Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder
Moderator: Kosiarz
-
wojtek_kom
-

- Posty: 3678
- Rejestracja: wt lip 25, 2006 9:20 pm
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Post
autor: wojtek_kom » sob gru 29, 2012 4:53 pm
Będzie zasuwać...
Pamiętam jak się nabijali z twin turbo, że się nie nadaje, to nie prawda

Nissan-y
-
krzychooxxx

- Posty: 515
- Rejestracja: czw lis 24, 2011 10:34 pm
- Lokalizacja: Miastko
Post
autor: krzychooxxx » sob gru 29, 2012 5:23 pm
a z czego na tym forum sie nie nabijali?
gratuluje projektu

CJ7 AMC 304 v8 @37"
ZJ 5,2 v8
ZJ 4,0
XJ 2,5TD

Y60 V8 4,4 BMW
Y60 5,7 V8 Corvette
721 735 009
-
Tatuś

- Posty: 681
- Rejestracja: sob paź 01, 2005 12:21 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Tatuś » sob gru 29, 2012 5:29 pm
wojtek_kom pisze:Będzie zasuwać...
Pamiętam jak się nabijali z twin turbo, że się nie nadaje, to nie prawda

Plan twin turbo też był,nawet znalazłem taki silnik w Japan Korea auto,ale wiązki miał obcięte,brak sterownika i skojarzony z automatem
Cena była ok jak na RB26DETT bo 9400,- później jak takiego szukałem to poniżej 15000 nie było i nadal nie ma

a w tym motorku potencjał nawet na 800KM jest
SKYTROL-RB25DET,37'',2xdiff lock,Warn+Superwinch
-
wojtek_kom
-

- Posty: 3678
- Rejestracja: wt lip 25, 2006 9:20 pm
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Post
autor: wojtek_kom » sob gru 29, 2012 5:40 pm
Tatuś pisze:
Plan twin turbo też był,nawet znalazłem taki silnik w Japan Korea auto,ale wiązki miał obcięte,brak sterownika i skojarzony z automatem
Cena była ok jak na RB26DETT bo 9400,- później jak takiego szukałem to poniżej 15000 nie było i nadal nie ma

a w tym motorku potencjał nawet na 800KM jest
Trzeba brać jak jest... tylko gdzie to później trzymać

Nissan-y
-
Tatuś

- Posty: 681
- Rejestracja: sob paź 01, 2005 12:21 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Tatuś » sob gru 29, 2012 5:51 pm
SKYTROL-RB25DET,37'',2xdiff lock,Warn+Superwinch
-
saleta
-

- Posty: 1340
- Rejestracja: pn lip 27, 2009 6:33 am
- Lokalizacja: Krempna/Rzeszow
-
Kontaktowanie:
Post
autor: saleta » sob gru 29, 2012 6:41 pm
-
krzychooxxx

- Posty: 515
- Rejestracja: czw lis 24, 2011 10:34 pm
- Lokalizacja: Miastko
Post
autor: krzychooxxx » sob gru 29, 2012 6:44 pm
jakby to powiedzial Jeremy Clarkson z Top Gear w odcinku o FSO Polonez:
-where is this horse power? uuuuUUUUUU horsy horsy horsy
a tak po naszemu to szału nie ma na tych filmikach, brzmi jak seria rd28t, leciec to tez to nie leci jak na ta moc co pisales.
no nie wiem sam

CJ7 AMC 304 v8 @37"
ZJ 5,2 v8
ZJ 4,0
XJ 2,5TD

Y60 V8 4,4 BMW
Y60 5,7 V8 Corvette
721 735 009
-
Tatuś

- Posty: 681
- Rejestracja: sob paź 01, 2005 12:21 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Tatuś » sob gru 29, 2012 6:56 pm
krzychooxxx pisze:jakby to powiedzial Jeremy Clarkson z Top Gear w odcinku o FSO Polonez:
-where is this horse power? uuuuUUUUUU horsy horsy horsy
a tak po naszemu to szału nie ma na tych filmikach, brzmi jak seria rd28t, leciec to tez to nie leci jak na ta moc co pisales.
no nie wiem sam

Brzmienie jak najbardziej mi odpowiada,a jak będzie to Pan Bóg raczy wiedzieć.
Jak czegoś nie zrobisz to się nie dowiesz...
SKYTROL-RB25DET,37'',2xdiff lock,Warn+Superwinch
-
redzik
-

- Posty: 8257
- Rejestracja: pt lis 24, 2006 10:45 pm
Post
autor: redzik » sob gru 29, 2012 7:12 pm
Tatuś pisze:krzychooxxx pisze:jakby to powiedzial Jeremy Clarkson z Top Gear w odcinku o FSO Polonez:
-where is this horse power? uuuuUUUUUU horsy horsy horsy
a tak po naszemu to szału nie ma na tych filmikach, brzmi jak seria rd28t, leciec to tez to nie leci jak na ta moc co pisales.
no nie wiem sam

Brzmienie jak najbardziej mi odpowiada,a jak będzie to Pan Bóg raczy wiedzieć.
Jak czegoś nie zrobisz to się nie dowiesz...
pewnie chodzi o brak momentu z dołu i mala moc do tych 2tys rpm., krotsze przelozenia w mostach powinny pomoc, a skrzyni nie ma z innymi przelozeniami np. od benzyny ?
-
scuaz
-

- Posty: 922
- Rejestracja: czw wrz 17, 2009 9:02 pm
Post
autor: scuaz » sob gru 29, 2012 7:15 pm
z tymo kołami to może być lekka przesada ale czas zwerifikuje
turbo benzyna fajny pomysł , jak będe robił do td 4.2 kolektor to chyba zrobie 2 i tb uturbie
y61 tb42 króciak jest
gu4 3.0 króciak jest
-
Tatuś

- Posty: 681
- Rejestracja: sob paź 01, 2005 12:21 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Tatuś » sob gru 29, 2012 7:17 pm
redzik pisze:
pewnie chodzi o brak momentu z dołu i mala moc do tych 2tys rpm., krotsze przelozenia w mostach powinny pomoc, a skrzyni nie ma z innymi przelozeniami np. od benzyny ?
Skrzynie od benzyny nie pasują do tego silnika,a przełożenia jakie mają to nie wiem,wiem natomiast że przełożenia w mostach mają szybsze niż oryginał diesel.
SKYTROL-RB25DET,37'',2xdiff lock,Warn+Superwinch
-
Tatuś

- Posty: 681
- Rejestracja: sob paź 01, 2005 12:21 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Tatuś » sob gru 29, 2012 7:20 pm
scuaz pisze:z tymo kołami to może być lekka przesada ale czas zwerifikuje
turbo benzyna fajny pomysł , jak będe robił do td 4.2 kolektor to chyba zrobie 2 i tb uturbie
Ropniok dłubnięty na 37" wolnych przełożeniach dawał radę doskonale,to to ciarajstwo też da radę tylko że ... lepiej

SKYTROL-RB25DET,37'',2xdiff lock,Warn+Superwinch
-
redzik
-

- Posty: 8257
- Rejestracja: pt lis 24, 2006 10:45 pm
Post
autor: redzik » sob gru 29, 2012 7:23 pm
Tatuś pisze:redzik pisze:
pewnie chodzi o brak momentu z dołu i mala moc do tych 2tys rpm., krotsze przelozenia w mostach powinny pomoc, a skrzyni nie ma z innymi przelozeniami np. od benzyny ?
Skrzynie od benzyny nie pasują do tego silnika,a przełożenia jakie mają to nie wiem,wiem natomiast że przełożenia w mostach mają szybsze niż oryginał diesel.
No ale dedykowany ciezar auta do tego silnika jest "troszke" inny. Moim zdaniem trzeba maksymalnie skrocic przelozenia we wszystkim co sie da i bedzie robic.
-
pawel abramczyk
-

- Posty: 3441
- Rejestracja: pt lis 28, 2008 6:12 pm
- Lokalizacja: KRAKÓW 511-243-086
-
Kontaktowanie:
Post
autor: pawel abramczyk » sob gru 29, 2012 7:24 pm
mnie osobiście się podoba , jedyna zapora dla mnie to kasa , ja miałem plan do 160 wsadzić L 28 Turbo 200 koni żadnej filozofi w podpięciu łączy ze skrzynią z patrola benzyniaka , około marca powinienem wiedzieć ile kasy to będzie kosztować + transport z angli albo samego silnika albo całe auto jako dawca
mam nadzieje tatuś że się spotkamy gdzieś w Krk po zamontowaniu tego nowego serducha
Super parchatek Super y60

-
scuaz
-

- Posty: 922
- Rejestracja: czw wrz 17, 2009 9:02 pm
Post
autor: scuaz » sob gru 29, 2012 7:24 pm
wiesz ja w tb 42 ma 170KM i moment 330 na simexe 35" w automacie miał co robić , bywało ze i na teren 1 czasami z obrotów zchodził
a turbo benzyna musisz pamiętać że sie budzi przy 3500odr/min ,jak już zacznie turbo robić to będzie jechał jak ta lala
a tak na szybko znalazłem filmik
http://www.youtube.com/watch?v=060PmweSAJU
y61 tb42 króciak jest
gu4 3.0 króciak jest
-
Szarbia
-

- Posty: 3626
- Rejestracja: sob gru 27, 2003 4:08 pm
- Lokalizacja: Powiat Wolomin
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Szarbia » sob gru 29, 2012 7:53 pm
Widze na guglach, za smok ma z przodu niestety.
-
Tatuś

- Posty: 681
- Rejestracja: sob paź 01, 2005 12:21 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Tatuś » sob gru 29, 2012 7:58 pm
scuaz pisze:wiesz ja w tb 42 ma 170KM i moment 330 na simexe 35" w automacie miał co robić , bywało ze i na teren 1 czasami z obrotów zchodził
a turbo benzyna musisz pamiętać że sie budzi przy 3500odr/min ,jak już zacznie turbo robić to będzie jechał jak ta lala
a tak na szybko znalazłem filmik
http://www.youtube.com/watch?v=060PmweSAJU
Weź pod uwagę że tb42 w automacie ma przełożenia 3,93 więc nie ma się co dziwić że schodzi do jedynki np.w piachu pod górę.
3,93 vs 5,42 to ~38%
SKYTROL-RB25DET,37'',2xdiff lock,Warn+Superwinch
-
scuaz
-

- Posty: 922
- Rejestracja: czw wrz 17, 2009 9:02 pm
Post
autor: scuaz » sob gru 29, 2012 8:54 pm
Tatuś pisze:
Weź pod uwagę że tb42 w automacie ma przełożenia 3,93 więc nie ma się co dziwić że schodzi do jedynki np.w piachu pod górę.
3,93 vs 5,42 to ~38%
mój to ma przełożenie 4.62 z 2.8 diesla
y61 tb42 króciak jest
gu4 3.0 króciak jest
-
redzik
-

- Posty: 8257
- Rejestracja: pt lis 24, 2006 10:45 pm
Post
autor: redzik » sob gru 29, 2012 8:56 pm
generalna zasada jest taka, ze benzyniaki lubia jak najkrotsze przelozenia w teren.
-
wojtek_kom
-

- Posty: 3678
- Rejestracja: wt lip 25, 2006 9:20 pm
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Post
autor: wojtek_kom » sob gru 29, 2012 9:15 pm
Nissan-y
-
Tatuś

- Posty: 681
- Rejestracja: sob paź 01, 2005 12:21 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Tatuś » sob gru 29, 2012 9:45 pm
Masz rację tylko skąd wziąć RB30? to po pierwsze,a po drugie to trzeba kasę na dwa silniki bo żeby uturbić RB30 trzeba głowicę z RB25.
SKYTROL-RB25DET,37'',2xdiff lock,Warn+Superwinch
-
michu0910
-

- Posty: 105
- Rejestracja: pn lut 25, 2008 11:32 pm
- Lokalizacja: SŁAWNO
Post
autor: michu0910 » sob gru 29, 2012 10:20 pm
Tatuś pisze:
Oni to nawet włożyli 3 takie silniki
1-wybuchł bo był przeładowany
2-wybuchł bo odkręciła się miska olejowa
3-nie wybuchł bo nie wkładali go chłopcy z Koszalina

mówimy o róznych patrolach

podejrzewam,że mówisz o Cobrze Gołego. a ja mam na mysli Remika czarnego zrobionego do cross country

na wiosennym mt rally jechal
srajtek ,4.16,fedima sirocco 31' i takie tam

-
Michał4x4
-

- Posty: 1214
- Rejestracja: ndz mar 05, 2006 8:36 pm
- Lokalizacja: Warszawa-Rembertów
Post
autor: Michał4x4 » sob gru 29, 2012 10:30 pm
Dzika Koza
-
piotr e38

- Posty: 742
- Rejestracja: pn sty 11, 2010 9:08 pm
- Lokalizacja: Bronisze(k.Warszawy)
Post
autor: piotr e38 » sob gru 29, 2012 10:33 pm
kolego nie przeceniasz trochę RB-ka, potencjał na 800KM szczerze wątpię, te silniki bez zakucia mają problemy przy 400+ w lekkich nadwoziach, a co dopiero w ponad 2 tonowym klocu. Według mnie dół będzie słaby, może przez krótkie przełożenie i ciężkie koło zamachowe się trochę poprawi, ale za to pogorszy się góra.
Ja bym z tymi modyfikacjami RB-ka w serii to mocno nie przesadzał, to nie jest niestety 2-JZ GTE
Mimo wszystko trzymam kciuki i jestem ciekawy jak to będzie jeździło.
Pozdr.
PATROL K160 SD33T Krótki - 2szt
PATROL Y61 RD28Ti Krótki - sprzedany
PATROL Y61 TD42T LONG
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość