
Dzieki za pomoc

btw: przegoniłem trochę auto i temp max 1/2 a na ciepłym silniku wisko chodzi z oporem i luz jakby znikł.
Moderator: Kosiarz
Mogłem tak sprawdzićcox pisze:jezdzisz parchem kwadransik w cieply dzien az wskazowka od temperatury przestaje sie podnosic.
potem zatrymujesz sie gasisz motor i czekasz z 5 minut.
uruchamiasz motor i dodajesz tzw. gazu (na biegu jalowym) zeby motor zakrecil powyzej 3000 obr./min.
powinienes slyszec odglos startujacego F-16
jezeli takiego zjawiska nie zaobserwowales to albo zle obserwujesz albo wisko do wymiany![]()
genialne sprzęgło wentylatoraFiba pisze:Znalazłem wiskozę do Patrola Y60 firmy Shimahide w dobrej cenie . Warto to uwagi .?
Gdzie zakupiłeś to wisko...podrzuć jakieś namiary.Fiba pisze:Kupiłem i założyłem i jak na razie pracuje bez zarzutu ,może to firmy Shimahide pochodzi dłużej . Zobaczymy oby .
Tak, tak, dawajsebson pisze:Gdzie zakupiłeś to wisko...podrzuć jakieś namiary.Fiba pisze:Kupiłem i założyłem i jak na razie pracuje bez zarzutu ,może to firmy Shimahide pochodzi dłużej . Zobaczymy oby .
Zastanawia mnie to. "psioczą" ludziska na ten silnik 3.0, że wybucha, że najgorszy, a tu niektórzy jeszcze podkręcają moc i nic się nie dzieje... Niech mi to ktoś wyjaśni, o co tu chodzi??Simbus pisze:... W sumie z tym piskiem przejechałem już blisko 15 tyś. km jednak niedawno mechanik podkręcił mi turbinę i faktycznie teraz moc jest odczuwalnie większa jednak i świst się mocno zwiększył. Czy to wisco ?
310plnsebson pisze:@jarecki,
ile dałeś za wisko??
Thxjarecki_M pisze:310plnsebson pisze:@jarecki,
ile dałeś za wisko??
jarecki_M pisze:310plnsebson pisze:@jarecki,
ile dałeś za wisko??
Ale do licha wskaźnik temperatury coś powinien pokazać, a ten stoi zamurowany. Poza tym płyn jest pod korkiem, po naciśnięciu węża chce się wylewać.sebson pisze:@Fix,
podstawowe pytanie, czy odpowietrzyłeś układ po zalaniu płynu??
Bo jak chłodnica zimna, to może brakować płynu.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość