Strona 1 z 88
Dakar 2007
: wt gru 05, 2006 9:58 am
autor: Drako
Niedlugo zaczna sie dyskusje o rajdzie.
Jezeli ktos uzywa sluzbowego telefonu tomoze go to zainteresuje
http://tvnturbo.pl/11,1375231,aktualnosci.html
a swoja droga , ma ktos jakies nowe sprawdzone info o tym kto startuje z polski itp
Bo powiedziane i napisane bylo duzo , ale ciekaw jestem jak bedzie naprawde.
Holek jedzie wogole ?
Baran i Marton napewno ( ciekawe czy starym unimogiem czy maja juz nowego)
A tomcaty?
: wt gru 05, 2006 10:19 am
autor: czaya
Martyna na pewno nie jedzie
bo została naczelną National Geographic i zmienia styl życia

: wt gru 05, 2006 10:44 am
autor: CZOBI
PUZON do odpowiedzi

zapodaj bo ludziska ciekawe
: wt gru 05, 2006 10:47 am
autor: domator
jedzie holek w orlenie z JM fortepianem, jada dwa tomcaty - Albert z Kazberem i Goreccy, jedzie unimog (stary) Grzegorza Barana i R. Martona.
Martyna faktycznie nie jedzie

pozdr.
domator
: wt gru 05, 2006 10:52 am
autor: Drako
A man z Molim tez bedzie jechal w klasyfikacji jako serwisowka ?
holek pickupem ?
jedzie ktos w tym roku ogladac ?
: wt gru 05, 2006 10:56 am
autor: domator
man jedzie jako T5 (chyba)
Holek navarra.
ja jade (chyba)
: wt gru 05, 2006 11:35 am
autor: WyRC
Na oficjalnej liście Dakar 2007 nie ma auta typu Tomcat są LR.
Reszta ok.
: wt gru 05, 2006 12:00 pm
autor: darkman
czaykowski pisze:Martyna na pewno nie jedzie
bo została naczelną National Geographic i zmienia styl życia

no,
pasuje jak: luft do sukcesu i richardson do zwierciadła i oczywiscie urban do spiworów.
: wt gru 05, 2006 12:09 pm
autor: barteks
A czy bedzie ktos wklejal relacje z rajdu w Divix? Moze nawet z innej TV niz z polskiej gdzie byly koszmrnie krotkie.
To bylo najlepsze w zeszlym roku ze mozna bylo sobie wszystko obejzec. (nie majac cyfrowej TV i czasu w czasie relacji)
: wt gru 05, 2006 12:16 pm
autor: Drako
no to bylo super.
Mysle ze trzeba sie tu do domatora usmiechnac !
Bylo to dobre bo sie przynajmniej zadnego odcinka nie przegapilo.
: wt gru 05, 2006 12:17 pm
autor: Krecik
swoją drogą, to ciekawe czy w telewizji polskiej wspomną o obecnosci innych zawodników z polandii poza Mr. Hołek
: wt gru 05, 2006 12:19 pm
autor: Drako
Moze ten patronat wospo spowoduje ze beda wspominac ?
: wt gru 05, 2006 12:28 pm
autor: domator
Drako pisze:no to bylo super.
Mysle ze trzeba sie tu do domatora usmiechnac !
Bylo to dobre bo sie przynajmniej zadnego odcinka nie przegapilo.
Planuje wrzucac
alejesli pojade do lizbony to dopiero od maroka zaczne (znaczy: nagram wszystkie ale nie bede ich wrzucac codziennie).
p.
: wt gru 05, 2006 2:39 pm
autor: Misiek Bielsko
Drako pisze:Moze ten patronat wospo spowoduje ze beda wspominac ?
Zapomnij, przeciez WOSP to siedlisko demonow i Lucyfera, a w TVP Pospieszalski rulezz.

"...bo warto rozmawiac" błeeee...
: wt gru 05, 2006 2:43 pm
autor: czaya
darkman pisze:czaykowski pisze:Martyna na pewno nie jedzie
bo została naczelną National Geographic i zmienia styl życia

no,
pasuje jak: luft do sukcesu i richardson do zwierciadła i oczywiscie urban do spiworów.
dobry lans to klucz do sukcesu

: wt gru 05, 2006 4:13 pm
autor: darkman
no fakt
ona nieco bardziej pasuje do NG niż tamte Panie do obsadzonych gazet, troche przesadziłem, ale czasem jak cos przegladam i czytam nazwiska naczelnych to jestem zażenowany.
: wt gru 05, 2006 5:54 pm
autor: Elwood
Ciekawe, ile (ilu) Redaktorów Naczelnych weszło na 8848? Przebojowa babka, jak by tego nie oceniać.
Elwood
: wt gru 05, 2006 11:16 pm
autor: Biga
Ja wiem tylko, ze instalujemy nasze zesprynty we wszystkim co z Polski jedzie oprocz jednego auta
No i nie wiem czy Cisek tez bedzie chcial bo ponoc tez jedzie.
: śr gru 06, 2006 10:23 am
autor: Michal-LR110
No więc wygląda to tak:
Albert + Kazber za mnie (ja robię sobie w styczniu kolejną operację łokcia) - auto Evo Dakar w klasie T1 - prototypy
Robert + Ernest Góreccy (jw)
serwis:
Moli + Owca + Mazurek (MAN T5)
z Polski jeszcze jadą:
Baran + Marton (Unimog T4)
Hołek + Fortin (Nissan T1?)
Dąbrowski, Czachor i Jarek Cisak (wszyscy na KTM)
Jadąc na Dakar wieziemy na burtach naszych pojazdów serduszko WOŚP i w zamian za ten honor przekazujemy nie odpłatnie na aukcję WOŚPu trzeci pojazd Evo Dakar który będzie można zakupić podczas XV finału Orkiestry. Wylicytowana kwota zasili oczywiście w całości konto Fundacji.
Auto zostanie wstawione na aukcje Allegro.pl przez WOŚP tydzień przed finałem oraz zostanie zaprezentowane podczas finału. Planowane zakończenie aukcji tak jak innych tego typu - tydzień po finale.
Michał
: śr gru 06, 2006 10:28 am
autor: Drako
To sa nowe auta ? czy poprostu ulepszone tomcaty ?
: śr gru 06, 2006 10:37 am
autor: domator
Drako pisze:To sa nowe auta ? czy poprostu ulepszone tomcaty ?

Najlepszy przyklad ze nazwa jest NAJWAZNIEJSZA

!
pozdr.
domator
: śr gru 06, 2006 7:23 pm
autor: Michal-LR110
Są to nowe pojazdy i tylko z zewnątrz wyglądają jak nasze stare Tomcaty. Żeby spełnić wymagania załącznika J zbudowaliśmy nową klatkę (9 mb rury więcej), zbudowaliśmy nową instalację elektryczną, paliwową + zbiornika homologowane przez FIA, sprzęt gaśniczy i oczywiście nowe silniki prosto z Anglii (4.0 V8). Całe auto zgodnie z wymaganiami załącznika J waży teraz na pusto (2 koła + trochę paliwa) 1826kg.
: czw gru 07, 2006 12:06 am
autor: Patryk
To trochê ma³o. Wiesz, ¿e Wy zapewne bêdziecie sprawdzani dok³adnie wed³ug przepisów. Czyli do limitu minimum (czyli dla Was 1800 kg) trzeba do³o¿yæ 50kg. Wynika to z art. 285 pkt.3.2. Sêdziowie powinni odnosiæ siê zatem do wagi min. 1850kg. Je¶li auto bêdzie mia³o poni¿ej to trzeba spuszczaæ paliwo i dopiero udawadniaæ, ¿e w stanie ready to race wa¿y 1800 kg. Jakby co to na wszelki wypadek przygotujcie sobie mocowania dla dodatkowego balastu. Mo¿e nie bêd± Was tak wa³kowaæ, ale lepiej siê zabezpieczyæ.
: czw gru 07, 2006 12:15 am
autor: Drako
a jak skrzynie biegow ?
bo chyba przy ostrej jezdzie byl to najslabszy ptk tomscatow ( bazujac na plotkach i tym co przeczytalem w necie i w gazetach)
: czw gru 07, 2006 1:57 pm
autor: Michal-LR110
Patryk pisze:To trochę mało. Wiesz, że Wy zapewne będziecie sprawdzani dokładnie według przepisów. Czyli do limitu minimum (czyli dla Was 1800 kg) trzeba dołożyć 50kg. Wynika to z art. 285 pkt.3.2. Sędziowie powinni odnosić się zatem do wagi min. 1850kg. Jeśli auto będzie miało poniżej to trzeba spuszczać paliwo i dopiero udawadniać, że w stanie ready to race waży 1800 kg. Jakby co to na wszelki wypadek przygotujcie sobie mocowania dla dodatkowego balastu. Może nie będą Was tak wałkować, ale lepiej się zabezpieczyć.
Nowe silniki mają pojemność 3995cm3 więc dla nas jest to 1825kg na pusto. Przed wyjazdem jedziemy do PZM gdzie mają nową homologowaną wagę i dokładnie to sprawdzimy nie zapominając oczywiście o tych +50kg od minimalnej wagi na zapas (paliwa i tak będzie 380litrów więc czy to ma znaczeni

)