nissan 300 ZX

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

nyc
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 7
Rejestracja: pn mar 15, 2004 7:02 pm
Lokalizacja: ełk

nissan 300 ZX

Post autor: nyc » pt mar 02, 2007 6:39 pm

Buduję zmotę i mam silnik od 300ZX 91'do wykorzystania. Ale padnięty jest
wał :evil: . Jest to silnik V6 3.0 VG30(no turbo). Mam pytanko czy dół silnika i wał
jest taki sam jak w tyranie 3.0 lub maximie. Jeśli ktoś zna temat bardzo
proszę o info. A może ktoś ma takowy to bym był szczęśliwy. :lol:

Awatar użytkownika
Tołdi
Posty: 527
Rejestracja: śr lip 07, 2004 4:49 pm
Lokalizacja: Margonin

Re: nissan 300 ZX

Post autor: Tołdi » pt mar 02, 2007 7:58 pm

nyc pisze:Buduję zmotę i mam silnik od 300ZX 91'do wykorzystania. Ale padnięty jest
wał :evil: . Jest to silnik V6 3.0 VG30(no turbo). Mam pytanko czy dół silnika i wał
jest taki sam jak w tyranie 3.0 lub maximie. Jeśli ktoś zna temat bardzo
proszę o info. A może ktoś ma takowy to bym był szczęśliwy. :lol:
jak nie ma turba to nie wiem czy sens się w to bawić.

Awatar użytkownika
Miskiller
 
 
Posty: 2586
Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?

Post autor: Miskiller » pt mar 02, 2007 8:00 pm

niewiem czy jest taki sam ale moge dac ci wal z nissana 3.0, niewiem w jakim jest stanie ale jezdzil do konca...

niby VG30 to VG30 powinno pasowac...
Ostatnio zmieniony pt mar 02, 2007 8:05 pm przez Miskiller, łącznie zmieniany 1 raz.
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..

Awatar użytkownika
Janusz2000
 
 
Posty: 900
Rejestracja: pn sty 09, 2006 7:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Janusz2000 » pt mar 02, 2007 8:03 pm

Też myśle podobnie, jak już motać zupełnie inny silnik to tak żeby było czuć różnice. Tym bardziej że piszesz że silnik który masz jest uszkodzony - a nie jest bardzo popularny u nas motor.
RaceCars

Tacoma->Hilux 4.0 V6 TRD Supercharged
HDJ100
Touareg V8

Awatar użytkownika
Janusz2000
 
 
Posty: 900
Rejestracja: pn sty 09, 2006 7:34 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Janusz2000 » pt mar 02, 2007 8:12 pm

Jesli to silnik z 91 to pewnie VG30DE, w starym terranie i maximie był VG30E - podobny tylko starszy i słabszy - ale miał dokładnie tą samą pojemność - spora szansa że wał był taki sam.
RaceCars

Tacoma->Hilux 4.0 V6 TRD Supercharged
HDJ100
Touareg V8

nyc
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 7
Rejestracja: pn mar 15, 2004 7:02 pm
Lokalizacja: ełk

Post autor: nyc » pt mar 02, 2007 9:52 pm

no bez turbo ten motor ma ok 240 KM, nie jest taki słaby.
Biorąc pod uwagę wagę zmoty (ok 1100kg) to chyba niezły współczynnik.

Kolego Miskiller dzięki serdeczne za dobre chęci :lol: , odezwę sie na pr

Awatar użytkownika
Miskiller
 
 
Posty: 2586
Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?

Post autor: Miskiller » pt mar 02, 2007 9:56 pm

to nie dobre checi... poprostu uwazam, ze skoro lezy u mnie cos z czego niemam pozytku a tobie potrzebne to ci to dam... a propo tego silnika... do rempstu byc moze da rade... ten silnik ma slaby dol poprostu...
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..

Awatar użytkownika
Tołdi
Posty: 527
Rejestracja: śr lip 07, 2004 4:49 pm
Lokalizacja: Margonin

Post autor: Tołdi » pt mar 02, 2007 10:00 pm

nyc pisze:no bez turbo ten motor ma ok 240 KM, nie jest taki słaby.
Biorąc pod uwagę wagę zmoty (ok 1100kg) to chyba niezły współczynnik.

Kolego Miskiller dzięki serdeczne za dobre chęci :lol: , odezwę sie na pr
bez turbo ma ok. 150 KM, a to już nie taki dobry wynik i pytanie czy dla 35 koni warto mocno motać tym bardziej że ten motor nie chce chodzić pod wodą.

nyc
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 7
Rejestracja: pn mar 15, 2004 7:02 pm
Lokalizacja: ełk

Post autor: nyc » pt mar 02, 2007 10:00 pm

właśnie kolego idealnie trafiłeś. Ma być do RMPST

nyc
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 7
Rejestracja: pn mar 15, 2004 7:02 pm
Lokalizacja: ełk

Post autor: nyc » pt mar 02, 2007 10:03 pm

ten motor ma 24V, cewki na świecach i jest to wersja amerykańska.
te 150 km(a po mojemu 170) to miały 12V stare motory produkowane w 300ZX chyba do 1988r

Awatar użytkownika
Miskiller
 
 
Posty: 2586
Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?

Post autor: Miskiller » pt mar 02, 2007 10:06 pm

Tołdi pisze:...że ten motor nie chce chodzić pod wodą.
fakt... umiejscowienie swiec w zaglebieniach utrudnia uszczelnienie ale da sie... zamawiasz swiece takie jak do unimoga z dodatkowym gwintem na zewnatrz... i kable do tego... i robi... mowa oczywiscie o 12V...
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..

Awatar użytkownika
Tołdi
Posty: 527
Rejestracja: śr lip 07, 2004 4:49 pm
Lokalizacja: Margonin

Post autor: Tołdi » pt mar 02, 2007 10:39 pm

Miskiller pisze:
Tołdi pisze:...że ten motor nie chce chodzić pod wodą.
fakt... umiejscowienie swiec w zaglebieniach utrudnia uszczelnienie ale da sie... zamawiasz swiece takie jak do unimoga z dodatkowym gwintem na zewnatrz... i kable do tego... i robi... mowa oczywiscie o 12V...
a masz jakiś namiar gdzie to kupić i jak to wygląda?

Dagu
Posty: 533
Rejestracja: wt lut 07, 2006 3:20 pm
Lokalizacja: Ostroróg

Post autor: Dagu » sob mar 03, 2007 5:27 pm

Tołdi pisze: a masz jakiś namiar gdzie to kupić i jak to wygląda?
Oj niespokojna duszo, :)2 , do magamku,do magamku :lol: :lol:
Subaryna leśnik, i piździk dzielny w teren. Poszukiwanie sztywnych mostów...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości