Problem z diff lockiem

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

pawli
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: śr paź 10, 2007 9:13 pm
Lokalizacja: lubuskie

Problem z diff lockiem

Post autor: pawli » czw lut 28, 2008 2:19 pm

Zauważyłem, że podczas skrętu na czarnym piszczą mi opony, czy może być to spowodowane, nie wyłączoną blokadą mostu ?? Nie wiem jak to działa, ponieważ od początku jak kupiłem to blokada nie działała (po włączeniu nie zapala się kontrolka) Proszę o info.

Awatar użytkownika
rabarbar_pn
Posty: 336
Rejestracja: ndz kwie 01, 2007 10:02 pm
Lokalizacja: wlkp

Post autor: rabarbar_pn » czw lut 28, 2008 2:27 pm

kolego jak chcesz sprawdzić czy diff ci blokuje, wjedź na górkę tak żeby jedno koło straciło przyczepność, jak nie będziesz mógł pojechać dalej to diff nie działa jak pojedziesz to na 100% działa :wink: oczywiście próbe zrób na tylnym napędzie
bo Patrol wysoki i szeroki musi być :)

Awatar użytkownika
mephi
Posty: 1663
Rejestracja: czw mar 09, 2006 2:45 pm
Lokalizacja: Mazowieckie, czasami Śląsk

Post autor: mephi » czw lut 28, 2008 3:36 pm

Poszukaj w archiwum !!

Ja bym nie jeździł z włączonym DIFFLOCKIEM.
Pewnie masz padnęty elektrozaworek, którego zadaniem jest WYłączenie.

Najlepiej zamień na chwilę wężyki w pozycji ON - jeśli podciśnienie
wyłączy blokadę to OK. Później przestaw przełącznik w pozycję OFF
i zamień wężyki.
Chevissan@33"(Y61) V8 Diesel
Disco2 TD5

reeb
Posty: 1800
Rejestracja: wt maja 16, 2006 5:53 pm
Lokalizacja: pYrlandia

Post autor: reeb » czw lut 28, 2008 3:37 pm

jezeli kontrolka nie dziala

podnies tylnia OS... pokrec kolem (reduktor na N)
jezeli oba kola kreca sie w ta sama strone to blokada jest zalaczona,
jezeli w przeciwną to rozlaczona ...
..."Najwyższym osiągnięciem jest pokonać wroga bez walki."

Sun Tzu

Awatar użytkownika
pawel kusmierski
Posty: 724
Rejestracja: ndz wrz 05, 2004 10:07 pm
Lokalizacja: szczecin
Kontaktowanie:

Post autor: pawel kusmierski » sob mar 01, 2008 12:21 am

mephi pisze: Pewnie masz padnęty elektrozaworek, którego zadaniem jest WYłączenie.

.
mi kiedyś strzelił wężyk i byl podobny efekt.blokada sie załączyła i nie chciała sie rozpiąć. jeżeli piszczą ci opony na czarnym to na 100 % załączona blokada. od tylnego mostu idą 2 wężyki gumowe lub stalowe. czasem stalowe rdzewieją a gumowe parcieją. sprawdz to. potem dopiero zaworki 8) :lol:
Super Grejt Xtrim Patrol 4,2
http://www.martechszczecin.pl

Awatar użytkownika
Small
 
 
Posty: 165
Rejestracja: wt kwie 11, 2006 9:56 am
Lokalizacja: Kwidzyn

Post autor: Small » pn mar 03, 2008 7:51 am

Jeśli chcesz sprawdzić czy masz uszkodzony któryś przekaźnik od tylnej blokady to potrzeba Tobie tylko miernika. W kosce masz 4 styki do dwóch zworów, zmierz oporność obu i jeśli masz ok 30 "om" to jest dobrze jeśli masz "1" czyli nic nie pokazuje miernik to znaczy, że cewka ma przerwe i jest do wymiany. Tak było u mnie jak wymieniałem padnięty zwór. To taka metoda na sucho :)
Patrol GRyzie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości