szarpnięcie w GR
Moderator: Kosiarz
Re: szarpnięcie w GR
Tak też czułem, one wyglądaja na wykonane z brązu lub mosiądzu, weźmiemy tiga i zobaczymy co się da zrobić.
pozdrawiam
Denior
GR Y60 1,9 TDI
Denior
GR Y60 1,9 TDI
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 25
- Rejestracja: pn mar 17, 2008 9:59 pm
Re: szarpnięcie w GR
witam wszystkich kolegów, temat który męczycie już kiedyś wyjaśniałem ale przypomnę jeszcze raz , problem pojawia się tylko wówczas gdy temperatura spada w okolice zera lub niżej. Starsze auta o przebiegach ok 200000 zaczynają tracić wewnętrzne opory wynikające z pasowania i luzów. Gęstniejący olej w reduktorze w czasie zimy zaraz po ruszeniu zaczyna dzięki dużej lepkości i zgęstnieniu obracać przedni wał. Odgłosy dochodzące ze sprzęgieł to momęt dopinania ich w trakcie jazdy najczęściej przy zwalnianiu. Metoda na pozbycie się problemu to zalanie przedniego mostu gęstym olejem a reduktora dobrym olejm syntetycznym czasami przy mocno wyluzowanych układach zalewamy reduktor olejem do automatów
Re: szarpnięcie w GR
Kolego mało prawdopodobne żeby oblepione przeguby w kulach smarem miały mniejszy opór niż gęsty olej w reduktorze, ale to łatwo sprawdzić, wystarczy odkręcić sprzęgiełka i ruszyć po nocy - będzie widać czy półośki się kręcą
pozdrawiam
Denior
GR Y60 1,9 TDI
Denior
GR Y60 1,9 TDI
Re: szarpnięcie w GR
Głupoty gadasz ,a co powiesz jak to się dzieje w lato to że olej za gorącykrzysztof4x4 pisze:witam wszystkich kolegów, temat który męczycie już kiedyś wyjaśniałem ale przypomnę jeszcze raz , problem pojawia się tylko wówczas gdy temperatura spada w okolice zera lub niżej. Starsze auta o przebiegach ok 200000 zaczynają tracić wewnętrzne opory wynikające z pasowania i luzów. Gęstniejący olej w reduktorze w czasie zimy zaraz po ruszeniu zaczyna dzięki dużej lepkości i zgęstnieniu obracać przedni wał. Odgłosy dochodzące ze sprzęgieł to momęt dopinania ich w trakcie jazdy najczęściej przy zwalnianiu. Metoda na pozbycie się problemu to zalanie przedniego mostu gęstym olejem a reduktora dobrym olejm syntetycznym czasami przy mocno wyluzowanych układach zalewamy reduktor olejem do automatów

ZMOTA SCORPION Y60
Re: szarpnięcie w GR
zdecydowanie głupoty.. bo nie ogarniam co ma przebieg do lepkości oleju i oporów przy niskich temperaturach - czy kolega widział kiedyś napęd w patrolu?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość