Patrol GR vs. 33"12,5"

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
tomek 79
 
 
Posty: 5764
Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
Lokalizacja: Przemysl

Re: Patrol GR vs. 33"12,5"

Post autor: tomek 79 » czw sty 31, 2013 10:56 pm

xj na 33 i tak parchatka objedzie,i nie pir.olta ze nie,i to w kazdym terenie :)21

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: Patrol GR vs. 33"12,5"

Post autor: N2O » czw sty 31, 2013 10:58 pm

A ile tylnych wałów zgubi?
:)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
tomek 79
 
 
Posty: 5764
Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
Lokalizacja: Przemysl

Re: Patrol GR vs. 33"12,5"

Post autor: tomek 79 » czw sty 31, 2013 11:06 pm

a czemu ma gubic ?? :)9
:)17

Awatar użytkownika
bodzio-g
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 70
Rejestracja: pn sie 13, 2012 4:40 pm
Lokalizacja: Rabka Zdroj , Skomielna Biała

Re: Patrol GR vs. 33"12,5"

Post autor: bodzio-g » czw sty 31, 2013 11:16 pm

tomek 79 pisze:a czemu ma gubic ?? :)9
:)17
ten typ tak ma :)21

Awatar użytkownika
tomek 79
 
 
Posty: 5764
Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
Lokalizacja: Przemysl

Re: Patrol GR vs. 33"12,5"

Post autor: tomek 79 » czw sty 31, 2013 11:17 pm

pierdolnig i tyle :)3
:)21

Awatar użytkownika
tomek 79
 
 
Posty: 5764
Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
Lokalizacja: Przemysl

Re: Patrol GR vs. 33"12,5"

Post autor: tomek 79 » czw sty 31, 2013 11:18 pm

krzychooxxx pisze:hehe kazdy kto ma patrola krotko to uwaza ze to mega terenowe auto i objedzie kazdego :)21
po kilku latach sam sie bedzie z siebie smial


swiete słowa :)2

Awatar użytkownika
BENGI
Posty: 1811
Rejestracja: ndz lis 19, 2006 7:15 pm
Lokalizacja: Sędzisław/dolnośląskie
Kontaktowanie:

Re: Patrol GR vs. 33"12,5"

Post autor: BENGI » czw sty 31, 2013 11:35 pm

tomek 79 pisze:xj na 33 i tak parchatka objedzie,i nie pir.olta ze nie,i to w kazdym terenie :)21
od bajek to Kobuszewski :)21 :)21 :)21
Uaz, Uaz, Nissan Szakal, 2xNissan Patrol K160, W160, Nissan Strzała, Y60 long
pzdr Mati ;)

Awatar użytkownika
thorosz
 
 
Posty: 154
Rejestracja: śr lut 27, 2008 10:41 am
Lokalizacja: Sokółka
Kontaktowanie:

Re: Patrol GR vs. 33"12,5"

Post autor: thorosz » pt lut 01, 2013 6:52 am

Najwięcej i tak zależy od kierowcy :)

Awatar użytkownika
Sawa GR
Posty: 2376
Rejestracja: śr wrz 29, 2010 4:10 pm
Lokalizacja: Łukasz - Czerwieńsk
Kontaktowanie:

Re: Patrol GR vs. 33"12,5"

Post autor: Sawa GR » pt lut 01, 2013 11:32 am

tomek 79 pisze:
krzychooxxx pisze:hehe kazdy kto ma patrola krotko to uwaza ze to mega terenowe auto i objedzie kazdego :)21
po kilku latach sam sie bedzie z siebie smial
swiete słowa :)2
XJ Wranglery Vitarki wygrywają z patrolem stosunkiem masy do mocy
Niestety dychawiczny silnik Patrola jest za słaby aby rozwinąć skrzydła.
Wymiana silnika na taki ze sporym zapasem mocy, rozsądne zwieszenie, opony 37/14,5 i nagle okaże się że jednak da się co nieco podziałać z Patrolem (Patrz kangury). Jednak masa auta zawsze będzie utrudnieniem, fizyki nie oszukasz (torfy, climbing itp)
krzychooxxx - Twojego smoka też objeżdżają te auta? :)21
Patrol Y60 2,8TD 1992 - Jest
Niva 1,9D 1990 - Była
Pathfinder 2,5TD automat 2008 - On road

Awatar użytkownika
raulf
 
 
Posty: 2739
Rejestracja: pn mar 10, 2008 9:58 pm
Lokalizacja: skrakowa

Re: Patrol GR vs. 33"12,5"

Post autor: raulf » pt lut 01, 2013 11:50 am

A czym wytłumaczyć, że długi parch wygrywa triala z 10 samurajami, 5 krótkimi parchami, kilkoma obrzynami i jeszcze innymi kurduplami, skoro taki niegramotny, silnik za słaby i w ogóle do dupy? Może z tą ilością aut to troche przesadziłem, bo połowa to w ogóle do mety nie dojechała, a chorągiewek to może z 15 było :roll:
Parch+2+35+117xtrem ---->

Awatar użytkownika
tomek 79
 
 
Posty: 5764
Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
Lokalizacja: Przemysl

Re: Patrol GR vs. 33"12,5"

Post autor: tomek 79 » pt lut 01, 2013 11:57 am

wlascicel owego parcha ukladał trase i opiernicył ja setki razy przed startem,innej opcji nie widze :)21

Awatar użytkownika
raulf
 
 
Posty: 2739
Rejestracja: pn mar 10, 2008 9:58 pm
Lokalizacja: skrakowa

Re: Patrol GR vs. 33"12,5"

Post autor: raulf » pt lut 01, 2013 12:06 pm

tomek 79 pisze:wlascicel owego parcha ukladał trase i opiernicył ja setki razy przed startem,innej opcji nie widze :)21
Niestety odpowiedź nieprawidłowa :)21 . Generalizując, to chyba nie ma butów na każdą okazję. A inna inszość, że w równorzędnym traktowaniu syfów powiedzmy przez rok -dwa, niewiele jest aut które wytrzymują z parchem konkurencję w trwałości.
Parch+2+35+117xtrem ---->

Awatar użytkownika
Sawa GR
Posty: 2376
Rejestracja: śr wrz 29, 2010 4:10 pm
Lokalizacja: Łukasz - Czerwieńsk
Kontaktowanie:

Re: Patrol GR vs. 33"12,5"

Post autor: Sawa GR » pt lut 01, 2013 12:10 pm

Ja nie powiedziałem że do dupy, po prostu jak się pojeździ to wychodzą braki, na pionowych podjazdach brakuje mocy, w torfach aby zniwelować różnicę w wadze trzeba mieć koła 14,5
Dla mnie Parch to super auto, ja nie lubię popierdzielać, wolę sobie dostojnie jechać. Popierdułkami aby przejechali walą pełna kitą, ja lubię sobie na 2 - 4L 1,800 obrotów i pyrkam przez błoto, wzniesienia, (nie śmigam na czas) nie myślę czy mi się coś ukręci rozpadnie itp...
Patrol Super Patrol :)2 :)2 :)21
Patrol Y60 2,8TD 1992 - Jest
Niva 1,9D 1990 - Była
Pathfinder 2,5TD automat 2008 - On road

Awatar użytkownika
tomek 79
 
 
Posty: 5764
Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
Lokalizacja: Przemysl

Re: Patrol GR vs. 33"12,5"

Post autor: tomek 79 » pt lut 01, 2013 12:15 pm

raulf pisze:
tomek 79 pisze:wlascicel owego parcha ukladał trase i opiernicył ja setki razy przed startem,innej opcji nie widze :)21
Niestety odpowiedź nieprawidłowa :)21 . Generalizując, to chyba nie ma butów na każdą okazję. A inna inszość, że w równorzędnym traktowaniu syfów powiedzmy przez rok -dwa, niewiele jest aut które wytrzymują z parchem konkurencję w trwałości.

pierdu pierdu

G i Hdj to podobna polka i bija na głowe parchy :)21
gnijace ramy,paliwozerne i mułowate silniki,wyjace skrzynie mimo tego lubiany w polsce poprzez taniosc w zakupie,i dzielnosc jako woł roboczy :wink:

Awatar użytkownika
raulf
 
 
Posty: 2739
Rejestracja: pn mar 10, 2008 9:58 pm
Lokalizacja: skrakowa

Re: Patrol GR vs. 33"12,5"

Post autor: raulf » pt lut 01, 2013 12:32 pm

tomek 79 pisze:
raulf pisze:
tomek 79 pisze:wlascicel owego parcha ukladał trase i opiernicył ja setki razy przed startem,innej opcji nie widze :)21
Niestety odpowiedź nieprawidłowa :)21 . Generalizując, to chyba nie ma butów na każdą okazję. A inna inszość, że w równorzędnym traktowaniu syfów powiedzmy przez rok -dwa, niewiele jest aut które wytrzymują z parchem konkurencję w trwałości.

pierdu pierdu

G i Hdj to podobna polka i bija na głowe parchy :)21
gnijace ramy,paliwozerne i mułowate silniki,wyjace skrzynie mimo tego lubiany w polsce poprzez taniosc w zakupie,i dzielnosc jako woł roboczy :wink:
A z czym pierdu, pierdu? Napisałem niewiele i niewiele wymieniłeś :)21
Parch+2+35+117xtrem ---->

Awatar użytkownika
tomek 79
 
 
Posty: 5764
Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
Lokalizacja: Przemysl

Re: Patrol GR vs. 33"12,5"

Post autor: tomek 79 » pt lut 01, 2013 12:41 pm

to nie istotne mniema sie cos spierac kazdy ma swoj poglad i trzeba to uszanowac :wink:

mnie to sie marzy Tj 4.0 na 33,slicznie to wymiata :wink:
w sumie marzenie nie do nie spełnienia,ale nieeee teraaazzz :)21

Awatar użytkownika
sebson
Posty: 1838
Rejestracja: sob sie 04, 2007 1:43 am
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Patrol GR vs. 33"12,5"

Post autor: sebson » pt lut 01, 2013 5:48 pm

Co Wy jakąś depresje macie? czy co? że pieprzycie takie bzdury :o
Że niby co ma obejchać Patrola? Viertarki? Disco? Xj?
Nie wiem gdzie Wy jeździce?
Jakoś mnie mało kto potrafił objechać...poza tym jak kierowca nie rozgarnięty, to mu żadne szpeje nie pomogą :)3

Chorągiewki :)3 Kup cie sobie landrowery albo inne tujoty :)21
Nissan Patrol

Awatar użytkownika
BENGI
Posty: 1811
Rejestracja: ndz lis 19, 2006 7:15 pm
Lokalizacja: Sędzisław/dolnośląskie
Kontaktowanie:

Re: Patrol GR vs. 33"12,5"

Post autor: BENGI » pt lut 01, 2013 5:52 pm

co do braku mocy to mój na podjazdach na 3 z 4L mieli jak wściekły :)21

co do mocy i wagi w jeepie to się zgadzam sam mam wj 4.7 i idzie jak wściekły tylko że niestety układ napędowy w jeepach nie jest w stanie bezawaryjnie oddać tej mocy na większych kołach :roll:
Uaz, Uaz, Nissan Szakal, 2xNissan Patrol K160, W160, Nissan Strzała, Y60 long
pzdr Mati ;)

Awatar użytkownika
pawel abramczyk
 
 
Posty: 3441
Rejestracja: pt lis 28, 2008 6:12 pm
Lokalizacja: KRAKÓW 511-243-086
Kontaktowanie:

Re: Patrol GR vs. 33"12,5"

Post autor: pawel abramczyk » pt lut 01, 2013 6:29 pm

nie wiem o co wam chodzi :)17
patrol jak to patrol dużo pali , mało się psuje po za tym jednym elementem
jeep no cóż mosty z gówno litu , ale za to silniki są fajne
samuraj no hmm lekkie małe tam gdzie patrol nie pojedzie tam samiec przeleci i na odwrót

tak na prawde patrol jeździ dopiero z silnikiem 4,2 lub Igorowym V8

co do toyot czy lr nie wypowiem się co się psuje ale reasumując i tak fajnymmi wozami są K 160 lub def 110
a reszta to tylko wynalazki produkowane dla bogatych arabów z chromami i plastykami :)21
Super parchatek Super y60 :lol:

Awatar użytkownika
pawel abramczyk
 
 
Posty: 3441
Rejestracja: pt lis 28, 2008 6:12 pm
Lokalizacja: KRAKÓW 511-243-086
Kontaktowanie:

Re: Patrol GR vs. 33"12,5"

Post autor: pawel abramczyk » pt lut 01, 2013 6:56 pm

szlag by dupę starbał jak zamieścić zdjęcie , ale tak krok po kroku coś nie chce mi przenieść do foruma
Super parchatek Super y60 :lol:

Awatar użytkownika
Wowos
 
 
Posty: 6938
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
Kontaktowanie:

Re: Patrol GR vs. 33"12,5"

Post autor: Wowos » sob lut 02, 2013 3:48 pm

Robisz tak:
1. wchodzisz na tinypic.com
2. wybierasz zdjęcie z kompa
3. dajesz resize na 800x600
4. klikasz upload
5. czekasz, aż fota się wrzuci na serwer
6. jak już się wrzuci, to dostaniesz takie prostokąciki z linkami - kopiujesz zawartość "IMG Code for Forums"
7. wrzucasz na forum i działa:

Obrazek

;)
y60 autobus, czerwony.

Awatar użytkownika
Fiba
 
 
Posty: 3725
Rejestracja: pt sie 17, 2007 11:17 am
Lokalizacja: Podkarpackie Nowa Dęba
Kontaktowanie:

Re: Patrol GR vs. 33"12,5"

Post autor: Fiba » sob lut 02, 2013 4:12 pm

Lepszy głupiec wędrujący po świecie od mędrca ,który siedzi w domu.

Patrol Y60 2.8
Patrol Y61 2.8

Awatar użytkownika
pawel abramczyk
 
 
Posty: 3441
Rejestracja: pt lis 28, 2008 6:12 pm
Lokalizacja: KRAKÓW 511-243-086
Kontaktowanie:

Re: Patrol GR vs. 33"12,5"

Post autor: pawel abramczyk » sob lut 02, 2013 4:15 pm

o takie
Obrazek
Super parchatek Super y60 :lol:

Awatar użytkownika
pawel abramczyk
 
 
Posty: 3441
Rejestracja: pt lis 28, 2008 6:12 pm
Lokalizacja: KRAKÓW 511-243-086
Kontaktowanie:

Re: Patrol GR vs. 33"12,5"

Post autor: pawel abramczyk » sob lut 02, 2013 4:19 pm

dziękuje udało się :oops:

a tym miałem okazje się przejechać jako pasager


Obrazek
Super parchatek Super y60 :lol:

Awatar użytkownika
sbst
 
 
Posty: 1489
Rejestracja: sob lip 31, 2010 6:55 pm
Lokalizacja: Centrala ;)

Re: Patrol GR vs. 33"12,5"

Post autor: sbst » śr lut 06, 2013 8:26 am

zaleta patrola jest taka, ze DOJEDZIE
co, ze xj mnie na chwile na 33" wyprzedzi, jak kosze nie wytrzymują i przy lekkim pizdowaniu te mosty idą jak masło - pare takich xjotow widzialem, co wyjazd to pod samochodem...
zalozyc mosty od patrola - fajny pomysł - tylko reszta zaczyna sie rozlatywać samchodu, bo jest za miekki.... 3 egzemplarze moge przytoczyc
ile razy swoim skakałem, to moje - xj po jednym wyskoku ma geometrie jak do driftu......
nie ma aut do wszystkiego, ale do amatorskiego offroadu, dalekich przejazdzek, nic lepszego niz patrol, toyota, g - tylko, ze te dwa ostatnie w uj droższe w utrzymaniu.
jak ktos ma ochote miec xj i lezec pod samochodem bo kazdym bucie - niech sie z tego cieszy - ale pieprzenie, ze to auto terenowe to zart - podobają mi sie jeepy, dupowozy z nich przyjemne, pobawienie sie na piaskach tez, ale przerabianie kombi na terenowke to pomylka....... trzeba MIEC terenowke, zeby miec co przerabiac.......
porownaj ilosc zmian koniecznych do sprawienia, zeby xj sie nie rozsypywał po kazdym wyjeździe.. w gr zakladasz kola, ewentualnie lift jesli sa wieksze i KONIEC przerobek.......
PATROLnięty ;)

~----oo----/ LAWETA (przyczepa) - 2x4,5m, 1800/2500kg -moge sie podzielic :)21

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości