Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder
Moderator: Kosiarz
-
Peepuck!
-

- Posty: 5421
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
- Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Peepuck! » ndz wrz 12, 2010 9:26 pm
Hasan_ciach pisze:nooo wiadomo ze nie nowa w sensie z salonu nissana za jakies 2.500zł
Heheh , pokaż mi ten salon co sprzedaje tak tanio głowice to kupie od razu ze dwie

Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
-
saper325
- jestem tu nowy...

- Posty: 21
- Rejestracja: pn kwie 26, 2010 2:44 pm
- Lokalizacja: Zagórz Bieszczady
-
Kontaktowanie:
Post
autor: saper325 » wt wrz 14, 2010 4:10 pm
No i jutro jade do mechanika

! zobaczymy co zrobią i co najważniejsze jak!!!
Masakra nie lubie dawać mojego parcha tym niby szpecą ale nie mam wyjścia!!! pewnie z kasy mnie wyłoją i tyle!!!
zobaczymy

! dam znać co i jak!!!
NISSAN PATROL GR
http://mania4x4.pl/to strona dla osób kochających offroad i samochody terenowe
-
saper325
- jestem tu nowy...

- Posty: 21
- Rejestracja: pn kwie 26, 2010 2:44 pm
- Lokalizacja: Zagórz Bieszczady
-
Kontaktowanie:
Post
autor: saper325 » śr wrz 22, 2010 8:57 am
No i czapa ściągnięta i niespodzianka "są dni są chwile są ludzie i są debile" zawór ssący na 3 cylindrze masakra żyletka do wymiany i mało tego wszystkie szklanki też do wymiany są dwa rodzaje różnią się wysokością o 1mm i ceną bo te wyższe kosztują 25 zł- szt a drugie 45 zł-szt. a jakiś idiota zmieniał już szklanki i kupił prawdopodobnie te wyższe bo co poco wymienić i dopłacać lepiej wziąć szlifierkę kątową i przeszlifować. Części zamówione zobaczymy co dalej.
NISSAN PATROL GR
http://mania4x4.pl/to strona dla osób kochających offroad i samochody terenowe
-
saper325
- jestem tu nowy...

- Posty: 21
- Rejestracja: pn kwie 26, 2010 2:44 pm
- Lokalizacja: Zagórz Bieszczady
-
Kontaktowanie:
Post
autor: saper325 » ndz paź 17, 2010 10:27 am
No i głowica zrobiona dwa zawory wymienione wszystkie gniazda wymienione, samoregulatory, uszczelniacze i wyszło z robocizną 1800 zł ale teraz chodzi aż miło.
Teraz tylko jeszcze pompa bo jak ciepły nie bardzo chce zapalać na strzała i chyba wszystko z silnikiem.
A i teraz pytanie zmieniać pompę na używaną czy dawać do regeneracji?????????
NISSAN PATROL GR
http://mania4x4.pl/to strona dla osób kochających offroad i samochody terenowe
-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » ndz paź 17, 2010 2:45 pm
Jak na ciepło nie chce zapalać to przede wszystkim kwestia akumulatora, rozrusznika i sprawnej instalacji elektrycznej(bez strat pomiędzy rozrusznikiem i silnikiem, a akumulatorem)
-
Peepuck!
-

- Posty: 5421
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
- Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Peepuck! » ndz paź 17, 2010 2:48 pm
Eee, cosik mi sie widzi, że to głowiczka w pompie się umiera...
Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
-
saper325
- jestem tu nowy...

- Posty: 21
- Rejestracja: pn kwie 26, 2010 2:44 pm
- Lokalizacja: Zagórz Bieszczady
-
Kontaktowanie:
Post
autor: saper325 » pt lis 26, 2010 4:52 pm
parch poraz kolejny wystawia mnie na próbę:) ale się nie złamie
otóż kolejna sprawa:
- brak ogrzewania w kabinie przód coś dmuchnie czasem ciepłym ale po 20 min jazdy na luzie brak a na polu -5 stopni
- wąż górny miętki jak 120 moge se go ściskać jak chce a po odkreceniu odpowietrznika nic się nie dzieje nawet nie kapnie mimo że silnik pracuje.
- w zbiorniczku plumka płyn
- temperatura silnika warjuje to na 1/3 to zaraz na 3/4 potem na 1/2 i na 1/3 na wolnych obrotach na 1/3 cały czas
znowu głowica???
tak tylko pytam dla upewnienia się.
NISSAN PATROL GR
http://mania4x4.pl/to strona dla osób kochających offroad i samochody terenowe
-
Marcin-Kraków
-

- Posty: 5559
- Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Marcin-Kraków » pt lis 26, 2010 11:27 pm
Przedewszystkim odpowietrz auto.
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71

- w trakcie motania
-
Tatuś

- Posty: 681
- Rejestracja: sob paź 01, 2005 12:21 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Tatuś » sob lis 27, 2010 10:38 am
A mnie się wydaje że meches powinien był odpowietrzyć auto po założeniu czapki.Pewnie i odpowietrzył,ale coś puszcza robi się poduszka powietrzna w układzie i nie ma ogrzewania
Nie ma jak nowa głowica,toż to tylko 1000 zl więcej

SKYTROL-RB25DET,37'',2xdiff lock,Warn+Superwinch
-
saper325
- jestem tu nowy...

- Posty: 21
- Rejestracja: pn kwie 26, 2010 2:44 pm
- Lokalizacja: Zagórz Bieszczady
-
Kontaktowanie:
Post
autor: saper325 » sob lis 27, 2010 2:26 pm
no i nie da się odpowietrzyć!! odpowietrznik na wężu do nagrzewnicy moge odkręcić i nic nie leci no czasem coś tam pluje jak przygazuje.
z drugim odpowietrznikiem tak samo mogę odkrecić i niciula nie leci. Tak jak by wogle ciśnienia w układzie nie było.
NISSAN PATROL GR
http://mania4x4.pl/to strona dla osób kochających offroad i samochody terenowe
-
Marcin-Kraków
-

- Posty: 5559
- Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Marcin-Kraków » sob lis 27, 2010 7:32 pm
Zapal i lej plyn przy odkreconych odpowietrznikach i nagrzewnicach otwartych. Nie ma sily zeby sie dalo wlewac i w koncu nie wywalilo odpowietrznikami. No chyba ze sie leje pod auto z jakiegos weza

Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71

- w trakcie motania
-
saper325
- jestem tu nowy...

- Posty: 21
- Rejestracja: pn kwie 26, 2010 2:44 pm
- Lokalizacja: Zagórz Bieszczady
-
Kontaktowanie:
Post
autor: saper325 » wt lis 30, 2010 5:20 pm
odpowietrzenie zrobione tak jak powinno być płyn pokazał się na jednym i drugim odpowietrzniku ale dupa dalej nie ma ogrzewania a temperatura jest na połowie skali czasem nawet na 3/4. Termostat zmieniony na orginał a wąż przy termostacie zimny. Wogle wszystkie węże są letnie tak jak by było małe ciśnienie w obiegu albo wogle tak jak by płyn stał. Pęcherzyki powietrza w wyrównawczym też są. Nie wiem za co się brać pompę wody czy ściągać czapę??? Co podpowiadacie

?
-20 a tu jeszcze zimna bryza wieje

NISSAN PATROL GR
http://mania4x4.pl/to strona dla osób kochających offroad i samochody terenowe
-
Tatuś

- Posty: 681
- Rejestracja: sob paź 01, 2005 12:21 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Tatuś » śr gru 01, 2010 8:13 am
Kup nową czopkę
.....święty spokój.
SKYTROL-RB25DET,37'',2xdiff lock,Warn+Superwinch
-
Ba

- Posty: 1749
- Rejestracja: czw sty 18, 2007 2:33 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Ba » śr gru 01, 2010 9:44 am
Pompa wody szczezła?
tel: 600298546
-
saper325
- jestem tu nowy...

- Posty: 21
- Rejestracja: pn kwie 26, 2010 2:44 pm
- Lokalizacja: Zagórz Bieszczady
-
Kontaktowanie:
Post
autor: saper325 » śr gru 01, 2010 10:05 pm
no to sezon zimowy otwarty. Ogrzewania jak nie było tak nie ma w piątek sprawdzenie pompy. Dzisiaj po zaspach pośmigałem i było rewelka mobilizacja wróciła!!! Bieszczady białe!!! Piździ ja w Kieleckim i mróz jak 120 ale poszaleć można. Dzieki za podpowiedzi!!!
NISSAN PATROL GR
http://mania4x4.pl/to strona dla osób kochających offroad i samochody terenowe
-
kwiatkowawies

- Posty: 365
- Rejestracja: pn cze 22, 2009 7:20 pm
- Lokalizacja: kwiatkowawies
Post
autor: kwiatkowawies » śr gru 01, 2010 11:20 pm
Marcin-Kraków pisze:Hasan_ciach pisze:nowa tzn. inna po regeneracji. wiec jak nowa?!

Mylisz pojecia. Nowa to nowa a uzywka to uzywka
Kolego serdeczny, już na kilku postach się pojawiarz z

jakimś dziwnym TONEM... Masz problemy to zmierz cisnienie... może nie tak ZGRYŹLIWIE bo wygląda mi na to że jesteś przemądrala....
PATROL Y61 V8 LONG TURYSTYK
-
Peepuck!
-

- Posty: 5421
- Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
- Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Peepuck! » śr gru 01, 2010 11:41 pm
kwiatkowawies pisze:Kolego serdeczny, już na kilku postach się pojawiarz z

jakimś dziwnym TONEM... Masz problemy to zmierz cisnienie... może nie tak ZGRYŹLIWIE bo wygląda mi na to że jesteś przemądrala....
O! Idealny materiał na clasical foch

Marcin, wydaję mi się , że powinieneś okazać skruchę...

Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0
-
martii

- Posty: 1650
- Rejestracja: śr mar 12, 2008 2:08 pm
- Lokalizacja: Szczecin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: martii » czw gru 02, 2010 9:51 am
przeprosić 3 razy, zrobić akcje samozbanowania, obiecać poprawę, dać na tace i na kolanach czolgnac się na Ciemna Górę

-
saper325
- jestem tu nowy...

- Posty: 21
- Rejestracja: pn kwie 26, 2010 2:44 pm
- Lokalizacja: Zagórz Bieszczady
-
Kontaktowanie:
Post
autor: saper325 » czw maja 10, 2012 12:37 pm
Trochę późno pisze ale lepiej późno jak wcale
Co do awarii nie ma co się pierdzielić z odpowietrzaniem bawieniem w termostaty pompy wody itp.
jak nie masz ogrzewania w środku lub wychodzi ze zbiorniczka para masz walnięta głowice!
Ja zmieniłem cały silnik kupiłem z k160 2,8 przełożyłem łapy i chwila moment ok 6 godzin auto wyjechało. Co do kosztów to silnik prawie kompletny bez alternatora rozrusznika i pompy wspomagania 3000 zł plus olej filtry płyny trochę piwa na końcu kilka flaszek! no 3500 zł.
NISSAN PATROL GR
http://mania4x4.pl/to strona dla osób kochających offroad i samochody terenowe
-
abrams
-

- Posty: 187
- Rejestracja: śr lut 21, 2007 12:41 pm
- Lokalizacja: Zielona góra
Post
autor: abrams » czw maja 10, 2012 6:01 pm
Trochę ci ta naprawa czasu zajęła.
-
pojara90

- Posty: 2316
- Rejestracja: wt wrz 16, 2008 5:54 pm
- Lokalizacja: góry i doliny
Post
autor: pojara90 » czw maja 10, 2012 8:02 pm
saper325 pisze:zmieniłem cały silnik kupiłem z k160 2,8
Nie żebym się czepiał ale założyłeś benzynę

a może pomyliłeś jedynkę z dwójką.

W160
PajeroLong SS
-
Katun
-

- Posty: 1355
- Rejestracja: wt lip 03, 2007 1:34 am
- Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: Katun » pn sie 26, 2013 1:28 pm
Witam,
Jaka jest prawidłowa kompresja dla RD2.8T z waku u góry 96rok.
Wyniki z dzisiaj, może mi je ktoś zamienić na diagnozę co jest nie tak ?
1-30
2-31,5
3-28
4-31
5-34
6-32
Biały kuter Y60
tel: 502-358-221
-
ernil
-

- Posty: 13146
- Rejestracja: pn maja 15, 2006 12:34 pm
Post
autor: ernil » pn sie 26, 2013 2:01 pm
W sumie to nie ma się czego czepiać

Sprawdzać na ciepłym silniku.

XTZ 750
Outback EJ25 MT
-
martii

- Posty: 1650
- Rejestracja: śr mar 12, 2008 2:08 pm
- Lokalizacja: Szczecin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: martii » pn sie 26, 2013 10:55 pm
rozumie ze chciales sie pochwalic
sprawdzasz zimny, cieply, proba olejowa jak juz niedomaga

-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » wt sie 27, 2013 12:27 am
A po kiego uja to sprawdzać jak samochód odpala po chrześcijańsku, jeździ i nie konsumuje dużych ilości oliwy?

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości