Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder
Moderator: Kosiarz
-
Harley
-

- Posty: 1394
- Rejestracja: ndz gru 16, 2007 8:53 pm
- Lokalizacja: spod Poznania
Post
autor: Harley » czw sty 22, 2009 11:54 pm
Mroczny pisze:i słusznie pytasz, przepisu gotowego na wyprawówkę za bardzo nie dostaniesz - nie ze zlej woli, ale po prostu, ile ludzi tyle pomysłów
co do opony - 35 na dalsze przeloty to bezsens, słusznie
33x10.5 - fajne o ile piasku nie będziesz forsował i nie będziesz przesadzał z prędkosciami
ja brałbym 33 na 12.5 na feldze 7"
ok. A te felgi dokłądniej to jakie
Rozumiem,że 15 ? no i co muszę podaćszukając odpowiedniej felgi ?
Patrol Long Safari 4,2 D
Patrol Short BRU(td)US 4,2
Patrol Comfort TB42
Patrol y61 3,0TD mercedes
-
lbl78
-

- Posty: 12632
- Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
- Lokalizacja: Jordanów/N.Targ
Post
autor: lbl78 » pt sty 23, 2009 1:08 am
a na wyprawówke bym brał BFG AT 32x10.5 czy 15 czy 16 zaley jakie felgi masz jesli orginał 7 calowy to bym nie zmieniał
bez motania zawieszenia opona się mieści i nie ma dramatu ze spalaniem a w wyprawówce to dość ważne

Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
-
Tank
-

- Posty: 190
- Rejestracja: sob mar 29, 2008 11:24 pm
- Lokalizacja: Stolica Podbeskidzia:)
Post
autor: Tank » pt sty 23, 2009 9:19 am
Koledzy ile dokładnie wchodzi płynu chłodzacego do całego ukladu w Terrano 2?
-
Jacekeps
- jestem tu nowy...

- Posty: 11
- Rejestracja: czw wrz 25, 2008 6:48 pm
- Lokalizacja: Goleniów
Post
autor: Jacekeps » pt sty 23, 2009 7:34 pm
Silnik 2.8 turbo (RD28T) okolo 250 tys przebiegu
maksymalnie osiąga 4 tys obr/min czy to normalne

-
Harley
-

- Posty: 1394
- Rejestracja: ndz gru 16, 2007 8:53 pm
- Lokalizacja: spod Poznania
Post
autor: Harley » pt sty 23, 2009 8:27 pm
lbl78 pisze:a na wyprawówke bym brał BFG AT 32x10.5 czy 15 czy 16 zaley jakie felgi masz jesli orginał 7 calowy to bym nie zmieniał
bez motania zawieszenia opona się mieści i nie ma dramatu ze spalaniem a w wyprawówce to dość ważne

no ba ,żebym to ja wiedział jakie mam?
Jak sprawdzić rozmiar felgi?
Mam chyba orginały ale jak to ktoś pisał paznokcia za to nie dam uciąć. Auto z Emiratów chyba jest - w każdym razie z bliskiego wschodu i felgi są białe. Musze je dać do piaskowania. Czy na nich znajdę napisany(wybity) rozmiar, czy muszę je zmierzyć, jeśłi tak to jak zmierzyć np. ET i pozostałe parametry?
Patrol Long Safari 4,2 D
Patrol Short BRU(td)US 4,2
Patrol Comfort TB42
Patrol y61 3,0TD mercedes
-
lbl78
-

- Posty: 12632
- Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
- Lokalizacja: Jordanów/N.Targ
Post
autor: lbl78 » pt sty 23, 2009 8:32 pm
Harley pisze:[ Czy na nich znajdę napisany(wybity) rozmiar, czy muszę je zmierzyć, jeśłi tak to jak zmierzyć np. ET i pozostałe parametry?
pewnie znadziesz jak nie zatarty

ale chyba prościej podjechać do kumatego warsztaty oponiarskiego i wszystko ci powiedzą

Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
-
MarcinuS

- Posty: 385
- Rejestracja: pn maja 28, 2007 6:53 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: MarcinuS » sob sty 24, 2009 1:43 am
Jacekeps pisze:Silnik 2.8 turbo (RD28T) okolo 250 tys przebiegu
maksymalnie osiąga 4 tys obr/min czy to normalne

A filtr paliwa kolega zmienial? Wymienilbym najpierw to bo najtaniej a czasami pomaga i to mocno (Wiem to po sobie. Auto odrazu inaczej idzie)
Osiąga 4 tyś, ale czy nie dławi sie na postoju?? nie ma za niskich obrotow?? czy coś w tym rodzaju??
pzdr.
Patrol GR Y60

OME 2'', Tabor 9K by Warn, BFG A/T
-
Jacekeps
- jestem tu nowy...

- Posty: 11
- Rejestracja: czw wrz 25, 2008 6:48 pm
- Lokalizacja: Goleniów
Post
autor: Jacekeps » sob sty 24, 2009 1:26 pm
filtr wymieniany był jakies 4 tys km temu
nie dławi sie na wolnych obrotach jedynie gdy sie wkręci do 4 tys obr/min i puszcze gaz takie dziwne wibracjie silnik dostaje trwa to okolo 2 sek a pozniej normalna praca
ale profilaktycznie wymienie filtr na nowy wiadomo jaka u nas jest ropa
Pozdrawiam
-
MarcinuS

- Posty: 385
- Rejestracja: pn maja 28, 2007 6:53 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: MarcinuS » sob sty 24, 2009 3:40 pm
Jacekeps pisze:filtr wymieniany był jakies 4 tys km temu
nie dławi sie na wolnych obrotach jedynie gdy sie wkręci do 4 tys obr/min i puszcze gaz takie dziwne wibracjie silnik dostaje trwa to okolo 2 sek a pozniej normalna praca
ale profilaktycznie wymienie filtr na nowy wiadomo jaka u nas jest ropa
Pozdrawiam
To jeszcze mozna kupic preparat do czyszczenia wtryskow... czy tak czy tak warto sprawdzic. kupic mozna na kazdej stacji benzynowej. Tylko wybrać do diesela

Patrol GR Y60

OME 2'', Tabor 9K by Warn, BFG A/T
-
Jekke

- Posty: 1974
- Rejestracja: czw paź 19, 2006 5:40 pm
- Lokalizacja: Opole
Post
autor: Jekke » ndz sty 25, 2009 9:20 pm
Po dzisieszej popierdółce amor skrętu został poczochrany.
Plastikowa osłona pręta na którym pracuje tłoczek się przy szpilce oderwała. Kleić czy olać i czekać na total demolition?
-
reeb

- Posty: 1800
- Rejestracja: wt maja 16, 2006 5:53 pm
- Lokalizacja: pYrlandia
Post
autor: reeb » ndz sty 25, 2009 10:33 pm
takiego harmonijkowego kondoma zalozyc i bedzie gut
na obejmy zapiac,
..."Najwyższym osiągnięciem jest pokonać wroga bez walki."
Sun Tzu
-
jasiu2515

- Posty: 366
- Rejestracja: ndz wrz 09, 2007 12:06 pm
- Lokalizacja: Szczytniki
Post
autor: jasiu2515 » ndz sty 25, 2009 10:39 pm
ja mam zamiast szklanki (zgniła) osłonę przedniego golenia JAWY 350 i działa od paru lat
człowiek rodzi się mądry , a potem idzie do szkoły
-
reeb

- Posty: 1800
- Rejestracja: wt maja 16, 2006 5:53 pm
- Lokalizacja: pYrlandia
Post
autor: reeb » ndz sty 25, 2009 11:03 pm
o toto... wlasnie o tym pisalem, ale nie pamietalem skad dokladnie toto zmotales

..."Najwyższym osiągnięciem jest pokonać wroga bez walki."
Sun Tzu
-
Jekke

- Posty: 1974
- Rejestracja: czw paź 19, 2006 5:40 pm
- Lokalizacja: Opole
Post
autor: Jekke » pn sty 26, 2009 9:41 am
thx

a jeszcze napiszcie z czego dętki zapodać, jakiś rozmiar abo w Agromie z C330 zanabyć, po po wczorajszym jeżdżeniu rano wykrzyż miałem

BFG 33"x12,5"x15"
-
seburaj
-

- Posty: 4047
- Rejestracja: pt kwie 02, 2004 11:02 am
- Lokalizacja: Śląsk Górny
Post
autor: seburaj » pn sty 26, 2009 1:55 pm
reeb pisze:takiego harmonijkowego kondoma zalozyc i bedzie gut
na obejmy zapiac,
dziurki porobic na dole
zeby sie harmonijka nie zasysala
i żeby woda nie stała
robok rzępoli w harapuciu
-
Trzebież4x4
-

- Posty: 106
- Rejestracja: sob gru 08, 2007 8:44 pm
- Lokalizacja: Szcz-Poz-Waw
Post
autor: Trzebież4x4 » pn sty 26, 2009 6:13 pm
Witam. Mam problem z bębnami w k160. Po ,,dotarciu`` do szczek hamulcowych okazalo sie ze sprezynki rozlecialy sie. Mowie o tych ktore tyrzymaja szczeke na takim ,,gwozdeczku`` pozniej podkladka sprezynka i podkladka. Sa jakies zamienniki? Gdzikie takie sprezynki i gwozdeczek dostane?
Wymienilem cylinderki i szczeki. Jak powinienem ustawic ten dolny regulator? wkrecic go do konca?
-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » pn sty 26, 2009 11:07 pm
Jeśli chodzi o te szpileczki ze sprężynkami to ja dobrałem chyba od jakiegoś daewoo w okolicznym sklepie, a regulator dobrze wyczyść i skręć na maksa(ale tak aby dało się go przekręcić) -i tak pewnie nie będzie działać bo linki napinające się powyciągały. Upewnij się że bębny mają jeszcze średnicę poniżej 271,5mm - inaczej szkoda roboty bo będzie słabo hamować
Po założeniu bębnów na zgaszonym silniku naciśnij kilkanaście razy hamulec - jeśli po kilkudziesięciu wciśnięciach pedału będzie nadal wpadał do podłogi to tylne koła w górę i regulacja szczęk przez okienka w tylnych blachach tak aby hamowało ale nie blokowało - u mnie szczęki się dotarły po przejechaniu około 50km - zaczęły normalnie hamować i przestały się grzać bębny.

-
Trzebież4x4
-

- Posty: 106
- Rejestracja: sob gru 08, 2007 8:44 pm
- Lokalizacja: Szcz-Poz-Waw
Post
autor: Trzebież4x4 » wt sty 27, 2009 10:28 am
dzieki bardzo. dzis szukam zamiennych czesci i skladam wszystko:)
-
Thomas
-

- Posty: 117
- Rejestracja: sob sty 31, 2004 12:17 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Thomas » wt sty 27, 2009 1:28 pm
czy jest tu jakiś posiadacz terrano 2 z pompą wtryskową Zexel? Potrzebuję informację n/t oporności czujnika położenia pierwszego wtryskiwacza, zastanawiam się nad ożenieniem do tej pompy głowicy, która współpracowała z pompą Bosch'a i obecnie ostatni problem stanowi dla mnie nieznajomość tego parametru, a manuale do tej konfiguracji silnika nie występują

R20-2,7tdi/XRV-750/WR-400/Jvx 85
-
iskra69
-

- Posty: 911
- Rejestracja: sob lut 16, 2008 8:26 pm
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Post
autor: iskra69 » wt sty 27, 2009 2:14 pm
Czy ktoś naprawiał w patrolu zamek od schowka po stronie pasażera , wysypały się: ten kurek , spręzynka itp. jest to naprawialne , czy szukać całej klapki z dobrym zamkiem

.
GR Y60 + Gaz69 = Meksyk
...a mnie nic nigdy nie wybucha i zdanżam na czas .
-
бездоріжжя
- jestem tu nowy...

- Posty: 7
- Rejestracja: pn sty 26, 2009 10:31 pm
Post
autor: бездоріжжя » czw sty 29, 2009 11:13 am
Witajcie Panowie . Mam pytanko - auto kilka dni zaledwie w garażu , a serwisówka w drodze... w ktorym miejscu szukać czujnika temperatury cieczy chłodzacej ? Po wczorajszej jeździe wskazówka opadłą na dół i kaput.... Pozdrawlaju .
krótki GR Y60 1991rok , silnik 2800 , zawiecha + 2 cale IronMan , opony BF Goodrich 33X12,5R15 MT
-
lbl78
-

- Posty: 12632
- Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
- Lokalizacja: Jordanów/N.Targ
Post
autor: lbl78 » czw sty 29, 2009 1:38 pm
sory ze spytam o glupote

ale czy woda w chłodnicy jeszcze jest??
moze dlatego wskazówka leży

termostat działa?
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
-
бездоріжжя
- jestem tu nowy...

- Posty: 7
- Rejestracja: pn sty 26, 2009 10:31 pm
Post
autor: бездоріжжя » pt sty 30, 2009 5:33 am
ciecz chłodząca jest , do niedawna wszystko działało
wiesz zatem gdzie jest ten czujnik ?
krótki GR Y60 1991rok , silnik 2800 , zawiecha + 2 cale IronMan , opony BF Goodrich 33X12,5R15 MT
-
Piotrek M
-

- Posty: 3496
- Rejestracja: śr lip 28, 2004 3:21 pm
- Lokalizacja: szczecin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Piotrek M » pt sty 30, 2009 9:44 am
O ile dobrze pamietam, to czujnik jest od strony pompy wtryskowej w głowicy gdzies około 5 cylindra
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości