Alternator Nissan Patrol GR 2.8td

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

pablo1983
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 45
Rejestracja: wt cze 15, 2010 8:10 pm

Alternator Nissan Patrol GR 2.8td

Post autor: pablo1983 » wt lis 08, 2011 4:40 pm

Witam może mi ktoś podpowiedzieć od czego założyć większy alternator do 2.8td gr
zaznaczam że seryjny alternator ma vacu pompe z tyłu i jest mocy 12v70a
Dzięki za pomoc

Awatar użytkownika
Wowos
 
 
Posty: 6938
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
Kontaktowanie:

Re: Alternator Nissan Patrol GR 2.8td

Post autor: Wowos » wt lis 08, 2011 6:23 pm

Coś tam ktoś tam wspominał o alternatorze z astry z silnikiem isusu... Poszukaj - było nie tak dawno...
y60 autobus, czerwony.

Awatar użytkownika
Piotrek M
 
 
Posty: 3496
Rejestracja: śr lip 28, 2004 3:21 pm
Lokalizacja: szczecin
Kontaktowanie:

Re: Alternator Nissan Patrol GR 2.8td

Post autor: Piotrek M » śr lis 09, 2011 11:09 am

Ale to jest altek podobno bardziej pasujący do TB42D
prezes ma racje
http://www.4x4.szczecin.pl
DR 800 S

pablo1983
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 45
Rejestracja: wt cze 15, 2010 8:10 pm

Re: Alternator Nissan Patrol GR 2.8td

Post autor: pablo1983 » śr lis 09, 2011 1:02 pm

Może ktoś ma jakiś sposób żeby wyprodukować więcej energi na wyciągarkę elektryczną ? żeby tak z akumulatora nie brało ?
oczywiście oprócz drugiego akumulatora

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Re: Alternator Nissan Patrol GR 2.8td

Post autor: ernil » śr lis 09, 2011 1:17 pm

Sprawny akumulator panasonic, do tego oryginalny, sprawny alternator, sprawna i prawidłowo wykonana instalacja - nie zauważyłem potrzeby drugiego/innego alternatora. Owszem - nie używam wyciągarki non stop od drzewa do drzewa - wtedy może być konieczność zmiany, najlepiej na oddzielny układ (bat+alt), niemniej zastanów się, czy gdzieś indziej nie leży przyczyna, że nie robi jak powinno.
PS - wyciągarka zawsze bierze z aku - pożera spokojnie 300A. Widziałeś alternator, który tyle daje? Bateria jest buforem. Z kolei ona nie przyjmie w krótkim czasie dużo prądu, więc normalne jest, że po kilku "łinczowaniach" raz za razem jest jest połowa. Zawsze jest coś za coś - jak duża bateria, to trzeba ją dłużej ładować "do pełna", ale wiadomo - pojemność większa. Trzeba wypośrodkować w zależności od potrzeb.
XTZ 750
Outback EJ25 MT

pablo1983
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 45
Rejestracja: wt cze 15, 2010 8:10 pm

Re: Alternator Nissan Patrol GR 2.8td

Post autor: pablo1983 » śr lis 09, 2011 2:10 pm

w sumie masz racje jak miałem sprawny alternator bo teraz ładowanie zgineło ale to już stary rupieć więc na regenerację oddałem to wszystko chodziło tylko że jak jadę w teren na weekend auto przez 5 godzin dostaje w kość a potem nie ma gdzie doładować akumulatora bo jeżdzę głównie po mieście na krótkich odcinkach, więc opcja chyba zostanie taka że po wyprawie trzeba wjechać na garaż i doładować aku prostownikiem do pełna :)

Awatar użytkownika
CrOOchy
 
 
Posty: 8351
Rejestracja: śr lut 14, 2007 9:47 pm
Lokalizacja: Cyców

Re: Alternator Nissan Patrol GR 2.8td

Post autor: CrOOchy » śr lis 09, 2011 4:24 pm

a cklassy chłodzony cieczą 190A
Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem

Jeep
Chevy Suburban

Awatar użytkownika
miastek
 
 
Posty: 1309
Rejestracja: czw gru 18, 2003 11:37 am
Lokalizacja: Miastko/Szczecin
Kontaktowanie:

Re: Alternator Nissan Patrol GR 2.8td

Post autor: miastek » śr lis 09, 2011 5:25 pm

sprinter 180A 8)
Ale trzeba mieć vacu w głowicy :roll:
http://www.4x4.szczecin.pl/
Vitara->Samurai->GR->GRII

Awatar użytkownika
pawel abramczyk
 
 
Posty: 3441
Rejestracja: pt lis 28, 2008 6:12 pm
Lokalizacja: KRAKÓW 511-243-086
Kontaktowanie:

Re: Alternator Nissan Patrol GR 2.8td

Post autor: pawel abramczyk » ndz lis 13, 2011 10:39 am

szukając ostatnio alteka do siebie pan mi pokazał z waku pompą 140 A od bmw lub audi z pasującym rozstawem mocowania , najlepiej jest pojechać na części ze swoim altekiem i dobrać ,
Super parchatek Super y60 :lol:

Awatar użytkownika
ernil
 
 
Posty: 13146
Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm

Re: Alternator Nissan Patrol GR 2.8td

Post autor: ernil » ndz lis 13, 2011 10:43 am

Pompa vacuum raczej problemem nie będzie - Igor coś wspominał, że posiada elepstryczne. Jak już bym coś motał, to może jednak jakiś chłodzony cieczą z Tuarega itp - będzie miał silnie hermetyczną budowę, więc do topienia jak znalazł.
XTZ 750
Outback EJ25 MT

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość