
2,8 to za mały motor na takie przełożenia i duże koła, ciężko będzie ruszyć szczególnie na czarnym. W 160-ce mam takie przełożenia i biegi są zdecydowanie za długie.

Moderator: Kosiarz
KarolSawiak pisze:Witam szanownych Kolegów . Rozbieralem mosty w Patrolu Y60 z silnikiem 2,8 , blokada Lsd , auto z Belgii i co dziwne przelozenia w mostach 37:9 , czyli 4,11 ( katalogowo powinno być 37:8 czyli 4,6 ). Z przodu i z tyłu , fabrycznie, nigdy nie kombinowane . Możliwe że były takowe wersje , lub czy ktoś spotkał się juz z takim przypadkiem? Czy przy kołach 33 calowych będzie duże zamulenie silnika ?
Raczej nie powinno...To masz mosty od 4.2 z gownianej wersji z bebnami...KarolSawiak pisze:Przód tarcza, tył bębny ,ale w roczniku 1991 tak być powinno chyba .
a tam gownianairas01 pisze:Raczej nie powinno...To masz mosty od 4.2 z gownianej wersji z bebnami...KarolSawiak pisze:Przód tarcza, tył bębny ,ale w roczniku 1991 tak być powinno chyba .
sprzęgiełka sa wymienione , dokładniej to chodzi mi o przeguby na półosiach.Mroczny pisze:że hę? rozjaśnij jak to zdiagnozowałeś i dlaczego niby to nie puszczają sprzęgiełka?
bo raczej nie występują jako część zamiennaGazior69 pisze:Kompletne i manualne to wiem.. ja szukam samego okręgu.. tego co się psuje.. hehe i nigdzie nie moge go namiezyć..
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość