Baja Polonia
Moderator: Pasza
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 23
- Rejestracja: pt paź 19, 2007 3:40 pm
Baja Polonia
http://www.autoklub.pl/23895,news.html
wbrew pozorom czasu zostało juz nie tak dużo
wie ktoś coś więcej na ten temat
wbrew pozorom czasu zostało juz nie tak dużo
wie ktoś coś więcej na ten temat
Re: Baja Polonia
T2 optymista
"Gdyby Bóg był zwolennikiem przedniego napędu, to chodzilibyśmy na rękach"
"Gdyby Bóg był zwolennikiem przedniego napędu, to chodzilibyśmy na rękach"
Re: Baja Polonia
Jak może być podział na pojemności skoro jest zwężka i waga 
To klasa sama w sobie i koniec.
Jeśli by iść dalej w przepisy zgodne z FIA to można by wydzielić podklasę "diesel" i "ośka", ale to wszystko.

To klasa sama w sobie i koniec.
Jeśli by iść dalej w przepisy zgodne z FIA to można by wydzielić podklasę "diesel" i "ośka", ale to wszystko.
To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?
Re: Baja Polonia
Na stronie bajapolonia jest film z objazdu trasy 

T2 optymista
"Gdyby Bóg był zwolennikiem przedniego napędu, to chodzilibyśmy na rękach"
"Gdyby Bóg był zwolennikiem przedniego napędu, to chodzilibyśmy na rękach"
- gizmo
-
- Posty: 1296
- Rejestracja: pt wrz 08, 2006 2:57 pm
- Lokalizacja: Krzepice/Częstochowa/Bystrzanowice
- Kontaktowanie:
Re: Baja Polonia
A może mi ktoś przybliżyć wymagania dotyczące klasy TH :?: Bo T1 i T2 wiem, że się nie łapię, ale może w TH by się udało :?:
Re: Baja Polonia
TH w skrocie.
Cokolwiek z klatka (dawne RMPST klasa otwarta) + masa minimalna w/g fia + zwezka w/g fia
domator
Cokolwiek z klatka (dawne RMPST klasa otwarta) + masa minimalna w/g fia + zwezka w/g fia
domator
Re: Baja Polonia
Tym czerwonym "czymś" się nie łapiesz (nawet do RMPST go nie chcieli).gizmo pisze:A może mi ktoś przybliżyć wymagania dotyczące klasy TH :?: Bo T1 i T2 wiem, że się nie łapię, ale może w TH by się udało :?:
Już Ci mówiłem ale jak widać nie dowierzasz....
Tylko martwi ujrzeli koniec wojny.
Re: Baja Polonia
Czyżbydomator pisze:TH w skrocie.
Cokolwiek z klatka (dawne RMPST klasa otwarta) + masa minimalna w/g fia + zwezka w/g fia
domator

Chyba jednak nie do końca
Klasy:
1. Klasa T1 - dla samochodów udoskonalonych (Załącznik J art.285)
2. Klasa T2 - dla samochodów seryjnych (Załącznik J art. 284“)
3. Klasa TH - klasa Narodowa (dawna klasa „Otwarta”)
4. Klasa 2K – pojazdy czterokołowe z napędem na jedną oś
5. Klasa 4K – pojazdy czterokołowe z napędem na dwie osie
6. Klasa E1 – motocykle dwusuwowe o pojemności silnika do 125 ccm i czterosuwowe o pojemności silnika do 250 ccm
7. Klasa E2/E3 – motocykle dwusuwowe o pojemności silnika powyżej 125 ccm do 500 ccm i czterosuwowe o pojemności silnika powyżej 250 ccm do 650 ccm.
Opony:
1. Obowiązują opony z katalogu bieżników dopuszczonych do BajaPolonia (wkrótce).
2. Opony z bieżnikiem spoza katalogu wymagają uzyskania zezwolenia od Organizatora.
http://www.bajapolonia.h31.pl/BAJAPOLON ... y%20TH.pdf
Jest parę kwiatków

To co piszę jest wyłącznie moim PRYWATNYM zdaniem i nie ma związku z niczym poza tym. Jasne?
Re: Baja Polonia
Napisalem "TH w skrocie". Nie twierdze ze nie ma dodatkowych szczegolow.
Chodzilo mi ze co do zasady to podstawowe roznice wobec dawnych klas O sa w zwezce i masie minimalnej.
Chodzilo mi ze co do zasady to podstawowe roznice wobec dawnych klas O sa w zwezce i masie minimalnej.
- pajero.v60
-
- Posty: 167
- Rejestracja: pn cze 18, 2007 8:31 pm
- Kontaktowanie:
Re: Baja Polonia
Dla znawców tematu.
Czy w klasie 2K mieści się buggy z 3l silnikiem
poz
Czy w klasie 2K mieści się buggy z 3l silnikiem
poz
Budowa repliki legendarnego auta, zwycięzcy rajdu Dakar - Mitsubishi Pajero Evolution MPR13.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość