...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
patrol_gr
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 49
Rejestracja: ndz sie 30, 2009 3:30 pm

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: patrol_gr » pt sty 15, 2010 3:44 pm

lbl78 pisze:Łosiu napisał(a):
Czy wogole to "Fuel Pump" to w diesluchu ma jakies odzwierciedlenie??? Bo chyba o dieslu piszemy?

w Y61 jak najbardziej :)21 w naszych starych rzechach nawet nie masz takiego bezpiecznika :)21
Łosiu pisze:Czy wogole to "Fuel Pump" to w diesluchu ma jakies odzwierciedlenie??? Bo chyba o dieslu piszemy?
w Y61 jak najbardziej :)21 w naszych starych rzechach nawet nie masz takiego bezpiecznika :)21
Fajnie, fajnie... w moim niukarze po wyjęciu bezpiecznika nadal silnik pracuje :o

Awatar użytkownika
sebson
Posty: 1838
Rejestracja: sob sie 04, 2007 1:43 am
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: sebson » pt sty 15, 2010 4:09 pm

Mroczny pisze:sprawdź.. nie musi to być element metalowy. Znam przypadek rozebrania reduktora przez niesforny dywanik gumowy
:)21
Stawiam na lód i jakąś gumke-srumke a mocowanie budy z góry wykluczam :)21
Nissan Patrol

Awatar użytkownika
lysy76
 
 
Posty: 3681
Rejestracja: ndz paź 21, 2007 12:49 am
Lokalizacja: Halupy Kozelin

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: lysy76 » pt sty 15, 2010 5:03 pm

sebson pisze:Witam,
taki mały-duży problem mam z reduktorem, tzn, nie chce się włączyć!?
Wciskam takie jak zawsze i nic, za cholere nie idzie go właczyć-wcisnąć.
Nie chce na chama bo jeszcze coś upieprze :)21
Przód dołaczam bez większego problemu, choć dostałem info od mojego współużytkownika,że się włącza raz a raz nie i nie działa poprawnie...!

Miał ktoś podobny przypadek?? Czyżby jakiś śnieg zamarznięty blokuje drzwignie??
Nadmieniam,że nie szalałem ostatnio po głebkim śniegu, tylko normalne użytkowanie w warunkach miejskich.
Też tak mam ale jakoś specjalnie mnie to nie przeszkadza 8)
z tym że mam zablokowane na 4x4H :lol:
edit
aaa i zablokowało się w sierpniu więc o lodzie nie może być mowy w moim przypadku :)21
Wujek Dobra Rada 8)

Awatar użytkownika
satan1984
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 91
Rejestracja: pt lis 27, 2009 8:48 am
Lokalizacja: Warszawa

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: satan1984 » ndz sty 17, 2010 12:38 pm

Witam, mam patrola z 91r 2.8td k260. Problem polega na tym ze moję obroty silnika z wysilkiem kończą sie na 3,5tys. :)11 Ma ktoś może na to rozwiązanie? Czy może tak powinno być jest to moja pierwsza terenówka więc za bardzo sie nie znam :)15
PATROL HISZPAN WSZĘDOJEZDNY:)
BFG MT 35 "+kamaz+ SPOA + winch
DR650RSE

Awatar użytkownika
tomek 79
 
 
Posty: 5764
Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
Lokalizacja: Przemysl

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: tomek 79 » ndz sty 17, 2010 2:25 pm

z tego co wiem to tak maja

Awatar użytkownika
KarolZG
 
 
Posty: 1081
Rejestracja: ndz lip 29, 2007 6:04 pm
Lokalizacja: Polska

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: KarolZG » ndz sty 17, 2010 3:09 pm

dziwne te k260 , u mnie w Y60 z tego samego roku 91 piec wkręca się na ponad 5500 obrotów na biegu jałowym
Samurai 1.3->Patrol GR Y60 2.8 ->Suzuki Jimny 1.3

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: N2O » ndz sty 17, 2010 3:10 pm

Powinien się kręcić sporo wyżej(powyżej 5tyś obr/min).
Warto sprawdzić czy obrotomierz nie oszukuje.
:)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
tomek 79
 
 
Posty: 5764
Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
Lokalizacja: Przemysl

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: tomek 79 » ndz sty 17, 2010 3:39 pm

no wlasnie te silniki w 260 nie kreca tak jak w gieerze,cos z pampa jest pokombinowane

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12633
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: lbl78 » ndz sty 17, 2010 4:31 pm

tomek 79 pisze:no wlasnie te silniki w 260 nie kreca tak jak w gieerze,cos z pampa jest pokombinowane
na biegu jałowym powinien się kręcić do odcięcia :)21 czyli tam gdzieś na czerwone :wink:
pod obciążeniem rzeczywiście może więcej niż 3500 nie wyrabiać :)21
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

Awatar użytkownika
Łosiu
Posty: 2228
Rejestracja: pn sty 07, 2008 9:44 am
Lokalizacja: Bory Dolnośląskie

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: Łosiu » ndz sty 17, 2010 5:40 pm

ale Wy te silniki meczycie :)21 stare diesle, a kreca pod niebiosa :)21 ja nawet pojecia nie mam do jakis obr kreci sie td27t, ale sadze,ze raczje do nieduzych :P za to wiem,ze w motocyklu odcina mi przy 13,5tys obr/min :)21
nissan wd21 -> forek sf
GSX 1200 F
i tak dalej...

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12633
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: lbl78 » ndz sty 17, 2010 5:44 pm

Łosiu pisze:ale Wy te silniki meczycie
po to jest zakres obrotów żeby je wykorzystać :)21
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: N2O » ndz sty 17, 2010 5:57 pm

Męczą te silniki na niskich obrotach i dziwią się, że dużo im palą.
:)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
Łosiu
Posty: 2228
Rejestracja: pn sty 07, 2008 9:44 am
Lokalizacja: Bory Dolnośląskie

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: Łosiu » ndz sty 17, 2010 6:02 pm

nie na takich niskich :P ale 3tysie to nieczesto przekraczam 8) Po zalozeniu polibuszy mocno sie telepie cala konstrukcja jak mam za niskie obroty (najbardziej to czuc na 4tym biegu) :)21
nissan wd21 -> forek sf
GSX 1200 F
i tak dalej...

Awatar użytkownika
KarolZG
 
 
Posty: 1081
Rejestracja: ndz lip 29, 2007 6:04 pm
Lokalizacja: Polska

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: KarolZG » ndz sty 17, 2010 6:12 pm

bo pewnie te z Olkusza kupiłeś ?
Samurai 1.3->Patrol GR Y60 2.8 ->Suzuki Jimny 1.3

Awatar użytkownika
Łosiu
Posty: 2228
Rejestracja: pn sty 07, 2008 9:44 am
Lokalizacja: Bory Dolnośląskie

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: Łosiu » ndz sty 17, 2010 6:13 pm

tak :)21 te :P jak narazie 20tysiecy na nich nakrecilem i sie trzymaja :)21
Pozatym Ty Karolu je chyba widziales, chyba, bo jak sie ostatnio widzielismy, to nie wszystkie tematy rozmow pamietam 8)
nissan wd21 -> forek sf
GSX 1200 F
i tak dalej...

Awatar użytkownika
satan1984
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 91
Rejestracja: pt lis 27, 2009 8:48 am
Lokalizacja: Warszawa

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: satan1984 » ndz sty 17, 2010 7:22 pm

Na biegu jałowym kręci się tak w miarę łatwo do n3,5 rys a po wielkich mękach do 4tys dochodzi.
PATROL HISZPAN WSZĘDOJEZDNY:)
BFG MT 35 "+kamaz+ SPOA + winch
DR650RSE

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: N2O » ndz sty 17, 2010 7:24 pm

Zobacz czy po wciśnięciu pedału gazu do oporu, dźwignia na pompie dochodzi do ogranicznika.
:)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
tomek 79
 
 
Posty: 5764
Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
Lokalizacja: Przemysl

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: tomek 79 » ndz sty 17, 2010 7:25 pm

jezdzilem kilkoma 260tkami i wszystkie krecily jak kolega pisze max 4 kola

Awatar użytkownika
satan1984
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 91
Rejestracja: pt lis 27, 2009 8:48 am
Lokalizacja: Warszawa

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: satan1984 » ndz sty 17, 2010 8:48 pm

Dochodzi do ogranicznika. No ale chyba skoro tak twierdzicie to ten typ tak ma:) a już sie martwiłem. Tak na marginesie mam przelatane 220tys jaki mam wlać olej do 2.8 td :oops:
PATROL HISZPAN WSZĘDOJEZDNY:)
BFG MT 35 "+kamaz+ SPOA + winch
DR650RSE

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12633
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: lbl78 » ndz sty 17, 2010 9:14 pm

satan1984 pisze:Dochodzi do ogranicznika. No ale chyba skoro tak twierdzicie to ten typ tak ma:) a już sie martwiłem. Tak na marginesie mam przelatane 220tys jaki mam wlać olej do 2.8 td :oops:
kujawski kuna :)11 :)21 700 wątków o tym było pewnie nawet w tym jest :)21
15W40 jak stryjenka ma zalane ;)
http://www.rajdy4x4.pl/index.php/ida/27/?faqID=11&p=1
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

Awatar użytkownika
satan1984
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 91
Rejestracja: pt lis 27, 2009 8:48 am
Lokalizacja: Warszawa

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: satan1984 » pn sty 18, 2010 9:21 am

Dzięx :D
PATROL HISZPAN WSZĘDOJEZDNY:)
BFG MT 35 "+kamaz+ SPOA + winch
DR650RSE

Awatar użytkownika
AHB
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 96
Rejestracja: pn cze 15, 2009 9:48 am
Lokalizacja: Kaszuby, Żuławy
Kontaktowanie:

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: AHB » pn sty 18, 2010 11:55 am

satan1984 pisze:Na biegu jałowym kręci się tak w miarę łatwo do n3,5 rys a po wielkich mękach do 4tys dochodzi.
Zacząłbym od wymiany filtra paliwa, oczywiście o ile nie był wymieniany ostatnio. Ten drobny zabieg potrafi zdziałać cuda w Patrolach.
NIVA ---> GR Y60 ---> LC LJ70

Awatar użytkownika
mayer
 
 
Posty: 1391
Rejestracja: pt sty 19, 2007 10:06 am
Lokalizacja: Skrzynki pod Kórnikiem :)

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: mayer » pn sty 18, 2010 3:21 pm

daniel b pisze:co oznacza kontrolka w y60 ta nad oleum ,jest pierwsza od ręcznego druga oleum, trzecia bakterja :)21 a ta nad oleum to ze skrzynki pewnie ??
Nie chodzi ci przypadkiem o temperature oleju?
Bierz życie tak by na Twoim pogrzebie nawet grabarz płakał...

Awatar użytkownika
daniel b
 
 
Posty: 1190
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 12:30 pm
Lokalizacja: Zgorzelec

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: daniel b » pn sty 18, 2010 7:01 pm

mayer pisze:
daniel b pisze:co oznacza kontrolka w y60 ta nad oleum ,jest pierwsza od ręcznego druga oleum, trzecia bakterja :)21 a ta nad oleum to ze skrzynki pewnie ??
Nie chodzi ci przypadkiem o temperature oleju?
tak chodzi o temp oleum .Odpowiedź po jakim czasie :D LEPIEJ PUŹNO NIŻ WCALE :)21
ZMOTA SCORPION Y60

Awatar użytkownika
satan1984
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 91
Rejestracja: pt lis 27, 2009 8:48 am
Lokalizacja: Warszawa

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: satan1984 » pn sty 18, 2010 10:21 pm

AHB pisze:
satan1984 pisze:Na biegu jałowym kręci się tak w miarę łatwo do n3,5 rys a po wielkich mękach do 4tys dochodzi.
Zacząłbym od wymiany filtra paliwa, oczywiście o ile nie był wymieniany ostatnio. Ten drobny zabieg potrafi zdziałać cuda w Patrolach.
OK teraz wymieniam olej to wymienię też filtr paliwa. Ile może kosztować rozrząd w 2.8 td?
PATROL HISZPAN WSZĘDOJEZDNY:)
BFG MT 35 "+kamaz+ SPOA + winch
DR650RSE

Zablokowany

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości