...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU
Moderator: Kosiarz
Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU
co więcej... kręcący się wał dłużej żyje niż ten wiszący i podlegający obciążeniom udarowym
Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU
pod warunkiem ze kontrolujesz wszelkie luzy
ale 90% parchow jezdzi dopuki nie padnie i nikt nie sprawdza czy lozyska ataku nie maja luzu lub co wogole w moscie plywa a pozniej placz
bo jak dostana luz, to jezdzac stale na spietych sprzegielkach, walek atakujacy bedzie robil za mlotek udarowy samoczynnie sie wykanczajac
a to, ze cos nieuzywane szybciej sie psuje niz jakby stalo to macie w 100% racje, nawet jak ktos wiekszosc spedza na czarnym, to zapiecie napedow i zrobienie co pareset km malego smarowania powinno nawykiem wrodzonym
ale 90% parchow jezdzi dopuki nie padnie i nikt nie sprawdza czy lozyska ataku nie maja luzu lub co wogole w moscie plywa a pozniej placz
bo jak dostana luz, to jezdzac stale na spietych sprzegielkach, walek atakujacy bedzie robil za mlotek udarowy samoczynnie sie wykanczajac
a to, ze cos nieuzywane szybciej sie psuje niz jakby stalo to macie w 100% racje, nawet jak ktos wiekszosc spedza na czarnym, to zapiecie napedow i zrobienie co pareset km malego smarowania powinno nawykiem wrodzonym
- cordoba_2004
-
- Posty: 3166
- Rejestracja: ndz cze 03, 2007 12:30 pm
- Lokalizacja: Radłów Tarnów
Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU
http://www.offroad-forum.de/viewtopic.p ... c&start=15
może komuś się ten temat spodoba
może komuś się ten temat spodoba
Jest GV i jimny - Głodówka zbawia duszę i leczy ciało
Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU
mały problemik mi tu się stał
po naprawie (wszystkich) mocowań budy z ramą
podniosłem delikatnie budę (2cm)
teraz wrażenia: samochód jest o wiele twardszy, jakby miał kołki a nie sprężyny, po zakrętach i po drodze jeździ się świetnie,
natomiast nierówności drogi czuć w zębach
nie ma płynnego wybierania jak dawniej
pojawiły się też dziwne wibracje a te co były się nasiliły
zawieszenie podczas przejazdu przez dziury słychać bardziej
czy to możliwe że umierające mocowania dawały dodatkową amortyzację
czy też coś przekombionwałem i źle zrobiłem


po naprawie (wszystkich) mocowań budy z ramą

teraz wrażenia: samochód jest o wiele twardszy, jakby miał kołki a nie sprężyny, po zakrętach i po drodze jeździ się świetnie,
natomiast nierówności drogi czuć w zębach




czy to możliwe że umierające mocowania dawały dodatkową amortyzację


czy też coś przekombionwałem i źle zrobiłem


Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU
Nie skręciłeś czasem za mocno? 

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU
hmmm trudno powiedzieć co jest za mocno ale dokręcałem spokojnie ręką (jednąN2O pisze:Nie skręciłeś czasem za mocno?


Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU
Ale gumki włożyłeś?


Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU
nie dość że poduszkiN2O pisze:Ale gumki włożyłeś?


popuszcze zobacze co to da


Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU
pewnie jak naprawiałeś te mocowania to nie dotrzymales reżymu technologicznego i wyszły Ci różne wysokości.. Dokręcając uczyniłes fajne naprężenia i masz efekty. Poobserwuj sobie szczeliny drzwiowe i okienne oraz miejsca łączenia słupków na okoliczność gustownych perforacji


Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU
problem z dotrzymaniem reżimów był taki że kilku mocowań już nie byłoMroczny pisze:pewnie jak naprawiałeś te mocowania to nie dotrzymales reżymu technologicznego i wyszły Ci różne wysokości.. Dokręcając uczyniłes fajne naprężenia i masz efekty. Poobserwuj sobie szczeliny drzwiowe i okienne oraz miejsca łączenia słupków na okoliczność gustownych perforacji



@N2O



Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU
pytanie do szanownego grona:
- chodzi o Y61 - TYLNY LEWY łącznik stabilizatora - jakiś hydrauliczny
czy ktoś zastępował czymś innym a jeśli już to czym ? i co? i jak?
proszę o pomoc
- chodzi o Y61 - TYLNY LEWY łącznik stabilizatora - jakiś hydrauliczny
czy ktoś zastępował czymś innym a jeśli już to czym ? i co? i jak?
proszę o pomoc
Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU
Można odciąć zużyty i przyspawać końcówkę od nowego. 

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU
BTW możliwe jest nierówna wysokość poduszek?? bo przy spawaniu to co najwyżej różnica 1-2mm na takiej odległości powinno się zgubićMroczny pisze:pewnie jak naprawiałeś te mocowania to nie dotrzymales reżymu technologicznego i wyszły Ci różne wysokości..

Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU
Oryginalnie śruby są tam z tulejkami czy bez?
Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU
z tulejkami, tulejki na 100% nie wystają poza poduszkiN2O pisze:Oryginalnie śruby są tam z tulejkami czy bez?

Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU
A tulejki nie są tam po to aby za mocno nie skręcić? Poza tym stare poduszki pewnie są już wygniecione.
Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU
nie wiem gdzie pytać, pytam tu: jadę jutro oglądać terrano jedynkę 2.7TD w automacie. manuala brałbym w sumie w ciemno, temu automatu jakoś nie wierzę jak psu. jak go sprawdzić czy w dobrym stanie jest?
Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU
przejedź się
ma przerzucać w miare miękko, kickdown ma dzialać, olej ma byc niesmierdzący, skrzynia cicha i sucha
pojeździj po prostu - jak sie nagrzeje i zacznie ciągnąć.. olej
ma przerzucać w miare miękko, kickdown ma dzialać, olej ma byc niesmierdzący, skrzynia cicha i sucha
pojeździj po prostu - jak sie nagrzeje i zacznie ciągnąć.. olej
Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU
zabłysnął i powiedział co wiedział...reeb pisze:drążek kierowniczy...
Jesli juz chcesz sie wymadrzyć to jest to drążek kierowniczy wzdłużny
Takiego okreslenia uzywa się w nomenklaturze dla drążka idacego od wasa w przeciwieństwie do drązka który łączy zwrotnice zwanego poprzecznym.
Bierz życie tak by na Twoim pogrzebie nawet grabarz płakał...
Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU
Krótkie pytanie, co moze być przyczyną tego, że po nocy na zimnym silniku dłuuugo (7-8 sek) czeka sie na ciśneinei oleju. Potem jak już je złapie to rosnie do 4 barów po czym po nagrzaniu pracuej w zakresie 2 - 4 bary.
Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU
Jakie masz obroty po odpaleniu?Rusek pisze:Krótkie pytanie, co moze być przyczyną tego, że po nocy na zimnym silniku dłuuugo (7-8 sek) czeka sie na ciśneinei oleju. Potem jak już je złapie to rosnie do 4 barów po czym po nagrzaniu pracuej w zakresie 2 - 4 bary.
Może masz za niskie obroty? Moze winna jest swieca zarowa bo nie odpala równo na wszystkie garnki?
Bierz życie tak by na Twoim pogrzebie nawet grabarz płakał...
Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU
Fakt, że po odpaleniu oborty są trochę niskie, ale silnik pali dosłownie z półobrtou.mayer pisze:Jakie masz obroty po odpaleniu?Rusek pisze:Krótkie pytanie, co moze być przyczyną tego, że po nocy na zimnym silniku dłuuugo (7-8 sek) czeka sie na ciśneinei oleju. Potem jak już je złapie to rosnie do 4 barów po czym po nagrzaniu pracuej w zakresie 2 - 4 bary.
Może masz za niskie obroty? Moze winna jest swieca zarowa bo nie odpala równo na wszystkie garnki?
Zastanawiam sie, czy tam poprostu coś się nie zacina itp.
Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU
Może olej z filtra wraca się do miski. 

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU
Witam szanownych Kolegów . Rozbieralem mosty w Patrolu Y60 z silnikiem 2,8 , blokada Lsd , auto z Belgii i co dziwne przelozenia w mostach 37:9 , czyli 4,11 ( katalogowo powinno być 37:8 czyli 4,6 ). Z przodu i z tyłu , fabrycznie, nigdy nie kombinowane . Możliwe że były takowe wersje , lub czy ktoś spotkał się juz z takim przypadkiem? Czy przy kołach 33 calowych będzie duże zamulenie silnika ?
Samurai 1.3->Patrol GR Y60 2.8 ->Suzuki Jimny 1.3
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości