Patrol, Pickup, Terrano, Navara, Pathfinder
Moderator: Kosiarz
-
lbl78
-

- Posty: 12628
- Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
- Lokalizacja: Jordanów/N.Targ
Post
autor: lbl78 » pt kwie 07, 2017 8:31 am
przesilenie wiosenne
pozatym jeszcze mnie boli po robieniu dachu na wiacie

więc wiesz SKS

Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
-
purti
-

- Posty: 4878
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 8:19 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: purti » pt kwie 07, 2017 8:32 am
Udaj się do masażystki. Jak lubisz wyzwania to Tajski bym zaryzykował.
Bubaru outback na A/T
DR 750s
-
lbl78
-

- Posty: 12628
- Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
- Lokalizacja: Jordanów/N.Targ
Post
autor: lbl78 » pt kwie 07, 2017 8:56 am
wiesz w tajlandii są są spoko zasady...
masz ch..a to idziesz na komisje i do wojska, tak że ten teges miss tajlandii była ostatnio na komisji u nich
a co do masażystek to zwykle te co są fajne mają za mało siły

Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
-
purti
-

- Posty: 4878
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 8:19 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: purti » pt kwie 07, 2017 9:01 am
Nieźle...
Bubaru outback na A/T
DR 750s
-
komario

- Posty: 686
- Rejestracja: śr sty 23, 2008 2:04 pm
Post
autor: komario » pt kwie 07, 2017 9:48 am
purti pisze:Poprawnie uturbione 4.2 z pompa zrobioną pod turbo zawstydza osobówki.
Trzeba było widzieć mine typa w Insigni na obwodnicy Warszawy jak jechałem za nim
TD42T na kołach 35 cali 190 km/h
jak zrobił mi miejsce nie mógł gęby zamknąć ze zdziwienia.
PATROL GU4 LWB 4,2 TD - TD42T MANUAL
SUPER SAFARI 4,5 - TB45 GULF MANUAL był
-
purti
-

- Posty: 4878
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 8:19 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: purti » pt kwie 07, 2017 9:56 am
Whaat ? No to już jest dla mnie zakoczenie

Albowiem 130 parchatym to juz jest dla mnie granica rozsądku.
Bubaru outback na A/T
DR 750s
-
komario

- Posty: 686
- Rejestracja: śr sty 23, 2008 2:04 pm
Post
autor: komario » pt kwie 07, 2017 10:13 am
purti pisze:Whaat ? No to już jest dla mnie zakoczenie

Albowiem 130 parchatym to juz jest dla mnie granica rozsądku.
190 km/h bylo na nawigacji, wiec pomiar byl ok.
wrzucilbym wykres z hamowni, ale przyznam sie ze nie wiem jak to zrobic
PATROL GU4 LWB 4,2 TD - TD42T MANUAL
SUPER SAFARI 4,5 - TB45 GULF MANUAL był
-
purti
-

- Posty: 4878
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 8:19 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: purti » pt kwie 07, 2017 10:47 am
No to teraz mnie zainteresowales. Wrzuć tutaj
https://zapodaj.net/ klikasz Choose file, wybierasz z dysku fote i klikasz zapodaj. Potem wystarczy, że skopiujesz link i wrzucisz w posta. Co prawda nie wyświetli sie tutaj zdjecie, ale klikajac w link zobaczymy je.
Bubaru outback na A/T
DR 750s
-
komario

- Posty: 686
- Rejestracja: śr sty 23, 2008 2:04 pm
Post
autor: komario » pt kwie 07, 2017 11:17 am
purti pisze:No to teraz mnie zainteresowales. Wrzuć tutaj
https://zapodaj.net/ klikasz Choose file, wybierasz z dysku fote i klikasz zapodaj. Potem wystarczy, że skopiujesz link i wrzucisz w posta. Co prawda nie wyświetli sie tutaj zdjecie, ale klikajac w link zobaczymy je.
I jak Panowie, może być?

PATROL GU4 LWB 4,2 TD - TD42T MANUAL
SUPER SAFARI 4,5 - TB45 GULF MANUAL był
-
lbl78
-

- Posty: 12628
- Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
- Lokalizacja: Jordanów/N.Targ
Post
autor: lbl78 » pt kwie 07, 2017 11:50 am
prędkość max to nawet wolnossakiem ze skrzynią 4ro biegową spokojnie można 165km/h osiągnąć

tylko czas osiągania dość długi i co najmniej 2 pasy dla bezpieczeństwa potrzebne

Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
-
purti
-

- Posty: 4878
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 8:19 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: purti » pt kwie 07, 2017 11:55 am
Ilekroć słucham historii o VMAX patrola , to zastanawiam się jakimi autami ja jeździłem..to musiały być szroty, albo nie mam takich górek w okolicy.
Bubaru outback na A/T
DR 750s
-
lbl78
-

- Posty: 12628
- Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
- Lokalizacja: Jordanów/N.Targ
Post
autor: lbl78 » pt kwie 07, 2017 11:57 am
obwodnica Krakowa, od Balic do węzła zakopiańskiego

więc górek szczególnych nie ma, ale od 140 trzeba już celować w czarne
sprawdzane po wymianie polibuszy, czy da się jeździć "szybko" patrolem

Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
-
komario

- Posty: 686
- Rejestracja: śr sty 23, 2008 2:04 pm
Post
autor: komario » pt kwie 07, 2017 11:59 am
purti pisze:Ilekroć słucham historii o VMAX patrola , to zastanawiam się jakimi autami ja jeździłem..to musiały być szroty, albo nie mam takich górek w okolicy.
fabryczny TD42 w y61 - mosty 4.11
bez problemu 140-160 km/h
PATROL GU4 LWB 4,2 TD - TD42T MANUAL
SUPER SAFARI 4,5 - TB45 GULF MANUAL był
-
lbl78
-

- Posty: 12628
- Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
- Lokalizacja: Jordanów/N.Targ
Post
autor: lbl78 » pt kwie 07, 2017 12:00 pm
komario pisze:purti pisze:Ilekroć słucham historii o VMAX patrola , to zastanawiam się jakimi autami ja jeździłem..to musiały być szroty, albo nie mam takich górek w okolicy.
fabryczny TD42 w y61 - mosty 4.11
bez problemu 140-160 km/h
w 60 jest dokładnie tak samo
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
-
purti
-

- Posty: 4878
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 8:19 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: purti » pt kwie 07, 2017 12:22 pm
w sumie jak miałem w160 3.3 turbo to też się tak rozpędzał, ale to jest konkretny wysiłek dla tej konstrukcji i absolutnie nie da się tak jeździć inaczej niż "aa zobaczę co będzie".
Bubaru outback na A/T
DR 750s
-
lbl78
-

- Posty: 12628
- Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
- Lokalizacja: Jordanów/N.Targ
Post
autor: lbl78 » pt kwie 07, 2017 12:29 pm
cóz u mnie zwykle jest 100-120km/h
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
-
purti
-

- Posty: 4878
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 8:19 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: purti » pt kwie 07, 2017 12:36 pm
To i tak szybko. Discovery tak jeżdżę, ale w patrolu i to jeszcze 2.8 to idzie och.jeć od obrotów przy takiej prędkości.
Bubaru outback na A/T
DR 750s
-
Wowos
-

- Posty: 6938
- Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
- Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Wowos » pt kwie 07, 2017 12:50 pm
Mój 2.8 osiąga jedynie 145km/h po GPSie, czyli w sumie tyle ile deklarował Nissan. Bez spiny przyjmuje przelotową 120. I hałas jest wtedy porównywalny do partnera 1.6hdi my2012 jadącego 140

y60 autobus, czerwony.
-
purti
-

- Posty: 4878
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 8:19 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: purti » pt kwie 07, 2017 1:09 pm
Ok, widocznie inaczej pojmujemy akceptowalny hałas lub obroty w prędkości przelotowej. Mi y60 2.8 najlepiej jeździ się 85-90 km/h . Wtedy hałas i obroty są akceptowalne.
Bubaru outback na A/T
DR 750s
-
Wowos
-

- Posty: 6938
- Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 11:57 am
- Lokalizacja: Gdańsk / Nowy Sącz
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Wowos » pt kwie 07, 2017 1:24 pm
Wiesz co - 120 to ciskam tylko autostradą, kiedy mi się spieszy. Normalną krajówką, czy przy zwykłym przelocie to sobie pyrkam 90-100.
y60 autobus, czerwony.
-
purti
-

- Posty: 4878
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 8:19 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: purti » pt kwie 07, 2017 1:57 pm
No ok, jak trzeba to się ciśnie. Jednego razu z Ba goniliśmy do Lwowa i się spieszyło to te 110 nie ma przeproś musiało być

Bubaru outback na A/T
DR 750s
-
lbl78
-

- Posty: 12628
- Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
- Lokalizacja: Jordanów/N.Targ
Post
autor: lbl78 » pt kwie 07, 2017 3:21 pm
4.2 przy 90 ma 2000rpm na 4 biegu (więcej nie mam

) a jedzie się spokojnie do 120 nawet bez wygłuszeń

Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
-
Fiba
-

- Posty: 3725
- Rejestracja: pt sie 17, 2007 11:17 am
- Lokalizacja: Podkarpackie Nowa Dęba
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Fiba » pt kwie 07, 2017 5:32 pm
To silnik 2.8 na 5 biegu przy prędkości 100 Km/h na kołach 33 cale " tylko " 2800 obrotów w Y60 .
Lepszy głupiec wędrujący po świecie od mędrca ,który siedzi w domu.
Patrol Y60 2.8
Patrol Y61 2.8
-
purti
-

- Posty: 4878
- Rejestracja: wt mar 14, 2006 8:19 am
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: purti » pt kwie 07, 2017 10:46 pm
I tu ( w rd28) jest pies pogrzebany. Kiepskie dopasowanie długości biegów. 4->5 mały spadek obrotów.
Bubaru outback na A/T
DR 750s
-
lbl78
-

- Posty: 12628
- Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
- Lokalizacja: Jordanów/N.Targ
Post
autor: lbl78 » sob kwie 08, 2017 8:54 am
ja mam w TD42 skrzynke 4 więc piątego biegu nie mam
a zestopniowanie skrzyni do 4.2 jest zupełnie różne niż do 2.8
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość