silnik 2.8 GR Y60 i intercooler
Moderator: Kosiarz
Re: silnik 2.8 GR Y60 i intercooler
wsio kwestia ceny, a spieka tez mozna zobie dobierac od 0/1 do w miare kulturalnego do jazdy na codzien
Re: silnik 2.8 GR Y60 i intercooler
Da rade.
Ja mam na miękkim ertalonie bez poduszek i jest ok. Nie liftuj budy za wysoko
Ja mam na miękkim ertalonie bez poduszek i jest ok. Nie liftuj budy za wysoko

Life's Too Short For A Full Time Job
- wskodziana
- Posty: 415
- Rejestracja: sob kwie 04, 2009 10:16 pm
- Lokalizacja: Legionowo
Re: silnik 2.8 GR Y60 i intercooler
co się tyczy montażu ic to jest jeszcze jedna możliwość tzn. podniesienie samej maski. Jest to dobre też dla lepszej cyrkulacji powietrza pod maską ,robią tak żabojady i se chwalą
Wystarczy dać podkładki pod mocowanie maski i się sporo zmieści
http://www.patrol-gr.net/trucs119.php

http://www.patrol-gr.net/trucs119.php
- wskodziana
- Posty: 415
- Rejestracja: sob kwie 04, 2009 10:16 pm
- Lokalizacja: Legionowo
Re: silnik 2.8 GR Y60 i intercooler
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee nie dramatyzuj
aż tak źle to nie wygląda



Re: silnik 2.8 GR Y60 i intercooler
standardowy zabieg przy mocno wysilonych jednostkach, głównie płaskich do driftu, ba co niektórzy nawet machy ściągają
i nie wygląda tak złe
np Malarzowa Pojara MRT ma cala maskę na dystansach

i nie wygląda tak złe
np Malarzowa Pojara MRT ma cala maskę na dystansach

- wskodziana
- Posty: 415
- Rejestracja: sob kwie 04, 2009 10:16 pm
- Lokalizacja: Legionowo
Re: silnik 2.8 GR Y60 i intercooler
znam takich , którym się przegrzałkrzychooxxx pisze:predzej bym przecial cala maske i zrobil podwyzszenie pozwalajace na zmieszczenie sie IC niz narobil szpar zeby owiewalo silnik ktory i tak sie nie przegrzewa.



Re: silnik 2.8 GR Y60 i intercooler
Nagraj film z widokiem na licznik.


Re: silnik 2.8 GR Y60 i intercooler
Prędkości.
Re: silnik 2.8 GR Y60 i intercooler
też jestem ciekawy ile do 100 ma 

Land Cruel J73 V8, HJ61 intercooler, HDJ100, FZJ80 superchargered, Corsa 1.2i 

Re: silnik 2.8 GR Y60 i intercooler
Nieskończoność.


Re: silnik 2.8 GR Y60 i intercooler
do seryjnego to weź kalendarz 

Land Cruel J73 V8, HJ61 intercooler, HDJ100, FZJ80 superchargered, Corsa 1.2i 

Re: silnik 2.8 GR Y60 i intercooler
Jak się w 20 sekundach wyrobi to będzie dobrze.


Re: silnik 2.8 GR Y60 i intercooler
zmierzę z ciekawości i dam znać 

KZJ95 , Suzuki SV650, Celica GT-FOUR też 4x4 

Re: silnik 2.8 GR Y60 i intercooler
nie przesadzajmy 22 ma wolnossący TD42 załadowany 600 kilową spawarką i ekipąN2O pisze:Jak się w 20 sekundach wyrobi to będzie dobrze.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Re: silnik 2.8 GR Y60 i intercooler
No i widzisz, wcale nie jest tak szybko jak ci się zdawało.


Re: silnik 2.8 GR Y60 i intercooler
Dawaj filmidło z tych 14 sekund. 33 cale w longu to nielichy wynik 

tel: 600298546
Re: silnik 2.8 GR Y60 i intercooler
krzychooxxx pisze:ruszylem dawke najpierw cwierc obrotu, potem pol obrotu, wciaz nie bylo batorego, pojawil sie przy calym obrocie srubki... ale tylko na 1 biegu przy ruszaniu, na pozostalych biegach nic sie nie dzieje, rura czysta.
przy probie obnizenia obrotow biegu jalowego pojawil sie problem, gdyz po przegazowce zatrzymywaly sie one gdzies na 1000 i w ciagu 2 sekund powoli opadaly do tych 700.
zajrzalem na pompe i tam jest taki jakby maly hamulec ktory spowalnia zejscie na niskie obroty.
oczywiscie wyregulowalem sobie go tak ze teraz jest ok ale pytanie mam po co on jest??
bo mam takie subiektywne odczucie ze samochod byl deko silniejszy przy kreceniu baczkow w kopnym piachu na 2 biegu kiedy ten hamulec byl w uzyciu. moge sie mylic wiec wole zapytac.
może regulowałeś wyprzedzenie listwy wtryskowej, czy jak to się tam nazywa...
wtedy batory bedzie pojawiał się tylko zanim zdąży wstać turbo
Land Cruel J73 V8, HJ61 intercooler, HDJ100, FZJ80 superchargered, Corsa 1.2i 

Re: silnik 2.8 GR Y60 i intercooler
Śrubka na górze grzybka(o ile taka jest) reguluje początkowe ugięcie(czyli dawkę bez doładowania) membrany, a tym samym boostpina.
Listwy w pompie rotacyjnej brak.

Listwy w pompie rotacyjnej brak.

Re: silnik 2.8 GR Y60 i intercooler
Ja wiem o czym piszesz - znaczy się o takim bączku spowalniającym spadanie obrotów.
Regulując to ustawiasz wolne obroty.
Regulując to ustawiasz wolne obroty.
Re: silnik 2.8 GR Y60 i intercooler
Obrotów nie ustawia się na lince tylko zderzakiem oda wajchy.
Re: silnik 2.8 GR Y60 i intercooler
trzeba popatrzeć w czym występowało i szukać..
Re: silnik 2.8 GR Y60 i intercooler
a nie mówisz przypadkiem o automatycznym ssaniu?krzychooxxx pisze:posrednio tez... bo ogolnie do regulacji obrotow to jest to na lince srubka z kontra... tylko ta z kolei wspolgra z tym spowalniaczem...
zastanawia mnie tylko na h... on tam jest? przeciez mozna go calkowicie na srubce wylaczyc z obiegu i jalowe ustawiac sobie tylko na lince...

nie wiem jak w parchu, ale w u mnie w jeepie są dwie opcje...
czujnik wkręcany w blok z linką, albo czujnik jest przy pompie, węże wody doprowadzone do czujnika i króciutka linka...
w obu przypadkach linka jest podpięta do cięgła, które ma ośkę na dole pompy, i dodatkowo samo cięgło pełni rolę twojego "zderzaka" i pociąga cięgło od ośki gazu...
jak tak,
to u ciebie przy odpuszczaniu gazu blokuje się na ssaniu, a jako, że temperatura jest większa, to ssanie odpuszcza... i może to robić powoli...
tak piszę znając budowę (zewnętrzną i troszeczki wewnętrzną) swojej pompy boszowskiej w dżipie



Re: silnik 2.8 GR Y60 i intercooler
toć rotacyjna.. zapomniałem, myślałem o mojej w J6N2O pisze:Śrubka na górze grzybka(o ile taka jest) reguluje początkowe ugięcie(czyli dawkę bez doładowania) membrany, a tym samym boostpina.
Listwy w pompie rotacyjnej brak.

Land Cruel J73 V8, HJ61 intercooler, HDJ100, FZJ80 superchargered, Corsa 1.2i 

Re: silnik 2.8 GR Y60 i intercooler
nie szukaj szkoda czasukrzychooxxx pisze: no chyba ze sie gdzies ukrylo

Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Re: silnik 2.8 GR Y60 i intercooler
2 to potencjometr położenia przepustnicy, potrzebny prawdopodobnie tylko do sterowania zaworem EGR.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość