Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder
Moderator: Kosiarz
-
tomek 79
-

- Posty: 5764
- Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
- Lokalizacja: Przemysl
Post
autor: tomek 79 » sob mar 30, 2013 4:54 pm
zartuje przeciez,auto znam to i by mi pasilo,ale widzocznie nie teraz
szkoda zem cos w nim nie zepsul moglym go wydrzec od krzyska za 10 kola
on sie uja na tym zna

-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » sob mar 30, 2013 4:54 pm
Jak pokazuje doświadczenie, czasem lepiej oglądać jednak te tańsze i starsze sprzęty.

-
piotr e38

- Posty: 742
- Rejestracja: pn sty 11, 2010 9:08 pm
- Lokalizacja: Bronisze(k.Warszawy)
Post
autor: piotr e38 » sob mar 30, 2013 4:56 pm
tomek 79 pisze:zartuje przeciez
Wiem, ja też se jaja robię, bo i Święta jajowe i postów muszę podgonić, bo głupio się z Wami gada, jak ja mam 400-sta a Wy po pół miliona

PATROL K160 SD33T Krótki - 2szt
PATROL Y61 RD28Ti Krótki - sprzedany
PATROL Y61 TD42T LONG
-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » sob mar 30, 2013 4:58 pm
Obciążnik pół tonowy na przednią oś już rozpakowałeś?

-
piotr e38

- Posty: 742
- Rejestracja: pn sty 11, 2010 9:08 pm
- Lokalizacja: Bronisze(k.Warszawy)
Post
autor: piotr e38 » sob mar 30, 2013 5:00 pm
N2O pisze:Obciążnik pół tonowy na przednią oś już rozpakowałeś?

Jeszcze nie, pogoda brzydka

PATROL K160 SD33T Krótki - 2szt
PATROL Y61 RD28Ti Krótki - sprzedany
PATROL Y61 TD42T LONG
-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » sob mar 30, 2013 5:01 pm
Ale przynajmniej już nie pada.

-
piotr e38

- Posty: 742
- Rejestracja: pn sty 11, 2010 9:08 pm
- Lokalizacja: Bronisze(k.Warszawy)
Post
autor: piotr e38 » sob mar 30, 2013 5:03 pm
Ale jutro ma zacząć, nie będę latał i folii montował
PATROL K160 SD33T Krótki - 2szt
PATROL Y61 RD28Ti Krótki - sprzedany
PATROL Y61 TD42T LONG
-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » sob mar 30, 2013 5:04 pm
No w sumie racja.

-
Patryk 160
-

- Posty: 7370
- Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
- Lokalizacja: ściernisko
Post
autor: Patryk 160 » sob mar 30, 2013 5:06 pm
N2O pisze:Obciążnik pół tonowy na przednią oś już rozpakowałeś?

dopiero ognisko rozpalił i grzeje kastę z ołowiem
będzie zalewał cylindry , bo na wadze wyszło za mało

Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu
-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » sob mar 30, 2013 5:08 pm
Zobaczymy co to warte i czy będzie chciało się poruszać lepiej jak dłubane SD33T.

-
tomek 79
-

- Posty: 5764
- Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
- Lokalizacja: Przemysl
Post
autor: tomek 79 » sob mar 30, 2013 5:09 pm
gadacie o 4.2

-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » sob mar 30, 2013 5:10 pm
A co innego patrolowego mogłoby być cięższe od SD33?

-
tomek 79
-

- Posty: 5764
- Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
- Lokalizacja: Przemysl
Post
autor: tomek 79 » sob mar 30, 2013 5:11 pm
sami swap bedzieta robic?
uturbione to to

-
Patryk 160
-

- Posty: 7370
- Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
- Lokalizacja: ściernisko
Post
autor: Patryk 160 » sob mar 30, 2013 5:13 pm
N2O pisze:Zobaczymy co to warte i czy będzie chciało się poruszać lepiej jak dłubane SD33T.

dosyć to szło nawet
ale za szybko to się bałem jechać bo od 80 km to już kierownica była nie do opanowania

Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu
-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » sob mar 30, 2013 5:13 pm
Nie do końca sami, a co do drugiego pytania. to ponoć tak.

-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » sob mar 30, 2013 5:14 pm
Patryk 160 pisze:N2O pisze:Zobaczymy co to warte i czy będzie chciało się poruszać lepiej jak dłubane SD33T.

dosyć to szło nawet
ale za szybko to się bałem jechać bo od 80 km to już kierownica była nie do opanowania

A dobrze dłubanym SD33T kiedy jechałeś?

-
Patryk 160
-

- Posty: 7370
- Rejestracja: ndz lis 23, 2008 9:31 pm
- Lokalizacja: ściernisko
Post
autor: Patryk 160 » sob mar 30, 2013 5:16 pm
N2O pisze:
A dobrze dłubanym SD33T kiedy jechałeś?

przed chwilą
nie to miałem na myśli
chciałem powiedzieć że chińskie felgi chyba były
oraz takie tam różne sprawy

Ten kto wolny nad swym losem nie płacze
Lepsze Polskie gówno w polu,niźli fiołki w Neapolu
-
tomek 79
-

- Posty: 5764
- Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
- Lokalizacja: Przemysl
Post
autor: tomek 79 » sob mar 30, 2013 5:17 pm
moge sie pochwali ze jechalem nie wiem czy dobrze byl dlubany ale 3jki mu nie brakowalo na 35 na podjazdach

-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » sob mar 30, 2013 5:18 pm
Patryk 160 pisze:N2O pisze:
A dobrze dłubanym SD33T kiedy jechałeś?

przed chwilą
nie to miałem na myśli
chciałem powiedzieć że chińskie felgi chyba były
oraz takie tam różne sprawy

Co tu się dziwić, przecie to pewnie GR był.

-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » sob mar 30, 2013 5:19 pm
tomek 79 pisze:moge sie pochwali ze jechalem nie wiem czy dobrze byl dlubany ale 3jki mu nie brakowalo na 35 na podjazdach

A na jakich kapciach?

-
tomek 79
-

- Posty: 5764
- Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
- Lokalizacja: Przemysl
Post
autor: tomek 79 » sob mar 30, 2013 5:20 pm
35 bfg MT

-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » sob mar 30, 2013 5:21 pm
Na simexach/silverach nie było by pewnie tak różowo.

-
tomek 79
-

- Posty: 5764
- Rejestracja: sob gru 01, 2007 6:46 pm
- Lokalizacja: Przemysl
Post
autor: tomek 79 » sob mar 30, 2013 5:22 pm
pewnie tak ale nowy wlasciciel zalozyl silvery 36 i nie narzekal,ino mosty przednie mielil

-
N2O
-

- Posty: 11864
- Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
- Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)
Post
autor: N2O » sob mar 30, 2013 5:27 pm
Znam takiego co na maxxisach 37" i zaspawanym moście co wyjazd wymieniał co najmniej 2 przeguby.

-
kornik21
-

- Posty: 955
- Rejestracja: śr paź 27, 2010 3:41 pm
- Lokalizacja: Krościenko nad Dunajcem
Post
autor: kornik21 » sob mar 30, 2013 5:38 pm
Y60 2.8 SWB lift 2"OME,285/75r16 SIMEX copy. Winch .Podcięty. Snorkel,Stal przód i tył, MBC
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość