Najpierw ogarnij doładowanie. Wydajna turbina do tych 1.5 Bara i solidny IC, który schłodzi powietrze.
Teraz nie jesteś w stanie efektywanie spalić tego paliwa, które dostarczy pompa i wtryski.
Seryjne Turbo puchnie przy 1.5 Bara, a temperatura tak mocno sprężonego powietrza bez IC to piekło.
Seryjna pompa też ma swój limit, podejrzewam, że nie ma sensu zmieniać wtrysków do tej pompy.
Z doświadczenia dłubania przy takich silnikach mówię Ci jaka powinna być kolejność. Zbadanie kondycji silnika (pomiar kompresji)-> Czy jest dobrze-> jest źle to remont->Decyzja na porządane dołądowanie - > dobór sprężarki pod to - > montaż intercoolera - > przegląd wtryskiwaczy -> przegląd pompy - > Przeregulowanie boost pin - > dłubanie głównej dawki -> przeregulowanie boost pin - > zwiększenie głowiczki pompy i zabawa w regulacje od nowa. Gdzieś po drodze możę się skończyć sprzęgło
