...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
iskra69
 
 
Posty: 911
Rejestracja: sob lut 16, 2008 8:26 pm
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: iskra69 » ndz lip 20, 2008 7:50 pm

Witam , tak mniej więcej jaka jest różnica w spalaniu Patrola Long z 97r. a Pajero Long z 97r. na podobnych oponach w jeżdzie na codzień ?.

Awatar użytkownika
Rusek
 
 
Posty: 199
Rejestracja: pt lis 09, 2007 7:40 am
Lokalizacja: WWA

Post autor: Rusek » pn lip 21, 2008 9:18 am

Może gdzieś było omawiane. Ja nie mogę znaleźć w archiwum.

Sprawa wygląda tak, że grzało się tynie prawe koło. Na szybko został zdemontowany zacisk i przyczyna to nie cofający się tłoczek.

Zostało wszystko przesmarowane i działało jak trzeba przez następne powiedzmy 300 km. Ale problem się powtarza i koło znów się grzeje i widać po ilości pyłu hamulcowego na feldze, że coś tam trze. Dodatkowo minimalnie ściąga w prawo. Szczególnie nagrzewa się przy częstych hamowaniach. Jak się długo jedzie ze stałą prędkością bez jakiś większych hamowań to jest w miarę OK.


Co może być przyczyną? Ktoś może miał problem problem?

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40606
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » pn lip 21, 2008 9:20 am

może masz uszkodzony tłoczek i żadne smarowanie nie pomoże...
albo inna możliwość, że masz uszkodzony przewód hamulcowy (rozwarstwił się wewnątrz i działa jak bajpas lub jest gdzieś zgięty)

Awatar użytkownika
Rusek
 
 
Posty: 199
Rejestracja: pt lis 09, 2007 7:40 am
Lokalizacja: WWA

Post autor: Rusek » pn lip 21, 2008 9:45 am

Mroczny pisze:może masz uszkodzony tłoczek i żadne smarowanie nie pomoże...
albo inna możliwość, że masz uszkodzony przewód hamulcowy (rozwarstwił się wewnątrz i działa jak bajpas lub jest gdzieś zgięty)
Chyba przewód pójdzie do analizy, bo tłoczek wyglądał na niezły i ożył po przesmarowaniu.

Awatar użytkownika
DLUGI_
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 34
Rejestracja: czw lut 28, 2008 1:09 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: DLUGI_ » pn lip 21, 2008 12:17 pm

daniel b pisze:
DLUGI_ pisze:Obrazek

fotka wgniecenia, jest spoko?

Obrazek

Czy to tu mam wsadzic ten kabelek, jesli tak to czym najlepiej to usczelnic?
jak co to jest ,a którędy chcesz wlać olej !! A odpowietrznik szukaj na górze cienki kawałek rórki stalowej :D
Ja sie dopiero ucze :) juz wiem że olej to tu,
To co zwisalo to nie było odpowietrzenie mosty tylko jedna z dwóch rurek jakiś od diff lock(u mnie jest odpieta bo cos tam z przelacznikiem jest nie tak, dla jej bezpieczensta)

v2
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 4
Rejestracja: pn lip 21, 2008 2:40 pm

Post autor: v2 » pn lip 21, 2008 2:46 pm

witam

przymierzam się do kupna patrol long 2.8td z 92r

oglądałem dziś jeden egzemplarz i podczas jazdy próbnej zaskoczyła mnie jedna sprawa, a mianowicie auto na każdym biegu powyżej 3 tysięcy obrotów zaczyna syczeć, tzn to syczenie to jak jakiś blow off, sprzedawca powiedział że nie wie dlaczego tak jest i że tak było zawsze, i tu moje pytanie czy to jest normalne?? czy to jakaś poważna wada?? co to w ogóle jest


z góry dzięki za odpowiedz, możliwe że to banał, ale niestety ja się na tym nie znam

Awatar użytkownika
4x4art
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 41
Rejestracja: wt lip 08, 2008 8:15 pm
Lokalizacja: podlaskie

Post autor: 4x4art » pn lip 21, 2008 8:41 pm

mam longa 2,8 i nic mi nie syczy
Jedynie turbinę odrobinę słychać ale to trochę wcześniej niż 3tys. jednak rzeczywiście można to nazwać swego rodzaju sykiem

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » pn lip 21, 2008 9:42 pm

może masz dolot w części ciśnieniowej dziurawy :)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

v2
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 4
Rejestracja: pn lip 21, 2008 2:40 pm

Post autor: v2 » pn lip 21, 2008 9:48 pm

jeszcze nie mam, dopiero oglądałem to auto, no i niby wszystko ok, ale ten syk, jakby powietrze pod dużym ciśnieniem uciekało dzwięk jest podobny do tego jaki wydaje powietrze kiedy blow off je wypuszcza, jak można sprawdzić czy ten układ jest szczelny

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » pn lip 21, 2008 10:24 pm

szukaj gdzie syczy :)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
aduko
 
 
Posty: 882
Rejestracja: czw maja 11, 2006 5:21 pm
Lokalizacja: Warszawa/Nowy Sącz

Post autor: aduko » pn lip 21, 2008 11:56 pm

To turbina:) według mnie, jeżeli jest sprawna to syyyyk jest przepiękny :D
CHARIOT Rally Team 4x4

v2
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 4
Rejestracja: pn lip 21, 2008 2:40 pm

Post autor: v2 » wt lip 22, 2008 8:12 am

to nie jest dźwięk turbiny, słychać jak turbina się załącza taki lekki gwizd, a powyżej tych 3 tysięcy tak jakby spieprzało bokiem, może wybiorę się jeszcze raz zobaczyć to auto to może znajdę nieszczelność,

v2
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 4
Rejestracja: pn lip 21, 2008 2:40 pm

Post autor: v2 » wt lip 22, 2008 12:19 pm

przydałby się jakiś filmik jak to ma chodzić;/

Awatar użytkownika
Fiba
 
 
Posty: 3725
Rejestracja: pt sie 17, 2007 11:17 am
Lokalizacja: Podkarpackie Nowa Dęba
Kontaktowanie:

Post autor: Fiba » śr lip 23, 2008 9:13 pm

A ktoś wywalił albo wie gdzie znajduje się ten 'pipcyk' w Patrolu Y60 jak się otworzy drzwi kierowcy? Wnerwia strasznie. Gdzieś z okolicy zegarów ten dźwięk się wydobywa z tego co zaobserwowałem. Jest jakiś prostszy sposób niż rozbebeszanie deski rodzielczej?
Wywalenie tego przycisku przy drzwiach odpada bo on też służy do lampki w aucie :)21
Lepszy głupiec wędrujący po świecie od mędrca ,który siedzi w domu.

Patrol Y60 2.8
Patrol Y61 2.8

Awatar użytkownika
CrOOchy
 
 
Posty: 8351
Rejestracja: śr lut 14, 2007 9:47 pm
Lokalizacja: Cyców

Post autor: CrOOchy » śr lip 23, 2008 10:47 pm

zrób sobie inny włącznik do lampki :)21
Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem

Jeep
Chevy Suburban

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Post autor: Doktor200 » śr lip 23, 2008 11:30 pm

pod kierownica miedzy kablami powinien byc ten badziew, takie cos okragle cm na cm, przynajmiej umnie takie bylo :D
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Post autor: Doktor200 » śr lip 23, 2008 11:38 pm

Łosiu pisze:Sprawa wyglada tak, ze pare dni temu polatalismy z kulega na dwa nizzany wzdluz nysy luzyckiej, milo bylo, czesc naszej traski pokrywala sie z niedawnym Drezno-Wroclaw :D itp itd 8) Po powrocie do domu i obmyciu syfa stwierdzilem, iz lacznik tylnego stabilizatora po stronie prawej oderwal sie od ramy z cala to blacha ktora go tam trzymala (blacha zdrowa, nie pognita, a jest cala rozpruta).
Na powrocie do domu zasadniczej roznicy w prowadzeniu nie odczuwalem, pytanie moje brzmi, czy reanimowac to mocowanie lacznika, czy tez wyjebac caly stabilizator i zapomniec o nim czym predzej (oczytalem sie na forum, ze mozna wyjebywac, ale tam kolegom szly laczniki stabilizatora, nie wyczytalem, zeby komus urwalo mocowanie od ramy, co to za zjawisko mnie dopadlo???) Pozdrawiam


a zawieszenie orginalne czy przerabiane?? jesli orginalne to niewiem:) , nnapraw raczej, ale jesli bylo przeabiane to zauwazylem ze kupa ludzi spawa rozne zeczy do wewnetrznej czesci ramy patrola, w zeczywistosci jest tak ze zewnetrzny profil jest glownym nosnikiem calego auta a wewnetrzny profil ramy to tylko taka pokrywka i lekki wzmocnienie ktore jest cienki ii dlego wszystko sie rwie jak doniego spwawaja....... takie jest moje zdanie
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

Awatar użytkownika
krzysiek.g24
 
 
Posty: 126
Rejestracja: sob kwie 26, 2008 6:01 pm
Lokalizacja: Łochów

Post autor: krzysiek.g24 » czw lip 24, 2008 9:14 am

witam

ile potrzeba płynu hamulcowego do Patrola longa 2.8 z 92r. muszę rozebrać zaciski i od razu wymienię płyn, tylko ile tego kupić?

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Post autor: Doktor200 » czw lip 24, 2008 12:25 pm

ze 2 butelki starcza, te takie jak maja R3 czy DOT4, a czym zalejesz to twoja sprawa :)2
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

randallek
Posty: 502
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 7:27 am
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: randallek » czw lip 24, 2008 11:48 pm

Taki mam dylemat - czy Y61 wejdzie do mojego garażu...
Wobec tego - czy ktoś mierzył (lub mógłby zmierzyć) na wysokość Patrola Y61 na 35" z liftem budy +2" ? Jeśli nie, to ile mógłby mieć tak na oko?
Z góry dzięki.

Awatar użytkownika
Katun
 
 
Posty: 1355
Rejestracja: wt lip 03, 2007 1:34 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Katun » pt lip 25, 2008 5:36 am

Y60, maska nie chce się otworzyć, ciągnę za ten badziew przy kierze i coś tam pyrka i nic, próbuje mache unieść nawet centa nie idzie do góry dociskałem ją w tą i wtamtą i nic.
jakiś patent? żadnych dzwonów itd nie było.
Biały kuter Y60

tel: 502-358-221

Awatar użytkownika
Broncosaurus
Posty: 1630
Rejestracja: pn cze 30, 2003 12:37 pm
Lokalizacja: Podkowa Lesna

Post autor: Broncosaurus » pt lip 25, 2008 5:25 pm

OneTen
Discofery 300tdi

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12633
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Post autor: lbl78 » pt lip 25, 2008 5:35 pm

Broncosaurus pisze:Pytanie: Co to?

http://news.webshots.com/photo/10948642 ... 5921mZMHdk


:)21
Nissan Jonga
Manufacturer: Vehicle Factory, Jabalpur
Engine: 6 Cylinder, 3956cc in-line, petrol engine developing 110 HP @ 3200 RPM
Max Torque: 26.9 mkg @ 1200 RPM
Air Cleaner: Oil Bath with cyclonic pre-cleaner
Clutch: Single plate dry friction type, diameter 280mm
Gear Box: Synchromesh with 3F + 1R
Transfer Case: Two speeds
Front Axle: Fully floating, driven with birfield joints
Rear Axle: Semi-floating, tubular with banjo housing differential
Steering: Worm and Roller
Brakes: Hydraulic
Parking Brake: Contracting type on transmission
Tyre Size: 7.00 x 16 x 6 Ply
Gradeability: 30º
Min Turning Circle: 10.6 meter
Ground Clearance: 222mm
Payload Capacity: 250 kg

to taki protoplasta Patrola 60 wytwarzany na zamówienie armi Indyjskiej w kilku wersjach nadwozia :)2
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

Awatar użytkownika
deviathor
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 35
Rejestracja: pn sie 13, 2007 9:28 pm
Lokalizacja: Polska
Kontaktowanie:

Post autor: deviathor » pt lip 25, 2008 6:44 pm

Witam :)
Dzisiaj z nudów przeglądałem sobie forum... wszem i wobec chciałbym poznać tajniki sprzętów, które mnie interesują.. no i może zawsze mi się to przydać.... z całej tej lektury wysunąłem następujące wnioski:
Ilu forumowiczów potrzeba, żeby zmienić żarówkę?
1 aby zmienić żarówkę i napisać że żarówka została zmieniona
14 którzy podzielą się podobnymi doświadczeniami przy zmienianiu żarówki
i napiszą o tym jak inaczej można było to zrobić
7 którzy ostrzegą o niebezpieczeństwach grożących przy zmianie żarówki
1 którzy przeniesie temat do działu "Oświetlenie"
2 którzy zaczną się kłócić i przeniosą to do działu "Elektryka"
7 którzy wytkną błędy gramatyczne/ortograficzne w postach na temat wymiany żarówki
5 którzy pojadą tym co wytykali błędy
3 którzy poprawią te błędy
6 którzy będą się kłócić czy pisze się "żarówka"; czy "rzarówka" i 6 którzy powiedzą im że są głupi
2 profesjonalnych elektryków którzy poinformują wszystkich że mówi się "lampa"
15 wszechwiedzących, którzy twierdzą że siedzieli w tym temacie i mówi się "żarówka"
19 którzy napiszą że to forum nie jest o żarówkach i powinno się to przenieść do forum o żarówkach
11 którzy obronią temat mówiąc, że wszyscy używają żarówek więc temat pasuje
36 którzy będą debatować która metoda zmieniania żarówek jest lepsza, gdzie kupić żarówki, jakiej marki i które są wadliwe
7 którzy podeślą linki gdzie można zobaczyć różne przykłady żarówek
4 którzy napiszą że te linki nie działają i podeślą nowe
13 którzy zacytują kilkanaście postów, a pod cytatami pisząc: "Ja też" / "Zgadzam się"
5 którzy napiszą że odchodzą z forum, bo nie mogą dłużej znieść kontrowersji wokół żarówek
4 którzy napiszą że "TO JUŻ BYŁO!"
13 którzy napiszą żeby "szukać" zanim napisze się kolejne pytania o żarówki
1 który okazyjnie zapyta się: jak wymienić klakson?
1 który odpowie na oryginalny post po pół roku i zacznie temat od nowa.
15 którzy podzielą się swoimi doświadczeniami w dziedzinie podkręcania żarówek.
Złośliwie pozdrawiam :)

Awatar użytkownika
rudobrody
 
 
Posty: 195
Rejestracja: czw mar 06, 2008 7:58 pm
Lokalizacja: małopolskie

Post autor: rudobrody » pt lip 25, 2008 6:59 pm

:)21 :)21 Kiedyś był taki kawał o milicjantach,potrzeba ich było aż pięciu do wymiany jednej żarówki,jeden trzymał za żarówkę a czterech kręciło stołkiem :lol:
Na forum jest czasami gorzej można dostać zawrotu głowy od przedziwnych rad,chcesz wymienić żarówkę a dowiadujesz się np jak zrobić atestowaną klatkę bezpieczeństwa na pilota do centralnego zamka w hulajnodze :lol: :o

Zablokowany

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości