pilowalem podkladke 3 razy - az ja wywalilem
podkladka ogranicza skok boostpina przy max cisnieniu
jak go wyciagniesz bedzie na nim rysa od regulatora dawki
ja na poczatek zrobilem max agresive - frajda z jazdy niesamowita, na suchym asfalcie palil gumy do 2jki, spalanie w miescie rozsadne 14-15, ale trasa powyzej 15, poniewaz przy 90km/h mial 0,8b doladowania
narazie mam ustawiony tryb posredni - boostpin bez podkladki przekreciony o ok 90' pali tyle co przed grzebaniem 12-15 a przy 90 mam 0,5b doladowania, jazda to czysta przyjemnosc, oczywiscie jak na kiosk ruchu, do 120 zbiera sie sie jak przecietna osobowka
najbardziej do testow potrzeby jest zegar doladowania, bo nie ma co bawic sie z boostpinem jak nie bedziesz wiedzial ile dmucha turbo
pozniej regulacja wg, tu masz 2 wyjscia MBC, lub podkladki pod WG lub regulacja sruba, jezeli taka jest, lub nowa dziurka
dopiero po tym zabierasz sie za pompe
zegar EGT warto miec, podobnie jak zegar temperatury oleju
patrol to nie rajdowka, ani 1,8 honda robiona na 700 koni, wystarczy Ci zestaw z autogauge