Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder
Moderator: Kosiarz
-
Harley
-

- Posty: 1394
- Rejestracja: ndz gru 16, 2007 8:53 pm
- Lokalizacja: spod Poznania
Post
autor: Harley » sob lis 13, 2010 9:36 pm
mephi pisze:Hehehe, ostatnio jak się hieny zwiedziały, że skrzynie są potrzebne do v8, to zaczęły się niezłe jaja

sypnij , o które skrzynie chodzi ,żeby wiadomo było co na alledrogo podskoczy

Patrol Long Safari 4,2 D
Patrol Short BRU(td)US 4,2
Patrol Comfort TB42
Patrol y61 3,0TD mercedes
-
zagaj1
-

- Posty: 2716
- Rejestracja: pn sie 24, 2009 9:37 pm
- Lokalizacja: Przasnysz / Olsztyn
Post
autor: zagaj1 » sob lis 13, 2010 9:38 pm
o skrzynie od 3,0

Patrol Y61 Long ZD30DTi &Seicento& KTM LC4 640SM
Dziadostwa nie rób, skręć drutem...! 
-
Harley
-

- Posty: 1394
- Rejestracja: ndz gru 16, 2007 8:53 pm
- Lokalizacja: spod Poznania
Post
autor: Harley » ndz lis 14, 2010 8:09 am
no tak, to kumam , czemu ostatnio taki zanik tego towaru

Patrol Long Safari 4,2 D
Patrol Short BRU(td)US 4,2
Patrol Comfort TB42
Patrol y61 3,0TD mercedes
-
mephi

- Posty: 1663
- Rejestracja: czw mar 09, 2006 2:45 pm
- Lokalizacja: Mazowieckie, czasami Śląsk
Post
autor: mephi » ndz lis 14, 2010 10:38 am
Nie, skrzynie są... I to po cenie (2500/3000 aż do 5000, jak nowy model). Ale jak dzwonisz, to cena jest za samą skrzynie... bez reduktora

Standardowa gadka hieny...
We łbach się poprzewracało... Jak powiedziałem, że mam w dupie i nie jadę, to zmiękli

Chevissan@33"(Y61) V8 Diesel
Disco2 TD5
-
adas bombowiec

- Posty: 1676
- Rejestracja: sob paź 24, 2009 8:01 pm
Post
autor: adas bombowiec » ndz lis 14, 2010 1:15 pm
krzychooxxx pisze:a sieci i trały reczna korba beda sciagac co ?

Ale ja o tym koziolku, co sie zalacza po blackoucie. Na rybakach takiego nie ma?
Chyba tylko powyzej 8800kW jest wymagany.
-
MAD-
- jestem tu nowy...

- Posty: 84
- Rejestracja: pt mar 06, 2009 8:33 am
- Lokalizacja: Goleniów
Post
autor: MAD- » wt lis 16, 2010 9:24 pm
tak śledzę rozmowę i się zastanawiam czy ktoś podawał ile ten silniczek pali

w plaskaczu (mercu) to chyba z 12l a w budzie dwa razy cięższej
Proszę o konkretne informację a nie kasztany

-
vivit

- Posty: 531
- Rejestracja: czw lut 05, 2009 11:06 am
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: vivit » wt lis 16, 2010 10:51 pm
Proszę bardzo....kasztany konstruktywne...
Motor 3,0TD 177KM w automacie- okular auto z rocznika 1997.
Spalanie przy prędkości nieprzekraczającej 110km/h
trasa płaska bez klimy 8l/100km
trasa płaska z klimą 9l/100km
teren górski z klimą 10 l/100km
Miasto:
miasto bez klimy około 10l/100km
Autostrada pora zimowa więc bez klimy:
do prędkości 120km/h - do 9l/100km....
przy prędkości 150km/h - około 11l/100km
to tak wygląda w Mercedesie W210...opony dobrane do pory roku latem Pirelli z indeksem W, zimą zimówki Michelina
-
Fiba
-

- Posty: 3725
- Rejestracja: pt sie 17, 2007 11:17 am
- Lokalizacja: Podkarpackie Nowa Dęba
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Fiba » wt lis 16, 2010 11:08 pm
To w Patrolu na kołach 33x12.5x15 czyli najbardziej popularnych spali nie więcej niż 15 l przy prędkości około 100 km/h . Czyli spalanie można porównać do silnika 2.8 .
O terenie nie pisze bo każdy pali dużo a ile .Kto to wie.........
Lepszy głupiec wędrujący po świecie od mędrca ,który siedzi w domu.
Patrol Y60 2.8
Patrol Y61 2.8
-
MAD-
- jestem tu nowy...

- Posty: 84
- Rejestracja: pt mar 06, 2009 8:33 am
- Lokalizacja: Goleniów
Post
autor: MAD- » śr lis 17, 2010 3:20 am
teoria wygląda bardzo pozytywnie

może w końcu ktoś opisze jak to jest w praktyce

Jeśli teoria pokryje się z praktyką to rewelacja

. Tylko tak myślę że samo podkręcenie silnika wymusi większe spalanie a większa masa autka swoje dołoży

. Nie czepiam się bo alternatywa jest super, ale mimo całej euforii i teoretycznych danych nadal nie widzę żadnego użytkownika. A bardzo chciałbym usłyszeć jego relacje i jakiś filmik obejrzeć. Bo spokój monopolistów rynku silników patrola został zachwiany

-
MarcinD
- jestem tu nowy...

- Posty: 7
- Rejestracja: wt sie 26, 2008 12:53 pm
Post
autor: MarcinD » śr lis 17, 2010 8:42 am
Witam
Więc w piątek 19 jadę do gościa już się umówiłem. zobacze jak to jeździ po czarnym i po błocie (chyba ważniejsze

) coś nakręcę jak się uda i obejrzę jak to jest połączone. Jak wrócę to napiszę i coś wrzucę. A co do silnika to rozmawiałem z kilkoma osobami z G i to długimi i wszyscy chwalą i polecają. A jeśli chodzi o spalanie to w długiej G to 15 do 16 l po mieście przy średniej ciężkości nogi. Tak mówią znajomi od G.
Pozdrawiam
Marcin Dyka
Chevy Tahoe 5" lift 5.3l
Nissan Patrol 2" lift padł był
-
MAD-
- jestem tu nowy...

- Posty: 84
- Rejestracja: pt mar 06, 2009 8:33 am
- Lokalizacja: Goleniów
Post
autor: MAD- » śr lis 17, 2010 9:18 am
[quote="MarcinD"] jeśli chodzi o spalanie to w długiej G to 15 do 16 l po mieście przy średniej ciężkości nogi. Tak mówią znajomi od G.
To mamy jakis konkret. Jednak inny od teoretycznych danych
Trzymam kciuki i czekam na neutralną i bezstronną opinię. Jeśli filmik będzie to już bajka

Pozdrawiam
-
Mroczny
-

- Posty: 40606
- Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
- Lokalizacja: Rzeszów
Post
autor: Mroczny » śr lis 17, 2010 10:32 am
czyli za niewielkie pieniądze dostajecie delikatny silnik z osobówki, z nieco wyższym od oryginału spalaniem, mniejszą mocą i koniecznością durnej rzeźby?
rewelacja oferta

-
Harley
-

- Posty: 1394
- Rejestracja: ndz gru 16, 2007 8:53 pm
- Lokalizacja: spod Poznania
Post
autor: Harley » śr lis 17, 2010 11:34 am
vivit pisze:Proszę bardzo....kasztany konstruktywne...
Motor 3,0TD 177KM w automacie- okular auto z rocznika 1997.
Spalanie przy prędkości nieprzekraczającej 110km/h
trasa płaska bez klimy 8l/100km
trasa płaska z klimą 9l/100km
teren górski z klimą 10 l/100km
Miasto:
miasto bez klimy około 10l/100km
Autostrada pora zimowa więc bez klimy:
do prędkości 120km/h - do 9l/100km....
przy prędkości 150km/h - około 11l/100km
to tak wygląda w Mercedesie W210...opony dobrane do pory roku latem Pirelli z indeksem W, zimą zimówki Michelina
a wiesz jak się to ma do osiągów motoru zasilającego dużo cięższą kastę

Patrol Long Safari 4,2 D
Patrol Short BRU(td)US 4,2
Patrol Comfort TB42
Patrol y61 3,0TD mercedes
-
raulf
-

- Posty: 2739
- Rejestracja: pn mar 10, 2008 9:58 pm
- Lokalizacja: skrakowa
Post
autor: raulf » śr lis 17, 2010 11:54 am
Coś sceptycyzm się pojawia a ja tu kurna czekam na posty euforyczne typu : silnik mocny i trwały, swap łatwy, skrzynia od 2.8 pasuje jak ulał, mało pali, jedzie z dołu, przy 120 cichutko itp, itd.

Parch+2+35+117xtrem ---->
-
Adamo
-

- Posty: 8254
- Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Adamo » śr lis 17, 2010 11:58 am
Z merca to już bym wolał silnik 2,9 od sprintera...kiedyś nawet miałem taki wkładać ale niestety okazało się, że jest w stanie nie rokującym...

-
MAD-
- jestem tu nowy...

- Posty: 84
- Rejestracja: pt mar 06, 2009 8:33 am
- Lokalizacja: Goleniów
Post
autor: MAD- » śr lis 17, 2010 12:12 pm
Mroczny pisze:czyli za niewielkie pieniądze dostajecie delikatny silnik z osobówki, z nieco wyższym od oryginału spalaniem, mniejszą mocą i koniecznością durnej rzeźby?
rewelacja oferta

to się nazywa obiektywana ocena

-
Harley
-

- Posty: 1394
- Rejestracja: ndz gru 16, 2007 8:53 pm
- Lokalizacja: spod Poznania
Post
autor: Harley » śr lis 17, 2010 12:54 pm
raulf pisze:Coś sceptycyzm się pojawia a ja tu kurna czekam na posty euforyczne typu : silnik mocny i trwały, swap łatwy, skrzynia od 2.8 pasuje jak ulał, mało pali, jedzie z dołu, przy 120 cichutko itp, itd.

a w wolnej chwili zrobi loda ...

Patrol Long Safari 4,2 D
Patrol Short BRU(td)US 4,2
Patrol Comfort TB42
Patrol y61 3,0TD mercedes
-
montero
-

- Posty: 8980
- Rejestracja: wt sie 10, 2004 10:51 pm
- Lokalizacja: Wawa
Post
autor: montero » śr lis 17, 2010 1:37 pm
Jaka to różnica silnik od dostawczaka czy osobówki jeden pies ,ew nastawy inne z mesia są silniki dobre , z vw też sa dobre . Na pewno lepsze niż rd 28t i 3.0di. Kwestia rzeźby mądrej żeby było niezawodnie.Swego czasu miałem pomysł przełożenia do ramy parcha całego zespołu napędowego z Touareg 2.5tdi r5 174hp skrzynia 6 biegów manual.A żeby było smiesznie ,to chyba dyfer centralny i być może ta skrzynia manualna w tym aucie są made in japan ,AISIN. Pomysł poległ ze względu na wybijające sie ponoć gniazda pompowtrysków i dlatego że Patrol przestał mnie interesować.

-
Adamo
-

- Posty: 8254
- Rejestracja: śr kwie 09, 2003 8:59 pm
- Lokalizacja: Wrocław
Post
autor: Adamo » śr lis 17, 2010 2:29 pm
montero pisze:Jaka to różnica silnik od dostawczaka czy osobówki jeden pies ,
Nie chodzi o to z czego tylko o to, że silnik fajniejszy...(mniejszy, dużo lżejszy, bez elektroniki, mniej pali)

-
Fiba
-

- Posty: 3725
- Rejestracja: pt sie 17, 2007 11:17 am
- Lokalizacja: Podkarpackie Nowa Dęba
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Fiba » śr lis 17, 2010 7:27 pm
No to 19 tego może się dowiemy coś więcej o silniku 3.0 jak kol.Marcin zrobi rozeznanie w terenie .Oby miał dobre wiadomości.

Ostatnio zmieniony śr lis 17, 2010 8:57 pm przez
Fiba, łącznie zmieniany 1 raz.
Lepszy głupiec wędrujący po świecie od mędrca ,który siedzi w domu.
Patrol Y60 2.8
Patrol Y61 2.8
-
vivit

- Posty: 531
- Rejestracja: czw lut 05, 2009 11:06 am
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: vivit » śr lis 17, 2010 8:46 pm
Harley pisze:vivit pisze:Proszę bardzo....kasztany konstruktywne...
Motor 3,0TD 177KM w automacie- okular auto z rocznika 1997.
...
a wiesz jak się to ma do osiągów motoru zasilającego dużo cięższą kastę

Niestety moja wiedza kończy się na określeniu ile pali mietek z tym motorem. Nie potrafię powiedzieć jak to się przełoży do auta cięższego. Coś wzrosnie ale o ile

to kto to wie
-
Fiba
-

- Posty: 3725
- Rejestracja: pt sie 17, 2007 11:17 am
- Lokalizacja: Podkarpackie Nowa Dęba
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Fiba » śr lis 17, 2010 9:01 pm
Mietek do najlżejszych aut nie należy.

Myślę że niewiele mu brakuje do Patrola .Oczywiście w wersji nie do błota.
Lepszy głupiec wędrujący po świecie od mędrca ,który siedzi w domu.
Patrol Y60 2.8
Patrol Y61 2.8
-
vivit

- Posty: 531
- Rejestracja: czw lut 05, 2009 11:06 am
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: vivit » śr lis 17, 2010 10:00 pm
Nie dało mi to spokoju i poszedłem sprawdzić jaka jest różnica.
Mój GU4 waży 2454kg, a mercedes E klasa kombi z motorem 3,0TD waży 1730kg
No to mamy różnicę 724kg

co daje że Patrol ma 1/3 masy więcej w stosunku do mietka
-
lbl78
-

- Posty: 12633
- Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
- Lokalizacja: Jordanów/N.Targ
Post
autor: lbl78 » śr lis 17, 2010 10:07 pm
vivit pisze: mercedes E klasa kombi z motorem 3,0TD waży 1730kg
no to tylko o 150 kg lżejszy niż Y60 z silnikiem RD28T

Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
-
vivit

- Posty: 531
- Rejestracja: czw lut 05, 2009 11:06 am
- Lokalizacja: Koszalin
Post
autor: vivit » śr lis 17, 2010 10:15 pm
Może w Y60 rabotałby bezproblemowo ale w Y61 to już chyba niebardzo.... 1/3 masy więcej to sporo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości