Szklanki Ford maverick 2,4

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

coexist
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 4
Rejestracja: śr lut 27, 2008 9:57 pm
Lokalizacja: podlaskie

Szklanki Ford maverick 2,4

Post autor: coexist » wt kwie 29, 2008 10:11 pm

Witam pojawił się badrzo wnerwiający dzwięk z motoru mechanik mówi, że to szklanka, zakładając, że ma rację moje pytania są następujące:
1. Czy da się zlokalizować która to czy wymienia się komplet
2. Jaki jest orientacyjny koszt części
3. Jak dużo jest to pracy
4.Czy brak wymiany może uszkodzić silnik
Auto to Ford Maverick 2,4 12V z 1996r. Proszę o pomoc gdyż jestem laikiem.
coexist

Awatar użytkownika
ORSON_V6
 
 
Posty: 1051
Rejestracja: pt mar 04, 2005 12:06 pm
Lokalizacja: N=ok.52°34' E=ok.17°15'
Kontaktowanie:

Re: Szklanki Ford maverick 2,4

Post autor: ORSON_V6 » śr kwie 30, 2008 7:01 am

coexist pisze:Witam pojawił się badrzo wnerwiający dzwięk z motoru mechanik mówi, że to szklanka, zakładając, że ma rację moje pytania są następujące:
1. Czy da się zlokalizować która to czy wymienia się komplet
2. Jaki jest orientacyjny koszt części
3. Jak dużo jest to pracy
4.Czy brak wymiany może uszkodzić silnik
Auto to Ford Maverick 2,4 12V z 1996r. Proszę o pomoc gdyż jestem laikiem.
1. Tak
2. Duży
3. Dużo
4. Może

Jedź jeszcze do innego mechanika i niech ten sie tez wypowie. 8)
G 460.2 - był 2.3 -jest 3.0 D
orson@4x4wlkp.pl

Awatar użytkownika
PaveL
Posty: 757
Rejestracja: wt sie 15, 2006 12:11 am
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

hydrosztosy

Post autor: PaveL » śr kwie 30, 2008 8:17 am

Ja kiedyś własnie w Mavericku 2.4i skutecznie usunąłem stukanie z hydroregulatora za pomocą dodatku do płukania układu smarowania silnika. Oczywiście po ~20 min pracy z takim specyfikiem trzeba wymienić olej. Polecam Shell Helix, bo bardzo dobrze myje wnętrze silnika. Lepkość 5W40.
była Vitara JLX 1.6 16V 97r.

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Post autor: gebels » śr kwie 30, 2008 10:53 am

kurde a myslałem ze tak jak w T1 sa ręcznie regulowane, chyba se lukne w manual do T2
Czwarte serce :cry:

Awatar użytkownika
ORSON_V6
 
 
Posty: 1051
Rejestracja: pt mar 04, 2005 12:06 pm
Lokalizacja: N=ok.52°34' E=ok.17°15'
Kontaktowanie:

Post autor: ORSON_V6 » śr kwie 30, 2008 11:55 am

w V6 sa hzdrauliki 8) nie musisy sprawdzać :)2
G 460.2 - był 2.3 -jest 3.0 D
orson@4x4wlkp.pl

Awatar użytkownika
gebels
 
 
Posty: 9720
Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej

Post autor: gebels » śr kwie 30, 2008 2:45 pm

ORSON_V6 pisze:w V6 sa hzdrauliki 8) nie musisy sprawdzać :)2
to wiem że są, ASO za sztuke do V6 chce tylko 290 zeta x12 to podnosi wartość syfa dość znacznie
Czwarte serce :cry:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość