...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
matee2
 
 
Posty: 146
Rejestracja: śr cze 13, 2007 10:15 pm
Lokalizacja: Tarnobrzeg/Kraków

Post autor: matee2 » śr lip 16, 2008 10:28 am

nie wiedziałem gdzie wiec wpisuje tutaj mam do oddania tanio jedna felge do nissana patrolka orginalna nissanowska 16'' w razie pytań prosze pisać na gadu

bartas 4x4
 
 
Posty: 905
Rejestracja: wt mar 04, 2008 5:13 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bartas 4x4 » śr lip 16, 2008 10:35 am

matee2 pisze:nie wiedziałem gdzie
tu -> http://rajdy4x4.pl/index.php/ida/3/
student

Awatar użytkownika
TERENOWIEC-Z-NE
 
 
Posty: 103
Rejestracja: sob cze 16, 2007 1:06 pm
Lokalizacja: zakopane

nissan patrol 2.8 benzyna

Post autor: TERENOWIEC-Z-NE » śr lip 16, 2008 11:23 am

witam !!
nie moge znalezc punktow na kole do ustawienia zaplonu ?? moze wie ktos dokladnie w ktorym miejscu sie znajduja ??
muscel ,nissan patrol 33 bf goodrich , ford maverick II 2,7 td

elghato
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 2
Rejestracja: wt lip 08, 2008 9:21 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: elghato » czw lip 17, 2008 8:32 am

sebastian dziurdzik pisze:nie ma kto tam pod ręką oznaczenia łożyska napinacza paska do sprężarki klimatyzacji (Y60) ??

będę zobowiązany :wink:
masz mozliwosci wyjecia lozyska i podania mi wymiarow? tak sie sklada ze pracuje w firmie zajmujacej sie m.in sprzedaza lozysk, do klimy rowniez.

Awatar użytkownika
seburaj
 
 
Posty: 4047
Rejestracja: pt kwie 02, 2004 11:02 am
Lokalizacja: Śląsk Górny

Post autor: seburaj » pt lip 18, 2008 9:57 am

eeee, tu nie chodzilo o trudnosc ze zdobyciem łożyska :lol:
tylko po poludniu mialem wymieniac, i chcialem zawczasu zakupic nowe lozysko - ale nie wiedzialem co tam siedzi

teraz juz wiem - łożysko napinacza paska do klimy w Y60 jest takie samo jak w terrano II czyli 6203, raptem kilkanascie zlotych za skf-a
robok rzępoli w harapuciu

Awatar użytkownika
Rusek
 
 
Posty: 199
Rejestracja: pt lis 09, 2007 7:40 am
Lokalizacja: WWA

Post autor: Rusek » pt lip 18, 2008 10:57 am

Szukałem w archiwum i się poddałem.

Jak wyregulować obroty na biegu jałowym, wydaje mi się ,ze mam trochę za niskie tj. poniżej 600 obr/min. Silnik trochę wpada w wibracje, podniesienie ich poprzez muśniecie pedału gazu powyżej 600 obr/min leczy silnik z tego objawu w 100%.

Drugie pytanie tyczy tego magicznego pokrętła chyba pt. ssanie po lewej strony kierownicy. Rozumiem, że powinno być ono skręcone maksymalnie w lewo?

Pozdrawiam,

Awatar użytkownika
soup5
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 34
Rejestracja: pt lip 11, 2008 7:00 pm
Lokalizacja: Reykjavik

Post autor: soup5 » pt lip 18, 2008 8:36 pm

Hmmm... To nie jest typowe ssanie. To jest pokrętło właśnie do regulacji obrotów silnika w czasie jazdy (przydatne w terenie, gdy np. przedzierasz się przez gruby śnieg z włączoną blokadą na wolnych obrotach).
To pokrętło powinno być skręcone max. w lewo i przy tym powinno być ok. 650 rpm na wolnych obrotach. Właściwa regulacja pewnie jest gdzieś na pompie, ale nie wiem konkretnie gdzie, bo nigdy nie regulowałem. :)

randallek
Posty: 502
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 7:27 am
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: randallek » sob lip 19, 2008 3:49 pm

A ja mam takie pytanko, trochę dziwne.
Czy wszystkie Patrole Y61 miały w standardzie blokady, czy nie?

Edit:
O jakby ktoś oblukał: http://www.nissan.de/home/vehicles/4x4/ ... ?ln=/de_DE

Awatar użytkownika
DLUGI_
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 34
Rejestracja: czw lut 28, 2008 1:09 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: DLUGI_ » sob lip 19, 2008 7:35 pm

wgniotłem obudowe mostu(jakiś jeden cm), a obok zawisła mi jakaś czarna elastyczna rureczka o srednicy 3-4mm. 4H i 4L robi,

Przejmować się?

Awatar użytkownika
Peepuck!
 
 
Posty: 5421
Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
Kontaktowanie:

Post autor: Peepuck! » sob lip 19, 2008 7:39 pm

Rureczk to odpowietrzenie mostu. Załórz czem prędzej na swoje miejsce bo byle kałuża i łykniesz wode do dyfra. 1cm wgniecenia nie powinno robić jeszcze problemu...
Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0

Awatar użytkownika
DLUGI_
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 34
Rejestracja: czw lut 28, 2008 1:09 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: DLUGI_ » sob lip 19, 2008 7:54 pm

dzieki piekne, wsadze foto kolo 24, to powiecie czy sie bac czy nie:)
Ostatnio zmieniony ndz lip 20, 2008 12:42 am przez DLUGI_, łącznie zmieniany 1 raz.

randallek
Posty: 502
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 7:27 am
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: randallek » sob lip 19, 2008 9:22 pm

randallek pisze:A ja mam takie pytanko, trochę dziwne.
Czy wszystkie Patrole Y61 miały w standardzie blokady, czy nie?

Edit:
O jakby ktoś oblukał: http://www.nissan.de/home/vehicles/4x4/ ... ?ln=/de_DE
A ja ponawiam coby nikt nie pominął. :)21

Awatar użytkownika
DLUGI_
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 34
Rejestracja: czw lut 28, 2008 1:09 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: DLUGI_ » ndz lip 20, 2008 12:43 am

Obrazek

fotka wgniecenia, jest spoko?

Obrazek

Czy to tu mam wsadzic ten kabelek, jesli tak to czym najlepiej to usczelnic?

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12633
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Post autor: lbl78 » ndz lip 20, 2008 1:11 am

sie glupio spytam czy to nie jest korek wlewowy oleju??
:o
odpowietrzenie wychodzi z góry mostu i jest wielkości 3-4 mm i wygląda jak zagienty kutasik :wink:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

Awatar użytkownika
DLUGI_
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 34
Rejestracja: czw lut 28, 2008 1:09 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: DLUGI_ » ndz lip 20, 2008 1:13 am

pytaj a nie zabladzisz:) nie wiem wiec pytam:) manuala na razie u mie brak, ale zajawa jest. Panowie , ,musze zdjac hak:D dziś patrol nie podołał wysypanej z wywrotki ziemi<punkt honoru> przejade po tym!:)

WIEC CO TO JEST?
Jak z tym wgniecieniem miec, w ch. czy nie?

Awatar użytkownika
ROB4X4NISSANGR
 
 
Posty: 130
Rejestracja: pt gru 07, 2007 1:13 am
Lokalizacja: LODZ KOSZALIN UK

Post autor: ROB4X4NISSANGR » ndz lip 20, 2008 1:21 am

randallek pisze:
randallek pisze:A ja mam takie pytanko, trochę dziwne.
Czy wszystkie Patrole Y61 miały w standardzie blokady, czy nie?

Edit:
O jakby ktoś oblukał: http://www.nissan.de/home/vehicles/4x4/ ... ?ln=/de_DE
A ja ponawiam coby nikt nie pominął. :)21
Nie wszystkie posiadaja diff lock,wystepuja z LSD takze.
pozdrawiam kolege :)2

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12633
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Post autor: lbl78 » ndz lip 20, 2008 1:25 am

w dyfrze jest troche miejsca więc nie powinno być jakichś wielkich problemów mój wgięty jest podobnie tyle że po 20000 posypal się atak :)3 prawdopodobnie nie od uderzenia ale od tego że Arab jeździł bez oleju :evil: odpowietrzenie zapnij sobie na koncówke a miejsce zaznaczone strzałką wyczyść szczotką i zobacz jak jest śruba z dziurą kwadratową to wlew oleu :)21 należy olej czasem zmieniać :D zwłaszcza jak kupiłeś niedawno samochód :)2 wchodzi coś 5,7l u ciebie teraz troche mniej :)21
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

Awatar użytkownika
DLUGI_
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 34
Rejestracja: czw lut 28, 2008 1:09 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: DLUGI_ » ndz lip 20, 2008 1:30 am

warstat.pl wymienial wsssszzzystkie plyny oleiste niezbedbne do wymiany, sprawdzac sam , czy ufać im?

Awatar użytkownika
Peepuck!
 
 
Posty: 5421
Rejestracja: wt lut 01, 2005 8:27 am
Lokalizacja: Krakoff -> Mogilany
Kontaktowanie:

Post autor: Peepuck! » ndz lip 20, 2008 8:44 am

Odczyść, odkręć i sprawdź. Tu nie chodzi o zaufanie. Po pierwsze to tylko ludzie i mogli zwyczajnie po ludzku zapomnieć.
Po drugie skoro jeździsz w terenie to wiedz , że o olejach nie należy przypominać sobie gdy nadchodzi okres (przebieg) ich wymiany. Co jakis czas nalezy kontrolować jakośc i stan oleju.
Chcę być dezerterem, który ma SZANSĘ POWODZENIA
K160/260 sd33 +3" 35Bfg
Forester 2,0

Zombiak
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 20
Rejestracja: ndz lip 06, 2008 12:37 pm
Lokalizacja: Nidzica

Post autor: Zombiak » ndz lip 20, 2008 11:49 am

http://moto.allegro.pl/item402791258_ni ... _2_8d.html
taki patrolek to gr,k160 czy tez poprostu hiszpan?

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12633
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Post autor: lbl78 » ndz lip 20, 2008 11:55 am

K260 tzw Hiszpan
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

Zombiak
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 20
Rejestracja: ndz lip 06, 2008 12:37 pm
Lokalizacja: Nidzica

Post autor: Zombiak » ndz lip 20, 2008 12:11 pm

Jak sprawuja sie w terenie?Co odnosnie ich silników?

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12633
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Post autor: lbl78 » ndz lip 20, 2008 12:47 pm

Zombiak pisze:Jak sprawuja sie w terenie?Co odnosnie ich silników?
opcja szukaj jest bardzo przydatna w tym względzie :)2 nalezy czasem z niej korzystac
http://www.forum4x4.pl/forum/search.php?mode=results
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

Awatar użytkownika
Łosiu
Posty: 2228
Rejestracja: pn sty 07, 2008 9:44 am
Lokalizacja: Bory Dolnośląskie

Post autor: Łosiu » ndz lip 20, 2008 1:49 pm

Sprawa wyglada tak, ze pare dni temu polatalismy z kulega na dwa nizzany wzdluz nysy luzyckiej, milo bylo, czesc naszej traski pokrywala sie z niedawnym Drezno-Wroclaw :D itp itd 8) Po powrocie do domu i obmyciu syfa stwierdzilem, iz lacznik tylnego stabilizatora po stronie prawej oderwal sie od ramy z cala to blacha ktora go tam trzymala (blacha zdrowa, nie pognita, a jest cala rozpruta).
Na powrocie do domu zasadniczej roznicy w prowadzeniu nie odczuwalem, pytanie moje brzmi, czy reanimowac to mocowanie lacznika, czy tez wyjebac caly stabilizator i zapomniec o nim czym predzej (oczytalem sie na forum, ze mozna wyjebywac, ale tam kolegom szly laczniki stabilizatora, nie wyczytalem, zeby komus urwalo mocowanie od ramy, co to za zjawisko mnie dopadlo???) Pozdrawiam
nissan wd21 -> forek sf
GSX 1200 F
i tak dalej...

Awatar użytkownika
daniel b
 
 
Posty: 1190
Rejestracja: sob kwie 19, 2008 12:30 pm
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: daniel b » ndz lip 20, 2008 2:55 pm

DLUGI_ pisze:Obrazek

fotka wgniecenia, jest spoko?

Obrazek

Czy to tu mam wsadzic ten kabelek, jesli tak to czym najlepiej to usczelnic?
jak co to jest ,a którędy chcesz wlać olej !! A odpowietrznik szukaj na górze cienki kawałek rórki stalowej :D
ZMOTA SCORPION Y60

Zablokowany

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości