LSD w 160 260 a DIFFLOCK w Y60 kilka pytań przed kupnem

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Patryk 160
 
 
Posty: 7370
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
Lokalizacja: ściernisko

Re: LSD w 160 260 a DIFFLOCK w Y60 kilka pytań przed kupnem

Post autor: Patryk 160 » pt lis 09, 2012 12:43 pm

jak ktoś chce mieć auto jak należy to niestety dzisiaj już nie robią
trzeba kupować i robić ,robić,robić

moja trzecia lub czwarta żona

http://www.youtube.com/watch?v=JYp_mhNWEQs

:)12
Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu

Patryk 160
 
 
Posty: 7370
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
Lokalizacja: ściernisko

Re: LSD w 160 260 a DIFFLOCK w Y60 kilka pytań przed kupnem

Post autor: Patryk 160 » pt lis 09, 2012 12:47 pm

N2O pisze: ..........
Wady Y60 to silnik który wymaga specjalnej troski .......
:)21

patrzcie jaki chłopak powściągliwy

padłem na twarz ze śmiechu

silnik specjalnej troski

:)2

:)19

medal , dać mu medal za toooooo !!
Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu

Awatar użytkownika
Sawa GR
Posty: 2376
Rejestracja: śr wrz 29, 2010 4:10 pm
Lokalizacja: Łukasz - Czerwieńsk
Kontaktowanie:

Re: LSD w 160 260 a DIFFLOCK w Y60 kilka pytań przed kupnem

Post autor: Sawa GR » pt lis 09, 2012 1:06 pm

Duży ziew Patryczku ciągle pokazujesz jakieś rozbebeszone, ale jeszcze nikt nie widział cię w terenie. Pokaż jak je topisz po lusterka...
I nie pisz że ty nie będziesz topił bo w takim razie pomyliłeś topik, kolega szuka autka pod fedimę 36' więc raczej nie do jazdy po bułki.
Przestańcie z komfortem w 160 bo to jest śmieszne, do komfortu są inne auta na innych kołach...
Kolego boisz się silnika 2,8, kup GRa zakatuj silnik i wstaw V8 z BMW bo mówisz że się znasz (patrz topik V8 do Patrola), tylko z tym zakatowaniem może ci zejść sporo czasu, jak ogarniesz chłodzenie...
Patrol Y60 2,8TD 1992 - Jest
Niva 1,9D 1990 - Była
Pathfinder 2,5TD automat 2008 - On road

///ESIU
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 35
Rejestracja: pn lis 05, 2012 9:46 am

Re: LSD w 160 260 a DIFFLOCK w Y60 kilka pytań przed kupnem

Post autor: ///ESIU » pt lis 09, 2012 1:44 pm

spoko nie mam parcia że musi to być 36 może być i 34 nie bardzo mam rozeznanie w toyce miałem 31 kumho kl71 i było przymałe i przy lalusiowate 8)

dyskusja się bardzo roskręciła chętnie wysłucham za i przeciw

tylko panowie bez napinki kazdy chwali swoje wiadomo

co do swapowania na m60 z beemki raczej odpada, az takiej kasy nie chce wkładac auto

chciał bym mieć na gotowo auto z liftem, kołami, wyciagarką itd auto do 25 tyś wiec na zwojnice i v8 zbraknie :oops:

Patryk 160
 
 
Posty: 7370
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
Lokalizacja: ściernisko

Re: LSD w 160 260 a DIFFLOCK w Y60 kilka pytań przed kupnem

Post autor: Patryk 160 » pt lis 09, 2012 2:01 pm

Sawa GR pisze:Duży ziew Patryczku ciągle pokazujesz jakieś rozbebeszone, ale jeszcze nikt nie widział cię w terenie. Pokaż jak je topisz po lusterka......
Łukasz, teren to ja mam na codzień, taki do jakiego Wy dojeżdżacie aby przeżyć przygodę :)21 ,więc trochę jestem znudzony błotem itp ,ale owszem , pokażę, wszystko w swoim czasie
Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu

///ESIU
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 35
Rejestracja: pn lis 05, 2012 9:46 am

Re: LSD w 160 260 a DIFFLOCK w Y60 kilka pytań przed kupnem

Post autor: ///ESIU » pt lis 09, 2012 3:06 pm

do tej całej dyskuji chciał bym jeszcze wtrącić TOYOTE LC J70 z 2,4TD co Wy na to ?

Awatar użytkownika
Wojtek_W
 
 
Posty: 9861
Rejestracja: pt cze 11, 2010 3:42 pm

Re: LSD w 160 260 a DIFFLOCK w Y60 kilka pytań przed kupnem

Post autor: Wojtek_W » pt lis 09, 2012 3:14 pm

Zajeb iste auto.
Trafic dobry , zadbany i w miare orginalny egzeplarz ekstremalnie trudno. Czesc eklopatacyjne do dostania, ale jak trzeba bedzie zrobic cos bardziej egzotycznego to kasa straszliwa za orginaly.

Ale auto jak zadbane to jedno z tych co w weekend mozna czochrac bez litosci, w niedziele oplukac z weza a w poniedzialek pojechac do Afryki. Do ciezkiego lagru, obijania i upalania po klamki moim zdaniem szkoda, ale na pewno wytrzyma.
y61 long `99 +2`TrailMaster +SuperWinch +ARB przod + inne swiatelka,przelaczniki,bagazniki...

///ESIU
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 35
Rejestracja: pn lis 05, 2012 9:46 am

Re: LSD w 160 260 a DIFFLOCK w Y60 kilka pytań przed kupnem

Post autor: ///ESIU » pt lis 09, 2012 3:46 pm

taka tez biore pod uwage ale tam chyba nie było blokad z tyłu czy jak to z nimi tam jest ?

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: LSD w 160 260 a DIFFLOCK w Y60 kilka pytań przed kupnem

Post autor: N2O » pt lis 09, 2012 3:47 pm

2,4TD jest za słabe do zabawy, jak już to 3,0TD.
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
mik
Posty: 2077
Rejestracja: czw cze 23, 2005 5:23 pm
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Re: LSD w 160 260 a DIFFLOCK w Y60 kilka pytań przed kupnem

Post autor: mik » pt lis 09, 2012 5:39 pm

Wojtek_W pisze: Ale auto jak zadbane to jedno z tych co w weekend mozna czochrac bez litosci, w niedziele oplukac z weza a w poniedzialek pojechac do Afryki. Do ciezkiego lagru, obijania i upalania po klamki moim zdaniem szkoda, ale na pewno wytrzyma.
Nie rozpędzaj się za bardzo.

Nie ma takiego auta, co go można szmacić bez litości w weekendy koło chałupy, a potem bez jakiegokolwiek ogarnięcia pojechać daleko w świat.
Nie ma bata, musi coś klęknąć, choćby to były, na przykład szpilki w kołach :)21
A już na pewno takim autem nie jest Toyota w wersji light duty :wink:

Awatar użytkownika
Wowos
 
 
Posty: 6938
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
Kontaktowanie:

Re: LSD w 160 260 a DIFFLOCK w Y60 kilka pytań przed kupnem

Post autor: Wowos » pt lis 09, 2012 5:43 pm

Wojtek_W pisze:Zajeb iste auto.
Trafic dobry , zadbany i w miare orginalny egzeplarz ekstremalnie trudno. Czesc eklopatacyjne do dostania, ale jak trzeba bedzie zrobic cos bardziej egzotycznego to kasa straszliwa za orginaly.

Ale auto jak zadbane to jedno z tych co w weekend mozna czochrac bez litosci, w niedziele oplukac z weza a w poniedzialek pojechac do Afryki. Do ciezkiego lagru, obijania i upalania po klamki moim zdaniem szkoda, ale na pewno wytrzyma.
Gdyby tak było, to wszyscy byśmy jeździli eLJotami :)21
y60 autobus, czerwony.

Awatar użytkownika
miastek
 
 
Posty: 1309
Rejestracja: czw gru 18, 2003 11:37 am
Lokalizacja: Miastko/Szczecin
Kontaktowanie:

Re: LSD w 160 260 a DIFFLOCK w Y60 kilka pytań przed kupnem

Post autor: miastek » pt lis 09, 2012 7:51 pm

Jakby ktoś chciał obejrzeć to mam film jak ktoś leje na sd33t który był wyzionął ducha i nawet dbano o niego, bynajmniej pod koniec życia :)21
Ja tam narobiłem się y60 i od dawna męczę jedną 160'ke i mimo że w resoraku jest 3.3 turbo w naprawdę idealnym stanie to jakoś się w nim nie widzę. Niebieski środek dla gejów, resory, brak blokady. Dynamika mniejsza niż w rd28t, zrobiliśmy kiedyś ustawkę na 200m po łące (prywatnej :)21 ) i resorak dostawał od każdego GR'a jedynie z 4.2d minimalnie wygrywał (też mam film). Owner kiedyś dostal amoku i w jednej dziurze jebnął tylny most (zablokował sie) ukręciło tylny wał i zmieliło z przodu satelity (również mam film).
Więc może w niektórych regionach naszego kraju są tylko y60 które u nas ze złomu wyciągają dlatego kolego Patryku lepszego niż swoje prywatne obiekty westchnień nie widziałeś. Do obrzygania są już twoje posty w których albo rzucasz epitetami na swoich byłych czy tam obecnych klientów albo koloryzujesz jak onanista o tych swoich 160'tkach o których już nawet dzieci legendy znają. :)21

Audycja nie zawierała lokowania produktu.
http://www.4x4.szczecin.pl/
Vitara->Samurai->GR->GRII

redzik
 
 
Posty: 8257
Rejestracja: pt lis 24, 2006 10:45 pm

Re: LSD w 160 260 a DIFFLOCK w Y60 kilka pytań przed kupnem

Post autor: redzik » pt lis 09, 2012 7:52 pm

A tam pierdolicie, Land Rover najlepszy na swiecie. 8)

Patryk 160
 
 
Posty: 7370
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
Lokalizacja: ściernisko

Re: LSD w 160 260 a DIFFLOCK w Y60 kilka pytań przed kupnem

Post autor: Patryk 160 » pt lis 09, 2012 8:04 pm

miastek pisze:Jakby ktoś chciał obejrzeć to mam film jak ktoś leje na sd33t który był wyzionął ducha i nawet dbano o niego, bynajmniej pod koniec życia :)21
Ja tam narobiłem się y60 i od dawna męczę jedną 160'ke i mimo że w resoraku jest 3.3 turbo w naprawdę idealnym stanie to jakoś się w nim nie widzę. Niebieski środek dla gejów, resory, brak blokady. Dynamika mniejsza niż w rd28t, zrobiliśmy kiedyś ustawkę na 200m po łące (prywatnej :)21 ) i resorak dostawał od każdego GR'a jedynie z 4.2d minimalnie wygrywał (też mam film). Owner kiedyś dostal amoku i w jednej dziurze jebnął tylny most (zablokował sie) ukręciło tylny wał i zmieliło z przodu satelity (również mam film).
Więc może w niektórych regionach naszego kraju są tylko y60 które u nas ze złomu wyciągają dlatego kolego Patryku lepszego niż swoje prywatne obiekty westchnień nie widziałeś. Do obrzygania są już twoje posty w których albo rzucasz epitetami na swoich byłych czy tam obecnych klientów albo koloryzujesz jak onanista o tych swoich 160'tkach o których już nawet dzieci legendy znają. :)21

Audycja nie zawierała lokowania produktu.

dawaj rozbieramy i będziemy porównywać jakość wykonania elementów mechaniki
:)17

przegrasz z kretesem
RAPTEM 3 RAZY NAZWAŁEM JEDNEGO przemiłego pana kutasem a Ty już robisz z tego multum
to coś jak to moje najeżdżanie na gieery

daj spokój , po raz kolejny napiszę, ile razy zamieszczam posta najeżdżającego na gieery to się robi wrzawa
:)21
no i chyba o to w tym chodzi

wyluzuj :wink:
Ostatnio zmieniony pt lis 09, 2012 8:06 pm przez Patryk 160, łącznie zmieniany 1 raz.
Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: LSD w 160 260 a DIFFLOCK w Y60 kilka pytań przed kupnem

Post autor: N2O » pt lis 09, 2012 8:05 pm

miastek pisze:Jakby ktoś chciał obejrzeć to mam film jak ktoś leje na sd33t który był wyzionął ducha i nawet dbano o niego, bynajmniej pod koniec życia :)21
Ja tam narobiłem się y60 i od dawna męczę jedną 160'ke i mimo że w resoraku jest 3.3 turbo w naprawdę idealnym stanie to jakoś się w nim nie widzę. Niebieski środek dla gejów, resory, brak blokady. Dynamika mniejsza niż w rd28t, zrobiliśmy kiedyś ustawkę na 200m po łące (prywatnej :)21 ) i resorak dostawał od każdego GR'a jedynie z 4.2d minimalnie wygrywał (też mam film). Owner kiedyś dostal amoku i w jednej dziurze jebnął tylny most (zablokował sie) ukręciło tylny wał i zmieliło z przodu satelity (również mam film).
Więc może w niektórych regionach naszego kraju są tylko y60 które u nas ze złomu wyciągają dlatego kolego Patryku lepszego niż swoje prywatne obiekty westchnień nie widziałeś. Do obrzygania są już twoje posty w których albo rzucasz epitetami na swoich byłych czy tam obecnych klientów albo koloryzujesz jak onanista o tych swoich 160'tkach o których już nawet dzieci legendy znają. :)21

Audycja nie zawierała lokowania produktu.
Dmuchnij te 0,9 bar w 3,3TD jakie jest fabryczne 2,8TD, wyreguluj dobrze pompę to zobaczysz jak to będzie jeździło.
:)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Patryk 160
 
 
Posty: 7370
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
Lokalizacja: ściernisko

Re: LSD w 160 260 a DIFFLOCK w Y60 kilka pytań przed kupnem

Post autor: Patryk 160 » pt lis 09, 2012 8:09 pm

N2O
skwitował przepięknie
jest karwa genialny ten człowiek

silnik specjalnej troski

:)20
Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu

///ESIU
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 35
Rejestracja: pn lis 05, 2012 9:46 am

Re: LSD w 160 260 a DIFFLOCK w Y60 kilka pytań przed kupnem

Post autor: ///ESIU » pt lis 09, 2012 8:23 pm

a wolnossące 4,2 na 35" daje sobie rade?
co o tym motorze mozecie powiedzieć?
chyba godny polecenia co ??
na co zwrócic uwage przy tym silniku? jest przełozony do krótkiego y60 w weekend chce oglądnąć

Awatar użytkownika
Fiba
 
 
Posty: 3725
Rejestracja: pt sie 17, 2007 11:17 am
Lokalizacja: Podkarpackie Nowa Dęba
Kontaktowanie:

Re: LSD w 160 260 a DIFFLOCK w Y60 kilka pytań przed kupnem

Post autor: Fiba » pt lis 09, 2012 8:25 pm

Patryk 160 pisze:
silnik specjalnej troski

:)20
Tak czytam Twoje posty i wychodzi na to że tylko Twoje zdanie się liczy . Każdy kto się ośmieli mieć inne zdanie jest Twoim wrogiem . :)21
Dlaczego nie możesz zrozumieć że nie każdy podziela Twój pogląd tylko uparcie i upierdliwie krytykujesz . :)21
Lepszy głupiec wędrujący po świecie od mędrca ,który siedzi w domu.

Patrol Y60 2.8
Patrol Y61 2.8

Awatar użytkownika
miastek
 
 
Posty: 1309
Rejestracja: czw gru 18, 2003 11:37 am
Lokalizacja: Miastko/Szczecin
Kontaktowanie:

Re: LSD w 160 260 a DIFFLOCK w Y60 kilka pytań przed kupnem

Post autor: miastek » pt lis 09, 2012 8:29 pm

N2O pisze:
miastek pisze:Jakby ktoś chciał obejrzeć to mam film jak ktoś leje na sd33t który był wyzionął ducha i nawet dbano o niego, bynajmniej pod koniec życia :)21
Ja tam narobiłem się y60 i od dawna męczę jedną 160'ke i mimo że w resoraku jest 3.3 turbo w naprawdę idealnym stanie to jakoś się w nim nie widzę. Niebieski środek dla gejów, resory, brak blokady. Dynamika mniejsza niż w rd28t, zrobiliśmy kiedyś ustawkę na 200m po łące (prywatnej :)21 ) i resorak dostawał od każdego GR'a jedynie z 4.2d minimalnie wygrywał (też mam film). Owner kiedyś dostal amoku i w jednej dziurze jebnął tylny most (zablokował sie) ukręciło tylny wał i zmieliło z przodu satelity (również mam film).
Więc może w niektórych regionach naszego kraju są tylko y60 które u nas ze złomu wyciągają dlatego kolego Patryku lepszego niż swoje prywatne obiekty westchnień nie widziałeś. Do obrzygania są już twoje posty w których albo rzucasz epitetami na swoich byłych czy tam obecnych klientów albo koloryzujesz jak onanista o tych swoich 160'tkach o których już nawet dzieci legendy znają. :)21

Audycja nie zawierała lokowania produktu.
Dmuchnij te 0,9 bar w 3,3TD jakie jest fabryczne 2,8TD, wyreguluj dobrze pompę to zobaczysz jak to będzie jeździło.
:)21

Mój dmuchał wtedy 0,55 bar więc do fabryki było mu daleko :)21
Jest proste:
K160 ma dobry silnik
Y60 ma dobre mosty
K260 nie ma nic dobrego z tych modeli :)21

Każdy chwali swoje i trudno z tym dyskutować ale jakoś nie widzę żeby właściciele GR'ów szczali, srali czy rzygali na podzespoły z K160 zamiast tego jeżdżą swoimi patrolami specjalnej troski omijając resoraki co im dwa kółka w powietrzu wiszą i machają nimi jak żuk gównojad na plecach :)21
http://www.4x4.szczecin.pl/
Vitara->Samurai->GR->GRII

Patryk 160
 
 
Posty: 7370
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
Lokalizacja: ściernisko

Re: LSD w 160 260 a DIFFLOCK w Y60 kilka pytań przed kupnem

Post autor: Patryk 160 » pt lis 09, 2012 8:30 pm

Fiba pisze:
Patryk 160 pisze:
silnik specjalnej troski

:)20
Tak czytam Twoje posty i wychodzi na to że tylko Twoje zdanie się liczy . Każdy kto się ośmieli mieć inne zdanie jest Twoim wrogiem . :)21
Dlaczego nie możesz zrozumieć że nie każdy podziela Twój pogląd tylko uparcie i upierdliwie krytykujesz . :)21

pa 3 posty wcześniej

każdy może mieć swoje zdanie

czy widział ktoś abym napisal coś złego o terano ?
o landrowerze czy jakimkolwiek innym aucie ?
nie

ale to określennie silnika Was zabolało
nie róbcie z siebie dzieciaków
Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu

Patryk 160
 
 
Posty: 7370
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
Lokalizacja: ściernisko

Re: LSD w 160 260 a DIFFLOCK w Y60 kilka pytań przed kupnem

Post autor: Patryk 160 » pt lis 09, 2012 8:36 pm

miastek pisze:
Każdy chwali swoje i trudno z tym dyskutować ale jakoś nie widzę żeby właściciele GR'ów szczali, srali czy rzygali na podzespoły z K160 zamiast tego jeżdżą swoimi patrolami specjalnej troski omijając resoraki co im dwa kółka w powietrzu wiszą i machają nimi jak żuk gównojad na plecach :)21
ehe , chyba Ci sie przyśniło że gieery ciągają 160siątki

z tym szczeniem po silniku to było tak ,że kiedyś też była żarliwa dyskusja o silnikach
która zeszła jak to często bywa :)21
i wpadłem na pomysł że nakręcę taki genialny filmik do owej dyskusji załączę

i jak poszedłem go nakręcać, to normalnie nie mogłem wytrzymać ze śmiechu
co z resztą na tym filmiku widać

karwa, no , ludzie , co z wami jest ?
jak żeście mogli mnie w tak zły sposób odebrać
zero jakiegoś luzu, balansu przy granicy , na granicy ale nie przekraczając jej
Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu

///ESIU
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 35
Rejestracja: pn lis 05, 2012 9:46 am

Re: LSD w 160 260 a DIFFLOCK w Y60 kilka pytań przed kupnem

Post autor: ///ESIU » pt lis 09, 2012 8:40 pm

chłopaki bez napinek
bo przyjdzie zielony, zamknie temat a ja dalej bede tkwił w ciemnej d@pie :)21

redzik
 
 
Posty: 8257
Rejestracja: pt lis 24, 2006 10:45 pm

Re: LSD w 160 260 a DIFFLOCK w Y60 kilka pytań przed kupnem

Post autor: redzik » pt lis 09, 2012 8:53 pm

miastek pisze:[
Jest proste:
K160 ma dobry silnik
Y60 ma dobre mosty
K260 nie ma nic dobrego z tych modeli :)21

Każdy chwali swoje i trudno z tym dyskutować ale jakoś nie widzę żeby właściciele GR'ów szczali, srali czy rzygali na podzespoły z K160 zamiast tego jeżdżą swoimi patrolami specjalnej troski omijając resoraki co im dwa kółka w powietrzu wiszą i machają nimi jak żuk gównojad na plecach :)21
te mosty z GR sa mocne w sensie duze kolo wytrzymaja, ale pochwy sie gna od lekkiego strzalu.

Pozatym klocicie sie jak dzieci w piaskownicy, "moje grabki lepsze" :)21

Patryk 160
 
 
Posty: 7370
Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
Lokalizacja: ściernisko

Re: LSD w 160 260 a DIFFLOCK w Y60 kilka pytań przed kupnem

Post autor: Patryk 160 » pt lis 09, 2012 8:57 pm

redzik pisze:
te mosty z GR sa mocne w sensie duze kolo wytrzymaja, ale pochwy sie gna od lekkiego strzalu.

Pozatym klocicie sie jak dzieci w piaskownicy, "moje grabki lepsze" :)21
duże koło to i wóz konny wytrzyma :)21
ale półośki i dyferencjały z gieera to nie wiem :)12

poka redzik tą fotkę co kiedyś
chyba że się " ICH " boisz

:)21
Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu

///ESIU
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 35
Rejestracja: pn lis 05, 2012 9:46 am

Re: LSD w 160 260 a DIFFLOCK w Y60 kilka pytań przed kupnem

Post autor: ///ESIU » pt lis 09, 2012 9:08 pm

poka poka :)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości