Te miałem w tyranie .... kupiłem komplet i byłem bardzo zadowolony.vandall_jr pisze:http://www.polibusze.eu/ ale do poniedziałku nic nie załatwisz owner na urlopie. Producent jest to osobą która przykłada bardzo dużą uwagę do jakości i trwałości .
Nissan Terrano II 2,4l
Moderator: Kosiarz
Re: Nissan Terrano II 2,4l
...z zawodu jestem...człowiekiem.
Tel - 508087274; GG - 7664920; Maciej
K160 SD33
Tel - 508087274; GG - 7664920; Maciej
K160 SD33
Re: Nissan Terrano II 2,4l
co Panowie sądzicie o tym producencie :
http://poliuretany.olkusz.pl/?
czy to jest ten lepszy z Olkusza
????
http://poliuretany.olkusz.pl/?
czy to jest ten lepszy z Olkusza

Re: Nissan Terrano II 2,4l
Tak mówią.
...z zawodu jestem...człowiekiem.
Tel - 508087274; GG - 7664920; Maciej
K160 SD33
Tel - 508087274; GG - 7664920; Maciej
K160 SD33
Re: Nissan Terrano II 2,4l
ja mogę tylko potwierdzić co sam sprawdziłem. Kupiłem z Olkusza - żółte. Zamontowałem i teraz po grubo ponad 140 000 km wszystko jest dalej OK. Myślę że można je polecić.
Suzuki Grand Vitara / Suzuki Jimny
http://magia-modelarstwa.blogspot.com/
http://magia-modelarstwa.blogspot.com/
Re: Nissan Terrano II 2,4l
Danielson pisze:Jeśli mogę, podepnę się pod temat i poproszę o przekierowanie.
Poszukuję opinii na temat silników benzynowych 2.4 w Terrano II
Co to za wynalazek ? Wady, zalety ?
Jeśli ktoś zna jakis wątek - poproszę o przekierowanie
Z góry dziękuję...
Mam takowy 125km z roku 94 i śmigam nim codziennie.Poprzedni mój wóz to był równierz 2.4 benzyna

Mniej popularny silnik niż 2.7 td ale równierz bardzo dobry i często spotykany zwłaszcza w budzie Mavericka
Spalanie średnio 10-11 trasa miasto 12.Bak 72 litry.
Co do awaryjności na szczęscie nie poznałem takowych wad poza standardowymi naprawami z racji wieku

Więkoszość użytkowników wymieniła już chłodnice ze starości i tutaj niestety ból 600zł nowa.w obecnym jak i poprzednim zmieniałem.
Podobną notoryczną wadą jest cieknący bak dokładnie na łączęniu z rurką od wlewu paliwa-wystarczy przy tankowaniu całego baku lać o te 5 litrów mniej i po kłopocie
Układ wydechowy dość słaby-łatwo pęką na spawach-komplet nowy środkowy i końcowy wraz z montażem 300zł.Polecam od razu polakierować żaroodpornym lakierem i nie będzie korodował.
Pozatym często padają czyjniki cofania-60zł.W poprzednim szlak trafił mi przepływomierz
Olej co 10 000 km wymiana nie dłużej
Silnik delikatnie zamulony to moim zdaniem największa wada

Dostęp do części bardzo dobry w intercarsie mają praktycznie wszystko na stanie
-chłodnice,czujniki cofania,swiece,uszczelki,rozrządy,filtry, silnika itp itp.Jak coś poważniejszego do 24 h dostawa.Elementy zawieszenia,kierownicze praktycznie 80% od ręki
W kwesti łańcuszka rozrządu o którym była mowa mam 180 000 km.Mechanik sprawdzał naciąg i nie ma wogóle potrzeby ruszania jak na razie.BA!Jego zdaniem jeszcze z 50 000 spokojnie pojeżdze bez wymiany
Co do plusów niesamowicie idijotoodporny na przegrzanie!
Wyjeżdzałem już na różne bardzo ostre szczyty górskie(900-1200 m.n.p.m) gdzie scieżka szła miejscami pionem pod góre przy 30 stopniach upału a wskazówka ledwo co dochodziła do połowy,za mną jechał maverick 2.7 TD i wskaźnik prawie na czerwonym
Pozatym silnik bardzo prosty w którym można samemu dużo grzebać-dużo miejsca i wszystko pod ręką
Re: Nissan Terrano II 2,4l
Witam Kolegów z działu Nissana!
Na wiosnę planuje zmienić żabkę na autko wymienione w temacie, interesują mnie różne informacje na jego temat gdyż nie chciał bym znów trafić na coś co będzie tak usterkowe
Z podstawowych spraw to jak rzeczywiście wychodzi tu spalanie LPG bo na autocentrum piszą że między 13/15L na 100 km.... kolejna sprawa to sprzęgiełka, jaka jest ich wytrzymałość i zasada działania ( jakieś mechaniczne automaty czy inne wynalazki).... czy są jakieś analogie rocznikowe, tzn. że do rocznika XX występowało to, a po roczniku XX występowało coś innego.... czy w tylnim moście występuje coś takiego jak LSD? Jak blachy, czy szybko wciąga ruda? Jakie jest podstawowe wyposażenie ( el. szyby, lusterka, abs i inne duperele)? Interesowała by mnie wersja 5d.
Pozdrawiam!

Na wiosnę planuje zmienić żabkę na autko wymienione w temacie, interesują mnie różne informacje na jego temat gdyż nie chciał bym znów trafić na coś co będzie tak usterkowe

Pozdrawiam!
Nie zabijajcie! Nie kradnijcie! ->rząd nie lubi konkurencji
Był Sportek 96-Custom
Suzuki GSX600F
Był Sportek 96-Custom
Suzuki GSX600F
Re: Nissan Terrano II 2,4l
Jak już, to bierz w wersji 2,7TD.
To 2,4 to jakiś żart jest, a nie porządny silnik.

To 2,4 to jakiś żart jest, a nie porządny silnik.


Re: Nissan Terrano II 2,4l
Ba.... gdybym miał źródełko to bym się nawet nie zastanawiał
U siebie mam 128KM ale jakieś 1500kg wagi więc domyślam się jak 2.4 idzie.... ale dość spartańsko wygląda ten silniczek

Nie zabijajcie! Nie kradnijcie! ->rząd nie lubi konkurencji
Był Sportek 96-Custom
Suzuki GSX600F
Był Sportek 96-Custom
Suzuki GSX600F
Re: Nissan Terrano II 2,4l
2,7TD jest zdecydowanie bardziej udany, a koszty eksploatacji będą podobne do tego benzyniaka.
I oprócz filtrów i olejów jest całkowicie bezobsługowy.

I oprócz filtrów i olejów jest całkowicie bezobsługowy.

Re: Nissan Terrano II 2,4l
A jak tu wychodzi z tym LSD ? Przednie zawieszenie ilu wahaczowe?
Nie zabijajcie! Nie kradnijcie! ->rząd nie lubi konkurencji
Był Sportek 96-Custom
Suzuki GSX600F
Był Sportek 96-Custom
Suzuki GSX600F
Re: Nissan Terrano II 2,4l
Chociaż z tego co widzę na Allegro itp. to 3/4 ogłoszeń T2 i Maverick'ów to Diesle.
Nie zabijajcie! Nie kradnijcie! ->rząd nie lubi konkurencji
Był Sportek 96-Custom
Suzuki GSX600F
Był Sportek 96-Custom
Suzuki GSX600F
Re: Nissan Terrano II 2,4l
LSD jest z tyłu każdym terrano.
Re: Nissan Terrano II 2,4l
właśnie ponoć w nie każdym, ostatnio na nissanowych forumkach jest story kolegi który stwierdził że w jego moście nie ma (wolny dyfer), a bardzo chciał... to założył...
wracając do zawiechy to zgadzam się że najczęściej problem stanowią gumy drążków reakcyjnych... ( czy tam jak kto woli tylne mocowania wahacza dolnego). Gumki się zużywają co powoduje rozwiercenie przez drążek otworu w mocowaniu... jest potem z tym trochę zabawy, trzeba znaleźć tokarza którzy wytoczy nowe miseczki...
dodatkowo zalecałbym od razu wymianę wszystkich gumek... Ja w swoim wymieniałem tylko te które były zużyte... w ten sposób wymiany pojedynczych gumek miały miejsce co miesiąc-dwa...
LSD ma działanie głównie psychologiczne...
wracając do zawiechy to zgadzam się że najczęściej problem stanowią gumy drążków reakcyjnych... ( czy tam jak kto woli tylne mocowania wahacza dolnego). Gumki się zużywają co powoduje rozwiercenie przez drążek otworu w mocowaniu... jest potem z tym trochę zabawy, trzeba znaleźć tokarza którzy wytoczy nowe miseczki...
dodatkowo zalecałbym od razu wymianę wszystkich gumek... Ja w swoim wymieniałem tylko te które były zużyte... w ten sposób wymiany pojedynczych gumek miały miejsce co miesiąc-dwa...
LSD ma działanie głównie psychologiczne...
Re: Nissan Terrano II 2,4l
Nie no robić swoje robi taka pseudo blokada. A jak z odp. na resztę pytań? Czy tu już tylko 2 osoby jeżdżą Terranami takimi?
Nie zabijajcie! Nie kradnijcie! ->rząd nie lubi konkurencji
Był Sportek 96-Custom
Suzuki GSX600F
Był Sportek 96-Custom
Suzuki GSX600F
Re: Nissan Terrano II 2,4l
Tak jak wcześniej wspominałem, czyli jaka jest trwałość oryginalnych sprzęgiełek i żeczywiste spalanie lpg
Nie zabijajcie! Nie kradnijcie! ->rząd nie lubi konkurencji
Był Sportek 96-Custom
Suzuki GSX600F
Był Sportek 96-Custom
Suzuki GSX600F
Re: Nissan Terrano II 2,4l
Mam 2.7tdi, więc wypowiem się tylko o sprzęgiełkach 
Zaraz po kupnie mi strzeliły (poprzedni właściciel nie jeździł 4x4).
Po naprawie (coś ze sprężynami) już 5 lat chodzą (również na rajdach i wprawach) i nie chcą się zepsuć ;p
Dawno planowałem zakup manuali, ale skoro automaty cały czas działają...

Zaraz po kupnie mi strzeliły (poprzedni właściciel nie jeździł 4x4).
Po naprawie (coś ze sprężynami) już 5 lat chodzą (również na rajdach i wprawach) i nie chcą się zepsuć ;p
Dawno planowałem zakup manuali, ale skoro automaty cały czas działają...
WJ21
Państwowa dziwka, flądra w jedwabiu i złocie. Chcą za nią tren nieść, duszę włócząc w błocie
Państwowa dziwka, flądra w jedwabiu i złocie. Chcą za nią tren nieść, duszę włócząc w błocie
Re: Nissan Terrano II 2,4l
Spalanie gazu 14 - 16 (w zimie)
Sprzęgiełka automatyczne padły po 170000 km - wymieniłem na manuale AVM ale mozna też załozyć tanie zabieraki i będzie działać
Sprzęgiełka automatyczne padły po 170000 km - wymieniłem na manuale AVM ale mozna też załozyć tanie zabieraki i będzie działać
Suzuki Grand Vitara / Suzuki Jimny
http://magia-modelarstwa.blogspot.com/
http://magia-modelarstwa.blogspot.com/
Re: Nissan Terrano II 2,4l
Fajnie że się ktoś więcej zainteresował
Czyli do sprzęgiełek rozumiem że są tam jakieś mechaniczne automaty? Spalanie podane na zwykłych gumach czy balonie? Gaz sekwencja? 12 zaworków to dość ciekawe rozwiązanie, ale zapewne to nie jest bezkolizyjny układ? Są wewnątrz hydropopychacze czy luz reguluje się śrubą co ileś km?

Nie zabijajcie! Nie kradnijcie! ->rząd nie lubi konkurencji
Był Sportek 96-Custom
Suzuki GSX600F
Był Sportek 96-Custom
Suzuki GSX600F
Re: Nissan Terrano II 2,4l
Mam w TI chyba jeszcze oryginalne automaty, bez zajaknieca znosza nieduze bfg mt, ale to w zasadzie zadne oh ah. Natomiast 3 zawory na garnek, to taka zwyczajna japonska konstrukcja, mazda tez to stosowala, honda nawet w moturach 

nissan wd21 -> forek sf
GSX 1200 F
i tak dalej...
GSX 1200 F
i tak dalej...
Re: Nissan Terrano II 2,4l
spalanie w zimie na AT Izarda w granicach 12l z tym że cały czas na jednym napędzie
- gebels
-
- Posty: 9720
- Rejestracja: pt lut 10, 2006 5:33 pm
- Lokalizacja: dziś Polska jutro Australia, emigracja mnie przyciąga i to coraz intensywniej
Re: Nissan Terrano II 2,4l
madrider5 pisze:Tak jak wcześniej wspominałem, czyli jaka jest trwałość oryginalnych sprzęgiełek i żeczywiste spalanie lpg
wiesz trwałość zależy od użytkownika bardziej

demon to nie jest ale jak sprawny daje rade
Czwarte serce 

-
- jestem tu nowy...
- Posty: 85
- Rejestracja: pn maja 05, 2008 11:46 am
- Lokalizacja: Twierdza Przemyśl
Re: Nissan Terrano II 2,4l
Moje długie T2 z 2001r. w ogóle nie ma sprzęgiełek, koła są na stałe spięte z półosiami.
Zużycie LPG w zimie od 13,4 w trasie do ... w terenie, opony rozmiar standard 235/70R16 Cooper Discoverer M+S.
W lecie na szosówkach Bridgestone H/T 840, 205R16, potrafi zejść poniżej 13.
Zużycie LPG w zimie od 13,4 w trasie do ... w terenie, opony rozmiar standard 235/70R16 Cooper Discoverer M+S.
W lecie na szosówkach Bridgestone H/T 840, 205R16, potrafi zejść poniżej 13.
R20
Re: Nissan Terrano II 2,4l
To wychodziły wersje ze sprzęgiełkami i bez?? Standardowe fele to są 16'' ? Spalanie podobne jak co do Kiły, ale nie można porównywać obu aut o tak różnych gabarytach... W przednich piastach na przegubach są łożyska czy tuleje? Zagłębiał się ktoś tak daleko?
Co do sprzęgiełek to miałem przeboje u siebie pierwszej zimy, bo kupiłem Kiłe późną jesienią i nawet nie zdążyłem jej porobić a śnieg dowalił i na 2 H była kaszana a jakość oryginałów hm.... trudno mówić o jakości.... A manuale.... no trwałe ale do Tyrana trochę kosztują z tego co patrzałem. Z mojej strony to wygląda tak że bardziej po czarnym jeżdżę a 4x4 używam zimą jak śnieg dowali i wiosną jak błotko a mieszkam kawałek w polu.... no i jak w lato wyskoczyć z dziewczyną nad jeziorko w bardziej ustronne miejsce
Ps. mógł by ktoś wrzucić fotkę drążka od sterowania napędami (oznaczenia), bym był wdzięczny.


Ps. mógł by ktoś wrzucić fotkę drążka od sterowania napędami (oznaczenia), bym był wdzięczny.
Nie zabijajcie! Nie kradnijcie! ->rząd nie lubi konkurencji
Był Sportek 96-Custom
Suzuki GSX600F
Był Sportek 96-Custom
Suzuki GSX600F
Re: Nissan Terrano II 2,4l
U mnie spalanie na BF AT 31" w granicach 15-16 lpg w wersij long. Polecam 2,4 z gazem silnik bez awaryjny, troche muł ale za to wypada korzystniej w codziennej eksploatacji od 2,7. Co do sprzegiełek mam automaty i nawet niewiem że są, dzialają bez zarzutu. Terrano ogólnie tani w utrzymaniu i praktycznie bez awaryjny, jeżdże nim 4 lata i tylko sprawy eksploatacyjne. Lsd bardzo dobrze działa (jesli sprawne), poprawia diametralnie poruszanie się w terenie, zaletą w porownaniu do sztywnej blokady że zachowujesz trakcję w ciasnych zakrętach w grzęskim terenie.
Cherokes 4.0 ,Nissan Terrano II 2.4 12V, Toyota Land Cruiser 100 V8.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości