...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder

Moderator: Kosiarz

Awatar użytkownika
KarolZG
 
 
Posty: 1081
Rejestracja: ndz lip 29, 2007 6:04 pm
Lokalizacja: Polska

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: KarolZG » sob maja 22, 2010 11:37 pm

RudolfWT pisze:Siemanko;)
Koledzy czy ktoś może montował taki zestaw u siebie?? http://moto.allegro.pl/item1037921141_p ... 0_y61.html
Warto to kupić czy nie bardzo??


I jeszcze jedno pytanko odnośnie zawieszenia, a mianowicie chciałbym zamontować taki zestawik:
http://moto.allegro.pl/item1042959101_o ... ol_gr.html
+
http://moto.allegro.pl/item1041070502_o ... r_kpl.html
No i czy warto, jak to jakościowo wygląda?
pozdr

polibusze takie sobie , kupilem i leżą drugi rok w pudełku..... , te polibusze to do resorów w sam raz, do wahaczy troszkę za słabe , znajomemu po roku tulejki mocno skorodowały , co do zawieszenia Ironman co pokazałeś w linku to mam ten zestaw plus amor skrętu , do turystyki w sam raz , bardzo wygodne i w terenie większym też dobrze sprawują się , mam drugi rok i jestem zadowolony , a jak chcesz mieć twardo to zamiast amora płaskownik wspawaj :D
Ostatnio zmieniony ndz maja 23, 2010 12:34 am przez KarolZG, łącznie zmieniany 2 razy.
Samurai 1.3->Patrol GR Y60 2.8 ->Suzuki Jimny 1.3

Awatar użytkownika
RudolfWT
 
 
Posty: 157
Rejestracja: pn sty 04, 2010 4:09 pm
Lokalizacja: Olsztyn

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: RudolfWT » ndz maja 23, 2010 12:08 am

No i właśnie o taką odpowiedź mi chodziło:) narazie nie mam zamiaru skakać patrolem po kilka metrów w górę więc ohlinsy itp. mi nie potrzebne;)
GR Y60 -> Y60Long -> 4Runner 3.0v6 - >Y60 Long :)

Awatar użytkownika
jaasiu
 
 
Posty: 237
Rejestracja: pn mar 17, 2008 6:48 pm
Lokalizacja: okolice Bielska-Białej

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: jaasiu » ndz maja 23, 2010 4:30 pm

Orientuje się ktoś czy przednie błotniki z K160 i K260 są takie same? Bo wiem że pas przedni wraz z atrapą plastikową i metalową oraz maska jest inna ale nie wiem czy to powoduje że błotniki też są inne?
Mix K260/K160 z SD33T

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: N2O » ndz maja 23, 2010 8:36 pm

Zależy od rocznika.
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
jaasiu
 
 
Posty: 237
Rejestracja: pn mar 17, 2008 6:48 pm
Lokalizacja: okolice Bielska-Białej

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: jaasiu » ndz maja 23, 2010 8:39 pm

160 od 87 roku, coś podpasuje z któryś roczników z 260?
Mix K260/K160 z SD33T

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: N2O » ndz maja 23, 2010 8:44 pm

Jak masz kierunki z tyłu błotników to na 95% są takie same błotniki.
Do budy od 260-ki przykręciłem błotniki od 160(87r) i pasuje.

Ale ogólnie blacha w 260-ce to jest tragedia, gnije gorzej niż 160-ka.
:)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
jaasiu
 
 
Posty: 237
Rejestracja: pn mar 17, 2008 6:48 pm
Lokalizacja: okolice Bielska-Białej

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: jaasiu » ndz maja 23, 2010 9:01 pm

Ja mam głównie wątpliwość czy z błotniki 260 nie są ciut krótsze w miejscu poniżej przednich lamp, bo ta atrapa plastikowa w 160 ładnie się schodzi z metalową a w 260 wydaje mi się że jest tak jakby uskok pomiędzy nimi.
A co do blach to nie dość że gorsza to chyba ciut cieńsza, ale dostać zdrowe błotniki ze 160 to nie taka prosta sprawa stąd moje poprzednie pytanie. Dzięki za odpowiedź,
Pozdr
Mix K260/K160 z SD33T

Awatar użytkownika
satan1984
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 91
Rejestracja: pt lis 27, 2009 8:48 am
Lokalizacja: Warszawa

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: satan1984 » pn maja 24, 2010 3:32 pm

Witam
Mam pewien problem, a mianowicie przegniła mi podłoga razem z mocowaniami budy do ramy ( chodzi o te cztery w okolicy foteli przednich) oraz progi sie rozsypały. Macie jakiś pomysł jak sprawnie to załatać? W warsztacie zażądali astronomicznych pieniędzy:(
PATROL HISZPAN WSZĘDOJEZDNY:)
BFG MT 35 "+kamaz+ SPOA + winch
DR650RSE

Awatar użytkownika
RudolfWT
 
 
Posty: 157
Rejestracja: pn sty 04, 2010 4:09 pm
Lokalizacja: Olsztyn

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: RudolfWT » pn maja 24, 2010 5:35 pm

U mnie też to zostało zjedzone... własnie się robi, słuchaj jak chcesz to dam Ci namiar na mechaniora który u mnie robi, jest sprawdzony i zna się na rzeczy no i wielkich pieniędzy sobie nie życzy...
U mnie poszła podłoga, całe nadkola od zewnątrz i wewnątrz (od nowa je wyrabia), podłoga pod fotelami i właśnie też te mocowania do ramy i robi to wszystko łącznie z zabezpieczeniem w (według mnie) dobrych pieniądzach
GR Y60 -> Y60Long -> 4Runner 3.0v6 - >Y60 Long :)

Awatar użytkownika
tomek 79
 
 
Posty: 5764
Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
Lokalizacja: Przemysl

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: tomek 79 » pn maja 24, 2010 6:57 pm

w gr-erze tak pognilo?

Awatar użytkownika
RudolfWT
 
 
Posty: 157
Rejestracja: pn sty 04, 2010 4:09 pm
Lokalizacja: Olsztyn

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: RudolfWT » pn maja 24, 2010 8:48 pm

no tak to wyszło... zapuszczony był a z wierzchu wypicowany na sprzedaż, no ale rame ma zdrową :)
GR Y60 -> Y60Long -> 4Runner 3.0v6 - >Y60 Long :)

ramzes
 
 
Posty: 5834
Rejestracja: sob wrz 24, 2005 1:54 pm
Lokalizacja: *Wawa*

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: ramzes » pn maja 24, 2010 9:43 pm

RudolfWT pisze:no tak to wyszło... zapuszczony był a z wierzchu wypicowany na sprzedaż, no ale rame ma zdrową :)
lakierek świeżo nakładany + wysoki połysk hehe :)21

zapuszczony ? w każdym z tych lat coś sie sypie przy budzie generalnie
u mnie to samo było progi plus podłoga .. do uratowania jak sie ma migomat i sporo wolnego czasu ..
albo znaleźć dobrego i niedrogiego blacharza hobbyste :)21
era Hdi :)21

BYŁ-> Samurai, Y60 ..

Awatar użytkownika
RudolfWT
 
 
Posty: 157
Rejestracja: pn sty 04, 2010 4:09 pm
Lokalizacja: Olsztyn

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: RudolfWT » wt maja 25, 2010 4:58 pm

no i właśnie takiego znalazłem:) zaraz lecę odbierać patrolka;)
GR Y60 -> Y60Long -> 4Runner 3.0v6 - >Y60 Long :)

arni89
 
 
Posty: 171
Rejestracja: wt cze 02, 2009 3:58 pm
Lokalizacja: Wisła

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: arni89 » wt maja 25, 2010 5:29 pm

Witam
Samochód:
Nissan king cap 2.5d pick-up rok 1994
Panowie orientujecie się czy jeszcze jakiś inny nissan był z taką ramą? Moja jest kompletnie przegnita a o oryginalną trudno.
Pozdrawiam
Rzeczy niemożliwe wykonuje od ręki, na cuda trzeba dzień czekać!

stratford
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 39
Rejestracja: wt lip 14, 2009 9:09 pm
Lokalizacja: Radomsko

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: stratford » wt maja 25, 2010 7:37 pm

witam,

tydzien temu zakupielem patrolka 2000 rok 2.8 tdi long, pytanie moje takie glupawe czy mam dif lock? nie widze zadnych przelacznikow w aucie jest tylko maly drazek od 2h,4h i 4l , w przednich kolach na piastach moge tez cos przelaczyc auto i lock to wszytsko, czy to bardzo nie dobrze ze nie ma diff locka ?
nissan patrol y61 2.8 tdi ,

Awatar użytkownika
zagaj1
 
 
Posty: 2716
Rejestracja: pn sie 24, 2009 9:37 pm
Lokalizacja: Przasnysz / Olsztyn

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: zagaj1 » wt maja 25, 2010 7:40 pm

ha ha :)21 diff lock się włącza tam koło zapalniczki takim pokrętełkiem :)21
Patrol Y61 Long ZD30DTi &Seicento& KTM LC4 640SM
Dziadostwa nie rób, skręć drutem...! :)21

stratford
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 39
Rejestracja: wt lip 14, 2009 9:09 pm
Lokalizacja: Radomsko

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: stratford » wt maja 25, 2010 7:49 pm

zagaj1 pisze:ha ha :)21 diff lock się włącza tam koło zapalniczki takim pokrętełkiem :)21
no to nie ma
nissan patrol y61 2.8 tdi ,

Awatar użytkownika
zagaj1
 
 
Posty: 2716
Rejestracja: pn sie 24, 2009 9:37 pm
Lokalizacja: Przasnysz / Olsztyn

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: zagaj1 » wt maja 25, 2010 7:53 pm

Obrazek

Tam jest włącznik diff lock :)21
Patrol Y61 Long ZD30DTi &Seicento& KTM LC4 640SM
Dziadostwa nie rób, skręć drutem...! :)21

prego
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 25
Rejestracja: wt cze 02, 2009 6:16 pm
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontaktowanie:

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: prego » śr maja 26, 2010 2:23 pm

Panowie i Panie, dzisiaj na przeglądzie okresowym Pan diagnosta zapytał mnie gdzie jest umiejscowiony numer VIN na ramie - już kiedyś go znalazłem po prawej stronie (i prawodpodobnie widać go było po otwarciu maski i dorym przyświeceniu lampą), i wiem że jest napewno, jednak jak zalepiło się to wszystko brudem dzisiaj miałem ogromny problem go odnaleźć - z czystej ciekawości proszę o poradę w którym dokłądnie miejscu znajduje się numer VIN na ramie w Patrolu GR z 1995r. sprowadzony z Holandii, krótki, 2.8 turbo diesel i z której pozycji go najprościej odczytać ?

Awatar użytkownika
tomek 79
 
 
Posty: 5764
Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
Lokalizacja: Przemysl

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: tomek 79 » śr maja 26, 2010 5:22 pm

za przednim kolem od strony pasazera :wink:

Awatar użytkownika
Wowos
 
 
Posty: 6938
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
Kontaktowanie:

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: Wowos » śr maja 26, 2010 6:24 pm

Obrazek
y60 autobus, czerwony.

Awatar użytkownika
zagaj1
 
 
Posty: 2716
Rejestracja: pn sie 24, 2009 9:37 pm
Lokalizacja: Przasnysz / Olsztyn

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: zagaj1 » sob maja 29, 2010 11:54 am

Mam takie pytanko Odnośnie Y61 3,0, ma teraz około 200 tyś przebiegu. Silnik chodzi bardzo dobrze jak na 3,0 :)17 Czy należałoby coś robić w tej chwili przy silniku, jakaś regulacja zaworów czy wymiana rozrządu (jest na łańcuchu) czy coś takiego ? Czy po prostu dalej wymieniać regularnie olej i się nie martwić na zapas ? Z góry dzięki za przydatne i szydercze podpowiedzi :)21
Patrol Y61 Long ZD30DTi &Seicento& KTM LC4 640SM
Dziadostwa nie rób, skręć drutem...! :)21

Awatar użytkownika
rysiek2054
Posty: 618
Rejestracja: wt wrz 29, 2009 3:04 pm
Lokalizacja: dzierżoniow / dolnośląskie

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: rysiek2054 » sob maja 29, 2010 1:33 pm

zagaj1 pisze:Mam takie pytanko Odnośnie Y61 3,0, ma teraz około 200 tyś przebiegu. Silnik chodzi bardzo dobrze jak na 3,0 :)17 Czy należałoby coś robić w tej chwili przy silniku, jakaś regulacja zaworów czy wymiana rozrządu (jest na łańcuchu) czy coś takiego ? Czy po prostu dalej wymieniać regularnie olej i się nie martwić na zapas ? Z góry dzięki za przydatne i szydercze podpowiedzi :)21
NIE BĄDŹ ŁOSIEM WSADŹ v8 :)21

A tak naprawde
to olej system
jedyne co możesz to daj wtryski do sprawdzenia

mój mechanik ma teraz na blacie ZD32 z Renault Master
to samo co nasze ZD30
tylko poprzecznie ustawione i kwestia osprzętu który jest w innym miejscu niz u nas

silniczek ma 500k kma jego awaria to zapieczenie sie zaworu na 2 cylindrze
oraz mały spiek pierścienia na tym samym cylindrze
robota na jeden dzień
autko juz hula
koszt naprawy niewielki

nie chcę krakać
ale silnik przynajmniej tamten po takim przebiegu
miał piękne gładzie cylindra
paneweczki w super stanie
i żadnych oznak wypalenia tłoka
6,5 v8

Awatar użytkownika
Loinek
Posty: 490
Rejestracja: śr paź 07, 2009 2:40 pm

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: Loinek » sob maja 29, 2010 5:10 pm

zagaj1 pisze:Mam takie pytanko Odnośnie Y61 3,0, ma teraz około 200 tyś przebiegu. Silnik chodzi bardzo dobrze jak na 3,0 :)17 Czy należałoby coś robić w tej chwili przy silniku, jakaś regulacja zaworów czy wymiana rozrządu (jest na łańcuchu) czy coś takiego ? Czy po prostu dalej wymieniać regularnie olej i się nie martwić na zapas ? Z góry dzięki za przydatne i szydercze podpowiedzi :)21

Igor ci doradzi co masz z nim zrobić :> zna się na nich b.dobrze :)21

Awatar użytkownika
AHB
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 96
Rejestracja: pn cze 15, 2009 9:48 am
Lokalizacja: Kaszuby, Żuławy
Kontaktowanie:

Re: ...mam dylemat ....NIE WIESZ GDZIE PYTAC PYTAJ TU

Post autor: AHB » wt cze 01, 2010 10:19 am

Ucieka mi paliwo przez korek paliwa. GR Y60 28td. Wymieniłem korek, brak poprawy, wyeliminowałem podgrzewacz paliwa, brak poprawy. O co ho? Jakieś sugestie? W baku musi robić się jakieś ciśnienie, rzecz ma miejsce nawet przy prawie pustym baku i przy jeździe po płaskim.
NIVA ---> GR Y60 ---> LC LJ70

Zablokowany

Wróć do „Nissan”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości