Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder
Moderator: Kosiarz
-
patrol_gr
- jestem tu nowy...

- Posty: 49
- Rejestracja: ndz sie 30, 2009 3:30 pm
Post
autor: patrol_gr » pt sty 15, 2010 3:44 pm
lbl78 pisze:Łosiu napisał(a):
Czy wogole to "Fuel Pump" to w diesluchu ma jakies odzwierciedlenie??? Bo chyba o dieslu piszemy?
w Y61 jak najbardziej

w naszych starych rzechach nawet nie masz takiego bezpiecznika
Łosiu pisze:Czy wogole to "Fuel Pump" to w diesluchu ma jakies odzwierciedlenie??? Bo chyba o dieslu piszemy?
w Y61 jak najbardziej

w naszych starych rzechach nawet nie masz takiego bezpiecznika
Fajnie, fajnie... w moim niukarze po wyjęciu bezpiecznika nadal silnik pracuje

-
sebson

- Posty: 1838
- Rejestracja: sob sie 04, 2007 1:43 am
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: sebson » pt sty 15, 2010 4:09 pm
Mroczny pisze:sprawdź.. nie musi to być element metalowy. Znam przypadek rozebrania reduktora przez niesforny dywanik gumowy

Stawiam na lód i jakąś gumke-srumke a mocowanie budy z góry wykluczam

Nissan Patrol
-
lysy76
-

- Posty: 3681
- Rejestracja: ndz paź 21, 2007 12:49 am
- Lokalizacja: Halupy Kozelin
Post
autor: lysy76 » pt sty 15, 2010 5:03 pm
sebson pisze:Witam,
taki mały-duży problem mam z reduktorem, tzn, nie chce się włączyć!?
Wciskam takie jak zawsze i nic, za cholere nie idzie go właczyć-wcisnąć.
Nie chce na chama bo jeszcze coś upieprze
Przód dołaczam bez większego problemu, choć dostałem info od mojego współużytkownika,że się włącza raz a raz nie i nie działa poprawnie...!
Miał ktoś podobny przypadek?? Czyżby jakiś śnieg zamarznięty blokuje drzwignie??
Nadmieniam,że nie szalałem ostatnio po głebkim śniegu, tylko normalne użytkowanie w warunkach miejskich.
Też tak mam ale jakoś specjalnie mnie to nie przeszkadza
z tym że mam zablokowane na 4x4H

edit
aaa i zablokowało się w sierpniu więc o lodzie nie może być mowy w moim przypadku

Wujek Dobra Rada

-
satan1984
- jestem tu nowy...

- Posty: 91
- Rejestracja: pt lis 27, 2009 8:48 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: satan1984 » ndz sty 17, 2010 12:38 pm
Witam, mam patrola z 91r 2.8td k260. Problem polega na tym ze moję obroty silnika z wysilkiem kończą sie na 3,5tys.

Ma ktoś może na to rozwiązanie? Czy może tak powinno być jest to moja pierwsza terenówka więc za bardzo sie nie znam

PATROL HISZPAN WSZĘDOJEZDNY:)
BFG MT 35 "+kamaz+ SPOA + winch
DR650RSE
-
tomek 79
-

- Posty: 5764
- Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
- Lokalizacja: Przemysl
Post
autor: tomek 79 » ndz sty 17, 2010 2:25 pm
z tego co wiem to tak maja
-
KarolZG
-

- Posty: 1081
- Rejestracja: ndz lip 29, 2007 6:04 pm
- Lokalizacja: Polska
Post
autor: KarolZG » ndz sty 17, 2010 3:09 pm
dziwne te k260 , u mnie w Y60 z tego samego roku 91 piec wkręca się na ponad 5500 obrotów na biegu jałowym
Samurai 1.3->Patrol GR Y60 2.8 ->Suzuki Jimny 1.3
-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » ndz sty 17, 2010 3:10 pm
Powinien się kręcić sporo wyżej(powyżej 5tyś obr/min).
Warto sprawdzić czy obrotomierz nie oszukuje.

-
tomek 79
-

- Posty: 5764
- Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
- Lokalizacja: Przemysl
Post
autor: tomek 79 » ndz sty 17, 2010 3:39 pm
no wlasnie te silniki w 260 nie kreca tak jak w gieerze,cos z pampa jest pokombinowane
-
lbl78
-

- Posty: 12633
- Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
- Lokalizacja: Jordanów/N.Targ
Post
autor: lbl78 » ndz sty 17, 2010 4:31 pm
tomek 79 pisze:no wlasnie te silniki w 260 nie kreca tak jak w gieerze,cos z pampa jest pokombinowane
na biegu jałowym powinien się kręcić do odcięcia

czyli tam gdzieś na czerwone
pod obciążeniem rzeczywiście może więcej niż 3500 nie wyrabiać

Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
-
Łosiu

- Posty: 2228
- Rejestracja: pn sty 07, 2008 9:44 am
- Lokalizacja: Bory Dolnośląskie
Post
autor: Łosiu » ndz sty 17, 2010 5:40 pm
ale Wy te silniki meczycie

stare diesle, a kreca pod niebiosa

ja nawet pojecia nie mam do jakis obr kreci sie td27t, ale sadze,ze raczje do nieduzych

za to wiem,ze w motocyklu odcina mi przy 13,5tys obr/min

nissan wd21 -> forek sf
GSX 1200 F
i tak dalej...
-
lbl78
-

- Posty: 12633
- Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
- Lokalizacja: Jordanów/N.Targ
Post
autor: lbl78 » ndz sty 17, 2010 5:44 pm
Łosiu pisze:ale Wy te silniki meczycie
po to jest zakres obrotów żeby je wykorzystać

Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » ndz sty 17, 2010 5:57 pm
Męczą te silniki na niskich obrotach i dziwią się, że dużo im palą.

-
Łosiu

- Posty: 2228
- Rejestracja: pn sty 07, 2008 9:44 am
- Lokalizacja: Bory Dolnośląskie
Post
autor: Łosiu » ndz sty 17, 2010 6:02 pm
nie na takich niskich

ale 3tysie to nieczesto przekraczam

Po zalozeniu polibuszy mocno sie telepie cala konstrukcja jak mam za niskie obroty (najbardziej to czuc na 4tym biegu)

nissan wd21 -> forek sf
GSX 1200 F
i tak dalej...
-
KarolZG
-

- Posty: 1081
- Rejestracja: ndz lip 29, 2007 6:04 pm
- Lokalizacja: Polska
Post
autor: KarolZG » ndz sty 17, 2010 6:12 pm
bo pewnie te z Olkusza kupiłeś ?
Samurai 1.3->Patrol GR Y60 2.8 ->Suzuki Jimny 1.3
-
Łosiu

- Posty: 2228
- Rejestracja: pn sty 07, 2008 9:44 am
- Lokalizacja: Bory Dolnośląskie
Post
autor: Łosiu » ndz sty 17, 2010 6:13 pm
tak

te

jak narazie 20tysiecy na nich nakrecilem i sie trzymaja

Pozatym Ty Karolu je chyba widziales, chyba, bo jak sie ostatnio widzielismy, to nie wszystkie tematy rozmow pamietam

nissan wd21 -> forek sf
GSX 1200 F
i tak dalej...
-
satan1984
- jestem tu nowy...

- Posty: 91
- Rejestracja: pt lis 27, 2009 8:48 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: satan1984 » ndz sty 17, 2010 7:22 pm
Na biegu jałowym kręci się tak w miarę łatwo do n3,5 rys a po wielkich mękach do 4tys dochodzi.
PATROL HISZPAN WSZĘDOJEZDNY:)
BFG MT 35 "+kamaz+ SPOA + winch
DR650RSE
-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » ndz sty 17, 2010 7:24 pm
Zobacz czy po wciśnięciu pedału gazu do oporu, dźwignia na pompie dochodzi do ogranicznika.

-
tomek 79
-

- Posty: 5764
- Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
- Lokalizacja: Przemysl
Post
autor: tomek 79 » ndz sty 17, 2010 7:25 pm
jezdzilem kilkoma 260tkami i wszystkie krecily jak kolega pisze max 4 kola
-
satan1984
- jestem tu nowy...

- Posty: 91
- Rejestracja: pt lis 27, 2009 8:48 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: satan1984 » ndz sty 17, 2010 8:48 pm
Dochodzi do ogranicznika. No ale chyba skoro tak twierdzicie to ten typ tak ma:) a już sie martwiłem. Tak na marginesie mam przelatane 220tys jaki mam wlać olej do 2.8 td

PATROL HISZPAN WSZĘDOJEZDNY:)
BFG MT 35 "+kamaz+ SPOA + winch
DR650RSE
-
lbl78
-

- Posty: 12633
- Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
- Lokalizacja: Jordanów/N.Targ
Post
autor: lbl78 » ndz sty 17, 2010 9:14 pm
satan1984 pisze:Dochodzi do ogranicznika. No ale chyba skoro tak twierdzicie to ten typ tak ma:) a już sie martwiłem. Tak na marginesie mam przelatane 220tys jaki mam wlać olej do 2.8 td

kujawski kuna

700 wątków o tym było pewnie nawet w tym jest
15W40 jak stryjenka ma zalane
http://www.rajdy4x4.pl/index.php/ida/27/?faqID=11&p=1
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
-
satan1984
- jestem tu nowy...

- Posty: 91
- Rejestracja: pt lis 27, 2009 8:48 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: satan1984 » pn sty 18, 2010 9:21 am
Dzięx

PATROL HISZPAN WSZĘDOJEZDNY:)
BFG MT 35 "+kamaz+ SPOA + winch
DR650RSE
-
AHB
- jestem tu nowy...

- Posty: 96
- Rejestracja: pn cze 15, 2009 9:48 am
- Lokalizacja: Kaszuby, Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: AHB » pn sty 18, 2010 11:55 am
satan1984 pisze:Na biegu jałowym kręci się tak w miarę łatwo do n3,5 rys a po wielkich mękach do 4tys dochodzi.
Zacząłbym od wymiany filtra paliwa, oczywiście o ile nie był wymieniany ostatnio. Ten drobny zabieg potrafi zdziałać cuda w Patrolach.
NIVA ---> GR Y60 ---> LC LJ70
-
mayer
-

- Posty: 1391
- Rejestracja: pt sty 19, 2007 10:06 am
- Lokalizacja: Skrzynki pod Kórnikiem :)
Post
autor: mayer » pn sty 18, 2010 3:21 pm
daniel b pisze:co oznacza kontrolka w y60 ta nad oleum ,jest pierwsza od ręcznego druga oleum, trzecia bakterja

a ta nad oleum to ze skrzynki pewnie

Nie chodzi ci przypadkiem o temperature oleju?
Bierz życie tak by na Twoim pogrzebie nawet grabarz płakał...
-
daniel b
-

- Posty: 1190
- Rejestracja: sob kwie 19, 2008 12:30 pm
- Lokalizacja: Zgorzelec
Post
autor: daniel b » pn sty 18, 2010 7:01 pm
mayer pisze:daniel b pisze:co oznacza kontrolka w y60 ta nad oleum ,jest pierwsza od ręcznego druga oleum, trzecia bakterja

a ta nad oleum to ze skrzynki pewnie

Nie chodzi ci przypadkiem o temperature oleju?
tak chodzi o temp oleum .Odpowiedź po jakim czasie

LEPIEJ PUŹNO NIŻ WCALE

ZMOTA SCORPION Y60
-
satan1984
- jestem tu nowy...

- Posty: 91
- Rejestracja: pt lis 27, 2009 8:48 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: satan1984 » pn sty 18, 2010 10:21 pm
AHB pisze:satan1984 pisze:Na biegu jałowym kręci się tak w miarę łatwo do n3,5 rys a po wielkich mękach do 4tys dochodzi.
Zacząłbym od wymiany filtra paliwa, oczywiście o ile nie był wymieniany ostatnio. Ten drobny zabieg potrafi zdziałać cuda w Patrolach.
OK teraz wymieniam olej to wymienię też filtr paliwa. Ile może kosztować rozrząd w 2.8 td?
PATROL HISZPAN WSZĘDOJEZDNY:)
BFG MT 35 "+kamaz+ SPOA + winch
DR650RSE
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości