

Moderator: Kosiarz
A tobie jak ten kaszel chodzi w parchu? Roboty pewnie tyle samo co z silnikiem MB a efekt powiedzmy szczerze taki sobie? Nie było odrzutu po przeszczepie?denior pisze:ech żeby problem miski był największy przy swapachdużo gorsze problemy trzeba rozwiązać np, jak zrobić flanszę żeby silnik ze skrzynią był w osi idealnej
albo z elektryką ile kombinacji zwłaszcza jak jest ECU
taki sam silnik wkładany do osobówki od tego wkładanego do g rozni konstrukcją miski i smoka...hexe pisze:Silnik ten zasadzany był do G klasy więc może obejdzie się bez niepotrzebnego rzeźbienia?? W takim przypadku to rzeczywiście powstaje pytanie czemu karwa do tej pory nikt tego nie sprawdził na własnym przykładzie??bandzior pisze:problemem przy wsadzaniu silników z osobówek jest płytka miska olejowa.... i tak jak miskę mozna przeważnie przerobić to gorzej jest ze smokiem...w nowoczesnych silnikach jest to przeważnie aluminiowy odlew stanowiący obudowe pompy co tez mozna oczywiscie przerobić ale wymaga sporo pracy no i zawsze to kolejna rzeżba...wniosek ze lepiej szukać silnika z terenówki... generalnie do y61 ze skrzynią od 3l mozna założyć właściwie wszystko...
Znaczy się - od G łatwiej przeszczepić?bandzior pisze:taki sam silnik wkładany do osobówki od tego wkładanego do g rozni konstrukcją miski i smoka...
Mikołaj miał z W124 o mocy 150kM, a ten z W210 220kMAdamo pisze:Już wiele lat temu Mikołaj miał taki motor w UAZIE i robiło to super. Ciągał się też na mechaniku w pionie i silnikowi to nie zaszkodziło.
TO ZNACZY ZE SILNIK OD G W PRZECIWIENSTWIE DO SILNIKA Z PŁASKACZA JEST FABRYCZNIE PRZYSTOSOWANY DO PRACY W TERENÓWCE, CZYLI NA STROMYCH ZJAZDACH CZY TRAWERSACH NIE ZASWIECI CI SIE KONTROLKA CISNIENIA OLEJU...WIEKSZA ILOŚC OLEJU W MISCE TO TAKZE LEPSZE CHŁODZENIE SILNIKA KTÓRY BĘDZIE PRACOWAŁ JEDNAK W NIECO CIĘZSZYCH WARUNKACH...SWEGO CZASU KUFEL JEZDZIŁ NA SILNIKU Z PŁASKATEGO 124 I REGULARNIE MIELI PROBLEM ZE SMAROWANIEM...raulf pisze:Znaczy się - od G łatwiej przeszczepić?bandzior pisze:taki sam silnik wkładany do osobówki od tego wkładanego do g rozni konstrukcją miski i smoka...
Ja mam u siebie w Uazie silnik od "Beczki" 3.0D i nie występują u mnie braki z ciśnieniem oleju. Może gdybym jeździł tak jak Kufel to bym odczuł brak smarowania. Moja jazda jest dużo mniej ekstremalna ale trawersy i przechylenia auta się trafiają i jest ok.bandzior pisze:..SWEGO CZASU KUFEL JEZDZIŁ NA SILNIKU Z PŁASKATEGO 124 I REGULARNIE MIELI PROBLEM ZE SMAROWANIEM...
to czekamy na sprawozdanieMarcinD pisze:Witam Wszystkich
Rozmawiałem z gosciem wie co mówi, zna sie na rzeczy. Z tego co mówił zrobione sa dwa patrole z tym silnikiem a w obróbce jest nawara. Po 15 listopada wybieram się do gościa żeby sobie to cuuudo obejrzeć i sie przejechać to wtedy napisze o wrażeniach. Jeździłem G klasa z takim silnikiem i na czarnym i w błocie ciągnie zaje... . i ładnie brzmi.
Pozdrawiam
Marcin Dyka
Chevy Tahoe 5" lift 5.3l 300hp
Nissan Patrol 2" lift? jeszcze nie zdecydowałem
Bo silniki 3,5TD to konstrukcja OM603 to to samo co 3,0TD tylko tyle, że średnica tłoka odrobinę większa i uszczelkę szybciej przedmuchuje..N2O pisze:Jakoś nie słyszałem o awariach OM606.
Silniki bodajże 3,5 litra montowane w G-klasie były gówniane i tam się cyrki działy.
Głowica kolego nie pęka bez przyczyny. Jak się nie kontroluje płynu chłodzącego i wskaźnika temperatury to wszystko pęknie.kuba500 pisze:zapomnieliście dodać iż w silniku tym również lubi pęknąć głowica od czasu do czasu co przy 24v niesie za sobą spore koszta przy ewentualnej naprawie, i znaleźć dawce w stanie rokującym też jest nie lada wyzwaniem na przebiegi poniżej 500kkm nie ma co liczyć, ale ogólnie motór![]()
jednak ja jakbym miał robić swapa w parchu zapodał bym benzyne
na relację.MarcinD pisze:Witam Wszystkich
Rozmawiałem z gosciem wie co mówi, zna sie na rzeczy. Z tego co mówił zrobione sa dwa patrole z tym silnikiem a w obróbce jest nawara. Po 15 listopada wybieram się do gościa żeby sobie to cuuudo obejrzeć i sie przejechać to wtedy napisze o wrażeniach. Jeździłem G klasa z takim silnikiem i na czarnym i w błocie ciągnie zaje... . i ładnie brzmi.
Pozdrawiam
Marcin Dyka
Chevy Tahoe 5" lift 5.3l 300hp
Nissan Patrol 2" lift? jeszcze nie zdecydowałem
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości