Problem z silnikiem 2,8 y60 rok 92
Moderator: Kosiarz
- saper325
- jestem tu nowy...
- Posty: 21
- Rejestracja: pn kwie 26, 2010 2:44 pm
- Lokalizacja: Zagórz Bieszczady
- Kontaktowanie:
Problem z silnikiem 2,8 y60 rok 92
Witam od niedawna jestem szczesliwym posiadaczem gr ale .......
Moj problem polega na tym że zimny silnik odpala bez problemów i chodzi równo ale po kilkunastu sekundach zaczyna plewić i trzęsie nim jak gestapo żyd.. poczym po ok 5 min zaczyna pracować równo ale ......
Jak pośmigam sobie troszke nim tu i tam i zgaszę i tak po ok 5-10 min chce zapalić to nie zapali na strzała tylko musze nim pokreciś trochę. Oprócz tego kopci na czarno i to wydaje mi sie ze troszkę za bardzo!!! na wolnych też kopci mniej ale kopci i to na taki ciemno szary kolor. Tak jak by miał za dużą mieszankę nie wiem.......
Zdrowia!!!
Moj problem polega na tym że zimny silnik odpala bez problemów i chodzi równo ale po kilkunastu sekundach zaczyna plewić i trzęsie nim jak gestapo żyd.. poczym po ok 5 min zaczyna pracować równo ale ......
Jak pośmigam sobie troszke nim tu i tam i zgaszę i tak po ok 5-10 min chce zapalić to nie zapali na strzała tylko musze nim pokreciś trochę. Oprócz tego kopci na czarno i to wydaje mi sie ze troszkę za bardzo!!! na wolnych też kopci mniej ale kopci i to na taki ciemno szary kolor. Tak jak by miał za dużą mieszankę nie wiem.......
Zdrowia!!!
NISSAN PATROL GR
http://mania4x4.pl/to strona dla osób kochających offroad i samochody terenowe
http://mania4x4.pl/to strona dla osób kochających offroad i samochody terenowe
- wojtek_kom
-
- Posty: 3678
- Rejestracja: wt lip 25, 2006 9:20 pm
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: Problem z silnikiem 2,8 y60 rok 92
Tez Cię witamy ...saper325 pisze:Witam od niedawna jestem szczesliwym posiadaczem gr ale .......
Moj problem polega na tym że zimny silnik odpala bez problemów i chodzi równo ale po kilkunastu sekundach zaczyna plewić i trzęsie nim jak gestapo żyd.. poczym po ok 5 min zaczyna pracować równo ale ......
Jak pośmigam sobie troszke nim tu i tam i zgaszę i tak po ok 5-10 min chce zapalić to nie zapali na strzała tylko musze nim pokreciś trochę. Oprócz tego kopci na czarno i to wydaje mi sie ze troszkę za bardzo!!! na wolnych też kopci mniej ale kopci i to na taki ciemno szary kolor. Tak jak by miał za dużą mieszankę nie wiem.......
Zdrowia!!!
Kompresja, pompa, wtryskiwacze do sprawdzenia...
Nissan-y
- saper325
- jestem tu nowy...
- Posty: 21
- Rejestracja: pn kwie 26, 2010 2:44 pm
- Lokalizacja: Zagórz Bieszczady
- Kontaktowanie:
Re: Problem z silnikiem 2,8 y60 rok 92
dzieki
kompresja sprawdzona jest oki wogle silnik fajnie pracuję i nawet szybko rozpędza te 2 tony biorąc pod uwagę to że mieszkam w bieszczadach i jest troszkę umnie górek
ale to odpalanie troszke wstyd.
czyli pompa lub wtryski samemu nie da się tego sprawdzić
?
kompresja sprawdzona jest oki wogle silnik fajnie pracuję i nawet szybko rozpędza te 2 tony biorąc pod uwagę to że mieszkam w bieszczadach i jest troszkę umnie górek

czyli pompa lub wtryski samemu nie da się tego sprawdzić

NISSAN PATROL GR
http://mania4x4.pl/to strona dla osób kochających offroad i samochody terenowe
http://mania4x4.pl/to strona dla osób kochających offroad i samochody terenowe
- saper325
- jestem tu nowy...
- Posty: 21
- Rejestracja: pn kwie 26, 2010 2:44 pm
- Lokalizacja: Zagórz Bieszczady
- Kontaktowanie:
Re: Problem z silnikiem 2,8 y60 rok 92
No i dupa wtryski oki kompresja oki swiece nowe orginały ngk dalej zapala chodzi równo z 10-20 sekund a potem nie pali na wszystkie baniaki co dziwne jak postoi z 2 - 3 dni czasem się zdarza że zapala i chodzi równo nie wiem o co chodzi jakaś masakra 

NISSAN PATROL GR
http://mania4x4.pl/to strona dla osób kochających offroad i samochody terenowe
http://mania4x4.pl/to strona dla osób kochających offroad i samochody terenowe
- cordoba_2004
-
- Posty: 3166
- Rejestracja: ndz cze 03, 2007 12:30 pm
- Lokalizacja: Radłów Tarnów
Re: Problem z silnikiem 2,8 y60 rok 92
wtryski by trzeba było sprawdzić
Jest GV i jimny - Głodówka zbawia duszę i leczy ciało
Re: Problem z silnikiem 2,8 y60 rok 92
Sterownik świeć
Wygląda, że nie działa dogrzewanie 


Re: Problem z silnikiem 2,8 y60 rok 92
dokładnie - i uprzedzając - kupuje sie używany i zmienia
- saper325
- jestem tu nowy...
- Posty: 21
- Rejestracja: pn kwie 26, 2010 2:44 pm
- Lokalizacja: Zagórz Bieszczady
- Kontaktowanie:
Re: Problem z silnikiem 2,8 y60 rok 92
dogrzewanie działa przekaźnik pstryk i idzie plus na krótką listwę i jest przez dłuższy czas.
pali na strzała jak zimny i przez chwile chodzi jak zegarek na a potem telepaczka filtr paliwa zmieniony. Ale jak się nagrzeję to chodzi równo ale nie pali na strzała tylko trzeba pokręcić rozrusznikiem.
pali na strzała jak zimny i przez chwile chodzi jak zegarek na a potem telepaczka filtr paliwa zmieniony. Ale jak się nagrzeję to chodzi równo ale nie pali na strzała tylko trzeba pokręcić rozrusznikiem.
NISSAN PATROL GR
http://mania4x4.pl/to strona dla osób kochających offroad i samochody terenowe
http://mania4x4.pl/to strona dla osób kochających offroad i samochody terenowe
Re: Problem z silnikiem 2,8 y60 rok 92
aaa to co inszego
szczezła pompa
kup drugą
szczezła pompa
kup drugą
Re: Problem z silnikiem 2,8 y60 rok 92
na słabe zapalanie - kąt wtrysku trzeba sprawdzić
na telepawkę chyba nie ma prostego rozwiązania - ale sprawdź czy nie masz za dużego spadku napięcia na listwie może jakość połączenia powoduje że świece nie są rozgrzane jak należy
na telepawkę chyba nie ma prostego rozwiązania - ale sprawdź czy nie masz za dużego spadku napięcia na listwie może jakość połączenia powoduje że świece nie są rozgrzane jak należy
pozdrawiam
Denior
GR Y60 1,9 TDI
Denior
GR Y60 1,9 TDI
- wskodziana
- Posty: 415
- Rejestracja: sob kwie 04, 2009 10:16 pm
- Lokalizacja: Legionowo
Re: Problem z silnikiem 2,8 y60 rok 92
Miałem tak samo i okazało się że w przekaźniku odlutował się drucik i w zależności jak się ułożył tak palił. Nie jestem pewien czy to przez to ale w trakcie szukania przyczyny spaliło mi jedną świecę ( oryginał NGK świeżo wymieniony cały komplet).Byłem pewien ,że mam świece dobre a tu dupa zbita
.Po naprawie nieszczęsnego kabelka i wymianie świecy hula do dziś
.Sprawdź jeszcze styki ( wtyczki ) te dochodzące do przekaźników czy aby na pewno dobrze stykają mają one w środku taką blaszkę , która potrafi się wyłamać i przez to może rzucać trochę silnikiem i podkapcać do puki silnik się dobrze nie rozgrzeje . Bzdurka ale warto sprawdzić .


Re: Problem z silnikiem 2,8 y60 rok 92
Jeżeli chodzi po zapaleniu a po 20 sek szatkuje a objawy są nie systematyczne to może poszukaj przyczyny w dojściu paliwa , co świece mają do palenia jężeli auto pracuje , może filtr paliwa nie daje rady, pompa może przepuszczac , ale zacznij od podstawowych (tanich) rzeszy.
Może po prostu brakuje mu ropy , chyba że masz palnięty wtrysk sterujący o ile w tym roczniku posiadasz a wątpię .
Może po prostu brakuje mu ropy , chyba że masz palnięty wtrysk sterujący o ile w tym roczniku posiadasz a wątpię .
..Patrol 3.3 TD intercooler+5 cm
Re: Problem z silnikiem 2,8 y60 rok 92
Nie chcę straszyć, ale u mnie przyczyną podobnych objawów było upalone gniazdo zaworowe.
Kompresję też wskazywał ok, a jednak. Ale przynajmniej jest sprawdzona i zregenerowana głowica
Spróbuj odpalić go na pompie ze słoika i zobacz czy to załatwi sprawę.
Może się gdzieś zapowietrza.
Kompresję też wskazywał ok, a jednak. Ale przynajmniej jest sprawdzona i zregenerowana głowica

Spróbuj odpalić go na pompie ze słoika i zobacz czy to załatwi sprawę.
Może się gdzieś zapowietrza.
XJ >Y60->Ranger->KJ->P3
- saper325
- jestem tu nowy...
- Posty: 21
- Rejestracja: pn kwie 26, 2010 2:44 pm
- Lokalizacja: Zagórz Bieszczady
- Kontaktowanie:
Re: Problem z silnikiem 2,8 y60 rok 92
Dzieki koledzy za podpowiedzi
Dzisiaj rano zapalił na strzała i jak zegarek chodził po całej nocy stania. I takie to dziwne raz chodzi aż miło raz telepie nim masakra i jak to sprawdzić.
jeżeli chodzi o przekaźniki to sprawdzone i grzanie zasadnicze i dogrzewanie chodzi bez żadnych zastrzeżeń. Spróbuję ze słoikiem może rzeczywiście się gdzieś zapowietrza.

Dzisiaj rano zapalił na strzała i jak zegarek chodził po całej nocy stania. I takie to dziwne raz chodzi aż miło raz telepie nim masakra i jak to sprawdzić.
jeżeli chodzi o przekaźniki to sprawdzone i grzanie zasadnicze i dogrzewanie chodzi bez żadnych zastrzeżeń. Spróbuję ze słoikiem może rzeczywiście się gdzieś zapowietrza.
NISSAN PATROL GR
http://mania4x4.pl/to strona dla osób kochających offroad i samochody terenowe
http://mania4x4.pl/to strona dla osób kochających offroad i samochody terenowe
Re: Problem z silnikiem 2,8 y60 rok 92
W GR-e bardzo dużoToper pisze:co świece mają do palenia jężeli auto pracuje


W K-160 nie było takich wynalazków

Re: Problem z silnikiem 2,8 y60 rok 92
Żebyś wiedział że były takie wynalazki po 85 roku.


Re: Problem z silnikiem 2,8 y60 rok 92
N2O pisze:Żebyś wiedział że były takie wynalazki po 85 roku.




Re: Problem z silnikiem 2,8 y60 rok 92
w kolektorze dolotowym było coś takiego co wyglądało jak świeca, a był to opornik fazy dogrzewania świec, po rozruchu pracowały na 12V.


Re: Problem z silnikiem 2,8 y60 rok 92
Wiem bo mam
. A co do dogrzewania to wiem ze maj nie rozpieszcza temperaturą , ale powinien się szybciej nagrzewac i objawy znikły by po chwilce. Ja stawiam na układ paliwowy ....

..Patrol 3.3 TD intercooler+5 cm
Re: Problem z silnikiem 2,8 y60 rok 92
W moim nie byłoN2O pisze:w kolektorze dolotowym było coś takiego co wyglądało jak świeca, a był to opornik fazy dogrzewania świec, po rozruchu pracowały na 12V.


- saper325
- jestem tu nowy...
- Posty: 21
- Rejestracja: pn kwie 26, 2010 2:44 pm
- Lokalizacja: Zagórz Bieszczady
- Kontaktowanie:
Re: Problem z silnikiem 2,8 y60 rok 92
No i okazało się że na 3 cylindrze brak kompresji:(
Jeden tuman wziął kase a kompresji nawet nie zmierzył i powiedział że oki po 27 (odda pieniądze!!)
Drugi zmierzył dla pewności jeszcze raz i mu wyszła na 3 cyl 10 (na oleju) a na pozostałych miedzy 24 a 27 i teraz pytani:
Robić głowice czy szukać silnika????????? bo kaszt naprawy pewnie będzie nie mały!!!
Jeden tuman wziął kase a kompresji nawet nie zmierzył i powiedział że oki po 27 (odda pieniądze!!)
Drugi zmierzył dla pewności jeszcze raz i mu wyszła na 3 cyl 10 (na oleju) a na pozostałych miedzy 24 a 27 i teraz pytani:
Robić głowice czy szukać silnika????????? bo kaszt naprawy pewnie będzie nie mały!!!
NISSAN PATROL GR
http://mania4x4.pl/to strona dla osób kochających offroad i samochody terenowe
http://mania4x4.pl/to strona dla osób kochających offroad i samochody terenowe
- Hasan_ciach
- Posty: 549
- Rejestracja: śr lis 25, 2009 8:58 pm
- Lokalizacja: oleśnica
Re: Problem z silnikiem 2,8 y60 rok 92
ja własnie świerzo po takim zabiegu...
u mnie była walnieta głowica na pół na 4 cylindrze.
została wymieniona na nową. koszt 1200zł i 6m-c gwarancji.
według mnie silnika w tych pieniadzach nie kupisz... no chyba ze z poloneza
ja mam inny problem u mnie telepie własnie jak zimny...ciekawe co mi podpowiecie. temat wisi i czekam na podpowiedzi bo pół auta wymieniłem...
pzdr
u mnie była walnieta głowica na pół na 4 cylindrze.
została wymieniona na nową. koszt 1200zł i 6m-c gwarancji.
według mnie silnika w tych pieniadzach nie kupisz... no chyba ze z poloneza

ja mam inny problem u mnie telepie własnie jak zimny...ciekawe co mi podpowiecie. temat wisi i czekam na podpowiedzi bo pół auta wymieniłem...
pzdr
biały mały parch
I"II by back ! !
I"II by back ! !
- Marcin-Kraków
-
- Posty: 5559
- Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: Problem z silnikiem 2,8 y60 rok 92
Nie nowa tylko inna. No chyba ze kupiles od poloneza i dopasowales.Hasan_ciach pisze: została wymieniona na nową. koszt 1200zł i 6m-c gwarancji.
według mnie silnika w tych pieniadzach nie kupisz... no chyba ze z poloneza![]()
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71
- w trakcie motania

- Hasan_ciach
- Posty: 549
- Rejestracja: śr lis 25, 2009 8:58 pm
- Lokalizacja: oleśnica
Re: Problem z silnikiem 2,8 y60 rok 92
nooo wiadomo ze nie nowa w sensie z salonu nissana za jakies 2.500zł
tylko nowa tzn. inna po regeneracji. wiec jak nowa?!
tylko nowa tzn. inna po regeneracji. wiec jak nowa?!

biały mały parch
I"II by back ! !
I"II by back ! !
- Marcin-Kraków
-
- Posty: 5559
- Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Kontaktowanie:
Re: Problem z silnikiem 2,8 y60 rok 92
Mylisz pojecia. Nowa to nowa a uzywka to uzywkaHasan_ciach pisze:nowa tzn. inna po regeneracji. wiec jak nowa?!
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71
- w trakcie motania

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości