Dwa pytania, prośba o pomoc

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
Paweł Pajak
 
 
Posty: 223
Rejestracja: wt mar 11, 2008 8:53 pm
Lokalizacja: Radom

Post autor: Paweł Pajak » śr kwie 16, 2008 9:00 pm

Fazi pisze:
krzysztof4x4 pisze:ponieważ dakary sa fabrycznie krzywe
:o
I masz rację.
W końcu wymieniłem amor skrętu pojechałemwyważyć koła.

na lewym przednim wartości od wew brak 210 od zew 120 gram :o

Wulkanizacja męczyła się z godzinę i zrobiła przód na zero, nie trzęsie i jest super :D

Dotz-e są do dupy kiedyś je zmienię tanie nie zawsze znaczy dobre :D
PATROL GR Y60 krótki

krzysztof4x4
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 25
Rejestracja: pn mar 17, 2008 9:59 pm

Post autor: krzysztof4x4 » pt kwie 18, 2008 10:19 am

Panowie mała uwaga bo mamy chyba jakąś niejasność, problem ważenia występuje tylko w 33 BF AT, MT ważą się nadspodziewanie dobrze ciężarkami do 50g, może problem leży w fabryce produkującej np made in romania lub slowakia

Pozdrawiam Krzysiek

Awatar użytkownika
pyntront
 
 
Posty: 1073
Rejestracja: wt mar 29, 2005 7:43 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pyntront » pt kwie 18, 2008 11:07 am

krzysztof4x4 pisze:Panowie mała uwaga bo mamy chyba jakąś niejasność, problem ważenia występuje tylko w 33 BF AT, MT ważą się nadspodziewanie dobrze ciężarkami do 50g, może problem leży w fabryce produkującej np made in romania lub slowakia

Pozdrawiam Krzysiek
Sratatata teoria spiskowa. Ja miałem jeden, teraz mam drugi komplet i oba wymagały dobrego gumiarza, ale są do wyważenia. MT-ki wymagały dokładnie tyle samo pracy.
Familijny niedzielny turysta.
Ciepły sik i ziew na drogę.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość