
Patrol GR vs. 33"12,5"
Moderator: Kosiarz
Re: Patrol GR vs. 33"12,5"
xj na 33 i tak parchatka objedzie,i nie pir.olta ze nie,i to w kazdym terenie 

Re: Patrol GR vs. 33"12,5"
A ile tylnych wałów zgubi?


Re: Patrol GR vs. 33"12,5"
a czemu ma gubic




- bodzio-g
- jestem tu nowy...
- Posty: 70
- Rejestracja: pn sie 13, 2012 4:40 pm
- Lokalizacja: Rabka Zdroj , Skomielna Biała
Re: Patrol GR vs. 33"12,5"
ten typ tak matomek 79 pisze:a czemu ma gubic![]()
![]()

GR Y60 2.8
http://www.youtube.com/watch?v=1fcgCz6zqcc
http://www.youtube.com/watch?v=1fcgCz6zqcc
Re: Patrol GR vs. 33"12,5"
pierdolnig i tyle



Re: Patrol GR vs. 33"12,5"
krzychooxxx pisze:hehe kazdy kto ma patrola krotko to uwaza ze to mega terenowe auto i objedzie kazdego![]()
po kilku latach sam sie bedzie z siebie smial
swiete słowa

- BENGI
- Posty: 1811
- Rejestracja: ndz lis 19, 2006 7:15 pm
- Lokalizacja: Sędzisław/dolnośląskie
- Kontaktowanie:
Re: Patrol GR vs. 33"12,5"
od bajek to Kobuszewskitomek 79 pisze:xj na 33 i tak parchatka objedzie,i nie pir.olta ze nie,i to w kazdym terenie



Uaz, Uaz, Nissan Szakal, 2xNissan Patrol K160, W160, Nissan Strzała, Y60 long
pzdr Mati
pzdr Mati

Re: Patrol GR vs. 33"12,5"
Najwięcej i tak zależy od kierowcy 

- Sawa GR
- Posty: 2376
- Rejestracja: śr wrz 29, 2010 4:10 pm
- Lokalizacja: Łukasz - Czerwieńsk
- Kontaktowanie:
Re: Patrol GR vs. 33"12,5"
XJ Wranglery Vitarki wygrywają z patrolem stosunkiem masy do mocytomek 79 pisze:swiete słowakrzychooxxx pisze:hehe kazdy kto ma patrola krotko to uwaza ze to mega terenowe auto i objedzie kazdego![]()
po kilku latach sam sie bedzie z siebie smial
Niestety dychawiczny silnik Patrola jest za słaby aby rozwinąć skrzydła.
Wymiana silnika na taki ze sporym zapasem mocy, rozsądne zwieszenie, opony 37/14,5 i nagle okaże się że jednak da się co nieco podziałać z Patrolem (Patrz kangury). Jednak masa auta zawsze będzie utrudnieniem, fizyki nie oszukasz (torfy, climbing itp)
krzychooxxx - Twojego smoka też objeżdżają te auta?

Patrol Y60 2,8TD 1992 - Jest
Niva 1,9D 1990 - Była
Pathfinder 2,5TD automat 2008 - On road
Niva 1,9D 1990 - Była
Pathfinder 2,5TD automat 2008 - On road
Re: Patrol GR vs. 33"12,5"
A czym wytłumaczyć, że długi parch wygrywa triala z 10 samurajami, 5 krótkimi parchami, kilkoma obrzynami i jeszcze innymi kurduplami, skoro taki niegramotny, silnik za słaby i w ogóle do dupy? Może z tą ilością aut to troche przesadziłem, bo połowa to w ogóle do mety nie dojechała, a chorągiewek to może z 15 było 

Parch+2+35+117xtrem ---->
Re: Patrol GR vs. 33"12,5"
wlascicel owego parcha ukladał trase i opiernicył ja setki razy przed startem,innej opcji nie widze 

Re: Patrol GR vs. 33"12,5"
Niestety odpowiedź nieprawidłowatomek 79 pisze:wlascicel owego parcha ukladał trase i opiernicył ja setki razy przed startem,innej opcji nie widze

Parch+2+35+117xtrem ---->
- Sawa GR
- Posty: 2376
- Rejestracja: śr wrz 29, 2010 4:10 pm
- Lokalizacja: Łukasz - Czerwieńsk
- Kontaktowanie:
Re: Patrol GR vs. 33"12,5"
Ja nie powiedziałem że do dupy, po prostu jak się pojeździ to wychodzą braki, na pionowych podjazdach brakuje mocy, w torfach aby zniwelować różnicę w wadze trzeba mieć koła 14,5
Dla mnie Parch to super auto, ja nie lubię popierdzielać, wolę sobie dostojnie jechać. Popierdułkami aby przejechali walą pełna kitą, ja lubię sobie na 2 - 4L 1,800 obrotów i pyrkam przez błoto, wzniesienia, (nie śmigam na czas) nie myślę czy mi się coś ukręci rozpadnie itp...
Patrol Super Patrol

Dla mnie Parch to super auto, ja nie lubię popierdzielać, wolę sobie dostojnie jechać. Popierdułkami aby przejechali walą pełna kitą, ja lubię sobie na 2 - 4L 1,800 obrotów i pyrkam przez błoto, wzniesienia, (nie śmigam na czas) nie myślę czy mi się coś ukręci rozpadnie itp...
Patrol Super Patrol



Patrol Y60 2,8TD 1992 - Jest
Niva 1,9D 1990 - Była
Pathfinder 2,5TD automat 2008 - On road
Niva 1,9D 1990 - Była
Pathfinder 2,5TD automat 2008 - On road
Re: Patrol GR vs. 33"12,5"
raulf pisze:Niestety odpowiedź nieprawidłowatomek 79 pisze:wlascicel owego parcha ukladał trase i opiernicył ja setki razy przed startem,innej opcji nie widze. Generalizując, to chyba nie ma butów na każdą okazję. A inna inszość, że w równorzędnym traktowaniu syfów powiedzmy przez rok -dwa, niewiele jest aut które wytrzymują z parchem konkurencję w trwałości.
pierdu pierdu
G i Hdj to podobna polka i bija na głowe parchy

gnijace ramy,paliwozerne i mułowate silniki,wyjace skrzynie mimo tego lubiany w polsce poprzez taniosc w zakupie,i dzielnosc jako woł roboczy

Re: Patrol GR vs. 33"12,5"
A z czym pierdu, pierdu? Napisałem niewiele i niewiele wymieniłeśtomek 79 pisze:raulf pisze:Niestety odpowiedź nieprawidłowatomek 79 pisze:wlascicel owego parcha ukladał trase i opiernicył ja setki razy przed startem,innej opcji nie widze. Generalizując, to chyba nie ma butów na każdą okazję. A inna inszość, że w równorzędnym traktowaniu syfów powiedzmy przez rok -dwa, niewiele jest aut które wytrzymują z parchem konkurencję w trwałości.
pierdu pierdu
G i Hdj to podobna polka i bija na głowe parchy![]()
gnijace ramy,paliwozerne i mułowate silniki,wyjace skrzynie mimo tego lubiany w polsce poprzez taniosc w zakupie,i dzielnosc jako woł roboczy

Parch+2+35+117xtrem ---->
Re: Patrol GR vs. 33"12,5"
to nie istotne mniema sie cos spierac kazdy ma swoj poglad i trzeba to uszanowac
mnie to sie marzy Tj 4.0 na 33,slicznie to wymiata
w sumie marzenie nie do nie spełnienia,ale nieeee teraaazzz

mnie to sie marzy Tj 4.0 na 33,slicznie to wymiata

w sumie marzenie nie do nie spełnienia,ale nieeee teraaazzz

Re: Patrol GR vs. 33"12,5"
Co Wy jakąś depresje macie? czy co? że pieprzycie takie bzdury
Że niby co ma obejchać Patrola? Viertarki? Disco? Xj?
Nie wiem gdzie Wy jeździce?
Jakoś mnie mało kto potrafił objechać...poza tym jak kierowca nie rozgarnięty, to mu żadne szpeje nie pomogą
Chorągiewki
Kup cie sobie landrowery albo inne tujoty 

Że niby co ma obejchać Patrola? Viertarki? Disco? Xj?
Nie wiem gdzie Wy jeździce?
Jakoś mnie mało kto potrafił objechać...poza tym jak kierowca nie rozgarnięty, to mu żadne szpeje nie pomogą

Chorągiewki


Nissan Patrol
- BENGI
- Posty: 1811
- Rejestracja: ndz lis 19, 2006 7:15 pm
- Lokalizacja: Sędzisław/dolnośląskie
- Kontaktowanie:
Re: Patrol GR vs. 33"12,5"
co do braku mocy to mój na podjazdach na 3 z 4L mieli jak wściekły
co do mocy i wagi w jeepie to się zgadzam sam mam wj 4.7 i idzie jak wściekły tylko że niestety układ napędowy w jeepach nie jest w stanie bezawaryjnie oddać tej mocy na większych kołach

co do mocy i wagi w jeepie to się zgadzam sam mam wj 4.7 i idzie jak wściekły tylko że niestety układ napędowy w jeepach nie jest w stanie bezawaryjnie oddać tej mocy na większych kołach

Uaz, Uaz, Nissan Szakal, 2xNissan Patrol K160, W160, Nissan Strzała, Y60 long
pzdr Mati
pzdr Mati

- pawel abramczyk
-
- Posty: 3441
- Rejestracja: pt lis 28, 2008 6:12 pm
- Lokalizacja: KRAKÓW 511-243-086
- Kontaktowanie:
Re: Patrol GR vs. 33"12,5"
nie wiem o co wam chodzi
patrol jak to patrol dużo pali , mało się psuje po za tym jednym elementem
jeep no cóż mosty z gówno litu , ale za to silniki są fajne
samuraj no hmm lekkie małe tam gdzie patrol nie pojedzie tam samiec przeleci i na odwrót
tak na prawde patrol jeździ dopiero z silnikiem 4,2 lub Igorowym V8
co do toyot czy lr nie wypowiem się co się psuje ale reasumując i tak fajnymmi wozami są K 160 lub def 110
a reszta to tylko wynalazki produkowane dla bogatych arabów z chromami i plastykami

patrol jak to patrol dużo pali , mało się psuje po za tym jednym elementem
jeep no cóż mosty z gówno litu , ale za to silniki są fajne
samuraj no hmm lekkie małe tam gdzie patrol nie pojedzie tam samiec przeleci i na odwrót
tak na prawde patrol jeździ dopiero z silnikiem 4,2 lub Igorowym V8
co do toyot czy lr nie wypowiem się co się psuje ale reasumując i tak fajnymmi wozami są K 160 lub def 110
a reszta to tylko wynalazki produkowane dla bogatych arabów z chromami i plastykami

Super parchatek Super y60 

- pawel abramczyk
-
- Posty: 3441
- Rejestracja: pt lis 28, 2008 6:12 pm
- Lokalizacja: KRAKÓW 511-243-086
- Kontaktowanie:
Re: Patrol GR vs. 33"12,5"
szlag by dupę starbał jak zamieścić zdjęcie , ale tak krok po kroku coś nie chce mi przenieść do foruma
Super parchatek Super y60 

- Wowos
-
- Posty: 6938
- Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
- Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
- Kontaktowanie:
Re: Patrol GR vs. 33"12,5"
Robisz tak:
1. wchodzisz na tinypic.com
2. wybierasz zdjęcie z kompa
3. dajesz resize na 800x600
4. klikasz upload
5. czekasz, aż fota się wrzuci na serwer
6. jak już się wrzuci, to dostaniesz takie prostokąciki z linkami - kopiujesz zawartość "IMG Code for Forums"
7. wrzucasz na forum i działa:


1. wchodzisz na tinypic.com
2. wybierasz zdjęcie z kompa
3. dajesz resize na 800x600
4. klikasz upload
5. czekasz, aż fota się wrzuci na serwer
6. jak już się wrzuci, to dostaniesz takie prostokąciki z linkami - kopiujesz zawartość "IMG Code for Forums"
7. wrzucasz na forum i działa:


y60 autobus, czerwony.
- Fiba
-
- Posty: 3725
- Rejestracja: pt sie 17, 2007 11:17 am
- Lokalizacja: Podkarpackie Nowa Dęba
- Kontaktowanie:
Re: Patrol GR vs. 33"12,5"
Albo tu.
http://www.imageshack.us/
http://www.imageshack.us/
Lepszy głupiec wędrujący po świecie od mędrca ,który siedzi w domu.
Patrol Y60 2.8
Patrol Y61 2.8
Patrol Y60 2.8
Patrol Y61 2.8
- pawel abramczyk
-
- Posty: 3441
- Rejestracja: pt lis 28, 2008 6:12 pm
- Lokalizacja: KRAKÓW 511-243-086
- Kontaktowanie:
- pawel abramczyk
-
- Posty: 3441
- Rejestracja: pt lis 28, 2008 6:12 pm
- Lokalizacja: KRAKÓW 511-243-086
- Kontaktowanie:
Re: Patrol GR vs. 33"12,5"
dziękuje udało się
a tym miałem okazje się przejechać jako pasager


a tym miałem okazje się przejechać jako pasager

Super parchatek Super y60 

Re: Patrol GR vs. 33"12,5"
zaleta patrola jest taka, ze DOJEDZIE
co, ze xj mnie na chwile na 33" wyprzedzi, jak kosze nie wytrzymują i przy lekkim pizdowaniu te mosty idą jak masło - pare takich xjotow widzialem, co wyjazd to pod samochodem...
zalozyc mosty od patrola - fajny pomysł - tylko reszta zaczyna sie rozlatywać samchodu, bo jest za miekki.... 3 egzemplarze moge przytoczyc
ile razy swoim skakałem, to moje - xj po jednym wyskoku ma geometrie jak do driftu......
nie ma aut do wszystkiego, ale do amatorskiego offroadu, dalekich przejazdzek, nic lepszego niz patrol, toyota, g - tylko, ze te dwa ostatnie w uj droższe w utrzymaniu.
jak ktos ma ochote miec xj i lezec pod samochodem bo kazdym bucie - niech sie z tego cieszy - ale pieprzenie, ze to auto terenowe to zart - podobają mi sie jeepy, dupowozy z nich przyjemne, pobawienie sie na piaskach tez, ale przerabianie kombi na terenowke to pomylka....... trzeba MIEC terenowke, zeby miec co przerabiac.......
porownaj ilosc zmian koniecznych do sprawienia, zeby xj sie nie rozsypywał po kazdym wyjeździe.. w gr zakladasz kola, ewentualnie lift jesli sa wieksze i KONIEC przerobek.......
co, ze xj mnie na chwile na 33" wyprzedzi, jak kosze nie wytrzymują i przy lekkim pizdowaniu te mosty idą jak masło - pare takich xjotow widzialem, co wyjazd to pod samochodem...
zalozyc mosty od patrola - fajny pomysł - tylko reszta zaczyna sie rozlatywać samchodu, bo jest za miekki.... 3 egzemplarze moge przytoczyc
ile razy swoim skakałem, to moje - xj po jednym wyskoku ma geometrie jak do driftu......
nie ma aut do wszystkiego, ale do amatorskiego offroadu, dalekich przejazdzek, nic lepszego niz patrol, toyota, g - tylko, ze te dwa ostatnie w uj droższe w utrzymaniu.
jak ktos ma ochote miec xj i lezec pod samochodem bo kazdym bucie - niech sie z tego cieszy - ale pieprzenie, ze to auto terenowe to zart - podobają mi sie jeepy, dupowozy z nich przyjemne, pobawienie sie na piaskach tez, ale przerabianie kombi na terenowke to pomylka....... trzeba MIEC terenowke, zeby miec co przerabiac.......
porownaj ilosc zmian koniecznych do sprawienia, zeby xj sie nie rozsypywał po kazdym wyjeździe.. w gr zakladasz kola, ewentualnie lift jesli sa wieksze i KONIEC przerobek.......
PATROLnięty 
~----oo----/ LAWETA (przyczepa) - 2x4,5m, 1800/2500kg -moge sie podzielic

~----oo----/ LAWETA (przyczepa) - 2x4,5m, 1800/2500kg -moge sie podzielic

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości