Navara, do wiadomości forum, list do dealera Nissana

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
kosa20
Posty: 2324
Rejestracja: czw gru 07, 2006 11:10 pm
Lokalizacja: piaseczno/góra kalwaria
Kontaktowanie:

Post autor: kosa20 » pn mar 17, 2008 1:15 am

Altegradius pisze:przebrnąłem przez temat..
i masz talon na sokowirówkę, za wytrwałość :)23
Altegradius pisze: -serwis/salon w Płocku
narazie bez większych wtop.. oprócz opowieści zalet i wad hamulców bębnowych w tylnym moście w Patrolu 2006r. :)23
narazie wywiązują sie z obietnic i oddzwaniają..
sprawdzony i zatopiony, w sensie serwis
nie oddzwaniają, nie ogarniają. to one właśnie ściągali lampę przednią przez miesiąc. Chcieli ode mnie wyciągnąć ileś tam (niemało, ale nie pamiętam ile) kasy za ściągnięcie lampy na tzw "cito", ale bez gwarancji, że dojdzie w terminie przewidzianym jako "cito" plus 3 dni. i w końcu, wymontowali z auta na placu.
nic dodać nic ująć.

serwis Nissana jest do d..y. :)3

pozdrawiam
kosa

cornetto
Posty: 417
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 10:03 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: cornetto » pn mar 17, 2008 2:42 am

Jeśli o mni chodzi to w kraku na jasnogórskiej mam całkiem niezłe doświadczenia z nie tyle serwisem nissana co z pgd obsługującym nissana. Na praktycznie każdy zamówiony element zastrzegają sobie czas oczekiwania 3 tyg a jak się nie znajduje w centrali nissana w holandii to nawet dłużej. N a wszystkie jednak części sprowadzone po 3 tyg dawali upust 10-15%. Zawsze grzecznie, miło i na temat. Mam gra pogwarancyjnego więc nie dymię ale ci co mają na gwarancji mogą się denerwować

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » pn mar 17, 2008 8:23 am

co to jest pgd ? :o

Awatar użytkownika
czesław&jarząbek
 
 
Posty: 31170
Rejestracja: ndz maja 05, 2002 1:00 am
Lokalizacja: SK
Kontaktowanie:

Post autor: czesław&jarząbek » pn mar 17, 2008 9:04 am

olo...wyguglaj se albo na wiki naszukaj
:)21
#noichuj

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » pn mar 17, 2008 5:21 pm

Ja wlasnie dzis zaczalem akcje pt. "katowanie serwisu renault"

Wskaznik paliwa mi zle pokazuje ,a "fachowcy" kombinuja jak to zrobic aby dzialal nic nie robiac lub sciemniajac.
Narazie jestem na etapie podnoszenia im cisnienia...*


*-co mi przychodzi z niezwykla latwoscia ;)21

Awatar użytkownika
pbyra
 
 
Posty: 992
Rejestracja: śr sie 16, 2006 5:06 pm
Lokalizacja: Rzeszów, Hermanowa, Ustrzyki Dolne

Post autor: pbyra » pn mar 17, 2008 5:23 pm

LR_Olek pisze:Ja wlasnie dzis zaczalem akcje pt. "katowanie serwisu renault"

Wskaznik paliwa mi zle pokazuje ,a "fachowcy" kombinuja jak to zrobic aby dzialal nic nie robiac lub sciemniajac.
Narazie jestem na etapie podnoszenia im cisnienia...*


*-co mi przychodzi z niezwykla latwoscia ;)21
cyfrowy zle pokazuje ??
TO MIEJSCE CZEKA NA TWOJĄ REKLAMĘ

skype: pawelbyra
gg: 4793104

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » pn mar 17, 2008 6:54 pm

pbyra pisze:
LR_Olek pisze:Ja wlasnie dzis zaczalem akcje pt. "katowanie serwisu renault"

Wskaznik paliwa mi zle pokazuje ,a "fachowcy" kombinuja jak to zrobic aby dzialal nic nie robiac lub sciemniajac.
Narazie jestem na etapie podnoszenia im cisnienia...*


*-co mi przychodzi z niezwykla latwoscia ;)21
cyfrowy zle pokazuje ??
tak,
czy cos wiesz w tym temacie?

bo jak narazie to doprowadzilem do szewskiej pasji renault w elblagu w czasie moich trzech wizyt... :)21

Awatar użytkownika
Altegradius
Posty: 420
Rejestracja: wt lut 24, 2004 4:10 pm
Lokalizacja: Brodnica
Kontaktowanie:

Post autor: Altegradius » pn mar 17, 2008 8:28 pm

kosa20 pisze:
i masz talon na sokowirówkę, za wytrwałość :)23
mam nadzieje, ze nie na chińską i że nie ma podzespołów "reno" :)23
kosa20 pisze:
-serwis/salon w Płocku

sprawdzony i zatopiony, w sensie serwis

serwis Nissana jest do d..y. :)3
jak narazie to żaden serwis mnie nie zachwycil..
i nie mowię tylko o nissanie..
o wtryskach Forda z TDCi to juz chyba legendy krazą.. a w serwisach cisza..
zreszta.. kazdy serwis jest zajebisty jesli jezdzisz wymieniac olej.. a jak cos wiecej sie od nich chce to juz zaczynaja sie schody.
a doświadczenia mam z: nissan, renault, ford, fiat, iveco, mercedes..

Polska Panie... zarobki rosną, każdy chciałby zarabiać jak zachodni sąsiad.. a reprezentuje sobą wiedzę i jakość jakby osłem do pracy przyjeżdzał..

a tak z innej beczki.. może było wcześniej, ale nie widziałem..
Czemu u nas w Nissanie nie można przedłużać gwarancji do 5 lat??
To były tylko okresowe promocje w niemcowni i nissan stwierdził, ze sie nie opłaca czy jak??
Odkupuje 2-letniego Patrola i chcialbym przedluzyc mu gwarancje.. z uwagi chociazby na silnik 3.0Di.. ale w Nissanie mowia, ze sie nie da..

Ram
Green Hornet

don't get stuck, drive like fuck!

http://www.turystyka4x4.pl

Awatar użytkownika
kosa20
Posty: 2324
Rejestracja: czw gru 07, 2006 11:10 pm
Lokalizacja: piaseczno/góra kalwaria
Kontaktowanie:

Post autor: kosa20 » wt mar 18, 2008 10:26 am

dzisiaj o 7 rano auto wylądowało w serwisie. i padła deklaracja, że dzisiaj naprawią.

znaczy się jakaś navara będzie u nich w salonie popsuta, dopóki nie ściągną części, którą wymontują :)3

zobaczymy, ciekaw jestem. :)23


pozdrawiam
kosa

kacmil
 
 
Posty: 211
Rejestracja: sob cze 02, 2007 3:28 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: kacmil » wt mar 18, 2008 10:50 am

Peter4x4 pisze:proponowalbym Ci napisac do centrali Nissana na Europe Wscjodnia ktora miesci sie w Budapeszcie. To stamtad pociagaja sznurki we wszystkich krajach . Moge tez dodac ze szefem marketingu na CEE jest polak ktory tam pracuje - z wiadomych wzgledow nie moge podac jego nazwiska.
Na tego Polaka to bym raczej nie liczył. Znam jego osobę z polskiej sieci innej nie istniejącej skośnej marki. Kawał ...sa z niego było ,to teraz jak tak wysoko awansował nawet nie myślę.

Maq
Posty: 1573
Rejestracja: pt lut 21, 2003 12:44 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Maq » wt mar 18, 2008 2:14 pm

Przeczytałem całość :o

Napiszę tylko, że z krajowego serwisu Suzuki jestem zadowolony, w okresie trwania gwarancji niczego mi nie odmówili, mimo że auto wygląda jak wygląda. Kto widział ten wie. Na zleceniu przyjęcia auta jest taki obrazem na którym zaznacza się porysowane/uszkodzone elementy lakierowane - u mnie był jeden krzyżyk na całym obrazku.

A gwarancja na element wymieniony w ramach gwarancji trwa do końca gwarancji pierwotnej na samochód. W moim przypadku na sterownik klimatyzacji dostałem 2 dni 8)
LR2 - jej
LR3 - jego

Awatar użytkownika
muhha
 
 
Posty: 884
Rejestracja: pt paź 08, 2004 12:03 pm

Post autor: muhha » wt mar 18, 2008 5:07 pm

apex pisze:
aha - a auto dlatego kupiłem w Niemczech bo na starcie było 20% tańsze :o
bo chyba juz bylo z jakims przebiegiem ??

Awatar użytkownika
kosa20
Posty: 2324
Rejestracja: czw gru 07, 2006 11:10 pm
Lokalizacja: piaseczno/góra kalwaria
Kontaktowanie:

Post autor: kosa20 » wt mar 18, 2008 5:10 pm

muhha pisze:
apex pisze:
aha - a auto dlatego kupiłem w Niemczech bo na starcie było 20% tańsze :o
bo chyba juz bylo z jakims przebiegiem ??
niekoniecznie. jak ja swoją navarę kupowałem, to w Niemczech ceny były niższe od 10 do 15%.
w salonach.
w tej samej wersji wyposażenia.
bez komentarza :)3

pozdrawiam
kosa

Awatar użytkownika
LR_Olek
 
 
Posty: 16782
Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Żuławy
Kontaktowanie:

Post autor: LR_Olek » wt mar 18, 2008 7:06 pm

muhha pisze:
apex pisze:
aha - a auto dlatego kupiłem w Niemczech bo na starcie było 20% tańsze :o
bo chyba juz bylo z jakims przebiegiem ??
przebieg to oni w salonach kasuja,aby auto mialo 0 km podczas odbioru...

Awatar użytkownika
Muchozol
Posty: 694
Rejestracja: sob paź 25, 2003 5:10 am

Post autor: Muchozol » wt mar 18, 2008 8:05 pm

LR_Olek pisze:
muhha pisze:
apex pisze:
aha - a auto dlatego kupiłem w Niemczech bo na starcie było 20% tańsze :o
bo chyba juz bylo z jakims przebiegiem ??
przebieg to oni w salonach kasuja,aby auto mialo 0 km podczas odbioru...
ale nie w rocznych, bo fotel już wypierdziany przez enerdowca :)21

szary
a ja nie chce mieć gwiazdek
Posty: 1935
Rejestracja: ndz sty 25, 2004 1:52 pm

Post autor: szary » wt mar 18, 2008 8:07 pm

W rocznych też.
8 matizów i mały wacek
www.szary-racing.pl

Awatar użytkownika
Muchozol
Posty: 694
Rejestracja: sob paź 25, 2003 5:10 am

Post autor: Muchozol » wt mar 18, 2008 8:14 pm

ale zakup od enerdowca, a z salonu robi prawie różnicę :)21

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » wt mar 18, 2008 8:31 pm

nooo nareszcie przebrnąłem przez cały wątek, i nasuwa się mnie stwierdzenie że większość serwisów(ASO) w Polsce jest do bani...
Zarówno te z droższych marek jak i z tańszych...
ostatnio na sworzeń przedniego zawieszenia do disco3 czekałem 2 miesiące(w aso w krakowie), w ASO LR w nowym targu nie potrafili poprawnie wymienić sprzęgła w defenderze :o a w ASO fiata w zakopanem mieli problem z wymianą uszczelniacza skrzyni rozdzielczej w ducato :roll: masakra, kompletny brak kompetencji, umiejętności czy jak to nazwać...
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Kylon
Posty: 1949
Rejestracja: czw cze 12, 2003 9:22 am

Post autor: Kylon » wt mar 18, 2008 8:42 pm

mudder pisze:nooo nareszcie przebrnąłem przez cały wątek, i nasuwa się mnie stwierdzenie że większość serwisów(ASO) w Polsce jest do bani...
Zarówno te z droższych marek jak i z tańszych...
ostatnio na sworzeń przedniego zawieszenia do disco3 czekałem 2 miesiące(w aso w krakowie), w ASO LR w nowym targu nie potrafili poprawnie wymienić sprzęgła w defenderze :o ...
Czego oczekujesz od firmy, która lata z rąk do rąk :)21 i generalnie jest z nią wolna amerykanka.
Kylon
PS. Nie zaglądam do mojego PW. Wystarczy mi e-mail.

Awatar użytkownika
mudder
 
 
Posty: 2679
Rejestracja: pn maja 16, 2005 6:41 pm
Lokalizacja: KTT/KBC/KR
Kontaktowanie:

Post autor: mudder » wt mar 18, 2008 8:44 pm

cóż nie oczekuję żeby byli mili ani żeby mi auto na nowe wymienili oczekuje tylko elementarnej wiedzy na temat pojazdu który sprzedają...poza tym nie chodzi tylko o lr-a w zasadzie tylko z aso toyoty na zakopianskiej w kr jestem jako tako zadowolony
w sumie 1353 KM :)21
no replacement for displacement!

Awatar użytkownika
PiRoman
 
 
Posty: 16735
Rejestracja: pn paź 22, 2007 6:50 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: PiRoman » wt mar 18, 2008 8:50 pm

Altegradius pisze:
kosa20 pisze:

Polska Panie... zarobki rosną, każdy chciałby zarabiać jak zachodni sąsiad.. a reprezentuje sobą wiedzę i jakość jakby osłem do pracy przyjeżdzał..
RACJA
Przychodzi do mnie po prace Pan Elektryk:
Ja- dzień dobry
On- 4000
-ok, jedziemy do klienta
-ok, jedźmy
-Proszę zainstalować ten videodomofon, tu ma Pan narzędzia, tu instrukcje, instalacja jest przedzwoniona i sprawna, zapłace Panu za dniówkę
(a ja zklientka poszedłem wybierać lampy, wracam po godzinie, nie zrobione nic, Pan siedzi i czeka)
-i jak idzie? (zapytałem bezczelnie)
-Wie Pan, ja to tylko takie prostsze rzeczy robiłem do tej pory
-hmmm, prostsze? ale to jest proste, potrzebuje Pan tylko dwa wkrętaki i wiertarke, instrukcja jest kolorowa i po polsku
-...
zamontowałem Pani sprzęt, zajelo to około 30 min, z Panem elektrykiem po wypłaceniu dniówki sie pożegnaliśmy, Pan Elektryk wspominał coś tam o Irlandii jeszcze, że se pojedzie i se będzie zarabiał na siebie, nie na kogoś. W tym kraju rzadko kiedy chce sie komuś pracować, mam jeszcze przykładzik z ostatnich dni z branży meblarskiej, ale nie będe kolegów zanudzał... :lol:

Awatar użytkownika
maristez
Posty: 2277
Rejestracja: ndz sie 14, 2005 8:08 am
Lokalizacja: 4x4.net.pl
Kontaktowanie:

Post autor: maristez » wt mar 18, 2008 9:00 pm

dawaj dawaj
i nikt mnie nie przekona ze białe jest białe a czarne jest czarne

Kylon
Posty: 1949
Rejestracja: czw cze 12, 2003 9:22 am

Post autor: Kylon » wt mar 18, 2008 9:16 pm

Z meblarskiej? A proszę bardzo.
Po wyczekiwaniu dwóch miesiecy na stół z krzesłami do dużego pokoju nastąpił montaż u klienta czyli u mnie. Firmie trzeba było przypomnieć iż transport był w cenie ze względu na niemała kwotę. Pani mówi ok ale za montaz trzeba zapłacić. Ile 50 PLN ja no dobra. Jak znam siebie to złożę go za tydzień a Kamilka będzie mi tylko głowę suszyć. Panowie przybyli, zmontowali. Ja na to ale tu są trzy pęknięcia. Panowie z usmiechęm - a to trzeba reklamować. Ja na to - właśnie to robię. A oni. Nie nie proszę Pana musi Pan się udać do salonu firmowego do działu reklamacji. W ciągu trzech tygodni ktoś do Pana sie odezwie. Proszę tylko nie wyrzucać kartonów. No rzesz kur... mać. Polska
Kylon
PS. Nie zaglądam do mojego PW. Wystarczy mi e-mail.

Awatar użytkownika
lysy76
 
 
Posty: 3676
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 12:49 am
Lokalizacja: Halupy Kozelin

Post autor: lysy76 » wt mar 18, 2008 9:29 pm

Kylon pisze:...
A protokół z odbioru był?
Wujek Dobra Rada 8)

Awatar użytkownika
PiRoman
 
 
Posty: 16735
Rejestracja: pn paź 22, 2007 6:50 pm
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: PiRoman » wt mar 18, 2008 9:30 pm

A proszę Cię bardzo Maristez...

Tak sie składa, że mam często glupie zamówienia od teatrów i innych oper, typu świecące walizki, albo inne sitka w rurkach i też maja swiecić, albo świecące drzewa na środku sadzawki na przedstawieniu plenerowym itp...
No i do tych sitek w rurkach potrzebne mi były zawiasy... jakieś...
ja oczywiście najpierw www.jakieśzawiasydositekwrórkach.pl i juz bylem troszke mądrzejszy, ale trzeba pomacać. Padło na meblowe, ze względów konstrukcyjnych. W moim Wrocławiu są 4 liczące się sklepy/hurtownie z osprzętem meblarskim. Byłem we wszystkich, we wszystkich grzecznie powiedziałem co chce zrobić i poprosiłem o porade i pomoc w doborze. Wszędzie popatrzona jak na czuba (tu sie nie dziwie, bo kto robi sitka w rurkach z meblowych zawiasów) i powiedziano, że się nie da/nie ma/nie umiem/itp... itd... Na moją prośbe o papierzasty katalog jakiejś firmy od zawiasów dostawałem odpowiedzi, że i tak z katalogu zawiasów to nie ma, bo to trzeba zamawiać, a oni nie maja i trzeba dzwonić i wogóle jest problem i ojej... KATALOG??? Ale w ostatnim sklepie byłem już najmądrzejszy i bezczelny i podałem Pani numer katalogowy zawiasu konkretnej firmy(www...) i poprosiłem o podanie ceny i dobór akcesoriów, bo to w końcu Ona sie na zawiasach zna, nie ja... Obraziła sie, ale ewentualnie zostałem obsłuzony, kupiłem 72 zawiasy po około 12 PLN netto, a przede mną Pani miała trzech Panów Kaziów, którzy łącznie zostawili u niej 150 PLN, ale nie marudzili całe 10 minut, bo oni potrzebowali najtańsze do mebli Asi i Tomaszka (zbieżność imion przypadkowa), którym na meble w nowej kuchni za kredyt na babcie zostało 1200...
sedno?
Kompletna niekompetencja pracowników i olewactwo klienta, całkowita nieznajomość produktów z własnej oferty, nie ma chyba we wrocku firmy, która by mi zbudowała meble moich marzeń, bo nie mieli by z czego i tyle... no bo na półce nie ma no... zaczołem się zastanawiać, czy po wejściu do jakiegoś skomplikowanego sklepu nie powinienem pierwszego sprzedawcy zastrzelić dla przykładu i dopiero zacząć rozmowe...
A wkurza mnie to, bo sam sprzedaje produkty tylko i wyłącznie z katalogów, raczej górną półkę i do k...wy nędzy musze wiedzieć, czy to się da czerwone a tamto dłóższe, bo Pani chce wiedzieć teraz i tyle, a płaci nie mało...

Proszę Cię bardzo Maristez... Chciałeś .... masz...

Zablokowany

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości