silnik 2.8 GR Y60 i intercooler

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
martii
Posty: 1650
Rejestracja: śr mar 12, 2008 2:08 pm
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Re: silnik 2.8 GR Y60 i intercooler

Post autor: martii » pt wrz 03, 2010 10:38 pm

wsio kwestia ceny, a spieka tez mozna zobie dobierac od 0/1 do w miare kulturalnego do jazdy na codzien
GR Y60 RD28T+I
GR Y60 Long RD28T
CRX Del Sol
VW Derby 78 2,016VT
http://www.4x4.szczecin.pl/

Awatar użytkownika
Maqlinka
 
 
Posty: 2888
Rejestracja: czw lip 28, 2005 12:45 pm
Lokalizacja: Kielce

Re: silnik 2.8 GR Y60 i intercooler

Post autor: Maqlinka » pt wrz 03, 2010 11:26 pm

Da rade.
Ja mam na miękkim ertalonie bez poduszek i jest ok. Nie liftuj budy za wysoko :wink:
Life's Too Short For A Full Time Job

Awatar użytkownika
wskodziana
Posty: 415
Rejestracja: sob kwie 04, 2009 10:16 pm
Lokalizacja: Legionowo

Re: silnik 2.8 GR Y60 i intercooler

Post autor: wskodziana » sob wrz 04, 2010 8:25 pm

co się tyczy montażu ic to jest jeszcze jedna możliwość tzn. podniesienie samej maski. Jest to dobre też dla lepszej cyrkulacji powietrza pod maską ,robią tak żabojady i se chwalą :)21 Wystarczy dać podkładki pod mocowanie maski i się sporo zmieści

http://www.patrol-gr.net/trucs119.php

Awatar użytkownika
wskodziana
Posty: 415
Rejestracja: sob kwie 04, 2009 10:16 pm
Lokalizacja: Legionowo

Re: silnik 2.8 GR Y60 i intercooler

Post autor: wskodziana » ndz wrz 05, 2010 1:57 pm

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee nie dramatyzuj :wink: aż tak źle to nie wygląda


Obrazek

Awatar użytkownika
martii
Posty: 1650
Rejestracja: śr mar 12, 2008 2:08 pm
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Re: silnik 2.8 GR Y60 i intercooler

Post autor: martii » pn wrz 06, 2010 2:05 pm

standardowy zabieg przy mocno wysilonych jednostkach, głównie płaskich do driftu, ba co niektórzy nawet machy ściągają

i nie wygląda tak złe
np Malarzowa Pojara MRT ma cala maskę na dystansach
Obrazek
GR Y60 RD28T+I
GR Y60 Long RD28T
CRX Del Sol
VW Derby 78 2,016VT
http://www.4x4.szczecin.pl/

Awatar użytkownika
wskodziana
Posty: 415
Rejestracja: sob kwie 04, 2009 10:16 pm
Lokalizacja: Legionowo

Re: silnik 2.8 GR Y60 i intercooler

Post autor: wskodziana » pn wrz 06, 2010 6:35 pm

krzychooxxx pisze:predzej bym przecial cala maske i zrobil podwyzszenie pozwalajace na zmieszczenie sie IC niz narobil szpar zeby owiewalo silnik ktory i tak sie nie przegrzewa.
znam takich , którym się przegrzał :)21 ( mi też :)11 ) a może taki zabieg by pomógł - żart :)21

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: silnik 2.8 GR Y60 i intercooler

Post autor: N2O » pn wrz 06, 2010 11:08 pm

Nagraj film z widokiem na licznik.
:)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: silnik 2.8 GR Y60 i intercooler

Post autor: N2O » pn wrz 06, 2010 11:13 pm

Prędkości.
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
Patry
 
 
Posty: 979
Rejestracja: wt maja 16, 2006 5:24 pm
Lokalizacja: Łódź

Re: silnik 2.8 GR Y60 i intercooler

Post autor: Patry » pn wrz 06, 2010 11:37 pm

też jestem ciekawy ile do 100 ma :)
Land Cruel J73 V8, HJ61 intercooler, HDJ100, FZJ80 superchargered, Corsa 1.2i :)21

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: silnik 2.8 GR Y60 i intercooler

Post autor: N2O » pn wrz 06, 2010 11:45 pm

Nieskończoność.
:)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
Patry
 
 
Posty: 979
Rejestracja: wt maja 16, 2006 5:24 pm
Lokalizacja: Łódź

Re: silnik 2.8 GR Y60 i intercooler

Post autor: Patry » pn wrz 06, 2010 11:47 pm

do seryjnego to weź kalendarz :)21
Land Cruel J73 V8, HJ61 intercooler, HDJ100, FZJ80 superchargered, Corsa 1.2i :)21

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: silnik 2.8 GR Y60 i intercooler

Post autor: N2O » wt wrz 07, 2010 12:10 am

Jak się w 20 sekundach wyrobi to będzie dobrze.
:)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
kuba500
 
 
Posty: 2635
Rejestracja: pn gru 24, 2007 12:15 am
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: silnik 2.8 GR Y60 i intercooler

Post autor: kuba500 » wt wrz 07, 2010 7:53 pm

zmierzę z ciekawości i dam znać :)21
KZJ95 , Suzuki SV650, Celica GT-FOUR też 4x4 :D

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12631
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Re: silnik 2.8 GR Y60 i intercooler

Post autor: lbl78 » wt wrz 07, 2010 8:05 pm

N2O pisze:Jak się w 20 sekundach wyrobi to będzie dobrze.
:)21
nie przesadzajmy 22 ma wolnossący TD42 załadowany 600 kilową spawarką i ekipą :)21
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: silnik 2.8 GR Y60 i intercooler

Post autor: N2O » wt wrz 07, 2010 10:18 pm

No i widzisz, wcale nie jest tak szybko jak ci się zdawało.
:)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
Ba
Posty: 1749
Rejestracja: czw sty 18, 2007 2:33 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: silnik 2.8 GR Y60 i intercooler

Post autor: Ba » śr wrz 08, 2010 10:08 pm

Dawaj filmidło z tych 14 sekund. 33 cale w longu to nielichy wynik :)
tel: 600298546

Awatar użytkownika
Patry
 
 
Posty: 979
Rejestracja: wt maja 16, 2006 5:24 pm
Lokalizacja: Łódź

Re: silnik 2.8 GR Y60 i intercooler

Post autor: Patry » śr wrz 08, 2010 10:15 pm

krzychooxxx pisze:ruszylem dawke najpierw cwierc obrotu, potem pol obrotu, wciaz nie bylo batorego, pojawil sie przy calym obrocie srubki... ale tylko na 1 biegu przy ruszaniu, na pozostalych biegach nic sie nie dzieje, rura czysta.
przy probie obnizenia obrotow biegu jalowego pojawil sie problem, gdyz po przegazowce zatrzymywaly sie one gdzies na 1000 i w ciagu 2 sekund powoli opadaly do tych 700.
zajrzalem na pompe i tam jest taki jakby maly hamulec ktory spowalnia zejscie na niskie obroty.
oczywiscie wyregulowalem sobie go tak ze teraz jest ok ale pytanie mam po co on jest??
bo mam takie subiektywne odczucie ze samochod byl deko silniejszy przy kreceniu baczkow w kopnym piachu na 2 biegu kiedy ten hamulec byl w uzyciu. moge sie mylic wiec wole zapytac.
:)21

może regulowałeś wyprzedzenie listwy wtryskowej, czy jak to się tam nazywa...
wtedy batory bedzie pojawiał się tylko zanim zdąży wstać turbo
Land Cruel J73 V8, HJ61 intercooler, HDJ100, FZJ80 superchargered, Corsa 1.2i :)21

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: silnik 2.8 GR Y60 i intercooler

Post autor: N2O » śr wrz 08, 2010 10:27 pm

Śrubka na górze grzybka(o ile taka jest) reguluje początkowe ugięcie(czyli dawkę bez doładowania) membrany, a tym samym boostpina.

Listwy w pompie rotacyjnej brak.
:)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: silnik 2.8 GR Y60 i intercooler

Post autor: N2O » czw wrz 09, 2010 12:37 am

Ja wiem o czym piszesz - znaczy się o takim bączku spowalniającym spadanie obrotów.
Regulując to ustawiasz wolne obroty.
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: silnik 2.8 GR Y60 i intercooler

Post autor: N2O » czw wrz 09, 2010 1:23 am

Obrotów nie ustawia się na lince tylko zderzakiem oda wajchy.
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40591
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Re: silnik 2.8 GR Y60 i intercooler

Post autor: Mroczny » czw wrz 09, 2010 6:11 am

trzeba popatrzeć w czym występowało i szukać..

Awatar użytkownika
Stefan
Posty: 2009
Rejestracja: pn sie 11, 2003 1:47 pm
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: silnik 2.8 GR Y60 i intercooler

Post autor: Stefan » czw wrz 09, 2010 8:05 am

krzychooxxx pisze:posrednio tez... bo ogolnie do regulacji obrotow to jest to na lince srubka z kontra... tylko ta z kolei wspolgra z tym spowalniaczem...
zastanawia mnie tylko na h... on tam jest? przeciez mozna go calkowicie na srubce wylaczyc z obiegu i jalowe ustawiac sobie tylko na lince... :)9
a nie mówisz przypadkiem o automatycznym ssaniu? :)21
nie wiem jak w parchu, ale w u mnie w jeepie są dwie opcje...
czujnik wkręcany w blok z linką, albo czujnik jest przy pompie, węże wody doprowadzone do czujnika i króciutka linka...
w obu przypadkach linka jest podpięta do cięgła, które ma ośkę na dole pompy, i dodatkowo samo cięgło pełni rolę twojego "zderzaka" i pociąga cięgło od ośki gazu...
jak tak,
to u ciebie przy odpuszczaniu gazu blokuje się na ssaniu, a jako, że temperatura jest większa, to ssanie odpuszcza... i może to robić powoli...

tak piszę znając budowę (zewnętrzną i troszeczki wewnętrzną) swojej pompy boszowskiej w dżipie :)21
!! FOR FUN !!

Awatar użytkownika
Patry
 
 
Posty: 979
Rejestracja: wt maja 16, 2006 5:24 pm
Lokalizacja: Łódź

Re: silnik 2.8 GR Y60 i intercooler

Post autor: Patry » czw wrz 09, 2010 10:33 am

N2O pisze:Śrubka na górze grzybka(o ile taka jest) reguluje początkowe ugięcie(czyli dawkę bez doładowania) membrany, a tym samym boostpina.

Listwy w pompie rotacyjnej brak.
:)21
toć rotacyjna.. zapomniałem, myślałem o mojej w J6 :)21
Land Cruel J73 V8, HJ61 intercooler, HDJ100, FZJ80 superchargered, Corsa 1.2i :)21

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12631
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Re: silnik 2.8 GR Y60 i intercooler

Post autor: lbl78 » czw wrz 09, 2010 12:08 pm

krzychooxxx pisze: no chyba ze sie gdzies ukrylo ;)
nie szukaj szkoda czasu :)21
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: silnik 2.8 GR Y60 i intercooler

Post autor: N2O » czw wrz 09, 2010 2:46 pm

2 to potencjometr położenia przepustnicy, potrzebny prawdopodobnie tylko do sterowania zaworem EGR.
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość