Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder
Moderator: Kosiarz
-
daniel b
-

- Posty: 1190
- Rejestracja: sob kwie 19, 2008 12:30 pm
- Lokalizacja: Zgorzelec
Post
autor: daniel b » sob wrz 05, 2009 9:15 pm
Pare pytań mam
Jakie ciśnienie powinno być na turbo w 2.8td
a do jakiego bezpiecznie można je podnieść

ZMOTA SCORPION Y60
-
Igor V8
-

- Posty: 9630
- Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 5:35 pm
- Lokalizacja: Karłowicz4x4.pl Salonprzyczep.pl
Post
autor: Igor V8 » sob wrz 05, 2009 10:57 pm
Spokojnie możesz dać 0.9
Znam Patrole wykręcone na 1.1 i chodzą z powodzeniem
Ps.
Piszę o 2.8
Idee Lenina wiecznie żywe ... komunista , chwilowo w konspiracji ...

-
Mroczny
-

- Posty: 40603
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » ndz wrz 06, 2009 12:17 am
u mnie 1.2
-
daniel b
-

- Posty: 1190
- Rejestracja: sob kwie 19, 2008 12:30 pm
- Lokalizacja: Zgorzelec
Post
autor: daniel b » ndz wrz 06, 2009 9:26 am
no właśnie chodzi mi o 1.2

Mroku ,a ty masz jeszcze seryjną turbawke czy od jakiegoś ACTROSA

ZMOTA SCORPION Y60
-
Mroczny
-

- Posty: 40603
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » ndz wrz 06, 2009 10:25 am
seryjną..
tyle że sprawną..
myślę o g28 ale jakoś opieszale mi to idzie - jestem zadowolony z osiągów obecnych to i kombinować mi się nie chce..
-
daniel b
-

- Posty: 1190
- Rejestracja: sob kwie 19, 2008 12:30 pm
- Lokalizacja: Zgorzelec
Post
autor: daniel b » ndz wrz 06, 2009 12:36 pm
Sam przerabiałeś turbine czy jakiś fachura
ZMOTA SCORPION Y60
-
KarolZG
-

- Posty: 1081
- Rejestracja: ndz lip 29, 2007 6:04 pm
- Lokalizacja: Polska
Post
autor: KarolZG » czw wrz 17, 2009 10:14 pm
Z motodaty :
Cisnienie oleju badamy przy 3 tys obrotow - 3,2 do 4,2
Turbina : 0,85-0,91
Cisnienie sprezania od 24,5-30,4 .
Samurai 1.3->Patrol GR Y60 2.8 ->Suzuki Jimny 1.3
-
daniel b
-

- Posty: 1190
- Rejestracja: sob kwie 19, 2008 12:30 pm
- Lokalizacja: Zgorzelec
Post
autor: daniel b » czw wrz 24, 2009 6:42 pm
MOja daje już 1.2bara

i działa już od 600obr .Z parcha zrobiła się niezła maszynka

ZMOTA SCORPION Y60
-
Armani
- jestem tu nowy...

- Posty: 2
- Rejestracja: sob wrz 26, 2009 11:05 am
Post
autor: Armani » sob wrz 26, 2009 11:35 am
Orginalne jest 0.8 BAR a podkrecac bezpiecznie bez problemu mozesz do 1.1 BAR i zadne zło jej sie niestanie umnie pąpuje 1.2BAR i chodzi juz poł roku a roznica w mocy jest wyraznie odczowalna
-
ernil
-

- Posty: 13146
- Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm
Post
autor: ernil » sob wrz 26, 2009 5:33 pm
Armani pisze:Orginalne jest 0.8 BAR a podkrecac bezpiecznie bez problemu mozesz do 1.1 BAR i zadne zło jej sie niestanie umnie pąpuje 1.2BAR i chodzi juz poł roku a roznica w mocy jest wyraznie odczowalna
Czad.
XTZ 750
Outback EJ25 MT
-
mayer
-

- Posty: 1391
- Rejestracja: pt sty 19, 2007 10:06 am
- Lokalizacja: Skrzynki pod Kórnikiem :)
Post
autor: mayer » sob wrz 26, 2009 6:37 pm
No co? Armani przecie

Może ładnie pachnie i wystarczy?

Bierz życie tak by na Twoim pogrzebie nawet grabarz płakał...
-
iskra69
-

- Posty: 911
- Rejestracja: sob lut 16, 2008 8:26 pm
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Post
autor: iskra69 » sob wrz 26, 2009 7:50 pm
A o ile zwiekszy się spalanie , jeżeli ze standardowego ciśnienia zwiększymy na 1,1 bara

.
GR Y60 + Gaz69 = Meksyk
...a mnie nic nigdy nie wybucha i zdanżam na czas .
-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » sob wrz 26, 2009 8:28 pm
Samo zwiększenie ciśnienia nie podniesie spalania, ale i nie da więcej mocy.

-
ernil
-

- Posty: 13146
- Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm
Post
autor: ernil » sob wrz 26, 2009 8:42 pm
No nie mów, że trzeba zwiększyć dawkę paliwa?

XTZ 750
Outback EJ25 MT
-
KarolZG
-

- Posty: 1081
- Rejestracja: ndz lip 29, 2007 6:04 pm
- Lokalizacja: Polska
Post
autor: KarolZG » sob wrz 26, 2009 8:52 pm
Samurai 1.3->Patrol GR Y60 2.8 ->Suzuki Jimny 1.3
-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » sob wrz 26, 2009 8:53 pm
Jak ktoś nie chce to nie musi, kto zabroni mu jeździć parchem na powietrze?

-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » sob wrz 26, 2009 8:55 pm
To już zależy od sposobu używania tego czegoś pokrytego gumą pod prawą stopą.

-
ernil
-

- Posty: 13146
- Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm
Post
autor: ernil » sob wrz 26, 2009 9:07 pm
Nie żartuj, że nie masz aluminiowych nakładek "Szparko"...

XTZ 750
Outback EJ25 MT
-
PG
-

- Posty: 185
- Rejestracja: wt lis 11, 2008 10:34 pm
- Lokalizacja: KRK
-
Kontaktowanie:
Post
autor: PG » sob wrz 26, 2009 9:33 pm
GEG AUTO-GAZ
-
mayer
-

- Posty: 1391
- Rejestracja: pt sty 19, 2007 10:06 am
- Lokalizacja: Skrzynki pod Kórnikiem :)
Post
autor: mayer » ndz wrz 27, 2009 10:47 am
Bierz życie tak by na Twoim pogrzebie nawet grabarz płakał...
-
iskra69
-

- Posty: 911
- Rejestracja: sob lut 16, 2008 8:26 pm
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Post
autor: iskra69 » ndz wrz 27, 2009 6:34 pm
Ja zadałem pytanie , nie precyzyjne bo pominołem zwiększenie dawki paliwa , ale interesuje mnie podniesienie mocy z uwagi na to , że poruszam sie patrolem na codzień , jak po tych dwóch czynnościach zwiekszy się apetyt na paliwo

.
GR Y60 + Gaz69 = Meksyk
...a mnie nic nigdy nie wybucha i zdanżam na czas .
-
ernil
-

- Posty: 13146
- Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm
Post
autor: ernil » ndz wrz 27, 2009 6:52 pm
Na pewno spalanie wzrośnie. Nie wiem, czy uzyskasz miarodajne informacje z uwagi na to, że zazwyczaj ludzie wykonujący taką modyfikację jeżdżą na dużych kołach tudzież po prostu maja w dupie spalanie

Mariusz rozdmuchał turbinę, dołożył IC, uwolnił wydech i naturalnie pobawił się dawką. Możesz się zapytać czy mierzył spalanie na 33", których używa jadąc do teatru. Ewentualnie możesz poczekać z miesiąc-dwa - jak popełnię patrola do końca to zmierzę Ci spalanie na czymś w okolicy 31"-32" oraz na 37".
Wartości mogą się jednak drastycznie różnić w momencie kiepsko dobranego składu mieszanki...
XTZ 750
Outback EJ25 MT
-
iskra69
-

- Posty: 911
- Rejestracja: sob lut 16, 2008 8:26 pm
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Post
autor: iskra69 » ndz wrz 27, 2009 6:58 pm
ok poczekam

.
GR Y60 + Gaz69 = Meksyk
...a mnie nic nigdy nie wybucha i zdanżam na czas .
-
KJarosław

- Posty: 600
- Rejestracja: ndz cze 20, 2004 10:00 pm
- Lokalizacja: Siedlce
-
Kontaktowanie:
Post
autor: KJarosław » śr wrz 30, 2009 8:19 pm
Armani pisze:Orginalne jest 0.8 BAR a podkrecac bezpiecznie bez problemu mozesz do 1.1 BAR i zadne zło jej sie niestanie umnie pąpuje 1.2BAR i chodzi juz poł roku a roznica w mocy jest wyraznie odczowalna
Oryginalnie turbo w starym RD daje 0,4-0,5 Bar mierzone na dwuch sprawnych turbinach, 0,8 to daje w nowszyc konstrukcjach uzbrojonych w chłodnice powietrza i inne elektroniczne pierdoły.
Były dwa 260, jedno D22,, chwilowo jest Pickup D40 ,i Parchol Y61
-
KarolZG
-

- Posty: 1081
- Rejestracja: ndz lip 29, 2007 6:04 pm
- Lokalizacja: Polska
Post
autor: KarolZG » śr wrz 30, 2009 8:34 pm
U mnie daje max 0,9 - kwestia regulacji WG i dawki paliwa . Sprawą pierwszoplanową jest to przy jakich obrotach mamy zadane ciśnienie, bo jeden ma od 1000 obrotów 0,5 a drugi dopiero od 3500 obrotów , co świadczy o stanie turbiny .
Ostatnio zmieniony czw wrz 30, 2010 4:33 pm przez
KarolZG, łącznie zmieniany 1 raz.
Samurai 1.3->Patrol GR Y60 2.8 ->Suzuki Jimny 1.3
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość