imprezy składające się tylko z OS'ów, np Mercedes Truck Rally itp
Moderator: Pasza
-
Michal-LR110
- jestem tu nowy...

- Posty: 57
- Rejestracja: pn kwie 21, 2003 11:34 am
- Lokalizacja: W-wa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Michal-LR110 » czw gru 07, 2006 1:59 pm
Drako pisze:a jak skrzynie biegow ?
bo chyba przy ostrej jezdzie byl to najslabszy ptk tomscatow ( bazujac na plotkach i tym co przeczytalem w necie i w gazetach)
problem został "rozebrany" na czynniki pierwsze, zanalizowany i wiedomo dokładnie "dlaczego" skrzynie padały. obecnie zastosowaliśmy pewną "poprawkę" i nie powinniśmy mieć więcej takich kłopotów. Pocieszającą informacja jest taka, że jak siada skrzynia to zawsze pozostaje bieg na którym się aktualnie jest

, chyba, że był to akurat wsteczny to sprawa staje się trochę bardziej skomplikowana
-
Szupryk46
-

- Posty: 3879
- Rejestracja: ndz lis 13, 2005 8:23 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Szupryk46 » pn gru 11, 2006 5:29 pm
Michal-LR110 pisze:No więc wygląda to tak:
Albert + Kazber za mnie (ja robię sobie w styczniu kolejną operację łokcia) - auto Evo Dakar w klasie T1 - prototypy
Robert + Ernest Góreccy (jw)
serwis:
Moli + Owca + Mazurek (MAN T5)
z Polski jeszcze jadą:
Baran + Marton (Unimog T4)
Hołek + Fortin (Nissan T1?)
Dąbrowski, Czachor i Jarek Cisak (wszyscy na KTM)
Jadąc na Dakar wieziemy na burtach naszych pojazdów serduszko WOŚP i w zamian za ten honor przekazujemy nie odpłatnie na aukcję WOŚPu trzeci pojazd Evo Dakar który będzie można zakupić podczas XV finału Orkiestry. Wylicytowana kwota zasili oczywiście w całości konto Fundacji.
Auto zostanie wstawione na aukcje Allegro.pl przez WOŚP tydzień przed finałem oraz zostanie zaprezentowane podczas finału. Planowane zakończenie aukcji tak jak innych tego typu - tydzień po finale.
Michał
Bardzo ładnie z waszej strony

Taką postawę tylko chwalić!

Super Patrol Super

Blue Jimny 1.3

-
maristez

- Posty: 2277
- Rejestracja: ndz sie 14, 2005 8:08 am
- Lokalizacja: 4x4.net.pl
-
Kontaktowanie:
Post
autor: maristez » pn gru 11, 2006 6:16 pm
i nikt mnie nie przekona ze białe jest białe a czarne jest czarne
-
Biga
-

- Posty: 4150
- Rejestracja: pt paź 17, 2003 8:44 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Biga » pn gru 11, 2006 9:33 pm
Cisek jedzie tez, ale nie z naszym zespryntem.
To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?
-
Pit-Bull

- Posty: 556
- Rejestracja: wt maja 31, 2005 6:15 pm
- Lokalizacja: Powsinoga
Post
autor: Pit-Bull » pn gru 11, 2006 10:41 pm
Jacek trzymam kciuki za pierwszy plac .
Bryłowo górą ziom

FIGHT NO MORE
To nie prawda co Ci mówiła mama, że przemoc nie rozwiązuje problemów.
www.pitbull4x4.pl
-
puzon
-

- Posty: 109
- Rejestracja: pn wrz 26, 2005 5:07 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: puzon » czw gru 14, 2006 6:30 pm
fajnie,że w końcu znalazłem chwilę i dorwałem się do sieci
jakby ktoś chciał organizuję "wycieczkę" do Maroka źeby spotkać się z naszymi po drodze
ktoś reflektuje?
proszę o kontakt 609 085 095
ekipa bojowo nastawiona więc pewnie dadzą radę

Puzon
stRANGE ROVER is strange
LR DII Zorro/ LR RR Classic
-
domator
-

- Posty: 844
- Rejestracja: sob lut 22, 2003 4:31 pm
-
Kontaktowanie:
Post
autor: domator » pt gru 15, 2006 8:10 am
Oby w maroku nie bylo za pozno

Nie zycze im tego oczywiscie!
Ja lece do Lizbony poogladac badania techniczne i start.
domator
-
puzon
-

- Posty: 109
- Rejestracja: pn wrz 26, 2005 5:07 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: puzon » pt gru 15, 2006 7:11 pm
to było w zeszłym roku
teraz czas na pustynię
a kto się wybiera na metę?
Puzon
stRANGE ROVER is strange
LR DII Zorro/ LR RR Classic
-
domator
-

- Posty: 844
- Rejestracja: sob lut 22, 2003 4:31 pm
-
Kontaktowanie:
Post
autor: domator » pt gru 15, 2006 7:52 pm
puzon pisze:to było w zeszłym roku
Ja jestem 1 rok opozniony...
domator
-
puzon
-

- Posty: 109
- Rejestracja: pn wrz 26, 2005 5:07 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: puzon » sob gru 16, 2006 6:05 pm
przed startem jest ciekawie, szczególnie jeśli się uda wejść na badania techniczne,
sam start wcześnie rano nie jest widowiskowy
auta przejeżdżają przez rampę i tyle
stąd Afryka tym razem
a i taniej niż Lizbona

Puzon
stRANGE ROVER is strange
LR DII Zorro/ LR RR Classic
-
domator
-

- Posty: 844
- Rejestracja: sob lut 22, 2003 4:31 pm
-
Kontaktowanie:
Post
autor: domator » sob gru 16, 2006 6:11 pm
To wszystko prawda.
Z powodu cen biletow do Lizbony lece do Madrytu

i dalej samochodem.
A prawda jest taka ze badania to dla mnie sa NAJCIEKAWSZE

- znacznie ciekawsze niz sam rajd...
pozdr.
domator
-
Flame_76
- jestem tu nowy...

- Posty: 66
- Rejestracja: pt sty 27, 2006 8:51 am
- Lokalizacja: Warszawa, Tarchomin
Post
autor: Flame_76 » sob gru 16, 2006 7:32 pm
Ha!...a jednak umie

-
domator
-

- Posty: 844
- Rejestracja: sob lut 22, 2003 4:31 pm
-
Kontaktowanie:
Post
autor: domator » sob gru 16, 2006 10:04 pm
Flame_76 pisze:Dakarowa Navara Hołka....
A co za firma mu na ten rok robila auto? Chyba nie Dessoud? Czy jednak?
domator
-
Flame_76
- jestem tu nowy...

- Posty: 66
- Rejestracja: pt sty 27, 2006 8:51 am
- Lokalizacja: Warszawa, Tarchomin
Post
autor: Flame_76 » sob gru 16, 2006 11:11 pm
Nie, tym razem belgijska firma Overdrive Racing.
-
Biga
-

- Posty: 4150
- Rejestracja: pt paź 17, 2003 8:44 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Biga » sob gru 16, 2006 11:22 pm
domator pisze:To wszystko prawda.
Z powodu cen biletow do Lizbony lece do Madrytu

i dalej samochodem.
A prawda jest taka ze badania to dla mnie sa NAJCIEKAWSZE

- znacznie ciekawsze niz sam rajd...
pozdr.
domator
Na badnie techniczne bez kwitow nie wejdziesz. Nie ma szans.
Ci Puzon moze opowiedziec jakie kombinacje stosowalem, zeby jeden kwit brakujacy sie znalazl. I to tylko na parking przed badaniem bylo gdzie i tak nikt "postronny" nie wchodzi normalnie. Zeby na samo badanie wejsc to juz byla mega kombinacja calej ekipy i w sumie tylko nieliczni zaliczyli.
domator pisze:Flame_76 pisze:Dakarowa Navara Hołka....
A co za firma mu na ten rok robila auto? Chyba nie Dessoud? Czy jednak?
domator
- Jest na stronie dakar.com w jakim zespole jedzie

PS. My po dwoch dniach zkonczylismy instalacje w Unimogu i mnie reka boli od zaciskania konektorow. Jak jest instalacja na wypasie to idzie zwariowac z iloscia samych zasilan do tego calego sprzetu
Do tego anteny, sentinele, duble zasilan, lampy takie smakie owakie, resety ... kablujesz, kablujesz i konca nie widac. Redundacja robi wszystko razy 2. Trzeba myslec, zeby wszystko zamienne bylo. Jak przeczytasz same instrukcje do obowiazkowych zespryntow to juz jest cieplo. Bez zagladania na strone dakarowa to zupelnie nie wiadomo o co im chodzi. Pisza jak po chinsku czasami. Caly czas masz w bani wyryty regulamin i idzie exlpodowac na poczatku. Jak juz sie jakis system wymysli to jest z gorki
Ostatnie dwa dni bardzo mi sie podobaly dopiero po tym jak na testach wyszlo, ze wszystko dziala super 
To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?
-
WyRC
-

- Posty: 233
- Rejestracja: czw paź 30, 2003 12:56 pm
- Lokalizacja: Puławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: WyRC » ndz gru 17, 2006 11:28 am
Na stronie Orlen Team znalazłem oprócz zaklinania wyniku, następujący tekst na temat zawiasu Nissana:
zawieszenie tylne: Donerre, z tłumikiem drgań, z integralnym systemem hydraulicznym dla pełnej wydajności przy maksymalnym obciążeniu z pełnym zbiornikiem paliwa.
Może mi ktoś wytłumaczy czy w tym wypadku mamy do czynienia z samopoziomowaniem nadwozia - bo ja nie kumam.
pozdr
WyRC
-
domator
-

- Posty: 844
- Rejestracja: sob lut 22, 2003 4:31 pm
-
Kontaktowanie:
Post
autor: domator » ndz gru 17, 2006 11:33 am
Biga pisze:domator pisze:To wszystko prawda.
Z powodu cen biletow do Lizbony lece do Madrytu

i dalej samochodem.
A prawda jest taka ze badania to dla mnie sa NAJCIEKAWSZE

- znacznie ciekawsze niz sam rajd...
pozdr.
domator
Na badnie techniczne bez kwitow nie wejdziesz. Nie ma szans.
Ci Puzon moze opowiedziec jakie kombinacje stosowalem, zeby jeden kwit brakujacy sie znalazl. I to tylko na parking przed badaniem bylo gdzie i tak nikt "postronny" nie wchodzi normalnie. Zeby na samo badanie wejsc to juz byla mega kombinacja calej ekipy i w sumie tylko nieliczni zaliczyli.
domator pisze:Flame_76 pisze:Dakarowa Navara Hołka....
A co za firma mu na ten rok robila auto? Chyba nie Dessoud? Czy jednak?
domator
- Jest na stronie dakar.com w jakim zespole jedzie

PS. My po dwoch dniach zkonczylismy instalacje w Unimogu i mnie reka boli od zaciskania konektorow. Jak jest instalacja na wypasie to idzie zwariowac z iloscia samych zasilan do tego calego sprzetu
Do tego anteny, sentinele, duble zasilan, lampy takie smakie owakie, resety ... kablujesz, kablujesz i konca nie widac. Redundacja robi wszystko razy 2. Trzeba myslec, zeby wszystko zamienne bylo. Jak przeczytasz same instrukcje do obowiazkowych zespryntow to juz jest cieplo. Bez zagladania na strone dakarowa to zupelnie nie wiadomo o co im chodzi. Pisza jak po chinsku czasami. Caly czas masz w bani wyryty regulamin i idzie exlpodowac na poczatku. Jak juz sie jakis system wymysli to jest z gorki
Ostatnie dwa dni bardzo mi sie podobaly dopiero po tym jak na testach wyszlo, ze wszystko dziala super 
Bede mial zwykle kwity dziennikarskie. Nie wiem czy wystarcza na badania czy nie. Jak nie to bede kombinowal

domator
-
domator
-

- Posty: 844
- Rejestracja: sob lut 22, 2003 4:31 pm
-
Kontaktowanie:
Post
autor: domator » ndz gru 17, 2006 11:34 am
Flame_76 pisze:Nie, tym razem belgijska firma Overdrive Racing.
A serwis i assistance na rajedzie tez czy to juz ktos inny? Czy ta firma ma wiecej aut w rajdzie D. ?
-
Biga
-

- Posty: 4150
- Rejestracja: pt paź 17, 2003 8:44 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Biga » ndz gru 17, 2006 12:04 pm
domator pisze:... Bede mial zwykle kwity dziennikarskie. Nie wiem czy wystarcza na badania czy nie. Jak nie to bede kombinowal

domator
System wejsc jest dosc skomlpikowany. Zeby sie gdziekolwiek dostac musisz byc wczesniej akredytowany. Inaczej nie dostaniesz plakietki albo kamizelki odpowiedniej.
domator pisze:Flame_76 pisze:Nie, tym razem belgijska firma Overdrive Racing.
A serwis i assistance na rajedzie tez czy to juz ktos inny? Czy ta firma ma wiecej aut w rajdzie D. ?
To po prostu Gregoire de Mevius.
http://www.roadlook.pl/sport/trenuja-pr ... dakar.html
jedzie jeszcze jedno auto i jedna ciezarowka z tego team'u
To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?
-
Krecik
-

- Posty: 3597
- Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Krecik » ndz gru 17, 2006 12:12 pm
Gdzie nie zajrzeć, to albo w dakarze startuje wyłącznie Orlę Team
albo wyłącznie Tomcat Team. Nieliczne tylko publikacje prasowe informują o starcie dwóch polskich teamów...
Moze lepiej by było zaznaczać ze to teksty sponsorowane
Ale najlepiej ma DiverseTeam

Nie konkuruje z Orlę ani z Tomcatatmi wiec obie te ekipy o nich wspominają
Byle sie tylko chłopakom pojazdy nie rozkraczyły po drodze..
ps. a najbiedniejszy Cisak o ktorym nie wspomina nikt...
Krzysiek
Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...
-
Drako
-

- Posty: 5017
- Rejestracja: ndz kwie 28, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Gliwice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Drako » ndz gru 17, 2006 12:18 pm
Krecik pisze:
ps. a najbiedniejszy Cisak o ktorym nie wspomina nikt...
i dlatego za niego bedziemy napewno trzymac kciuki najmocniej.
swoja droga wie ktos jak on jedzie . serwis team itp.
-
Krecik
-

- Posty: 3597
- Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Krecik » ndz gru 17, 2006 12:27 pm
Maly update...
wg. listy startowej na dakar.com
Tomcaty startują jako Diverse Extreme Team
Noooo, to pieknie, bedzie mozna poogladać co tam u nich słychać:D
i juz troche trudniej bedzie o nich nie wspominać w róznych gazetkach

Krzysiek
Życie jest piękne - jeśli dobrze wybierzesz środki antydepresyjne...
-
Kylon

- Posty: 1949
- Rejestracja: czw cze 12, 2003 9:22 am
Post
autor: Kylon » ndz gru 17, 2006 12:40 pm
A w tle orlenowego Nissana stacja benzynowa Lotos

-
domator
-

- Posty: 844
- Rejestracja: sob lut 22, 2003 4:31 pm
-
Kontaktowanie:
Post
autor: domator » ndz gru 17, 2006 1:10 pm
Biga pisze:domator pisze:... Bede mial zwykle kwity dziennikarskie. Nie wiem czy wystarcza na badania czy nie. Jak nie to bede kombinowal

domator
System wejsc jest dosc skomlpikowany. Zeby sie gdziekolwiek dostac musisz byc wczesniej akredytowany. Inaczej nie dostaniesz plakietki albo kamizelki odpowiedniej.
domator pisze:Flame_76 pisze:Nie, tym razem belgijska firma Overdrive Racing.
A serwis i assistance na rajedzie tez czy to juz ktos inny? Czy ta firma ma wiecej aut w rajdzie D. ?
To po prostu Gregoire de Mevius.
http://www.roadlook.pl/sport/trenuja-pr ... dakar.html
jedzie jeszcze jedno auto i jedna ciezarowka z tego team'u
Jestem akredytowany ale nie wiem czy "zwykla" akredytacja na Lizbone i Portimao wystarcza wby wejsc na badania? PO prostu nie wiem czy nie jest to jakas scisla sterefa do ktorej maja wejscie np. jacys wybrancy jedynie...
domator
-
Biga
-

- Posty: 4150
- Rejestracja: pt paź 17, 2003 8:44 pm
- Lokalizacja: Katowice
Post
autor: Biga » ndz gru 17, 2006 3:12 pm
Jest to specjalna strefa dla wybrancow z odpowiednia akredytacja. Trzeba byc na liscie, zeby dostac na pol godziny specjalna kamizelke w zamian za legitymacje prasowa.
Normalna akredytacja starcza na darmowe zarcie i strefe przed badaniem, ale na samo badanie juz nie.
To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości