich wyrty producent lublin, ale tak jak pisze auto trafilo do OBR prz fabryce w lublinie gdzie mysleli mieli nadzieje ze wezma sie za produkcje/montaz tych samochodow, podobno byly takie 3szt
Ciekaw jestem skąd masz takie informacje?

Marka FSC przestała istnieć w 95 roku w związku z przejęciem przez Daewoo Motor Polska. W latach 96 - 97 OBR pracował od rana do nocy nad modernizacją Lublina w związku ze spadkiem sprzedaży( dzięki temu powstał Lublin II). W 1996 fabryka w Lublinie przejęła prawa do produkcji Honkera. Seryjna produkcja ruszyła w sierpniu 97. We wrześniu 98 ruszył montaż modeli Korando i Musso ze stajni Daewoo. W między czasie trwały zaawansowne prace nad wdrożeniem auta dostawczego LD-100. Wmurowano nawet kamień węgielny pod nową fabrykę.... Niestety Daewoo obiecało fundusze, których nigdy nie wyłożyło...
Gdzie tu miejsce na ARO?

Awatar użytkownika
bodo735
 
 
Posty: 137
Rejestracja: śr sie 17, 2011 11:07 am
Lokalizacja: DW

Re: ARO 244 1997rok, oryginal z rumuni, prezentacja

Post autor: bodo735 » pt maja 10, 2013 8:55 pm

mam komplet dokumentow do tego samochodu w tym fakture imporotwa oraz wszystkie dokumenty i auto zostalo sprowadzone w 1997 do polski i jest wyraznie napisane ze importowala je fabryka w lublinie, pozniej mam opinie rzeczoznawcow, i ostatni dokument umorzliwiajacy zarejstrowanie, jest to faktura zakupu z salonu daewoo, wiec wizja byla ale nie wyszlo,
dodam ze dodatkowym potwierdzeniem tego faktu moga byc oryginalne felgi od honkera wyprodukowane w lublinie co zostalo zauwazone przez kolege we wczesniejszym poscie,
wydaje mi sie ze to wina damisu ktory przejal inicjatywe na montaz i wylacznosc do aro w polsce

aldo.
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 10
Rejestracja: ndz paź 16, 2011 3:06 pm

Re: ARO 244 1997rok, oryginal z rumuni, prezentacja

Post autor: aldo. » ndz maja 12, 2013 1:17 pm

cacko :)2 gdyby byl moj ,to wpokoju bym trzymal. phi. najwyzej bym sie musial rozwiesc :)21 gratulacje z powodu zanabycia tak ladnego modelu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Aro”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości