Błotniki Patrol GR1 krótki
Moderator: Kosiarz
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 12
- Rejestracja: wt maja 03, 2011 8:19 pm
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Trzcianka
Błotniki Patrol GR1 krótki
Witajcie,
Właśnie oddałem parch do blacharza lakiernika w celu zrobienia podłogi i reszty. po zdjęciu nadkoli mały koszmar bo wszystko rudy wciągnął. Blacharz chce kupować reparaturki błotników którepodobno są dostępne po 130 zł za sztukę a ja myślę o podcięciu błotników i zrobieniu takich wystających gum do osłony kół ale nei wiem jak sie za to zabrać a co więcej jak to wytłumaczyć. Czy może mi ktoś coś podpowiedzieć jak za to sie zabrać a może też jakieś zdjęcia możecie podesłać co by ułatwiło to prace blacharzowi? a możę jednak wstawiać te reparaturki i juz?
poazdrawiam
Właśnie oddałem parch do blacharza lakiernika w celu zrobienia podłogi i reszty. po zdjęciu nadkoli mały koszmar bo wszystko rudy wciągnął. Blacharz chce kupować reparaturki błotników którepodobno są dostępne po 130 zł za sztukę a ja myślę o podcięciu błotników i zrobieniu takich wystających gum do osłony kół ale nei wiem jak sie za to zabrać a co więcej jak to wytłumaczyć. Czy może mi ktoś coś podpowiedzieć jak za to sie zabrać a może też jakieś zdjęcia możecie podesłać co by ułatwiło to prace blacharzowi? a możę jednak wstawiać te reparaturki i juz?
poazdrawiam
- Wowos
-
- Posty: 6938
- Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
- Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
- Kontaktowanie:
Re: Błotniki Patrol GR1 krótki
wycinasz ile Ci pasuje, robisz nowy rancik i montujesz gumę
y60 autobus, czerwony.
Re: Błotniki Patrol GR1 krótki
tu masz ładnie zrobione http://forum4x4.pl/viewtopic.php?f=6&t=40093&start=925

wspawuje się blachę do wyciętego nadkola a później na wystający rant nakleja sztywną gumę. Użyć kleju do szyb. Potem wszystko dobrze zakonserwować. Łączenie guma-nadkole zafugować sylikonem.

wspawuje się blachę do wyciętego nadkola a później na wystający rant nakleja sztywną gumę. Użyć kleju do szyb. Potem wszystko dobrze zakonserwować. Łączenie guma-nadkole zafugować sylikonem.
Y60 2.8 SWB lift 2"OME,285/75r16 SIMEX copy. Winch .Podcięty. Snorkel,Stal przód i tył, MBC
Re: Błotniki Patrol GR1 krótki
Nie na klej tylko na wkręty-farmery ocynkowane. Silikonem to później uszczelniasz.kornik21 pisze:tu masz ładnie zrobione http://forum4x4.pl/viewtopic.php?f=6&t=40093&start=925
wspawuje się blachę do wyciętego nadkola a później na wystający rant nakleja sztywną gumę. Użyć kleju do szyb. Potem wszystko dobrze zakonserwować. Łączenie guma-nadkole zafugować sylikonem.
Nissan Patrol
Re: Błotniki Patrol GR1 krótki
Też się zdziwiłem bo mnie na tył by się przydałydenior pisze:gdzie on znalazł reperaturki do Y60

Nissan Patrol
- Sawa GR
- Posty: 2376
- Rejestracja: śr wrz 29, 2010 4:10 pm
- Lokalizacja: Łukasz - Czerwieńsk
- Kontaktowanie:
Re: Błotniki Patrol GR1 krótki
Też je chciałem tylko pojawił się problem, mam całkiem zjedzone połączenie nadkola z błotnikiem, trzeba by dorabiać blachy, a z przodu robić od nowa nadkola (palajstiki poszły wek). Więc poszedłem w bardziej drastyczne rozwiązaniaWowos pisze: wycinasz ile Ci pasuje, robisz nowy rancik i montujesz gumę

https://picasaweb.google.com/sawatresor ... 9868887986
Docelowo po wymianie progów i usunięciu niewielkich ognisk rdzy na drzwiach, wszystko to co jest srebrne zostanie zamalowane Hamerajtem na czarno, pistoletem chlorokauczuk daje ładnego matowego baranka.
Patrol Y60 2,8TD 1992 - Jest
Niva 1,9D 1990 - Była
Pathfinder 2,5TD automat 2008 - On road
Niva 1,9D 1990 - Była
Pathfinder 2,5TD automat 2008 - On road
Re: Błotniki Patrol GR1 krótki
Ja tam wolę na kleju. Nie chcę ryzykować, że później mi śruby rudą zajdą. Bo różnie z tym ocynkiem bywa. Jak już przykleisz gumę do dospawanej blachy to wykańczasz sylikonem. Klej do szyb jak zaschnie to nie ma szans tej gumy oderwać.sebson pisze:Nie na klej tylko na wkręty-farmery ocynkowane. Silikonem to później uszczelniasz.kornik21 pisze:tu masz ładnie zrobione http://forum4x4.pl/viewtopic.php?f=6&t=40093&start=925
wspawuje się blachę do wyciętego nadkola a później na wystający rant nakleja sztywną gumę. Użyć kleju do szyb. Potem wszystko dobrze zakonserwować. Łączenie guma-nadkole zafugować sylikonem.
Y60 2.8 SWB lift 2"OME,285/75r16 SIMEX copy. Winch .Podcięty. Snorkel,Stal przód i tył, MBC
Re: Błotniki Patrol GR1 krótki
nie obraź się ale to mocowanie gumy to nie bardzo wygląda estetycznie. Wiem, to ma robić a nie wyglądaćoko_demona pisze:Też je chciałem tylko pojawił się problem, mam całkiem zjedzone połączenie nadkola z błotnikiem, trzeba by dorabiać blachy, a z przodu robić od nowa nadkola (palajstiki poszły wek). Więc poszedłem w bardziej drastyczne rozwiązaniaWowos pisze: wycinasz ile Ci pasuje, robisz nowy rancik i montujesz gumęNa razie jestem w trakcie, dzisiaj ruszamy z przodem.
https://picasaweb.google.com/sawatresor ... 9868887986
Docelowo po wymianie progów i usunięciu niewielkich ognisk rdzy na drzwiach, wszystko to co jest srebrne zostanie zamalowane Hamerajtem na czarno, pistoletem chlorokauczuk daje ładnego matowego baranka.

Y60 2.8 SWB lift 2"OME,285/75r16 SIMEX copy. Winch .Podcięty. Snorkel,Stal przód i tył, MBC
- tkocy20
- Posty: 545
- Rejestracja: pt maja 23, 2008 6:42 pm
- Lokalizacja: Sochaczew, Żyrardów, Borne Sulinowo
Re: Błotniki Patrol GR1 krótki
rant na błotniku radzę przyspawać od razu na zewnątrz a nie do środka. zakonserwowanie i czyszczenie tego rantu od środka jest super upierdliwe. Wiem bo właśnie przerabiam
zmienia to mocowanie tego, ładnego poszerzenia ale też umożliwia łatwe zamocowanie poszerzenia z każdego kawałka gumy z parę złotych.
pozdr

pozdr
z wiekiem rośnie ilość osób mogących jedynie pocałować mnie w ....
- Sawa GR
- Posty: 2376
- Rejestracja: śr wrz 29, 2010 4:10 pm
- Lokalizacja: Łukasz - Czerwieńsk
- Kontaktowanie:
Re: Błotniki Patrol GR1 krótki
Wiem że wygląda średnio, ale po prostu jestem dość mocno ograniczony czasowo, a auto jest na ryby nie pod remizę
Po zamalowaniu blaszek nie będą się one tak rzucać w oczy, po pierwszym wyjeździe na ryby nie będzie ich widać wcale bo zostaną zalepione. Auto musiałem poszerzyć o 12cm (tyle wystają kapcie) a te z drutem są 100, jeżeli wspawał bym blachę została by jeszcze rzeźba z nadkolami, tak guma załatwia wszystko przede wszystkim z przodu. Pokażę zdjęcia po skończonej robocie, z odległości 3-5m nie widać będzie sposobu mocowania.

Po zamalowaniu blaszek nie będą się one tak rzucać w oczy, po pierwszym wyjeździe na ryby nie będzie ich widać wcale bo zostaną zalepione. Auto musiałem poszerzyć o 12cm (tyle wystają kapcie) a te z drutem są 100, jeżeli wspawał bym blachę została by jeszcze rzeźba z nadkolami, tak guma załatwia wszystko przede wszystkim z przodu. Pokażę zdjęcia po skończonej robocie, z odległości 3-5m nie widać będzie sposobu mocowania.
Patrol Y60 2,8TD 1992 - Jest
Niva 1,9D 1990 - Była
Pathfinder 2,5TD automat 2008 - On road
Niva 1,9D 1990 - Była
Pathfinder 2,5TD automat 2008 - On road
Re: Błotniki Patrol GR1 krótki
Po podcięciu nadkoli warto wspawać ranty usztywniające - koniecznie po wewnętrznej stronie błotnika - roboty jest więcej ... ale warto. Na fotkach widać co się dzieje z rantami wspawanymi po zewnętrznej.
https://picasaweb.google.com/1041013640 ... 7IOe7KXWRw#
https://picasaweb.google.com/1041013640 ... 7IOe7KXWRw#
Ostatnio zmieniony czw maja 12, 2011 10:37 am przez Maqlinka, łącznie zmieniany 1 raz.
Life's Too Short For A Full Time Job
-
- jestem tu nowy...
- Posty: 12
- Rejestracja: wt maja 03, 2011 8:19 pm
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Trzcianka
Re: Błotniki Patrol GR1 krótki
Dzieuje wszystkim za porady. umnie rudy dość duże spustoszenie poczynił i np tez nie mam łączenia błotnika z nadkolem. Szczerze to nie wiem gdzie znalazł reparaturki błotników ale twierdzi iż znalazł i to nowe w sklepie po 130 zł za sztukę. Jutro będe u niego to wszystkiego sie dowiem i dam znać.
Re: Błotniki Patrol GR1 krótki
Daj namiary na ten sklep.kamirsen pisze:twierdzi iż znalazł i to nowe w sklepie po 130 zł za sztukę.
Pozdr. Jarek
Re: Błotniki Patrol GR1 krótki
do y61 REPARATURKI gdzie
kupie na zapas
jak kpiłem bude y61 troche zgnitą to nigdzie nie znalazlem progów i reperaturek
wszystkop dorabiałem z blachy


kupie na zapas
jak kpiłem bude y61 troche zgnitą to nigdzie nie znalazlem progów i reperaturek
wszystkop dorabiałem z blachy
y61 tb42 króciak jest
gu4 3.0 króciak jest
gu4 3.0 króciak jest
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości